Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*

Pagina: 1 ... 47 ... 58 Laatste
Acties:
  • 190.430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:13
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:13:
Daar ben ik het niet mee eens Zeef.

Hier is alles te vinden en dat is beter voor de communicatie.
Hier staat alles door elkaar. Mening-mening-compliment-idee-rant-mening-bug-mening-kritiek-feature & mening- bug-mening-mening-fix-mening etc. etc. Dit alles met als gevolg dat we het overzicht verliezen.
Maar als jullie het lastig vinden dan ok.
^^ dat dus. Bovendien is in losse topics in LD veel beter te zien welke zaken veel besproken worden.

[ Voor 27% gewijzigd door zeef op 08-11-2012 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of maak 1 nieuw topic aan.
Iets als een deel 2 maar dan zonder de poll en een betere topic naam.

Waar kunnen we anders de veranderingen volgen en feedback geven?
Het .plan werkt nou ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:23:
Of maak 1 nieuw topic aan.
Iets als een deel 2 maar dan zonder de poll en een betere topic naam.

Waar kunnen we anders de veranderingen volgen en feedback geven?
Het .plan werkt nou ook niet echt.
Feedback gewoon op de individuele fixes geven. De voortgang ga je straks in de .plans volgen. We zijn hier het overzicht volledig kwijt, in LD is dat beter te doen voor ons. Daarbij moet ik wel aangeven dat het zo druk is dat we extra capaciteit hebben moeten inzetten en dat ondanks de extra inzet nog niet iedereen nu een antwoord heeft op zijn/haar LD topic.

[ Voor 24% gewijzigd door zeef op 08-11-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Waneer kunnen we de top 5 van Tijd voor communitykeuzes verwachten? Enig idee?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij als gebruiker is 1 topic makkelijker om alles te volgen maar ja dat ben ik dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
AW_Bos schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:28:
Waneer kunnen we de top 5 van Tijd voor communitykeuzes verwachten? Enig idee?
Ik zal kijken of ik vandaag nog een top5 maken. Het aantal inzendingen is nog wel aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Donker T?
Compact T?

:o

Waar kan ik instellen? Waarom staat dit in godsnaam niet standaard aan?

Hmm, daar dus :O. Het gaat blijkbaar donker iets minder licht. Beter dan niks maar het lijkt op een vieze mengeling tussen blauw en grijs. Waar is het héél donker grijs? :(

De compact instelling is ook al wat netter, maar is niet zo netjes geïmplementeerd. Maar in geen enkel opzicht wordt T.net geëvenaard...

[ Voor 19% gewijzigd door witeken op 08-11-2012 17:43 ]

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

zeef schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:01:
Ik wil eigenlijk voorstellen om dit topic langzaam aan te gaan sluiten en vervolgens door te praten in LD in losse topics per issue. Dat maakt het iets makkelijker behapbaar voor de devvers omdat hier alles doorelkaar gaat. Van klachten, fixes, bugs, issues, features etc. etc.
d:)b

NOFI naar de users die hier met hart en ziel reageren en het topic bijhouden, maar als je dit topic niet volgt dan is het jammer om te merken dat er FR's en SCR's worden opgepakt en doorgevoerd zonder dat daar eventueel inbreng kon worden gebracht.

In LD gewoon genoeg topics aanmaken en discussie kan dan per onderwerp / onderdeel blijven.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

En waar is de uitlijning aan beide kanten van?

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

witeken schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:44:
En waar is de uitlijning aan beide kanten van?
Weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik snap sws je vraag niet :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geweldig, ik maak een bugreport vanwege het maar zeer weinige wit dat donker wordt, wordt dat topic zonder bericht gesloten.

edit: Nu wel een bericht, maar dat knopje heeft dus helemaal geen nut omdat er heel wat wit overblijft dat niet donkerder gemaakt kan worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 08-11-2012 17:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Raven schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:47:
[...]

Geweldig, ik maak een bugreport vanwege het maar zeer weinige wit dat donker wordt, wordt dat topic zonder bericht gesloten.
Er staat een antwoord van de devvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die stond er eerst, vóór het slotje, niet en er is dus geen oplossing, behalve customCSS dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 08-11-2012 17:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

BtM909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:46:
Weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik snap sws je vraag niet :P
In T.net waren de artikels netjes langs beide kanten (links en rechts) uitgelijnd. Nu alleen nog maar langs de linkerkant, zoals forumberichten, reacties etc.

Imo ziet dat er veel netter uit.

[ Voor 4% gewijzigd door witeken op 08-11-2012 17:52 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

witeken schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:52:
[...]

In T.net waren de artikels netjes langs beide kanten (links en rechts) uitgelijnd. Nu alleen nog maar langs de linkerkant, zoals forumberichten, reacties etc.

Imo ziet dat er veel netter uit.
Vroeger was het idd justified, maar eerder heeft Femme (dacht ik) in dit topic aangegeven dat dat niet in 't nieuwe design zat (zal even zoeken).

edit:

Ik zie dat je het al eerder hebt gevraagd :P
witeken schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:49:
En waar is de nette uitlijning van de nieuwsberichten links en rechts :( ?

[ Voor 22% gewijzigd door BtM909 op 08-11-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Raven schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:51:
Die stond er eerst, vóór het slotje, niet en er is dus geen oplossing, behalve customCSS dus.
Dat we het niet altijd iedereen 100% naar de zin kunnen maken is onderhand wel duidelijk. We proberen de grootste klachten aan te pakken maar dat zal niet genoeg zijn voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er werd gezegd dat er aan een oplossing voor het donkerder maken van het vele wit gewerkt zou worden. Nu is er een knopje om het donkerder te maken, maar die werkt vrijwel nergens waardoor we alsnog met veel wit zitten. Wat is dan het nut van die slider?

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 08-11-2012 17:57 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Raven schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:55:
Er werd gezegd dat er aan een oplossing voor het donkerder maken van het vele wit gewerkt zou worden. Nu is er een knopje om het donkerder te maken, maar die werkt vrijwel nergens waardoor we alsnog met veel wit zitten. Wat is dan het nut van die slider?
Werkt vrijwel nergens? Als je op relatief lage resolutie werkt, heb je al helemaal geen last van het wit... Het hele probleem was juist het overvloedige wit, met name op plekken waar je toch al niks deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:13

Perkouw

Moderator General Chat
Perkouw schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:15:
[...]

+1
Alleen zie ik nog wel dat in een aantal van mijn BUG topics bijvoorbeeld nog niet gereageerd is. Ik wil ze niet onnodig gaan zitten bumpen, maar wellicht dat deze dan ook allemaal doorgelopen kunnen worden t.z.t. en gesloten kunnen worden.

Dan weet ik bijvoorbeeld zeker dat het gezien/gelezen is en men er eventueel mee aan de slag kan mocht het daadwerkelijk een bug zijn die er toe doet.
Ja ja ik voel me weer buitengesloten.

Maar nee, even serieus. Is het handig om deze topics onder de ogen te brengen of worden deze vanzelf gespot & afgehandeld en daarna dichtgegooid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
BtM909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:02:
[...]

