Poll: Tweakers 7 waardeloos of verbetering?
Wegens mijn grote onvrede met tweakers 7 wil ik graag jullie mening hierover horen. Dus daarom deze pollPoll: Tweakers 7: progressie of recessie?
• Tweakers 7 is een ware verbetering• Tweakers 7 is waardeloos, ik wil 6
Ook een poll maken? Klik hier
Nadelen van 7(IMO)
-Geen tracker sidebar (in ieder geval niet op 1366*768)-Geen kleuren voor de forumonderdelen
-Bright screen is bright. (lekker als je in je donkere game-cave zit en toch wil tweaken)
-Minder overzichtelijk en meer klikken om bij de benodigde info te komen (dit is waarschijnlijk een kwestie van wennen)
-Lage informatiedichtheid per vierkante cm = heel veel scrollen en klikken (gezien mijn fanatieke gebruik resulteert dit in RSI
-Te kleine navigatiebalk bovenin (het springt er niet meer uit waardoor de gebruiksvriendelijkheid mijns inziens daalt)
-Out of the box RUK i.v.m. 6 (it's peanut butter tracker time, where he at, where he at)
-Mobiele site voor de desktopgebruiker

Top 5 nadelen tweakers 7(imo)
- Lage informatie dichtheid (o.a. frontpage) en vage, desktop/notebook onvriendelijke lay-out (regelafstand, groot lettertype). M.a.w. ik zie het liever compacter zoals tweakers6 waardoor er minder hoeft te worden gescrolled.
- Afwezigheid tracker bij gemiddelde en lage resoluties
- Helderheid Tweakers7 (hoeveelheid witte achtergrond/bright screen)
- Ontbreken forumkleuren
- Gebrekkige functies (search) (het enige dat ik de organisatie achter tweakers niet kwalijk kan nemen
, want kinderziektes)

Edit 1
k vind tweakers 7 WAARDELOOS, maar probeer een beetje door de bugs heen te kijken want het is natuurlijk logisch dat dergelijke kinderziektes in een compleet nieuwe site voorkomen.Edit 2
-Wegens succes van topic Lay-out gefixtEdit 3
Ruim 2000 votes en bijna 1400 reacties in nog geen 2 dagen. Dat we een signaal afgeven moge duidelijk zijn. Hopelijk heeft het management bij Tweakers.net geen bord voor de kop. Ik vraag me namelijk af wat er nog van Tweakers.net overblijft als deze 2000 users zo ontevreden raken dat ze ergens anders hun heil gaan zoeken. Deze 2000 votes zijn namelijk niet de mensen die enkel voor build-informatie, BBG en PW naar tweakers komen maar diegenen die GoT en Tweakers tot zo'n succes maken. Wat heb je nog aan Tweakers als er geen BBG meer is, je de 1000-en courante reviews moet missen, de reacties onder nieuwsberichten enkel van het niveautje FOK zijn en de GRATIS expertise van GoT wegvalt???Een van Nederlands populairste sites laten testen door slechts 150 man en nauwelijks iets doen met de feedback???

Wat was het doel eigelijk van 7 behalve een aantrekkelijke mobiele site te maken en het onderhoud te vergemakkelijken?
Voor de duidelijkheid heb ik een vergelijking toegevoegd tussen nieuw en oud.

met dank aan Laguna
Is er iemand die op basis van deze vergelijking het verschil in informatiedichtheid kan en wil berekenen?
Edit 4
Goed om te lezen dat Tweakers.net actief wordt verbeterd. Er is echter nog een lange weg te gaan. Dit blijkt ook wel uit de activiteit in dit topic en de poll.Wel jammer om te moeten concluderen dat tweakers niet meer tot de primaire doelgroep van Tweakers.net behoren.
Psst. dit kunnen wij als tweakers toch veel beter: tweakers.opensource.net een gebruiksvriendelijk site voor en door de desktop/notebook gebruiker
Edit 5
Het topic is letterlijk niet bij te houden....., ruim 2000 reacties .....Jammer om te moeten concluderen dat de organisatie achter tweakers.net enkel kijkt naar het aantal pageviews dat wordt gedaan: zelfde hoeveelheid pagevies als bij 6= tevreden gebruikers

[sarcasm]Ik zeg staken

Props voor Zeef voor zijn toewijding aan dit topic en het terugkoppelen van work-arounds voor bestaande problemen
Edit 6
"Stille" tocht naar Tweakers.net HQ?? ik zeg doen
(kan me nog een dergelijke actie herinneren van een boze boer, volle tank mest en een gemeentehuis
Nieuwe poll voor deze meeting @ tweakers HQ?
[ Voor 115% gewijzigd door eL_Jay op 22-10-2012 19:02 ]