Wait and see.
Als ik bijvoorbeeld een nieuwe behuizing zoek dan wil ik bijvoorbeeld alleen kasten met USB 3.0 zien, maar ik kan kasten die geen 3.0 hebben niet wegfilteren. Zouden jullie die filteroptie ook kunnen toevoegen?
[ Voor 3% gewijzigd door Zarif op 28-01-2013 00:26 ]
Zarif schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:25:
Als ik bijvoorbeeld een nieuwe behuizing zoek dan wil ik bijvoorbeeld alleen kasten met USB 3.0 zien, maar ik kan kasten die geen 3.0 hebben niet wegfilteren. Zouden jullie die filteroptie ook kunnen toevoegen?
Aansluitingen voorzijde » USB 3.0 aanvinken.
The devil is in the details.
Holy snap. Je hebt mijn leven een stuk makkelijker gemaakt. Bedankt! Sorry dat ik dat over het hoofd had gezien.

Posthistory tab op de index komt a.s. dinsdag mee, voor de rest loopt er nog een input-topic in LDpartyondude schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:47:
[...]
Mogelijk dat ik het gemist heb, maar is er al een inschatting mogelijk wanneer die iteratie plaats gaat vinden? Binnen nu en een week, maand, half jaar?
Intentionally left blank
We will wait
Liefhebber van Tweakers
Ik heb het goed geraden, wat win ik nu?davidaap123 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 23:38:
[...]
Een ubercoolhip icon voor abo's zodat we kunnen showen hoeveel we om tweakers.net geven ?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Bedankt voor 't posthistorie tabje! Nu nog breadcrumbs in de PW
Ik ben toch malle pietje niet!
Jeuj! Ik ben blij met 'mijn topics'.
http://hawvie.deviantart.com/
Thnx voor de link : Heb ik iets om naar uit te kijken, want ik click me sufcrisp schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:24:
Posthistory tab op de index komt a.s. dinsdag mee, voor de rest loopt er nog een input-topic in LD
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Stomme vraag en kan hem zo 1-2-3 niet meer (recent) vinden, maar het balkje met Active topics zou toch boven elk topic terugkomen?
Ik surf altijd via AT en steeds te moeten priegelen op een miniem knopje ( Breadcrumb Forum ) om vervolgens op AT te klikken is op een iPhone echt een soort 'irritatiefactortje'
Ik surf altijd via AT en steeds te moeten priegelen op een miniem knopje ( Breadcrumb Forum ) om vervolgens op AT te klikken is op een iPhone echt een soort 'irritatiefactortje'
Daar loopt dus een input-topic voor in LD: Input gevraagd over oplossingen voor forumshortcutsRedHat schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:07:
Stomme vraag en kan hem zo 1-2-3 niet meer (recent) vinden, maar het balkje met Active topics zou toch boven elk topic terugkomen?
Als er voldoende input is en ons product-team weet hoe het precies moet gaan worden dan zie ik het ticket vanzelf wel verschijnen
Intentionally left blank
Hele verbetering, die mijn topics knop, jeuj

w00000t ik hoefde vandaag nog maar 2x te klikken om bij Mijn Actieve Topics te komen 
Nu nog vanaf iedere pagina beschikbaar maken

Nu nog vanaf iedere pagina beschikbaar maken
[ Voor 22% gewijzigd door mcDavid op 30-01-2013 10:07 ]
Zijn er nog ergernissen of ideeën? We schieten al aardig op met de fixes uit dit topic. Dus we staan open voor nieuwe input. Dat kan hier maar ook op top5@tweakers.net
Wat ik persoonlijk nog heel erg vervelend vind, is dat als je naar een product toe gaat in V&A, en dan in de zoekbalk iets intikt, je de pricewatch search gebruikt.
Zou gewoon in V&A willen zoeken.
Maar wellicht hangt dat samen met de breadcrumbs...
With ^ . zo vre-se-lijk irritantMikeyMan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:47:
Wat ik persoonlijk nog heel erg vervelend vind, is dat als je naar een product toe gaat in V&A, en dan in de zoekbalk iets intikt, je de pricewatch search gebruikt.
Geen directe link naar Active Topics blijft heel irritant, dit kost mij zo het dubbele aantal kliks op Tweakers aangezien ik nooit via het forumoverzicht maar altijd via Active Topics browse. Het staat nog in de todolijst zie ik, maar het duurt wat mij betreft wat lang.
Dat is overigens mijn enige puntje, de rest werkt naar mijn idee super. Thumbs up!
Dat is overigens mijn enige puntje, de rest werkt naar mijn idee super. Thumbs up!