Werkt vrijwel nergens? Als je op relatief lage resolutie werkt, heb je al helemaal geen last van het wit... Het hele probleem was juist het overvloedige wit, met name op plekken waar je toch al niks deed :)
Ik denk dat het om onderstaande beeld gaat. Ik heb even een strook van mijn 13" MBP gepakt en dan is er nog wel wit te zien :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1c19PLlxlyQA8F93fAP3jets/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterKvG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 20:32
Ik zou dit topic trouwens gewoon open laten voor general updates. Als mensen bugs of features hebben dan kunnen ze daar toch gewoon een apart topic voor in LD maken? Je zou misschien wel even (nog een extra regel) een disclaimer in de topicwarning kunnen zetten.

Dit topic vindt ik namelijk ideaal om te zien waar tussendoor zoal aan gewerkt wordt en wat voor ideeen andere tweakers hebben.

- Somnox, 's werelds eerste slaaprobot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

zeef schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:08:
[...]

Ik denk dat het om onderstaande beeld gaat. Ik heb even een strook van mijn 13" MBP gepakt en dan is er nog wel wit te zien :

[afbeelding]
Ik baseerde mij even op de printscreens in het LD topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

BtM909 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:02:
[...]

Rechts van de posts op het forum staat veel wit, ertussen ook wat overigens, ook bij "maar" ~900-1000 pixels in de breedte beschikbaar. Op de FP staat tussen de content ook nog aardig wat wit.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-09 21:06
JoostBaksteen schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:15:
Het (veel) donkerder maken van de achtergrond brengt verschillende issues met zich mee.

Als je nog donkerder wilt, wil je waarschijnlijk veel donkerder, richting de kleur van de footer.

Maar als je daar naar toe gaat heb je bijvoorbeeld geen contrast meer met de footer of de zwarte balk bovenin ook de logo's van True of StreamOne geven problemen. Daarom zijn we dan ook op de huidige range uitgekomen.
Hmm. Zo donker als de footer dan weer niet, maar eigenlijk een beetje exact tussen de footer en de huidige donkerste kleur in. Ik weet niet zo goed hoe ik dit zelf uit kan proberen (iemand slimme tips om de kleur te kunnen 'schuiven' in Firebug?) want anders had ik wel een suggestie willen doen.

Het gaat echt om nog een paar 'stapjes' donkerder. De header van de quickreply hieronder is dan al donkerder dan ik bedoel.

[ Voor 3% gewijzigd door Hmmbob op 08-11-2012 18:15 ]

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is nog steeds te wit.
De donkere variant mag wel wat donkerder.

Nu is het dat jullie zoveel tijd en moeite hebben gestoken om het ons naar de zin te maken maar we nu alsnog met de CCS moeten gaan rotzooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:23

HaTe

haat niet

Ik stel voor als donkerste achtergrond: #313232 (de kleur van de tracker)

[ Voor 25% gewijzigd door HaTe op 08-11-2012 18:27 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Perkouw schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:05:
[...]

Ja ja ik voel me weer buitengesloten.

Maar nee, even serieus. Is het handig om deze topics onder de ogen te brengen of worden deze vanzelf gespot & afgehandeld en daarna dichtgegooid ?
Dat staat al jaren in de FAQ in LD. De devvers reageren niet in elk topic met "gelezen", dat is niet productief voor ze.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

[...]

[afbeelding]
gaat die strook aan de zijkant nog weg of worden forums posts breeder gemaakt? O+

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:47

WoutF

Hoofdredacteur
Raven schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:55:
Het is nooit de bedoeling geweest om de kleur wit als achtergrond van de main content te vervangen. In Tweakers 6 was de achtergrond achter alle headlines, nieuws en reviews ook gewoon wit. Het ging juist om de witruimte aan de zijkant.

Verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prut
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 16:57
Dit is al een hele verbetering, gelukkig wordt er toch wel wat met de kritiek gedaan :).

Nog mooier zou zijn als in compact mode die enorme iconen helemaal zouden verdwijnen (of naar de zijkant zouden verhuizen), ipv het menu met de tabs. Of heeft die locatie te maken met het feit dat anders de reclame aan de zijkant zonder scrollen niet meer zichtbaar is? (Niet als flame bedoeld, ik snap dat reclame een noodzakelijk kwaad is.)
Het (veel) donkerder maken van de achtergrond brengt verschillende issues met zich mee.

Als je nog donkerder wilt, wil je waarschijnlijk veel donkerder, richting de kleur van de footer.

Maar als je daar naar toe gaat heb je bijvoorbeeld geen contrast meer met de footer of de zwarte balk bovenin ook de logo's van True of StreamOne geven problemen. Daarom zijn we dan ook op de huidige range uitgekomen.
Waarom niet gewoon aan de gebruiker overlaten wat te donker is? Het is ten slotte een optie en geen standaard instelling. Voor mij is de donkerste optie op zich net donker genoeg, maar als de slider verder zou kunnen, zou ik het wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1c19PLlxlyQA8F93fAP3jets/full.png
Jup onnodig veel wit. Daarom is Custom CSS nog altijd de beste oplossing.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GnXZx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de tracker al gebruiken en fixeren op een lagere resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:38:
[...]

Het is nooit de bedoeling geweest om de kleur wit als achtergrond van de main content te vervangen. In Tweakers 6 was de achtergrond achter alle headlines, nieuws en reviews ook gewoon wit. Het ging juist om de witruimte aan de zijkant.

[afbeelding]
En laat nu dus in Tweakers 6 nou juist de zijkant bedekt zijn met het donker grijs van de tracker en aan de rechter kant de vele donkere kleuren van de video reviews. Die het wit dus zo mooi donker leken te maken wat gezichtsbedrog was maar wel werkte. Het gaf die nodige rust aan de ogen.

En mijn mening de slider, leuk idee maar werken doet het het niet. Ik hou me dan wel aan een CSS vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

WoutF schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:38:
[...]

[afbeelding]
Hmm, okee.
Maar de witruimte aan de zijkant is er op 't forum nog altijd. ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
WouterKvG schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:09:
Ik zou dit topic trouwens gewoon open laten voor general updates. Als mensen bugs of features hebben dan kunnen ze daar toch gewoon een apart topic voor in LD maken? Je zou misschien wel even (nog een extra regel) een disclaimer in de topicwarning kunnen zetten.

Dit topic vindt ik namelijk ideaal om te zien waar tussendoor zoal aan gewerkt wordt en wat voor ideeen andere tweakers hebben.
Die disclaimer staat er sinds dag 2, in de topic warning. Die werkt zo goed dat jij 'm zelfs over 't hoofd ziet. :P
Natuurlijk is dit een fijn topic maar we willen in LD gewoon duidelijker zien wat er leeft. Door daar op individuele zaken te reageren krijgen topics meer gewicht. Hier is dat overzicht gewoonweg afwezig.

