Momenteel ziet de FP er bij mij erg strak uit (met dank aan de CSS van
cpt.skydiver en wat kleine aanpassingen van mijzelf):
Als ik de pagina fullscreen bekijk komt de tracker er ook nog naast te staan, maar ik bekijk Tweakers over het algemeen in een venster van +/- 1000 pixels breed.
Enige wat ik nog mis en graag terug zie (of voor iedereen terug of middels opties bij voorkeuren) zijn de meuktracker en de gewaardeerde productreviews op de FP (niet in de tracker).
Uit de community is prima voor populaire topics op het forum, maar productreviews horen daar gewoon niet thuis en blijven ook maar kort staan (momenteel staan er ook helemaal geen productreviews tussen). Deze verdienen gewoon meer aandacht, omdat gebruikers daar veel tijd insteken (en uit eigen ervaring weet ik hoe veel tijd er in een review kan gaan zitten).
Verder zijn de foto's van de review artikelen op de reviews pagina echt veel te groot en dominant aanwezig en totaal niet in verhouding met de plaatjes erboven van de diverse product categorieën (gold ook voor de items op de FP, maar dat is nu opgevangen met CSS).
Bij de pricewatch geldt hetzelfde voor de best buy guides ook veel te groot en dominant aanwezig. Verder wordt de ruimte op die pagina slecht benut. Populaire producten kunnen daar makkelijk in 2 kolommen naast elkaar worden getoond.
[
Voor 11% gewijzigd door
Laguna op 09-11-2012 16:52
]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H