Gebrek aan Pricewatch breadcrumbs staat bij mij nog bovenaan het lijstje!
Ik ben toch malle pietje niet!
Deze problemen ontstaan door de wens om enerzijds alle informatie over een onderwerp in één omgeving bij elkaar te zetten, zodat die info makkelijk toegankelijk is. Anderzijds hebben we bezoekers die gewend zijn om eerst te kiezen voor het soort informatie dat zij zoeken (bijv. prijzen, reviews of advertenties) en later het onderwerp.MikeyMan schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:47:
We kunnen het denk ik wel deels oplossen door in de categorieomgeving in het tabblad Vraag & Aanbod het zoekformulier te laten zoeken in advertenties.
Hier komt een oplossing voor. Als je forum aanzet in de tracker krijg je overigens al een directe link naar active topics op alle pagina's.Amras schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:48:
Geen directe link naar Active Topics blijft heel irritant, dit kost mij zo het dubbele aantal kliks op Tweakers aangezien ik nooit via het forumoverzicht maar altijd via Active Topics browse. Het staat nog in de todolijst zie ik, maar het duurt wat mij betreft wat lang.
Ergernisje is in de pricewatch:
Waarom mag ik niet meer resultaten per pagina bekijken dan 25? Liefst heb ik het auto-aanvullend (feitelijk onbeperkt) of minimaal 100st/pagina.
Waarom mag ik niet meer resultaten per pagina bekijken dan 25? Liefst heb ik het auto-aanvullend (feitelijk onbeperkt) of minimaal 100st/pagina.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wanneer gaat de blauwe kleur voor text nou eens eindelijk weg ?? Vooral op de FP is dat irritant en eigenlijk overal als je een stuk tekst markeert, zoals spoilerszeef schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:45:
Zijn er nog ergernissen of ideeën? We schieten al aardig op met de fixes uit dit topic. Dus we staan open voor nieuwe input. Dat kan hier maar ook op top5@tweakers.net

Voor bezochte topics/bookmarks is het ook irritant : Alles is zo vaag IMHO en niet zo scherp zoals vroeger.
Ik dacht in ieder geval dat we weer naar zwart terug gingen volgens iemand in dit topic
En kom alsjeblieft niet aan met Custom CSS toestanden, want dat vind ik geen oplossing : Een site moet gewoon goed leesbaar zijn en dat is het IMHO op dit moment niet.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Blauwe kleur voor tekst? Please enlighten me? Ik zie nergens blauwe tekst?
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Wat ik eigenlijk mis is een quote knop naast de split quote.zeef schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:45:
Ik gebruik GoT veel op mijn tablet of telefoon, maar telkens naar de '[ ]' tekens gaan is een ergernis. Een quote knop zou het veel makkelijker maken ipv het elke keer volledig te typen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik mis nog de 'laatst online status': zien of iemand is ingelogd, danwel voor het laatst ingelogd was. Vond ik vroeger altijd wel leuk om te zien.
- Kleur van de tekst in het "Let op:" venster voor de links.MueR schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 17:48:
Blauwe kleur voor tekst? Please enlighten me? Ik zie nergens blauwe tekst?
- Kleur van de tekst op de FP.
- Selecteren van spoilers. Hier bijvoorbeeld : Vandread in "Welke film(s) heb je laatst gezien en wat vond je? [Deel 27]"
- Kleur van bezochte topics in je Bookmarks lijst. Vroeger ging dat van zwart naar grijs, maar nu is het van een vage kleur naar een nog vagere kleur

Als dit nog niet duidelijk is dan maak ik wel wat screenshots
Verwijderd
1- Hier zie ik graag nog iets mee gedaan
[Bug] V&A Geen laatst bekende prijs meer.
2- Op een afbeelding klikken van een product in de PW leid naar een overzicht van prijzen ipv naar afbeeldingen van een product. Ok Kan nog. Vervolgens klik je in dat overzicht weer op het plaatje van het product en dat leid naar niets. Ik moet eerst naar specificaties en dan klik ik weer op het plaatje van het product en dan eindelijk krijg ik de daadwerkelijke afbeeldingen te zien. Waarom leid die afbeelding mij niet direct naar een overzicht van de afbeeldingen?
3- Op specificaties klikken van een V&A advertentie leid naar een prijsoverzicht van de pricewatch van dat product ipv naar de daadwerkelijke specificaties. Waarom niet direct naar specificaties? Als ik de prijzen had willen weten dan klik ik wel op die link.