Nogmaals, ik begrijp het heel goed maar willen we echt aan de slag met dingen die jullie belangrijk vinden dan is het beter om te discussie naar de LD topics te verplaatsen.
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:46:
Kan ik de tracker al gebruiken en fixeren op een lagere resolutie?
Nee, nog niet. Daar wordt nog aan gewerkt. Femme heeft daar al wat dingen over verteld. Zie : Femme in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Raven schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:51:
[...]

Hmm, okee.
Maar de witruimte aan de zijkant is er op 't forum nog altijd. ;)
Exactly.

De huidige kleur aanpassing is zeker een stuk beter maar vind het nog te beperkt. De tracker lijnt overigens bij mij ook niet meer goed uit / overlapt body met een halve centimeter....

Het lijkt me verder helemaal geen goed idee om dit topic te sluiten. Een centraal topic met feedback bevalt mij veel beter dan dat de kritiek diffuus gemaakt wordt door allerlei losse topics te laten openen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heeey.. zag ik daarnet op de frontpage een nieuw artikel met tijdstip in bold?

Is dat nieuw?

Ja?

Oke.

Goed gedaan devvers *O*

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:47

WoutF

Hoofdredacteur
Help!!!! schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:07:
[...]

Exactly.

De huidige kleur aanpassing is zeker een stuk beter maar vind het nog te beperkt. De tracker lijnt overigens bij mij ook niet meer goed uit / overlapt body met een halve centimeter....

Het lijkt me verder helemaal geen goed idee om dit topic te sluiten. Een centraal topic met feedback bevalt mij veel beter dan dat de kritiek diffuus gemaakt wordt door allerlei losse topics te laten openen.
Losse topics waarin problemen gedetailleerd beschreven worden zijn gewoon veel overzichtelijker, en makkelijker bij te houden dan een enorm topic waar allerlei soorten posts in staan. Op die manier kan veel beter in kaart gebracht worden wat er aangepast kan/moet worden. En dat wil iedereen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:14:
[...]

Losse topics waarin problemen gedetailleerd beschreven worden zijn gewoon veel overzichtelijker, en makkelijker bij te houden dan een enorm topic waar allerlei soorten posts in staan. Op die manier kan veel beter in kaart gebracht worden wat er aangepast kan/moet worden. En dat wil iedereen toch?
Daarom dat we gewoon een topic moeten houden.
Juist alles gaan splitsen creëert de situatie dat je post gaat missen omdat ze overal verspreid staan.

Dit topic is ook langzaam een feedback plaats geworden waar users over de v7 kunnen praten.
Dat heeft voor ons nog steeds veel waarde.

Dit is niet alleen een topic over wat we de dewers willen laten doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het begin is er d:)b

Alleen had ik de kleur die nu het donkerste instelbare is ergens halverwege verwacht, of op 4/10 op een schaal van wit naar zwart. (ik denk dat ik hem dan op 8/10 in ga stellen als dat zou kunnen, met de kleur die nu de 'loze ruimtekleur' is op de plek die nu wit is)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7SCgoonwCp50Luui2mmmof0h/full.png
dus :)

[ Voor 13% gewijzigd door Resistor op 08-11-2012 19:27 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
MueR schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:29:
[...]

Dat staat al jaren in de FAQ in LD. De devvers reageren niet in elk topic met "gelezen", dat is niet productief voor ze.
Maar we hebben niet al jaren Tweakers 7 is het wel ?
Niet lullig bedoeld maar ik probeer het de devvers juist makkelijker te maken. Ik zag dat Misha al een hele berg topics had afgewerkt door er in te reageren en deze daarna te sluiten met de melding dat er bijvoorbeeld een ticket werd aangemaakt.

Gezien de mega berg (dubbele)topics leek me deze vraag niet meer dan logisch. Met zo'n hoeveelheid is de kans immers groot dat er wat tussendoor glipt. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Perkouw schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:29:
[...]

Maar we hebben niet al jaren Tweakers 7 is het wel ?
Niet lullig bedoeld maar ik probeer het de devvers juist makkelijker te maken. Ik zag dat Misha al een hele berg topics had afgewerkt door er in te reageren en deze daarna te sluiten met de melding dat er bijvoorbeeld een ticket werd aangemaakt.

Gezien de mega berg (dubbele)topics leek me deze vraag niet meer dan logisch. Met zo'n hoeveelheid is de kans immers groot dat er wat tussendoor glipt. Vandaar mijn vraag.
Er wordt extra capaciteit gezet op LD de komende tijd, vanwege het enorme aanbod. Heb dus even geduld. :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:18:
[...]

Daarom dat we gewoon een topic moeten houden.
Juist alles gaan splitsen creëert de situatie dat je post gaat missen omdat ze overal verspreid staan.

Dit topic is ook langzaam een feedback plaats geworden waar users over de v7 kunnen praten.
Dat heeft voor ons nog steeds veel waarde.

Dit is niet alleen een topic over wat we de dewers willen laten doen.
Ik probeer het nog een keer. In Lieve Devvers verzamelen we alle wensen en problemen. Door daar in topics over specifieke problemen te reageren kunnen we zien welke problemen vaak worden ervaren of juist niet. Welke wensen door meer mensen worden ondersteund en welke niet. Een topic in LD met 100 posts krijgt sneller aandacht dan een topic met 2 posts.

Nu is de situatie echter zo dat hier een grote vergaarbak gemaakt is waar alles door elkaar staat. Er is voor ons geen overzicht, goede ideeën verzanden in de lawine van posts en het is alleen voor insiders goed te volgen. Er staan losse topics opgenoemd waar de meest voorkomende klachten in staan maar die worden te weinig gebruikt voor ons om goed inzicht te krijgen.

Wij willen jullie zo goed mogelijk van dienst zijn maar dan moet er ook een situatie komen waarin dat het beste kan. Tweakers zijn dol op grote topics maar die grote topics zijn hiervoor niet geschikt. Dus, er komt een verplaatsing van de discussie naar de losse topics met klachten of ideeën in LD. Hoe minder tijd wij nodig hebben om deze gordiaanse knoop te ontwarren, hoe meer tijd er gestoken kan worden in het fixen van problemen. :)

[ Voor 17% gewijzigd door zeef op 08-11-2012 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:33:
[...]

Ik probeer het nog een keer. In Lieve Devvers verzamelen we alle wensen en problemen. Door daar in topics over specifieke problemen te reageren kunnen we zien welke problemen vaak worden ervaren of juist niet. Welke wensen door meer mensen worden ondersteund en welke niet. Een topic in LD met 100 posts krijgt sneller aandacht dan een topic met 2 posts.

Nu is de situatie echter zo dat hier een grote vergaarbak gemaakt is waar alles door elkaar staat. Er is voor ons geen overzicht, goede ideeën verzanden in de lawine van posts en het is alleen voor insiders goed te volgen. Er staan losse topics opgenoemd waar de meest voorkomende klachten in staan maar die worden te weinig gebruikt voor ons om goed inzicht te krijgen.

