Ik heb het een beetje druk gehad met andere dingen maar ben intussen inderdaad bezig. Ik heb inmiddels de kernel vevangen en u-boot bootloader toegevoegd. Mijn eigen root filesystem wil 'ie wel mounten maar (nog) niet starten - een andere image start 'ie wel dus het ligt aan mijn root, moet ik nog ff uitzoeken. Ik heb Qt-embedded 4.5 gecompileerd klaar staan maar dus nog niet gestart ...Gino schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:48:
[...]
Is het onderstussen reeds gelukt op alles te upgraden naar qt4 en werkt voor de rest alles naar behoren? Ben zelf op zoek naar een dergelijk toestel en dus gebruikerservaringen.
Verder werkt alles goed, scherm, serial-console, SD slot, USB - allemaal prima! Het uitzoeken hoe je boel kunt flashen e.d. is wat uitzoekwerk ... als ik de boel aan het draaien heb ga ik denk ik maar eens beschrijven hoe ik het gedaan heb.
Ben ondertussen ook aan het kijken naar toevoegingen ...
@jordz: Yup toolchain zit er bij, hij is echter ook toegevoegd aan OpenEmbedded, dat maakt het compileren nog makkelijker
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2009 13:19 . Reden: taalfoutje ... ]