Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Stem- en uitslagtopic Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-06 16:21

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Tweakers 7 Ultimate CSS Competition

Ondertussen is er twee weken hard gewerkt aan de ultieme CSS voor tweakers.net 7. Velen van jullie hebben de inzendingen voorbij zien komen in het inzendtopic: Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic. Nu de deadline verlopen is en er een selectie is gemaakt begint de zware taak voor jullie als GoTers: welke CSS laat het nieuwe t.net het beste tot z'n recht komen?

Nog even de belangrijkste regels
Geen banaan zonder schil, geen wedstrijd zonder regels. De volgende regels zijn van belang bij het bekijken van de nominaties:
• De nominatie moet gebruikt kunnen worden in het custom CSS veld die beschikbaar is via de karmastore.
• Plugins als greasemonkey zijn dus niet toegestaan.
• Ads mogen niet worden weggehaald, maar verder is men vrij in wat de CSS doet.

Karmastore??
Heb je niet genoeg karma Schaam je! dan kan je de CSS wel gebruiken via plugins als stylish, maar let op: _alleen_ de CSS mag worden gebruikt.

De nominaties

De volgende inzendingen zijn genomineerd, nu is het aan jullie om uit te zoeken wie de echte CSS koning(in) is!

De nominaties op een rijtje

RVDV12773 - Collective Stylesheet
rvdv12773 in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
Jay03 - Tweakers.net dark-compact
jay03 in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
Schnoop - Zomaar een Stylesheet
Schnoop in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
alex3305 - Tweakers 7: UI Improved!
alex3305 in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
_eXistenZ_ - Tweakers 7.5
_eXistenZ_ in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
Hasosoft - Tweakers 7 donker (excl GoT)
Hasosoft in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
Nakebod - Less is moar!
Nakebod in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
jip_86 - TweakCSS
jip_86 in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
WouterKvG - Tweakers 7 to 6
WouterKvG in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
Zartok - 1000px
Zartok in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
F.West98 - FMod 1.0 voor TWK7
F.West98 in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
Hero Of Time - Dark T7
Hero Of Time in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"
cpt.skydiver - Tweakers 7 refined
cpt.skydiver in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"

Het stemlokaal

Het stemlokaal is gesloten, bedankt voor het stemmen!

Uitslag

We kunnen het moeilijk maken met lange verhalen, of we doen het gewoon niet. Dus hier is de uitslag!

Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=383567&layout=6
Ook een poll maken? Klik hier

*O* De winnaar krijgt binnenkort bericht om z'n prijs "in ontvangst te nemen", gefeliciteerd! *O*

Wil je weten wat ze ook al weer konden winnen? Kijk dan even hier: Hooglander1 in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic"

Tot slot...

Iedereen die meegedaan heeft, op welke manier dan ook, van harte bedankt voor alle moeite en inzet! _/-\o_

Er zijn vele mooie sets aan CSS uit gekomen en daarmee voor ieder wat wils, van wit tot zwart, van klein tot groot.. kortom, missie geslaagd! :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Electrowolf op 12-11-2012 14:38 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-12-2024
Nu alles zo op een rijtje staat is even naar de anderen gekeken. Het eerste wat mij opvalt is dat het meerendeel van de inzendingen weer terug gaat naar een donkere achtergrond (en dan bedoel ik grijs op het zwarte af) in plaats van de lichte essentie van t7 te behouden. Als 2e valt mij op dat ongeveer de helft van de ontwerpen de tracker meeneemt en de andere helft niet. Ten slotte vind de neuroot in mij het vreselijk irritant dat de tabs balk bij vele inzendingen alsnog binnen de contentarea zweeft.