Wij willen jullie zo goed mogelijk van dienst zijn maar dan moet er ook een situatie komen waarin dat het beste kan. Tweakers zijn dol op grote topics maar die grote topics zijn hiervoor niet geschikt. Dus, er komt een verplaatsing van de discussie naar de losse topics met klachten of ideeën in LD. Hoe minder tijd wij nodig hebben om deze gordiaanse knoop te ontwarren, hoe meer tijd er gestoken kan worden in het fixen van problemen. :)
Ok Zeef ik snap je wel hoor. :)
Maar als gebruiker ben ik het daar gewoon niet mee eens.
Als ik een modje was zou ik het ook willen maar voor mij als gebruiker heeft dit topic meer waarde dan tien kleine.

En nogmaals dit topic is er ook gewoon voor ons users om over de problemen te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
zeef schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:33:
[...]

Er wordt extra capaciteit gezet op LD de komende tijd, vanwege het enorme aanbod. Heb dus even geduld. :)

[...]
Geen probleem, probeerde alleen te helpen. Dan laat ik de topics gewoon lekker met rust. :)
Dank voor het beantwoorden van mijn vraag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Het viel me net pas op dat je nu de licht/donkerheid en de dichtheid kan instellen via het nieuw icoontje. Heel mooi! Maar is het niet logischer als die instellingen (ook) op deze pagina komen? https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaximusTG schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:00:
Het viel me net pas op dat je nu de licht/donkerheid en de dichtheid kan instellen via het nieuw icoontje. Heel mooi! Maar is het niet logischer als die instellingen (ook) op deze pagina komen? https://secure.tweakers.net/my.tnet/preferences
Ik denk dat het nu ook beschikbaar is voor niet ingelogde bezoekers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de ene kant denk ik dan het is toch een user setting? Als iemand dat ding nou op pikzwart wil zetten dan vindt die user dat blijkbaar prettig. Van de andere kant snap ik de redenering ook wel dat je niet wil dat het met usersettings mogelijk is de site zo in te stellen dat deze niet voldoet aan hoe jullie willen dat ie er uit ziet. Dus wat dat betreft kan ik er dan wel weer in komen dat er voor een beperkte range gekozen is.

Overigens is ook met deze aanpassingen voor mij wel duidelijk dat ik het T7 design gewoon niet prettig vind ogen. Ook femme's commentaar en uitleg komen op mij erg over als "ik vind dat het zo moet dus we doen het zo, doei". Jammer, maar je moet natuurlijk zelf weten wat je met je eigen site doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:14
Ik vind het wel jammer dat de achtergrond niet t/m zwart in te stellen is. Ik wil de achtergrond eigenlijk de kleur geven van de footer. Desondanks is het heel mooi dat deze feature er eindelijk is.
Verder erg mooi dat de tekst nu dicht opelkaar gepleurd kan worden. Meteen op compact ingesteld, en wat leest alles ineens prettig.

het lopende stuk tekst onderaan de topicwaarschuwing vind ik maar niks..

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 08-11-2012 20:08 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

GAIAjohan schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:06:
<>
het lopende stuk tekst onderaan de topicwaarschuwing vind ik maar niks..
Dat stoort mij ook behoorlijk. Dat zou pas actief moeten worden als je de cursor in het reactie vlak plaatst. Ik heb een 100 pageview en CTL-End naar beneden, en moet dan nu weer omhoog voor de laatste reacties.

Maar verder een paar goede stapjes gezet naar een leesbaarder tweakers. Nu nog het forum dichter ipv al dat wite en dan rommel ik de laatste puntjes wel met custom CSS op.

Mooi dus!
offtopic:
@beneden - wat voor jou onbelangrijk is, is dat niet gelijk voor iedereen. Beiden stellen we dat we iets niet handig vinden, niet dat het niet handig is. Dat zijn meningen en die mag je - zeker op een forum- gewoon hebben.

[ Voor 34% gewijzigd door franssie op 08-11-2012 20:14 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hierboven
Je kunt ook op alle onbelangrijke slakken zout gaan leggen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:11:
@hierboven
True!

Ik snap ook dat de achtergrond niet tot het allerdonkerst gaat: de site moet wel een beetje 1 smoel krijgen. Als je zoveel kleuren aangeeft wordt het straks een nieuwe cu2 of Hyves qua kleuren.

Ik zie in dit topic al screenshots van zelfgemaakte CSS waarvan ik denk: misschien vind jij het mooi maar dat is het niet.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
@hierboven
Jij vindt het onbelangrijk. Ik vind het triest dat Tweakers7 zóveel geoptimaliseerd moet worden om ooit aan T6 of T5 te kunnen tippen.. En ja, de lopende tekst leest iig op mijn beeldscherm niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

davidaap123 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:37:
[...]

gaat die strook aan de zijkant nog weg of worden forums posts breeder gemaakt? O+
Ja, er zijn wel plannen om de posts weer naar de volledige breedte te gaan trekken :)
Perkouw schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:29:
[...]
Daarom gooien we afgehandelde topics daar dicht. Alles wat open blijft staan zijn de zaken waar vroeg of laat nog actie op ondernomen moet worden. Alles wordt gelezen, maar dingen die geen hoge prioriteit hebben kunnen inderdaad wel een tijdje 'onbeantwoord' blijven. Met de huidige recente hoeveelheid topics is het even aanmodderen tot het weer rustiger wordt en we weer wat meer kunnen opruimen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 08:23
WTF :( , is dit echt twee weken werk, als je het mij vraagt is er totaal niet geluisterd naar community.
Ik zet mijn custom css maar weer aan.

[emotionele modus]
Ik mis T6 :'(
[/emotionele modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Is het een bewuste keuze dat die nieuwe feature voor achtergrond en compactheid alleen werkt op device grade A?

Achtergrond is niet zo boeiend op tablets en smartphones, want die zoomen toch al in op de content area, maar compacte layout zou wel handig zijn.

Zeker ook omdat custom stylesheets ook (nog) niet mogelijk zijn op andere grades dan A.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Orion84 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:00:
Is het een bewuste keuze dat die nieuwe feature voor achtergrond en compactheid alleen werkt op device grade A?
Ja
Achtergrond is niet zo boeiend op tablets en smartphones, want die zoomen toch al in op de content area, maar compacte layout zou wel handig zijn.

Zeker ook omdat custom stylesheets ook (nog) niet mogelijk zijn op andere grades dan A.
Maar je kan die grade wel weer forceren :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:02:
[...]
Ik denk dat het nu ook beschikbaar is voor niet ingelogde bezoekers :).
Dat is het niet. Wanneer je niet ingelogd bent is het icoontje onvindbaar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
tweaker2010 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:03:
[...]

Dat is het niet. Wanneer je niet ingelogd bent is het icoontje onvindbaar helaas.
Die tandwiel (rechtsboven) is gewoon zichtbaar als je niet ingelogd bent :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hahn schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:05:
[...]

Die tandwiel (rechtsboven) is gewoon zichtbaar als je niet ingelogd bent :?
Oeps... ik dacht dat de meest rechtste was verdwenen, al die tandwieltjes lijken ook op elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
@hierboven
Ik denk dat hij wel heel waardevolle informatie geeft over hoe iemand met de site werkt of omgaat. Mensen gaan dus met END naar het eind van een pagina en moeten dan weer terug omhoog door die mededeling.