4- We hebben een knop mijn topics gekregen en ik zag een topic dat hier wat verwarring over was wat de knop nu eigenlijk deed. Persoonlijk vind ik het een onzinnige knop omdat je in myreact je posthistory al zag maar goed. Waarom is er geen knop die daadwerkelijk JOUW gemaakte topics direct laat zien. Ik zocht mij in LD al helemaal de rambam waar mijn topics gebleven waren. Er zal vast wel EEN manier zijn om ze tevoorschijn te krijgen maar ik heb hem nog niet gevonden.
[Bug] V&A Geen laatst bekende prijs meer.
2- Op een afbeelding klikken van een product in de PW leid naar een overzicht van prijzen ipv naar afbeeldingen van een product. Ok Kan nog. Vervolgens klik je in dat overzicht weer op het plaatje van het product en dat leid naar niets. Ik moet eerst naar specificaties en dan klik ik weer op het plaatje van het product en dan eindelijk krijg ik de daadwerkelijke afbeeldingen te zien. Waarom leid die afbeelding mij niet direct naar een overzicht van de afbeeldingen?
3- Op specificaties klikken van een V&A advertentie leid naar een prijsoverzicht van de pricewatch van dat product ipv naar de daadwerkelijke specificaties. Waarom niet direct naar specificaties? Als ik de prijzen had willen weten dan klik ik wel op die link.
4- We hebben een knop mijn topics gekregen en ik zag een topic dat hier wat verwarring over was wat de knop nu eigenlijk deed. Persoonlijk vind ik het een onzinnige knop omdat je in myreact je posthistory al zag maar goed. Waarom is er geen knop die daadwerkelijk JOUW gemaakte topics direct laat zien. Ik zocht mij in LD al helemaal de rambam waar mijn topics gebleven waren. Er zal vast wel EEN manier zijn om ze tevoorschijn te krijgen maar ik heb hem nog niet gevonden.
Een knopje om in V&A direct alle nieuwe aanbodadvertenties te zien zou heel erg fijn zijn.zeef schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:45:
Overigens wil ik meegeven dat tweakers zo langzamerhand behoorlijk opgeknapt is.
Keep up the good work!
Klaar! http://tweakers.net/aanbod/latest/jbhc schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:52:
[...]
Een knopje om in V&A direct alle nieuwe aanbodadvertenties te zien zou heel erg fijn zijn.
Overigens wil ik meegeven dat tweakers zo langzamerhand behoorlijk opgeknapt is.
Keep up the good work!
Ik ben tevreden met hoe het nu is
. Erger me alleen nog aan de productkoppelingen, en ik ga niet aan de custom CSS, maar ik kan er denk ik mee leven. Voor de rest: hulde!!!!
Update 24-10zeef schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:45:
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)
- Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik dacht dat daar aan gewerkt werd maar dat er wat vertraging was opgelopen. Als dat niet zo is zet ik 'm in de top5 want het is een veelgevraagd item.Help!!!! schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:10:
[...]
Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)
Dit misschien afmaken
- Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
Ok top. Dank je.zeef schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:30:
[...]
Ik dacht dat daar aan gewerkt werd maar dat er wat vertraging was opgelopen. Als dat niet zo is zet ik 'm in de top5 want het is een veelgevraagd item.
ps:
Overigens, alhoewel niet alle keuzes mjin keuzes zouden zijn geweest, is T7 met alle verbeteringen inmiddels wel werkbaar geworden.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat sommige usernames een klein stukje over de eerste letter van de dag ernaast vallen?zeef schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:45:
Oscar Mopperkont in "Ontwikkelingen op de huizenmarkt" bijvoorbeeld.
Daar zou wat aan gedaan worden, maar blijkbaar is dat nog niet gebeurd
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 13-02-2013 13:39 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
We willen de topic detailpagina's wat ruimer maken (en af van die linker witte balk naast de topics
). Daarmee krijg je wat meer ruimte bij de usernames waardoor het niet meer voor zou moeten komen. Alleen bij sommige ondertitels gaat het nog mis, maar die kunnen we desnoods over twee regels laten lopen
Volgens mij is er alleen nog wat interne discussie hierover, maar het staat iig op de radar, Raven
Volgens mij is er alleen nog wat interne discussie hierover, maar het staat iig op de radar, Raven
Het nieuwe ontwerp van de forumtopics is al definitief. Daarin gebruik topics inderdaad de hele breedte van het contentgebied. De teksten in een topic worden niet breder, er is wel wat meer ruimte voor foto's en lange gebruikersnamen kunnen ook zonder problemen worden weergegeven.