Daarnaast wil ik van een paar stijlen nog dit zeggen:
- Jay03's Tweakers.net dark-compact, leuk om eens een alternatief te zien voor de manier hoe de tabs in de pagina worden gezet. Ik stoor me echter wel erg aan die witte balk bovenin aan de zijkanten.
- WouterKvG's Tweakers 7 to 6, Hele mooie integratie van de tracker in het design. Daarnaast leuk om te zien dat je de afbeeldingen van de reviews over de volle breedte van de pagina hebt gezet bij reviews, maar dat dat niet zo is op de FP. Dat wilde ik eigenlijk ook doen, maar lukte mij niet, ik ga zeker eens naar je code kijken om het zelf ook paginabreed te krijgen bij reviews (als je zou willen dan zou ik (een DM met) uitleg erg fijn vinden)
- _eXistenZ_'s Tweakers 7.5, ik vind hem wat hebben maar kan mijn vinger er niet opleggen

Wat betreft de poll: Ik zou eigenlijk wel een tussenstand willen zien... En ik kan niet beloven dat de breedte van mijn stijl er in de toekomst niet zo'n 4% op achteruit gaat (960 past namelijk 2 keer op een 1920 pixels ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-06 03:30

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik zie die prijs nu pas. Oeh leuk :)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:08
Heb zojuist per ongeluk op F.west98 gestemd... Dit was niet de bedoeling...

Praatjes en meer: Best CSS strijd op GoT: help FMod winnen!

Er stond een reactie onder dat hij een oplichter is, maar die is zojuist verwijderd door F.West98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasosoft
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 15:44
Zelfde is mij overkomen via z'n tweakblog.

Mijn entry mag trouwens verwijderd worden, was meer een proof of concept dingetje en niet bedoelt om serieus mee te dingen naar een prijs o.i.d.

Niet dat ik die überhaupt verwacht te gaan winnen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-06 10:46
De stem vanaf x.x.125.211 mag je ook weghalen. Ik dacht dat de poll links naar de voorbeelden linkte a la http://voordewereldvanmor...ciente_computeronderdelen

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik heb per ongeluk op RVDV12773 gestemd, omdat ik dacht dat het de link naar het voorbeeld was. Ik wilde voor Zartok stemmen.

[ Voor 13% gewijzigd door HuHu op 07-11-2012 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-04 19:36
HuHu schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:41:
Ik heb per ongeluk op RVDV12773 gestemd, omdat ik dacht dat het de link naar het voorbeeld was. Ik wilde voor Zartok stemmen.
Hier hetzelfde probleem :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Helaas kunnen we stemmen niet meer ongedaan maken. Wel heb ik de TS wat aangepast zodat je echt blind moet zijn om op de verkeerde plek te drukken ;).

Oja:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4eZkqoCnA83fYIwOrhVb057E/full.gif

[ Voor 34% gewijzigd door Electrowolf op 07-11-2012 12:31 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Electrowolf schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:23:
Helaas kunnen we stemmen niet meer ongedaan maken. Wel heb ik de TS wat aangepast zodat je echt blind moet zijn om op de verkeerde plek te drukken ;).
Niet om lullig te doen of zo, maar het verschil tussen een link naar een vote en een inzending is niet te zien aan de link zelf, enkel aan het stukje wat er om heen staat. Het extra dikgedrukte zinnetje gaat daar niet veel verschil in maken. Liever zou ik een aantal radiobuttons zien met een bevestig knop erbij, zodat het meer als 'echt' stemmen word: selecteer je voorkeur en bevestig (zelfs enkel de afbeelding van een radiobutton ervoor, of de link weergeven als button zou het imo al duidelijker maken).

offtopic:
Eigenlijk wel ironisch dat er juist voor deze poll een onduidelijke opzet is ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Zartok op 07-11-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:24

Laguna

Connaisseur

Ten eerste iedereen bedankt voor hun tijd en inzet die zij hebben gestoken in het ontwerpen van hun custom CSS d:)b hierdoor werd het bezoeken van Tweakers weer enigszins "dragelijk" nadat Tweakers 6 ons ontnomen werd.