Die mededeling wordt dus in elk geval gezien, maar kan daar misschien iets op verzonnen worden waardoor gebruikers niet meer terug omhoog hoeven gaan om de laatste post te zien? Ik weet het niet, maar ik vind wel dat zijn post waardevol zou kunnen zijn voor een devver, als ik devver was zou ik het in elk geval graag willen weten hoe mensen mijn devving gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:01:
[...]

Ja

[...]

Maar je kan die grade wel weer forceren :)
Het lijkt me een beetje de omgekeerde wereld om een layout die op mobiele devices minder loze ruimte heeft alleen mogelijk te maken door de site geforceerd in de minst mobile-friendly mode te zetten? :o

Daarnaast, voor alle mensen die het wit (net als ik) nog steeds te wit vinden: zet #contentArea in je custom CSS even op #fcfcfc. Oogt nog steeds "wit" maar de lichtopbrengst is veel lager. Samen met een ietwat grijze achtergrond in die slider is dat wel te doen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

NMe schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:22:
[...]

Het lijkt me een beetje de omgekeerde wereld om een layout die op mobiele devices minder loze ruimte heeft alleen mogelijk te maken door de site geforceerd in de minst mobile-friendly mode te zetten? :o
Het lijkt me dat meer ruimte om elementen het juist meer touch-friendly maakt...

Anyway, mobile en responsive design (en dus content ook beter toegespitst op kleinere schermen) is sowieso iets waar nog aandacht aan besteed moet gaan worden, maar dat is iets voor de nabije toekomst en viel simpelweg buiten de scope van deze feature.

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 08-11-2012 21:29 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik vind het wel jammer dat de achtergrond niet t/m zwart in te stellen is. Ik wil de achtergrond eigenlijk de kleur geven van de footer. Desondanks is het heel mooi dat deze feature er eindelijk is.
Verder erg mooi dat de tekst nu dicht opelkaar gepleurd kan worden. Meteen op compact ingesteld, en wat leest alles ineens prettig.
Het kan nog compacter (vooral de FP) maar ehh... NOG donkerder ?? Serieus ?! Dat zou echt TE zijn naar mijn mening.

Het is meer de FP artikelenoverzicht die gewoon zwarte tekst moet krijgen, zodat het prettiger leest en ook minder je ogen uitsteekt als je de tekst markeert (spoilers op het forum voornamelijk, maar het viel me toevallig op) .
Verder misschien wat meer grijs om de reacties heen en dan is het allemaal goed te doen weer :)

Stap voor stap komen we er wel !!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

crisp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:29:
[...]

Het lijkt me dat meer ruimte om elementen het juist meer touch-friendly maakt...
Dat zou kloppen als die ruimte rondom knopjes en dergelijken zit, maar vrijwel alle loze ruimte die je wegwerkt met de compact-optie is de marge tussen grotere elementen. En dat is best aantrekkelijk op een scherm met beperkte resolutie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Resistor schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:20:
Het begin is er d:)b

Alleen had ik de kleur die nu het donkerste instelbare is ergens halverwege verwacht, of op 4/10 op een schaal van wit naar zwart. (ik denk dat ik hem dan op 8/10 in ga stellen als dat zou kunnen, met de kleur die nu de 'loze ruimtekleur' is op de plek die nu wit is)

[afbeelding]
dus :)
Van mij had het ook donkerder mogen zijn als het op de hoogste waarde staat, aangezien ik het nu met een custom css donkerder heb en dat prettig vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

NMe schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:34:
[...]

Dat zou kloppen als die ruimte rondom knopjes en dergelijken zit, maar vrijwel alle loze ruimte die je wegwerkt met de compact-optie is de marge tussen grotere elementen. En dat is best aantrekkelijk op een scherm met beperkte resolutie. ;)
Het gaat ook om de ruimte rondom links. Een ruime padding in de lijst met de nieuwe items op de frontpage maakt het makkelijk om het juiste item aan te raken.

Op een klein desktopbeeldscherm is een compactere layout inderdaad gewenst maar dan bedien je de user interface met een muis of trackpad die een veel hogere precisie hebben dan een touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als de nieuwe tracker er is en je je window op ca. 1280 tot 1366 pixels breed zet heb je een donkergrijze kolom links of rechts van de pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Femme schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:49:
[...]

Het gaat ook om de ruimte rondom links. Een ruime padding in de lijst met de nieuwe items op de frontpage maakt het makkelijk om het juiste item aan te raken.

Op een klein desktopbeeldscherm is een compactere layout inderdaad gewenst maar dan bedien je de user interface met een muis of trackpad die een veel hogere precisie hebben dan een touchscreen.
Toch begrijp ik niet waarom ik niet zelf die afweging mag maken. Waarom mag ik op mijn telefoon geen compacte layout kiezen zonder grade A te forceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Femme schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:53:
[...]

Als de nieuwe tracker er is en je je window op ca. 1280 tot 1366 pixels breed zet heb je een donkergrijze kolom links of rechts van de pagina.
Leuk verzonnen, maar dat is toch weer zo'n semi-argument om net te doen alsof er een oplossing is, maar als je de tracker niet wilt, dan heb je dat bijvoorbeeld al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:53:

Goed dat je hierover begint. Ik heb al jaren mijn twee browservensters naast elkaar op een monitor (1920x1200) en vind het nogal vervelend dat een stuk van de hoofdnavigatie en content rechts buiten beeld vallen. Ik ga niet fullscreen browsen en ook niet vensters over elkaar stapelen. De boel is nu ongeveer 100 pixels te breed en dat is zonde. Er is volgens mij geen noodzaak voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt mensen, de huidige max setting voor de kleur is net iets donkerder dan mijn custom css/js, dus dat zit wel goed :)

Nu nog fixeerbare tracker op lage res, en een link naar MyReact vanaf de FP en mijn userjs kan verdwijnen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 19:10
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:54:
Bedankt mensen, de huidige max setting voor de kleur is net iets donkerder dan mijn custom css/js, dus dat zit wel goed :)

Nu nog fixeerbare tracker op lage res, en een link naar MyReact vanaf de FP en mijn userjs kan verdwijnen.
Een linkje vanaf de frontpage naar je myreact kan ik nog niet beloven. Femme is verder al druk in de weer met de fixeerbare tracker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Misha schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:09:
[...]
Een linkje vanaf de frontpage naar je myreact kan ik nog niet beloven.
Mag ik misschien eens vragen hoe zo'n vraag intern bij t.net verloopt?

Ik bedoel technisch is het waarschijnlijk 15 minuten werk (buiten releasen zelf om, valt ook niet veel aan te testen als er geen responsive design is lijkt mij)
En organisatorisch lijkt het mij ook een simpel hamerstuk : Je wilt het of je wilt het niet.

Ik bedoel er zijn op de FP geen 1001 mogelijkheden waar je zo'n linkje kan zetten (waar het zinnig is)

Dus wat zal ik schatten :
- mockups maken 10 min werk
- hamerstuk afhandelen 10 min werk
- als het goedkeuring is definitief maken 15 min werk

Laat ik zeggen dat vanwege drukte elk punt een week duurt voordat het samenkomt, dan zou er alsnog nu wel iets over gezegd kunnen worden. Het enige wat ik kan bedenken is dat het niet bovenaan de prio-lijst zit, maar dan kan je dus ook gewoon zeggen dat het pas volgende maand ter sprake komt.

