Wbt fosdem: ik ben weer in NL, en was er met dion_b (
dion_b) en alains (
alains) naartoe gegaan.
Goed, ik geloof dat ik sinds vrijdag eind van de middag bijna continu kaal ben geweest. De konijne zeg.....
Wapenfeiten:
- Vrouwen die een date met me zoeken afgeschrikt.
- In openbaar vervoer zitten zonder kaartje.
- Een tafel en mijn portemonnaie in de hens gezet en daarna gewoon niet eens de kroeg uitgezet worden.
- Een fooi geven die geweigerd wordt (like wtf

)
- Een taxi voor 500m pakken en dan 10E af mogen tikken (dionb wilde lopen... en nee we waren echt niet bassie-lam).
- LPI examen gaan doen, vragen of je ook tijdens het examen wat mag drinken en dan een fles rochefort tevoorschijn toveren. Dit leidde redelijk tot een WTF moment bij de LPI mensen.
- Bij het tweede examen ontkennend antwoorden op de vraag of je het ook zonder bier kunt... nadat je met wederom een unit aan komt zetten. Wat zijn al die dudes toch serieus. Volgend jaar ga ik een adje trekken.
- Een blikje pils opentrekken waarbij 3 mensen onder zitten.
- Een stel irritante toeristen een relevant deel van de duitse vocabulaire omtrent erotische handelingen bijgebracht (okay dat was John

).
- In een urinoir staan brullen waarbij de utput van het urinoir de vloer was. Bij deze vloer was een trap omlaag naar de begane grond. De waterval was fantastisch.
- De pannenpot reserva 2007 gedronken: verdorie wat geniaal.
http://www.ratebeer.com/beer/struise-pannepot-reserva/70646/
- De struise rosse gehad. En nog meer meuk.
- Minstens een half uur discussieren met vreemde kerels op het herentoilet.
FOSDEM was dus weer erg goed

.