Geen idee eigenlijk. Een tab met alleen afbeeldingen is er overigens niet maar we zoeken wel een imageviewer met een grotere afbeelding (of alle afbeeldingen van het product) kunnen tonen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:56:
Dat is inderdaad ook niet logisch.3- Op specificaties klikken van een V&A advertentie leid naar een prijsoverzicht van de pricewatch van dat product ipv naar de daadwerkelijke specificaties. Waarom niet direct naar specificaties? Als ik de prijzen had willen weten dan klik ik wel op die link.
Eigenlijk moet er een lijst van zelf gemaakt topics toegevoegd worden aan de activiteitentab in je profiel, waar je ook andere content van jezelf kunt terugvinden.4- We hebben een knop mijn topics gekregen en ik zag een topic dat hier wat verwarring over was wat de knop nu eigenlijk deed. Persoonlijk vind ik het een onzinnige knop omdat je in myreact je posthistory al zag maar goed. Waarom is er geen knop die daadwerkelijk JOUW gemaakte topics direct laat zien. Ik zocht mij in LD al helemaal de rambam waar mijn topics gebleven waren. Er zal vast wel EEN manier zijn om ze tevoorschijn te krijgen maar ik heb hem nog niet gevonden.
Verwijderd
Er hoeft niet speciaal een tab te zijn voor afbeeldingen maar het zou fijn zijn als je op de afbeelding klikt dat je dan ook de afbeelding te zien krijgt en niet dat je eerst drie keer moet doorklikken om dat eindelijk voor elkaar te krijgen.
Dat het op de radar stond wist ik al, had eigenlijk verwacht dat het al gefixed zou zijn.Misha schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:46:
We willen de topic detailpagina's wat ruimer maken (en af van die linker witte balk naast de topics). Daarmee krijg je wat meer ruimte bij de usernames waardoor het niet meer voor zou moeten komen. Alleen bij sommige ondertitels gaat het nog mis, maar die kunnen we desnoods over twee regels laten lopen
Linker witte balk?
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 13-02-2013 17:16 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens mij hebben we het meeste inmiddels opgelost.Grimm schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:10:
De nieuwe layout van tweakers vind ik waardeloos. Belangrijkste redenen voor mij:
Veels te lage informatiedichtheid, te veel witte achtergrond (lasogen), ontbrekende sidebars.
Sorry dat ik het hier vraag, maar wat is een goed alternatief voor tweakers? (dit is een serieuze vraag)
Hangt af van waar je tracker zit en hoe breed je scherm is.Raven schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 17:15:
[...]
Dat het op de radar stond wist ik al, had eigenlijk verwacht dat het al gefixed zou zijn.![]()
Linker witte balk?Ik heb er rechts een.
Tracker staat meestal uit en heb de Firefox window niet over de volledige breedte staan 
Window is ergens tussen de 900 en 1k pixels breed.
Misschien trouwens een leuke toevoeging voor T7: Raven in "[feat] Tabellen in topics", mocht daar ooit eens gereageerd worden
. Er zijn trouwens wel meer topics waar maar geen reactie komt, de hele tijd kicken staat zo raar
Misschien trouwens een leuke toevoeging voor T7: Raven in "[feat] Tabellen in topics", mocht daar ooit eens gereageerd worden

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 16-02-2013 13:02 ]
Oscar Wilde
Kicken is ook niet nodig, liever niet zelfs. We lezen alles maar het ontbreekt gewoon aan tijd om overal op te reageren. Als een topic open blijft dan is dat omdat we er wel iets in zien maar er op korte termijn geen tijd voor hebben. Als we er niets in zien dan sluiten we het topic.Raven schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:54:
Tracker staat meestal uit en heb de Firefox window niet over de volledige breedte staan
Misschien trouwens een leuke toevoeging voor T7: Raven in "[feat] Tabellen in topics", mocht daar ooit eens gereageerd worden. Er zijn trouwens wel meer topics waar maar geen reactie komt, de hele tijd kicken staat zo raar
Intentionally left blank
Verwijderd
Dit is ook wat vervelend, aanhalen van een T URL waar een filter in zit wordt waarschijnlijk niet goed geparst:
HP Proliant Microserver N40L[filter_keywords]=picopsu&data[boolean]=AND
http://bit.ly/WeJkkg
Blokhaken in een URL dienen ook encoded te zijn. Het is een bug in Firefox die er voor zorgt dat bij c/p van een dergelijke URL dat niet gebeurd... Het is ook iets dat wij niet kunnen fixen aangezien het ambiguiteiten oplevert met de syntax van UBB.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:09:
Dit is ook wat vervelend, aanhalen van een T URL waar een filter in zit wordt waarschijnlijk niet goed geparst:
[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 22-02-2013 14:50 ]
Intentionally left blank
Verwijderd
Bedankt voor de uitleg. Als ik 'm IE paste worden die haken idd. wel goed geëncodeerd (en kan het resultaat weer in FF gebruikt worden).