Of zie ik het nou helemaal verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

NMe schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:24:
[...]

Toch begrijp ik niet waarom ik niet zelf die afweging mag maken. Waarom mag ik op mijn telefoon geen compacte layout kiezen zonder grade A te forceren?
De meest belangrijke reden op dit moment was omdat de sliders niet goed functioneerden op touchdevices. Aan de andere kant is het ook iets waar je eigenlijk een keuze zou moeten bieden of het moet gelden voor al je sessies of alleen voor een specifieke sessie, of een optie om de instellingen te koppelen aan een bepaalde device grade (waarbij we eigenlijk de device grades ook weer zouden moeten herverdelen; een tablet is feitelijk toch weer anders dan een telefoon etc.).

Hence de keuze om het vooralsnog alleen op desktops aan te bieden, waarbij het forceren van grade A nog een eventuele workaround is (voor degenen die 'm kennen...)
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:35:
[...]

Goed dat je hierover begint. Ik heb al jaren mijn twee browservensters naast elkaar op een monitor (1920x1200) en vind het nogal vervelend dat een stuk van de hoofdnavigatie en content rechts buiten beeld vallen. Ik ga niet fullscreen browsen en ook niet vensters over elkaar stapelen. De boel is nu ongeveer 100 pixels te breed en dat is zonde. Er is volgens mij geen noodzaak voor.
Ik kan je iig 1 'noodzaak' noemen, namelijk deze...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Gomez12 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:21:
[...]

Mag ik misschien eens vragen hoe zo'n vraag intern bij t.net verloopt?

Ik bedoel technisch is het waarschijnlijk 15 minuten werk

[knip]

Of zie ik het nou helemaal verkeerd?
Qua tijdinschattingen vind ik je enigszins positief, maar dat zou misschien kunnen.

Maar ik denk dat het niet zozeer gaat om niet kunnen, maar om niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Misha schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:09:
[...]

Een linkje vanaf de frontpage naar je myreact kan ik nog niet beloven. Femme is verder al druk in de weer met de fixeerbare tracker :)
Hij kan toch gewoon in het dropdownmenu bovenin? Het menu bij je nick/icon bedoel ik.
crisp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:23:
[...]

De meest belangrijke reden op dit moment was omdat de sliders niet goed functioneerden op touchdevices. Aan de andere kant is het ook iets waar je eigenlijk een keuze zou moeten bieden of het moet gelden voor al je sessies of alleen voor een specifieke sessie, of een optie om de instellingen te koppelen aan een bepaalde device grade (waarbij we eigenlijk de device grades ook weer zouden moeten herverdelen; een tablet is feitelijk toch weer anders dan een telefoon etc.).

Hence de keuze om het vooralsnog alleen op desktops aan te bieden, waarbij het forceren van grade A nog een eventuele workaround is (voor degenen die 'm kennen...)
Als bedienen het probleem is, dan kun je de settings toch aan je profiel koppelen (doe je/doen jullie zo te zien al) en gewoon forceren op de mobiele layout? Het lijkt me logischer om by default gewoon over te nemen wat je op je desktop ziet en dát niet te kunnen aanpassen zonder naar grade A te switchen dan by default het witte monster te tonen zonder daar vanaf te kunnen tenzij je grade A kiest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:26:
[...]
Qua tijdinschattingen vind ik je enigszins positief, maar dat zou misschien kunnen.

Maar ik denk dat het niet zozeer gaat om niet kunnen, maar om niet willen.
Nee, niet niet willen, maar meer de afweging in een groter geheel: uiteindelijk willen we naar 1 profiel pagina waar de individuele onderdelen vanuit myReact onderdeel van zijn. Dan is de vraag: gaan we hier een quick-fix voor doen, en zo ja: doen we dat dan site-breed of enkel binnen het forum?
NMe schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:28:
[...]

Hij kan toch gewoon in het dropdownmenu bovenin? Het menu bij je nick/icon bedoel ik.
Persoonlijk vind ik dat ding al *cluttered* op dit moment ;)
[...]

Als bedienen het probleem is, dan kun je de settings toch aan je profiel koppelen (doe je/doen jullie zo te zien al) en gewoon forceren op de mobiele layout? Het lijkt me logischer om by default gewoon over te nemen wat je op je desktop ziet en dát niet te kunnen aanpassen zonder naar grade A te switchen dan by default het witte monster te tonen zonder daar vanaf te kunnen tenzij je grade A kiest. :)
Het kon inderdaad linksom of rechtsom, waarbij de huidige implementatie even de meest 'veilige' leek. Kan dus zo weer veranderen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
crisp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:23:
[...]
De meest belangrijke reden op dit moment was omdat de sliders niet goed functioneerden op touchdevices.
Gaat dit niet helemaal de verkeerde kant op?

De vraag was toch om een compactere layout, jullie implementatie is met fancy sliders etc.
Door jullie gekozen implementatie kan je nu alsnog de vraag van de klant niet volledig invullen en moet er weer extra werk verricht worden terwijl de klant afaik ook gewoon tevreden was geweest met een tijdelijke implementatie met een drop-downmenuutje oid.

Zo is het toch een eeuwig durend fix-traject als je voor implementaties kiest die de vragen van de klant niet volledig beantwoorden.

Ik zie nu al met angst en beven uit naar het waarschijnlijk technische hoogstandje genaamd de tracker met js/css trucjes die bijna nergens anders vertoond worden en waar x weken werd in heeft gezeten maar die nog steeds niet voldoet aan de vraag van de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Gomez12 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:40:
[...]

Gaat dit niet helemaal de verkeerde kant op?

De vraag was toch om een compactere layout, jullie implementatie is met fancy sliders etc.
Door jullie gekozen implementatie kan je nu alsnog de vraag van de klant niet volledig invullen en moet er weer extra werk verricht worden terwijl de klant afaik ook gewoon tevreden was geweest met een tijdelijke implementatie met een drop-downmenuutje oid.

Zo is het toch een eeuwig durend fix-traject als je voor implementaties kiest die de vragen van de klant niet volledig beantwoorden.

Ik zie nu al met angst en beven uit naar het waarschijnlijk technische hoogstandje genaamd de tracker met js/css trucjes die bijna nergens anders vertoond worden en waar x weken werd in heeft gezeten maar die nog steeds niet voldoet aan de vraag van de klant.
Het zou, in ieder geval voor een 'snelle oplossing', ook niet mijn persoonlijke voorkeur hebben gehad, maar ik moest zonodig naar Disneyland :+

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
crisp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:38:
[...]