In het begin heb ik lange tijd gebruik gemaakt van de CSS van eXistenZ (de door HaTe wat aangepaste versie hiervan), maar uiteindelijk heb ik gestemd op de CSS van cpt.skydiver (die aardig overeen komt met de door HaTe aangepaste versie van eXistenZ). Al zitten er nog wel 2 bugs in (met Chrome getest) de tracker wordt momenteel teveel naar rechts uitgelijnd en de titels van de nieuwsitems staan te dicht op de tijd. Fixed in de userstyle :)

Het is voor mij over het geheel de beste opzet, al heb ik nog wel wat aanpassingen gedaan (wat mede goed mogelijk is door het toegevoegde commentaar). Zo heb ik de gradient onderaan weer aangezet en de achtergrond van de body gelijk gemaakt aan de laatste kleur van de gradient die grenst aan de body, waardoor het geheel mooi in elkaar overloopt. Verder heb ik de visited links lichter blauw gemaakt ipv grijs, aangezien de links donkerblauw zijn.

Bij de reviews pagina vind ik de frontpage items veel te groot afgebeeld, net als standaard het geval is op de FP. Daarvoor zou ik graag een middenweg zien tussen het huidige design en de manier waarop WouterKvG de pagina heeft vormgegeven (bij de verhouding tekst <> plaatje zou de tekst ruimte niet groter moeten zijn dan het plaatje). De wijze van Zartok is ook aardig al zou ik graag de populaire gebruikersreviews hoger op de pagina zien staan.

Bij de pricewatch pagina mag de pagina indeling wat mij betreft in zijn geheel overgenomen worden van WouterKvG, veel compacter dan de huidige indeling.

Qua forum ben ik op zich wel gecharmeerd van hoe eXistenZ de reacties onder elkaar heeft gezet, zonder witte tussenruimtes en met een grijze balk als header. Al ben ik er nog niet over uit wat ik fijner/mooier vind.

Verder volledig met Zartok eens, de poll is nog steeds onduidelijk (ik heb eerst alles gelezen, waardoor het voor mij wel duidelijk was). Mensen die niet echt lezen zullen al snel geneigd zijn per ongeluk te stemmen.
Zartok schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:27:
Ten slotte vind de neuroot in mij het vreselijk irritant dat de tabs balk bij vele inzendingen alsnog binnen de contentarea zweeft.
Grappig, van diegene die ik getest heb zweefde juist bij jouw CSS de tabs balk binnen de contentarea :), waarbij de titel van het artikel ook te laag hing en daardoor over de tekst van het artikel werd weergegeven.
Al gebeurde het net niet meer toen ik het zojuist nogmaals bekeek.

[ Voor 30% gewijzigd door Laguna op 07-11-2012 17:31 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:24
Laguna schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:31:
Ik heb gestemd op de CSS van cpt.skydiver. Al zitten er nog wel 2 bugs in (met Chrome getest) de tracker wordt momenteel teveel naar rechts uitgelijnd en de tekst van de nieuwsitems staat te dicht op de tijd.

Het is voor mij over het geheel de beste opzet, al heb ik nog wel wat aanpassingen gedaan. De gradient onderaan weer aangezet en de achtergrond van de body gelijk gemaakt aan de laatste kleur van de gradient die grenst aan de body, waardoor het geheel mooi in elkaar overloopt. Verder heb ik de visited links lichter blauw gemaakt ipv grijs, aangezien de links donkerblauw zijn.

Bij de reviews pagina vind ik de frontpage items veel te groot afgebeeld, net als standaard het geval is op de FP. Daarvoor zou ik graag een middenweg zien tussen het huidige design en de manier waarop WouterKvG de pagina heeft vormgegeven (bij de verhouding tekst <> plaatje zou de tekst ruimte niet groter moeten zijn dan het plaatje). De wijze van Zartok is ook aardig al zou ik graag de populaire gebruikersreviews hoger op de pagina zien staan.

