![]() |
Het komt geregeld voor dat ik allerlei dingetjes te melden heb over mij nieuwe programma wat ik heb gecompilled, waar ik helemaal trots op ben. Een nieuwe repositorie waar ik helemaal blij mee ben of een gek probleem in mijn X waar ik ergens wel weet hoe het zit, maar het toch niet helemaal doet wat ik wil. Kleine opmerkingen....kleine vraagjes....kleine dingen waar ik trots op ben, maar bij wie kan ik het kwijt? |
Het KMT in de HK is niet de plek voor deze opmerkingen. Ten eerste begrijpt 90% daar niet waar ik het over heb en ten tweede wordt het met de scherpere moderatie daar helemaal niet meer op prijs gesteld. Nergens hier op GoT kan ik dergelijke kleine dingen kwijt; mijn zogenaamde Linux-avonturen. Volgens mij heeft iedere NOS-user wel verhalen over vroeger, en nu. Dingetjes die je wilt melden en met gelijkgestemden wilt overleggen of patsen. DIT IS DE PLEK! |
NOS Kroeg |
Dames, heren, Pak een biertje, colaatje of wijntje en schuif lekker aan in de NOS Kroeg voor een fijn praatje! |
Orginele topicstart en idee door Jk_W Vorige banner door itons En natuurlijk alle tweakers die het hier zo gezellig maken |
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 97275 op 12-03-2007 14:54 . Reden: Opmaak ]