Nee, niet niet willen, maar meer de afweging in een groter geheel: uiteindelijk willen we naar 1 profiel pagina waar de individuele onderdelen vanuit myReact onderdeel van zijn. Dan is de vraag: gaan we hier een quick-fix voor doen, en zo ja: doen we dat dan site-breed of enkel binnen het forum?
Ik ga lekker eigenwijs doen en zeggen dat ik daarin toch echt lees dat het geen kwestie van niet kunnen, maar niet willen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
crisp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:45:
[...]

Het zou, in ieder geval voor een 'snelle oplossing', ook niet mijn persoonlijke voorkeur hebben gehad, maar ik moest zonodig naar Disneyland :+
Wie moeten we mailen om al jouw vrije dagen voor de komende 2 jaar in te trekken? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:46:
[...]

Ik ga lekker eigenwijs doen en zeggen dat ik daarin toch echt lees dat het geen kwestie van niet kunnen, maar niet willen is ;)
Ik geef eigenlijk alleen maar aan dat er hierover simpelweg nog geen concensus is; blijkbaar is het dus geen simpel 'hamerstuk'... ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
nero355 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:33:
[...]

Het kan nog compacter (vooral de FP) maar ehh... NOG donkerder ?? Serieus ?! Dat zou echt TE zijn naar mijn mening.
Als jij dat te donker vindt doe je dat niet ;). Ik heb dat liever wel.

Leuk dat de fixed tracker donker wordt Femme, Maar stel dat ik de achtergrond graag ook in die kleur heb? (Lijkt me eigenlijk zelfs mooi)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:35:
[...]

De site is gemaakt voor een breedte van ongeveer 1000 pixels. Dat is een gebruikelijke breedte. Op ca. 950 pixels breed ga je vaker sites tegenkomen die niet optimaal worden weergegeven.

We willen in de toekomst naar een responsive layout wat voor jou een oplossing zou kunnen zijn.
Hahn schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:28:
[...]

Leuk verzonnen, maar dat is toch weer zo'n semi-argument om net te doen alsof er een oplossing is, maar als je de tracker niet wilt, dan heb je dat bijvoorbeeld al niet.
Een tracker met alle trackers uit zal je een leeg donkergrijs vlak opleveren. Als je niet wil gebruikmaken van de mogelijkheden die we bieden kun je altijd custom css gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Femme schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:52:
[...]
Een tracker met alle trackers uit zal je een leeg donkergrijs vlak opleveren. Als je niet wil gebruikmaken van de mogelijkheden die we bieden kun je altijd custom css gebruiken.
Is dit niet de omgekeerde wereld?

Jullie hadden het, jullie hebben het eruit gehaald, en jullie bouwen het er weer half-half in. En voor de rest moet je het maar uitzoeken.

Ik bedoel waarom dan nog half-half terugbouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Waar ik me vooral aan stoor is dat er een halfbakken 'oplossing' geboden wordt en gedaan wordt dat dat een prima oplossing is.

Zeg gewoon "we gaan de achtergrond niet donkerder maken (eventueel met onderbouwing waarom...), je kan de tracker gebruiken om één stuk donkerder te krijgen en anders kan je CSS gebruiken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Hahn schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:06:
Waar ik me vooral aan stoor is dat er een halfbakken 'oplossing' geboden wordt en gedaan wordt dat dat een prima oplossing is.
Ach, mij stoort het meer dat er genoeg werkende halfbakken quickfixes (css-fix etc) aan de kant geschoven zijn omdat er sinds de .plan gezegd wordt dat er een mooie oplossing aankomt en dat ze geen half werk willen leveren maar het in 1x goed willen doen en dan zit je dus 3 weken te wachten op de mooie oplossing

En als het dan 80% af is wordt het online gegooid en dan blijkt het enkel een fancy halfbakken oplossing te zijn die de vraag nog steeds niet beantwoord.
Zeg gewoon "we gaan de achtergrond niet donkerder maken (eventueel met onderbouwing waarom...), je kan de tracker gebruiken om één stuk donkerder te krijgen en anders kan je CSS gebruiken".
Onderbouwing is nog niet eens nodig. Maar beloof niet de hemel om dan een halve oplossing te presenteren en daarna te zeggen : is het niet goed dan moet je zelf maar wat knutselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Er is vooraf al gesteld dat we het never nimmer nooit voor iedereen 100% naar tevredenheid kunnen oplossen, dat is een gewoon een utopie. TWK 6.9 was wat dat betreft ook verre van perfect...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
crisp schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:20:
Er is vooraf al gesteld dat we het never nimmer nooit voor iedereen 100% naar tevredenheid kunnen oplossen, dat is een gewoon een utopie. TWK 6.9 was wat dat betreft ook verre van perfect...
Maar als ik het goed begrepen was het grootste bezwaar tegen bijv een ietwat minder witte achtergrondkleur voor iets van 3 weken dat niet iedereen tevreden zou zijn (en dat het zo moeilijk zou zijn om een goede achtergrondkleur te vinden)

Terwijl als ik het resultaat nu zo zie heb ik zoiets van : Je had 2 weken geleden al bijna elke kleur (niet het pure wit ;) ) uit de slider kunnen pakken en die in de css kunnen zetten en dan was er 2 weken minder ongemak geweest en had je nog rustig achter de schermen 1 of 2 weken kunnen doorwerken aan deze slider totdat die echt klaar was.

Ik heb echt het idee dat het grootste gedeelte van de tijd is gaan zitten in het fancy maken van iets en dat daardoor het probleem te lang heeft doorgesukkeld (en het er nu nog voor sommige niet uit is) waardoor het ding nu op 80% gereleased is en wederom niemand echt blij heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik weet in elk geval dat ik sinds de release heb gewacht met het aanpassen van de kleur omdat ik verwachtte dat die slider het wel voor me op zou lossen. Om er nu dan achter te komen dat die slider alleen twee smalle balkjes links en rechts van mijn (non-fullscreen) browservenster verduistert. Ik vind het niet onacceptabel dat mijn voorkeur niet in dat ding ingebouwd zit, maar die slider is wel steeds gepresenteerd als de oplossing voor al dat wit. En dat is 'ie uiteindelijk niet, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
NMe schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:34:
Ik weet in elk geval dat ik sinds de release heb gewacht met het aanpassen van de kleur omdat ik verwachtte dat die slider het wel voor me op zou lossen. Om er nu dan achter te komen dat die slider alleen twee smalle balkjes links en rechts van mijn (non-fullscreen) browservenster verduistert. Ik vind het niet onacceptabel dat mijn voorkeur niet in dat ding ingebouwd zit, maar die slider is wel steeds gepresenteerd als de oplossing voor al dat wit. En dat is 'ie uiteindelijk niet, IMO.
Het probleem is, dat de slider wel de oplossing zou kunnen zijn (als ik tenminste lees dat er nog naar allerlei witruimtes gekeken gaat worden en in de TopicWarning staat dat er qua padding etc ook nog gekeken gaat worden, daarnaast gaf Crisp nog een aantal verbeterdingen aan qua tablets etc) als er meer tijd in gestoken zou kunnen worden.

Maar dat ik denk dat er ietwat te weinig van het lijstje van de topicwarning opgeleverd was en dat er nu wel iets gereleased moest worden om de meute rustig te houden.