Bij de pricewatch pagina mag de pagina indeling in zijn geheel overgenomen worden van WouterKvG veel compacter, dan de huidige indeling.

Qua forum ben ik wel gecharmeerd van hoe eXistenZ de reacties onder elkaar heeft gezet, zonder witte tussenruimtes en met een grijze balk als header.

Verder volledig met Zartok eens, de poll is nog steeds onduidelijk (ik heb eerst alles gelezen, waardoor het voor mij wel duidelijk was). Mensen die niet echt lezen zullen al snel geneigd zijn per ongeluk te stemmen.

[...]

Grappig, van diegene die ik getest heb zweefde juist bij jouw CSS de tabs balk binnen de contentarea :), waarbij de titel van het artikel ook te laag hing en daardoor over de tekst van het artikel werd weergegeven.
Al gebeurde het net niet meer toen ik het zojuist nogmaals bekeek.
Bedankt voor je feedback! Ik zal er mee aan de slag gaan. Dat van de tracker is wel vreemd, dat had ik een tijd geleden gefixed. Kan zijn dat Tweakers daar nog weer aanpassingen in heeft gedaan. In ieder geval heb ik de userstyle geupdate zodat het weer correct wordt weergegeven (margin-left:20px weghalen bij .popup.trackerPopup.fixed).

edit: een harde refresh van de cache kan nodig zijn om het goed te laten weergeven na de update. Net getest in Chrome.

Afstand tijd/artikel titel is ook aangepakt in de userstyle.

Ik heb het maar niet aangepast in de css voor deze competitie omdat de poll al bezig is.

[ Voor 6% gewijzigd door cpt.skydiver op 07-11-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Joukea schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:55:
Heb zojuist per ongeluk op F.west98 gestemd... Dit was niet de bedoeling...

Praatjes en meer: Best CSS strijd op GoT: help FMod winnen!

Er stond een reactie onder dat hij een oplichter is, maar die is zojuist verwijderd door F.West98
Ik had in het begin inderdaad de url's omgedraaid. (ging fout in tnet UBB ding). Inmiddels aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149800

Ok gestemd.

Ahhhh, Doh

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Electrowolf schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:23:

Oja:
[afbeelding]
Nou, ik tuinde er ook in hoor :(

Ja ik had beter moeten lezen, maar dat je een fout niet kan herstellen is wel frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:15

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Hier is op cpt.skydiver in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic" gestemd.

Wel een opmerking bij /* forumkleuren */ .
Graag .forumList:nth-child(3), forumList:nth-child(8) en .forumList:nth-child(9). meenemen.
Kleuren daarvoor: Lichtgrijs, donkerblauw en donkergrijs.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De layout van WouterKvG en cpt.skydiver steken er boven uit. Uiteindelijk gestemd op cpt.skydiver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:45

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

KroontjesPen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:42:
Hier is op cpt.skydiver in "Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic" gestemd.

Graag .forumList:nth-child(3), forumList:nth-child(8) en .forumList:nth-child(9). meenemen.
Kan je zelf aanpassen. Het nu aanpassen in z'n code is niet echt netjes omdat de poll al is begonnen. Regels midden in een wedstrijd wijzigen enzo ;). Hij heeft daarbij wat anders ook al gefixt, maar niet in z'n inzending post gezet, puur vanwege dit.

Ik kom in de mijne ook nog steeds foutjes tegen. Die pas ik voor mijzelf aan, maar niet hier bij de competitie. Is wel zo eerlijk.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
KroontjesPen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:42:

Bedankt :D

In Tweakers 6 waren 3, 8 en 9 toch allen dezelfde kleur grijs?

