Je hoeft hier natuurlijk niet te kijken, het is een vrij land.PromWarMachine schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:16:
[...]
Dat is niet per dag, maar toch bedankt.
[...]
Mja, daar heb je wel een punt, maar het is zo zinloos om constant dezelfde zaken te herhalen.
Dat was leuk en vooral hard nodig toen we het management moesten overtuigen van 'ons gelijk', maar dat is niet meer nodig.
Nu de mensen die er over gaan dat erkennen en er hard gewerkt wordt aan een spoedige oplossing, draagt herhaling van frustraties toch totaal niet meer bij aan een constructieve discussie?
Misschien heb ik gewoon te weinig geduld met mensen die trollen of lijken te denken dat deze site nog steeds een hobbyprojectje is.
T5 heb ik altijd het beste gevonden, vandaar dat ik ook die GoT template bleef gebruiken. Kwam ook omdat in eerste instantie in T6 de 'reageer' knop niet meer onderaan een pagina stond als je geen behoefte had aan de quickreply. Daarna nog een paar keer T6 geprobeerd, maar ik bleef terugkomen op T5.IJzerboot schreef op woensdag 07 november 2012 @ 07:50:
Kunnen we niet gewoon de T5 layout in een T7 jasje gooien?
Of dat je voor die layout kunt kiezen?
Je kunt wel blijven roepen dat T7 zulke geweldige features heeft, maar het blijft maar terugkomen dat 84% van de achterban dat niet interesseert.
Ik krijg ineens heimwee naar DOS... :-)
Een quickreply zorgt imo sneller voor offtopic berichten en one-liners omdat je te makkelijk wat neerplempt.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.