Idd, en wat er word gezegt over de "grote topics" dat mensen minder snel vragen durven te stellen was bij ons in elk geval onzin.
Veel beginners kwamen met hun vragen en werden (soms) in 3 posts geholpen tot het kopen van hun set.
Nu moet er een topic voor komen, wachten of er iemand reageert, ondertussen andere input missen van mensen die misschien net een setje hebben gekocht (want die posten dat in hun eigen topic waar iemand anders dan misschien niet kijkt).
Wat btw nergens over gaat:
[Ervaringen] Waterkoeling en onderdelen/setjes
Ok, check dit:
n dit topic is het mogenlijk om je ervaringen te delen met een bepaald component van je waterkoeling of met een bepaald waterkoelingssetje.
Uiteraard is discussie gewenst over deze setjes 
dan
Het gedeelte hieronder is gecopy-pasted uit Het Grote Waterkoelingstopic deel 23
Wie gaat dat nu zo lekker algemeen maken? Waarom staat alles er zomaar in, dat hoort hier niet.
Wie gaat dit aanpassen?
en onze creds zijn weg
dan:
Het is in dit topic dus niet de bedoeling om vragen te stellen, maar om ervaringen uit te wisselen en om ervaringen te vragen!

Wat een onzin! (en lekker tegenstrijdig) Een ervaring kan toch ook een kapot pompje zijn

of temps die tegen vallen. Of de shop waar je hem koopt.
Vroeger zat het allemaal makkelijk bij elkaar.
Net als Pislke zegt; Je kan elkaar veel minder goed aanvullen (centralisatie) waardoor er veel dubbele dingen komen, dingen die misschien wel niet kloppen (vaak weten mensen basis dingen niet of is er verwarring over)
User 1: Hey hoe is het met je coole set, zijn je temps goed?
User 2: Ja zeker wel, zoals je hier in "User zoekt set voor ~500euro" Kan zien bestaat mijn setup uit de volgende onderdelen uit.
Vervolgens kan je hier:
[WC] Het grote post je WC systeem topic lezen hoe hij presteert en er uit ziet.
Dit was mijn post en meer mag je niet vragen wat in principe weet je alles al van mijn set, wel had ik btw een lek in mn cpu-blok
User 1: Ow een lek zeg je? Hoe had je dat dan opgelost?
User 2: Ja dan moet je kijken in het Help ik lek topic!
User 1: Waarom gebruik je btw 8x0 slangen van pur en niet van pvc?
User 3: Ja idd ik heb tygon en dat is sowieso beter dan pur.
User 4: Hey btw ik heb een tip om je plexi cover te maken voor je cpu.
User 5: Ik heb ook nog een goed middeldje om plexi covers dicht te maken, gekocht bij de Doe het zelf zaak in schubbekutveen.
En daar zijn we weer met een algemeen topic. Zelfs de TS is algemeen...
En btw:
[WC] Black Ice GT Xtreme 240 ophanging ?

Dat kon vroeger to zooo snel en simpel verholpen worden.
De user begint zelf al:
Even een korte vraag over de boringen van een Black Ice GT Xtreme 240,
Wat jammer dit nu, ik ga daar echt niet reageren. Voor je het weet is mn Myreact niet meer overzichtelijk en zit ik s'avonds 3 uur al mn topics door te lezen waar het niet eens gezellig is.
[
Voor 7% gewijzigd door
ixl85 op 17-07-2007 18:25
]