Overigens zal ik alle bugreports/verzoekjes inderdaad alleen verwerken in m'n Userstyle voor stylish (daar kun je de CSS overigens zo uit kopiëren). Nadat de poll gesloten is zal ik de nieuwste versie ook in het topic zetten.

edit: En tweakers heeft wat updates de deur uit gedaan voor de style! Het maakt best een hoop stuk :P . Fixes zijn doorgevoerd in m'n Userstyle.. ik ben bang dat de meeste css'en uit de contest nu wel bugs gaan vertonen.

[ Voor 12% gewijzigd door cpt.skydiver op 08-11-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 23:46
cpt.skydiver schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:24:
[...]

edit: En tweakers heeft wat updates de deur uit gedaan voor de style! Het maakt best een hoop stuk :P . Fixes zijn doorgevoerd in m'n Userstyle.. ik ben bang dat de meeste css'en uit de contest nu wel bugs gaan vertonen.
Zolang je niet met de nieuwe knopjes gaat schuiven, heb ik met de mijne (nog) nergens last van gehad hoor. :9

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
WouterKvG schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:01:
[...]

Zolang je niet met de nieuwe knopjes gaat schuiven, heb ik met de mijne (nog) nergens last van gehad hoor. :9
Er zat een klein gat tussen de content en de footer en ik heb inderdaad ook wat dingen gefixed die kapot gingen bij het schuiven met de sliders. Op dit moment doet alleen de tracker wat vreemd in Chrome (met Stylish). Firefox werkt wel correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb nog geen problemen hier :) Als je de kleur aanpast geen effect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Kunnen er niet ff screenshots in de TS worden gegooid? Nu moet ik ze allemaal apart aanklikken.

Moeilijk om een keus te maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 08-11-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:36

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Inderdaad. Ik zit hier met een "persoonlijke top-3". Maar welke van die 3 nu de beste is? Ik twijfel enorm.
De een heeft de compactheid zoals ik 't graag wil, een ander de voor mij ideale kleurstellingen of layout etc. :P

Wel grappig om te zien dat ik hierboven weer andere namen zie langskomen dan dat ik in mijn shortlist heb staan. Dat laat nog maar eens zien hoe lastig het is om het iedereen naar zijn/haar zin te maken.

Mijn shortlist (willekeurige volgorde) _eXistenZ_, WouterKvG, Zartok

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Een plaatje geeft je alleen maar een idee. Men heeft veel meer dan 1 pagina aangepast, dus gebruik gewoon de stylesheet op wat voor manier ook (Karma of browser functie), werk er een dag of wat mee, en stem dan. Ga niet af op een shot. Je kan dan net die ene functie of aanpassing die je zo geweldig vind missen en op de 'verkeerde' stemmen.
Dont' judge a book by it's cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Hero Of Time schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:25:
Een plaatje geeft je alleen maar een idee. Men heeft veel meer dan 1 pagina aangepast, dus gebruik gewoon de stylesheet op wat voor manier ook (Karma of browser functie), werk er een dag of wat mee, en stem dan. Ga niet af op een shot. Je kan dan net die ene functie of aanpassing die je zo geweldig vind missen en op de 'verkeerde' stemmen.

[...]
LOL nou ik heb per ongeluk op jou gestemd :P. Wilde even jouw CSS weer voor de geest halen. Scroll ik naar boven en druk ik op de verkeerde link :'). Ik hou niet echt van compleet donker maar het ziet er verzorgt uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Anoniem: 16328 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 01:42:
[...]

LOL nou ik heb per ongeluk op jou gestemd :P. Wilde even jouw CSS weer voor de geest halen. Scroll ik naar boven en druk ik op de verkeerde link :'). Ik hou niet echt van compleet donker maar het ziet er verzorgt uit :).
Dank je. Jammer dat het een 'ongeluk' was. Ik heb er wel veel tijd in gestoken en dat is dan ook te zien aan de hoeveelheid code :P. Alleen jammer dat ik een aantal dingen niet helemaal heb kunnen uitvoeren, het had invloed op andere delen wat ik niet wilde of het is op pagina's waar ik nauwelijks kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Het laatste stemuurtje gaat in :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik verwacht weinig stemmen, aangezien het topic niet echt onder de aandacht is gebracht..

