Hallo mensen,
Ik ben zwaar teleurgesteld in men BigWater 745 setje.
CPU @ 1.55VCore resulteert in 42°c idle en 78°c stressed (gemeten met CoreTemp 0.95).
Nu wil ik graag een goed setje hebben die beter koelt, en liefts veel beter !
Momenteel heb ik een P35-DQ6 + E2160 @ 3.55Ghz + HD2900XT.
Nu met deze nieuwe set wil ik voorlopig alleen men CPU koelen.
Laterna koop ik mss een hele set koelblokken voor gigabyte mobo's en een R600 WC blok.
Nu is het ook zo dat ik over een maandje een Q6600 haal, en deze wil ik echt koel hebben voor te kunnen overclocken.
Nu heb ik zelf eens gekeken naar dingen maar ik kom er niet aan uit wat ik allemaal moet doen etc etc. Al de verschillende koppelingen enzo ...
Nu wou ik vragen als niet iemand hier een mooi setje voor mij kon samenstellen met een budget van 250€ ongeveer. En het liefste zo dat als ik het binnenkrijg hier dat ik alles direct kan aansluiten. Niet dat ik hier en daar iets tekort kom ofso .
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ?
Als radiator denk ik persoonlijk dat een 240mm goed is ? Als kast heb ik een Sharkoon Rebel9 en die is zeer klein dus ik moet denk ik al zoiezo de radiator buiten de kast gaan monteren. Maar dit maakt niet veel uit.
Als iemand dus iets weet, post het maar. Zefl ga ik ook nog eens zoeken.
Momenteel heb ik dit.

Met verzendkosten (54.50$) zou ik uitkomen op 265.08$ ==> 192,533411€
Is dit beetje een goed WC setje zo ? Alles is btw 1/2" binnendiameter + de juiste aansluitingen al bij elke onderdeel meegeleverd.
EDIT2:
Heb de pomp vervangen door een Koolance PMP-450 High-flow Pump (1200L/uur , 5.7M opvoerhoogte)
Prijs ligt nu op 225.217897€.
Radiator verangen door een andere die wel 1/2" ID kon, kom uit op 229.946252€
Ik ben zwaar teleurgesteld in men BigWater 745 setje.
CPU @ 1.55VCore resulteert in 42°c idle en 78°c stressed (gemeten met CoreTemp 0.95).
Nu wil ik graag een goed setje hebben die beter koelt, en liefts veel beter !
Momenteel heb ik een P35-DQ6 + E2160 @ 3.55Ghz + HD2900XT.
Nu met deze nieuwe set wil ik voorlopig alleen men CPU koelen.
Laterna koop ik mss een hele set koelblokken voor gigabyte mobo's en een R600 WC blok.
Nu is het ook zo dat ik over een maandje een Q6600 haal, en deze wil ik echt koel hebben voor te kunnen overclocken.
Nu heb ik zelf eens gekeken naar dingen maar ik kom er niet aan uit wat ik allemaal moet doen etc etc. Al de verschillende koppelingen enzo ...
Nu wou ik vragen als niet iemand hier een mooi setje voor mij kon samenstellen met een budget van 250€ ongeveer. En het liefste zo dat als ik het binnenkrijg hier dat ik alles direct kan aansluiten. Niet dat ik hier en daar iets tekort kom ofso .
Zou iemand mij hiermee kunnen helpen ?
Als radiator denk ik persoonlijk dat een 240mm goed is ? Als kast heb ik een Sharkoon Rebel9 en die is zeer klein dus ik moet denk ik al zoiezo de radiator buiten de kast gaan monteren. Maar dit maakt niet veel uit.
Als iemand dus iets weet, post het maar. Zefl ga ik ook nog eens zoeken.
Momenteel heb ik dit.

Met verzendkosten (54.50$) zou ik uitkomen op 265.08$ ==> 192,533411€
Is dit beetje een goed WC setje zo ? Alles is btw 1/2" binnendiameter + de juiste aansluitingen al bij elke onderdeel meegeleverd.
EDIT2:
Heb de pomp vervangen door een Koolance PMP-450 High-flow Pump (1200L/uur , 5.7M opvoerhoogte)
Prijs ligt nu op 225.217897€.
Radiator verangen door een andere die wel 1/2" ID kon, kom uit op 229.946252€