Wijs elkaar hier op een goede shop of aanbieding mbt. WC

Pagina: 1
Acties:
  • 1.181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Naar aanleiding van: Invulling en behandeling Grote Topics aangepast is ervoor gekozen om de "grote waterkoelingstopic deel xx" serie te sluiten en er een aantal topics voor in de plaats te brengen.

In dit topic is het mogenlijk om elkaar te wijzen op een koopje of goede winkel die spullen heeft.

Het gedeelte hieronder is gecopy-pasted uit Het Grote Waterkoelingstopic deel 23

Het is in dit topic dus niet de bedoeling om vragen te stellen, maar om elkaar op een koopje of goede shop te wijzen.

Enkele bekende (online)shops die WC-artikelen verkopen:

Beoordelingen over webwinkels kun je in de Shop Survey terugvinden.

FreezingHardware
OC-shop
Computer Shop Delft
Bytes@work
Frigus
www.ikbenstil.nl
www.bg-computers.com
http://www.azerty.nl/
http://www.chilledpc.co.uk/shop/ Check ook rabor in "Het Grote Waterkoelingstopic deel 23"

Duitse Shops die in Nederland leveren
www.aquatuning.de
www.watercooling.de
www.aquacomputer.de
www.alphacool.de
www.innovatek.de
www.caseking.de

Duitse Terminologie bij het bestellen

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:31
en natuurlijk als je bij www.aquatuning.de koopt NIET vergeten om de volgende kortingsbon in te vullen voor 6% korting:

alles-mit-rabatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Bedankt, veel handiger zo.
Het korting verhaal ^ zou wel handig zijn om dat ook in de TS te vermelden idd.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224338

De volgende kortingsbon?
Link?
Ik zie hem namelijk niet, kan aan mij liggen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:31
sorry dat ik het zeg:

maar eerst kijken, dan pas iets erover zeggen :P

op aquatuning krijg je namelijk bij 'mijn winkelwagentje' de optie om 'n gutschein in te geven wat dus die code is (I)

*klik* (en dan zie je daaronder zo'n geel blokje)

[ Voor 21% gewijzigd door Pilske op 17-07-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
kijk eens hier voor goede tips
Het Grote Waterkoelingstopic deel 23

;)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022

Jut

Net mijn setje bestelt bij chilledpc nadat ik eerst een mail had gestuurt met wat ik wilde hebben en of het via p4d verstuurd kon worden.

Algauw antwoord gehad met een link naar een ''product'' ter waarde van 22 pond die ik in mijn winkelmandje moest toevoegen en dan geen verstuur mogelijkheid aanklikken.

In de mail werd het netjes uigelegd. Echt een top gozer !

Bestel er de volgende keer zeker weer. Hoop dat ie snel kan leveren maar ik heb wel vertrouwen in die winkel/gozer.

Betaal bevestiging en verzendbevestiging ontvangen. (gisteravond bestelt vandaag de bevestigingen)

[ Voor 9% gewijzigd door Jut op 18-07-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022

Jut

Heb vandaag het pakketje binnen gekregen van chilledpc. Alle onderdelen zitten erin (dus helemaal niets vergeten) alles was goed verpakt. Dat was blijkbaar ook wel nodig geweest want de hoeken van de doos waren rond geworden en de zijkanten stonden bol. Oftewel het transport is niet bepaald voorzichtig. Dus gelukkig maar dat alles goed verpakt was.

Goede prijs bij chilledpc, goede communicatie, goede verpakking. Bon in orde.

Een aanrader !

Edit: Toch 1 foutje ondekt: de slangpilaren voor het rad zijn verschillend. (de 1 is toch zeker een halve centimeter korter dan de ander) verder niet van mening veranderd. Kan per ongeluk zijn gebeurd. Ik draai ze dr gewoon in zie je toch zowat niet en als ik ooit nog wat bestel kan ik altijd nog ff 2 nieuwe bestellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Jut op 23-07-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 19:34

Zygivt

Evenaren en overtreffen

valt sallandautomatisering tegen mbt wc stuff ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-04 02:03
Zygivt schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:45:
heb net mijn eigen bestelling daar gecancelled, zat er al ruim 2 maanden op onderdelen te wachten en de data werden steeds verschoven. ben ik overigens niet van ze gewend.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Uit de startpost: Frigus? De laatste update op die site stamt volgens mij uit 2004... verbaast me dat die er nog in staat.