(vanuit Tweakers gezien misschien wel begrijpelijk)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Moeten de stemmen nog met de hand geteld worden ofzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Nee, maar de layout van de website zat in de weg... :+.

En bij deze hebben we een winnaar! Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Samenvattend de top 3:

1. F.West98 heeft de beste campagne gevoerd
2. RVDV12773 had het geluk eerste in de lijst te staan
3. cpt.skydiver had daadwerkelijk de beste css

Zonder grappen, mijn felicitaties gaan bij deze uit naar de winnaar :)

[ Voor 17% gewijzigd door Laguna op 12-11-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Laguna schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:01:
Samenvattend de top 3:

1. F.West98 heeft de beste campagne gevoerd
2. RVDV12773 had het geluk eerste in de lijst te staan
3. cpt.skydiver had daadwerkelijk de beste css

Zonder grappen, mijn felicitaties gaan bij deze uit naar de winnaar :)
Dat cpt.skydiver laag in de lijst stond zal ook wel een rol gespeeld hebben. Jammer voor hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 23:46
Gefeliciteerd!

Toch blijf ik lekker bij m'n eigen custom css :9 ..

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Bedankt voor alle stemmen mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
F.West98 schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:51:
Bedankt voor alle stemmen mensen :)
Ik wil iedereen die op mij heeft gestemd ook bedanken, ik vind het leuk te zien dat er mensen zijn die blij zijn met mijn css. Daarnaast F.West98 gefeliciteerd met het winnen van een trip naar HQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

WouterKvG schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:39:
Gefeliciteerd!

Toch blijf ik lekker bij m'n eigen custom css :9 ..
QFT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Vergeten te melden:
Op mijn tweakblog binnenkort een verslag van de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Erg dat dit hoeft eigenlijk. Ik gebruik sinds de update deze stylesheet maar elke keer ik op een andere computer tweakers wil bezoeken kom ik telkens op die afgrijselijke witte site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Dat is omdat je hem via stylish hebt gedaan :)
Gewoon de source copy pasten in je Voorkeuren -> Custom CSS veld en je hebt overal waar je bent ingelogd jouw layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

F.West98 schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:03:
Dat is omdat je hem via stylish hebt gedaan :)
Gewoon de source copy pasten in je Voorkeuren -> Custom CSS veld en je hebt overal waar je bent ingelogd jouw layout
Dat is natuurlijk wel met als voorwaarde dat je voldoende karma hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Dit is precies alsof je een nieuwe auto koopt maar er geen wielen opzitten "achja, maar de auto rijd wel goed hoor", "je moet hem gewoon zelf aanpassen".. dat is toch geen service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 17:26
Hè, jammer om te zien dat ik zó laag ben geëindigd. Ik had ook geen campagne gevoerd of zo, misschien heeft dat inderdaad wel gescheeld. Ik was namelijk volgens mij een van de eerste met custom css voor GoT/T7 :P. Ook had ik _existenz_ veel hoger in het lijstje verwacht.

Ach ja, gefeliciteerd F.West, RVDV en Cpt.Skydiver! Maar ik blijft ook nog bij men eiguh css'je :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 20:48
Ik heb mijn campagne aardig gestaakt nadat er commentaar op kwam dat ik juist zo'n campagne voerde, maar had mezelf idd ook aardig hoog in het lijstje verwacht... Iig gefeliciteerd @ winnaars!

Oh ja, 1.1.4 staat online: Tweakers 7.5 changelog: Tweakers 7.5 - v1.1.4 :)

[ Voor 29% gewijzigd door _eXistenZ_ op 18-11-2012 21:17 ]

There is no replacement for displacement!

Pagina: 1