Qua concept vind ik de slider wel goed, alleen is die (imho) bij lange na nog niet af en daarom ook teleurstellend qua oplossing na 3 weken wachten.
En nu gaan we waarschijnlijk weer de volgende rat-race krijgen, want over 2 weken "moeten" er weer een aantal punten van het lijstje van de topicwarning af, dus hoeveel tijd is er de komende 2 weken dan weer om aan verbeteringen van de slider te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan je in ieder geval alvast verklappen dat:
  • Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan
  • link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage
in de release van volgende week zitten ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 22:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

NMe schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:34:
Helemaal mee eens!

'Ze' - wie daar intern ook over gaan - blijven vasthouden aan het heilige - bijna door Apple gepatenteerde - wit als achtergrondkleur voor zowel de frontpage als een veel te groot deel van het forum.

Op zich is dat ook wel verklaarbaar. Misha vatte dat treffend samen tijdens de releaseparty: "Joh, wij kijken al een jaar tegen dat wit, op een zeker moment weet je niet beter.".

Ik bezoek de frontpage sporadisch, maar om de impact van de wijzigingen in de gaten te houden, zit ik er de laatste tijd wat vaker. Het kan niet goed zijn als je gebruikers liever naar dit deel van de frontpage kijkt, dan dit deel. ;(

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:10

Laguna

Connaisseur

Om 1 of andere reden zie ik het nieuwsbericht:

14:46 Texas Instruments toont chips voor draadloos opladen

momenteel niet meer op de FP staan.

Het maakt daarbij niet uit of ik mijn custom CSS uit- of aanzet.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 15:05

Daniel

Kapitein NCC-1701
De default is wit, met de nodige ruimte tussen de elementen (hoewel we die voor een deel een dag na release al kleiner hebben gemaakt). Dat basis-designconcept staan we nog steeds achter.

Omdat wij echter ook wel beseffen dat een deel van onze gebruikers iets anders wil hebben we bieden we mogelijkheden om dat basisconcept enigszins aan te passen. Ik snap dat onze oplossingen nooit iedereen specifiek tevreden kunnen stellen (de wensen van 'de klant zijn soms tegengesteld) maar we blijven hier aan sleutelen om de compacte settings nog wat compacter te maken waar dat kan - met name op het forum is nog wel het e.e.a. te winnen. Voor wie het echt helemaal anders wil is er altijd nog custom CSS.

Dit geldt ook voor de aangepaste weergave van de tracker. Ook dat zal nooit helemaal op maat voor iedereen kunnen zijn omdat we simpelweg geen rekening kunnen houden met elke mogelijke en/of gewenste use case. Het is geen doen om tijd te gaan steken in custom opties die vervolgens door 5 mensen gebruikt gaan worden.

Mochten we echter de indruk gewekt hebben dat er een '6.9'-switch zou komen, dat is niet de bedoeling geweest want die gaat er nooit komen. Voor nu gaan we onze aandacht weer wat meer richten op daadwerkelijk functionele verbeteringen, bijvoorbeeld in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Daniel schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 07:42:
Voor nu gaan we onze aandacht weer wat meer richten op daadwerkelijk functionele verbeteringen, bijvoorbeeld in de Pricewatch.
Mag ik hier uit concluderen dat het verder afmaken van de slider op de lange termijn geschoven wordt en dat ik hierop dus niet meer hoef te wachten en maar beter naar het custom-css topic kan gaan om er daar 1 uit te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gomez12 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 08:10:
[...]

Mag ik hier uit concluderen dat het verder afmaken van de slider op de lange termijn geschoven wordt en dat ik hierop dus niet meer hoef te wachten en maar beter naar het custom-css topic kan gaan om er daar 1 uit te kiezen?
Hierop inhakend; ook het kiezen van donkerder kleuren blijft dus een utopie?

Moet zeggen dat ik het design intussen echt prima vind. Maar het grijs is echt nog te licht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 10:45
GAIAjohan schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:06:het lopende stuk tekst onderaan de topicwaarschuwing vind ik maar niks..
Ik vind die hele topicwaarschuwing maar niks :( .

Mijn brein 'markeert' deze brij tekst blijkbaar als spam want ik heb een natuurlijke neiging om het te negeren. Zeker als je er telkens gedwongen langs moet scrollen leest naar mijn mening niemand die blokken meer als je het huidige forum wat langer (as in: een aantal uren/dagen) gebruikt.

Daarnaast merk ik ook aan mezelf dat - net als vele anderen hier blijkbaar - mijn bezoekfrequentie aan Tweakers en het forum sinds T7 flink omlaag is gegaan :'( . Dit topic en de FP wordt nog af en toe bekeken, maar veel verder kom ik niet meer. De doolhof die pricewatch heet durf ik niet eens meer in.

Nu zal ik hopelijk voor jullie niet de gemiddelde Tweakers-bezoeker zijn, maar in het kader van de rouwverwerking wilde ik jullie wel even deelgenoot maken van dit persoonlijk drama :| .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:20:
6.9 is nog steeds 10x beter dan 7.1 maar ja.

Verder kunnen jullie natuurlijk niet 100% van de mensen tevreden houden maar nu kiezen jullie bewust om maar voor de 20% te gaan terwijl dit makkelijk 80% kan zijn.

Het Grijsfilter:
Als je naar de CCS competitie gaat kijken zie ja dat stuk voor stuk ze vele malen donkerder zijn dan nu door jullie gekozen. Dit geeft aan dat daar de meerderheid voor een donkere variant gaat dan het nu is. Nu heeft degene die de knopen doorhakt teveel zijn eigen zin doordrijft en zitten we nu WEER met een halfbakken oplossing.

nformatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is) DONE,:
Please!!! dit is nog lelijker dan uit (mijn mening) en heeft niets maar dan ook niets met more or less tweakers 6-stijl te maken.

Daarnaast werken de knoppen op de helft van mijn browsers (bv mobiel) niet. Weer is er geen keuze en word het ongedwongen. Waar blijft de keuze van de gebruiker.
Stop toch eens met het vast houden van jullie idealen van v7 en stap er overheen en luister naar wat men wil!

Het klopt Zeef ook ik ben nu klaar met deze discussie en met de FP. :-( jullie hebben duidelijk nog steeds niet de intentie om echt te geven wat men wil.

Jammer maar helaas over en uit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Laguna schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 07:36:
Om 1 of andere reden zie ik het nieuwsbericht:

14:46 Texas Instruments toont chips voor draadloos opladen

momenteel niet meer op de FP staan.

Het maakt daarbij niet uit of ik mijn custom CSS uit- of aanzet.
[FP] artikel niet gevonden
Had er al melding van gemaakt gisteren, net weer.

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 47 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.

Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i

.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.

Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug

Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)

• Zoeken in topics DONE
  • Night mode (donkere achtergrond) DONE (zie hieronder)
  • Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker is DONE
  • Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is) DONE, wordt nog aan gesleuteld
  • Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
  • Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen! DONE
  • Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
  • Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden') DONE
  • Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan DONE
  • link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage DONE
  • categoriekleuren in de nieuwslisting DONE
  • Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop) DONE
  • Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.

Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.