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zygivt schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:45:
Ja :( Wacht al weken op mijn slangen. Het is er nu eindelijk maar watercooling hebben ze gewoon nooit op voorraad en ze gaan wachten totdat er meerdere mensen wat moeten hebben aangezien het anders niet uit kan.

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 19:34

Zygivt

Evenaren en overtreffen

TEAMIKKE schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 08:28:
[...]

Ja :( Wacht al weken op mijn slangen. Het is er nu eindelijk maar watercooling hebben ze gewoon nooit op voorraad en ze gaan wachten totdat er meerdere mensen wat moeten hebben aangezien het anders niet uit kan.
ok, toch effen nuttig dit forum. Ik bestel sinds 2 jaar ongeveer alles vanaf 80 euro bij salland, maar voor WC-stuff is het dus niet aan te raden.

Anoniem: 134214

Sorry maar zo verrot dat er hier nog steeds niet met sticky's word gewerkt :S
Dit topic is vet handig, alleen hij wordt helemaal naar onderen geduwd door onzin topics...

Mis handig om te vermelden, www.bg-computers.com levert nu ook thermochill radiatoren!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Dan zou je alle "Het Grote xxx Topic - Deel xx" ook sticky moeten maken. Dat gaat natuurlijk niet werken, dan krijg je eerst een hele lijst met "Het Grote" topics voor je neus geschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151917

EMPC uit Dronten is ook een goede, hele scherpe prijzen, goed advies en wordt altijd geholpen.

Nadeel alleen dat ze bijna niets op voorraad hebben, dus even ernaartoe om wat te halen zit er niet bij. Vooraf bestellen is dus het advies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-06 22:29
Anoniem: 151917 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:55:
EMPC uit Dronten is ook een goede, hele scherpe prijzen, goed advies en wordt altijd geholpen.

Nadeel alleen dat ze bijna niets op voorraad hebben, dus even ernaartoe om wat te halen zit er niet bij. Vooraf bestellen is dus het advies!!
Zalman, Gigabyte, Silverstone, enz. zijn niet echt de wc-merken waar hier naar wordt gezocht.. die kun je bij de meeste doorsnee computershops wel vinden..

Het goedkoopste adresje voor Swiftech-spul in Europa is overigens nog steeds OpenJL in Frankrijk.. ;)

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• highflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-04 05:37
zou je HighFlow.nl Computer Cooling Shop / www.highflow.nl ook aan het lijstje kunnen toevoegen?

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Let wel Dhr Highflow ; "Het is in dit topic dus niet de bedoeling om vragen te stellen, maar om elkaar op een koopje of goede shop te wijzen.". Geen reclame maken dus.. :-) Daar is de PW voor.

En aangezien dit topic een half jaar oud is betekend dat het niet super actief is.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:26
Dat ook -sky en oc-shop bestaat niet meer is helemaal opgeheven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThemNuts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-04 16:16
sky- schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:49:
Let wel Dhr Highflow ; "Het is in dit topic dus niet de bedoeling om vragen te stellen, maar om elkaar op een koopje of goede shop te wijzen.". Geen reclame maken dus.. :-) Daar is de PW voor.

En aangezien dit topic een half jaar oud is betekend dat het niet super actief is.
wil nog niet zeggen da het daarom niet bezocht word, zoals je zelf aangeeft is dit een topic om elkaar op een goeie shop te wijzen, dit zou dan in theory willen zeggen dat als jullie lijstje goed is, er geen reply iedere week hoeft.

Ontopic: Mij heeft Highflow dus prima geholpen, supersnelle afhandeling en zeker niet duurder als bvb Freezing Hardware. Daar heb ik dan weer een 'klacht' over: bestellen via site geeft je geen bevestiging en/of betaalinfo. Stuur je ze een mail dan blijkt alles toch in orde te zijn.
Pagina: 1