[WC] Black Ice GT Xtreme 240 ophanging ?

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214327

Topicstarter
Beste medetweakers,.

Even een korte vraag over de boringen van een Black Ice GT Xtreme 240, Heeft deze aan beide kanten boringen ? want ik heb de bovenkant van mijn kast gemod met 2 extra 12cm fans. en wou dit rad dus hieraan bevestigen.

Maar als ik informatie opzoek over dit rad, dan krijg ik alleen 1 foto te zien. en moet dus weten of dit rad aan beide kanten geboord is voor de ophanging. Omdat anders de aansluitingen voor de slangen tegen het plafond van de kast aankomen.

m.v.g.

Foto van fans. Afbeeldingslocatie: http://img513.imageshack.us/img513/7724/fanszc9.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 214327 op 17-07-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Volgens mij wel. Bijna alle radiatoren hebben dit dus je amg er vanuit gaan dat deze het ook heeft. Wil je het zeker weten dan kun je even mailen naar Black Ice of wachten op verdere reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
vrijwel elk rad heeft 4 schroefgaten op de plaats waar een 12CM fan ze ook heeft, Ik weet niet of de GT al voorgetapte schroefgaten heeft (M3)

Ik zou dan wel de fans andersom plaatsen als je de rad gemonteerd hebt
En voor extra stevigheid ook de 4 extra schroefgaten voor de radgrill met boutjes vastmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-06 09:38

TRG

Technotium99-m

Goed dat je het uitzoekt, want mijn airplex evo had het dus niet. Resultaat van zelf gaatjes boren was het doorboren van 1 van de koperen doorlusbuizen aan de zijkant achterop :(

Gelukkig wel dicht kunnen solderen omdat het gat niet zo groot was...

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
TRG schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:08:
Goed dat je het uitzoekt, want mijn airplex evo had het dus niet. Resultaat van zelf gaatjes boren was het doorboren van 1 van de koperen doorlusbuizen aan de zijkant achterop :(

Gelukkig wel dicht kunnen solderen omdat het gat niet zo groot was...
Ik heb BlackIce Extreme radiatoren en die hebben ook geen voor getapte gaten. Voor M3 was het net te ruim, en had ik ze zelf ingetapt met M4 en gemoneerd met M4 inbusjes. (het koper van het buiten werk is redelijk zacht en tapt vrij makkelijk met de hand, ik kon het gelijk met tap # 0 doen inplaats van eerst #2 en dan #1)

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 17-07-2007 19:23 ]