Komt de "Feedback" knop ooit nog terug?
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Ik verwacht het niet. Ik merk wel dat ik veel minder in het GR-topic komt dan voorheen, maar misschien vinden ze dat wel lekker rustig.ThePrutser schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:14:
Daar hoop ik eigenlijk ook wel op. Dan kan ik misschien nog eens makkelijk spelfoutjes aangeven. Nu kost me dat heel eerlijk gezegd teveel moeite om te doen, dus laat ik dat lekker aan anderen over.ThePrutser schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:14:
Jawel hoor, die komt terug. Die staat alleen niet in de huidige iteratie. We gaan hem plaatsen bij de auteursregel. De devvers willen alleen het hele blokje met auteursinformatie wat refactoren omdat het nu erg inflexibel is, waardoor het iets meer tijd in beslag neemt
Plotseling valt me op dat op het forum er rechtsboven een " Reset sessie tijd" "knop" zit.
Perfect!!!
Dat gebruik ik echt heel vaak! (had er tot nu toe een shortcut voor gemaakt maar dit werkt veel handiger).
Jullie kunnen echt wel wat!
Perfect!!!
Jullie kunnen echt wel wat!
PC Specs
Nu GoT en T.net ondertussen wel aardig strak en opgefrist zijn: gaat er nog iets gebeuren met Tweakblogs? Zou graag iig dezelfde bovenbalk als bij de rest van T.net willen zien. Ook erger ik me rot aan het 'kicken' van blogposts omdat sommigen de publicatiedatum aan kunnen passen (ik kan dat niet, gek genoeg). Mag er van mij helemaal uit.
We hebben geen plannen om de Tweakblogs grondig op de schop te nemen. Maar mocht iemand misbruik maken van een bepaalde functie, dan mag je dat natuurlijk melden. Dan kunnen we er naar kijken en eventueel wat maatregelen nemen.
Voor wie custom-CSS heeft: Met het volgende regeltje zijn de reacties op de frontpage gewoon weer te volgen:
Helemaal charmant is het niet, maar het maakt iig de discussies weer normaal leesbaar.
Cascading Stylesheet:
1
| .reactie.nochilds {border-left-color: #DBDEDE !important} |
Helemaal charmant is het niet, maar het maakt iig de discussies weer normaal leesbaar.
Geef het vooral door via deze methode.sebastius schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:38:
Nu GoT en T.net ondertussen wel aardig strak en opgefrist zijn: gaat er nog iets gebeuren met Tweakblogs? Zou graag iig dezelfde bovenbalk als bij de rest van T.net willen zien. Ook erger ik me rot aan het 'kicken' van blogposts omdat sommigen de publicatiedatum aan kunnen passen (ik kan dat niet, gek genoeg). Mag er van mij helemaal uit.
De laatste tijd vind ik t.net een stuk beter geworden. Ik maak weer gebruik van de fora en alles is weer goed te vinden. Wellicht komt het ook omdat ik nu weer continu toegang heb tot een fullHD scherm ipv een 1366*768 laptopschermpje..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
PC Specs
Is er al eens iemand begonnen over de datumnotatie als je zoekt in de nieuwsberichten?
Althans, er staan bij alle berichten cryptische cijfertjes voor zoals 10-12 of 10-'12 waarvan ik aanneem dat het misschien de datum aangeeft, maar dan volgens een standaard waar nog niemand ooit van gehoord heeft en die behoorlijk verwarrend is... Zeker aangezien het door elkaar gebruikt wordt.
(sowieso, wat is 10-12? is dat 10 december van dit jaar? Nieuws van de toekomst? Of is het dan 10 december van vorig jaar? En als het vorig jaar is, waar zit dan het omslagpunt dat het als 12-'12 genoteerd wordt? Krijg ik op 11 december de berichtjes van 10-12 (gisteren) en van 12-12 (een jaar geleden) door elkaar gehusselt?)
Althans, er staan bij alle berichten cryptische cijfertjes voor zoals 10-12 of 10-'12 waarvan ik aanneem dat het misschien de datum aangeeft, maar dan volgens een standaard waar nog niemand ooit van gehoord heeft en die behoorlijk verwarrend is... Zeker aangezien het door elkaar gebruikt wordt.
(sowieso, wat is 10-12? is dat 10 december van dit jaar? Nieuws van de toekomst? Of is het dan 10 december van vorig jaar? En als het vorig jaar is, waar zit dan het omslagpunt dat het als 12-'12 genoteerd wordt? Krijg ik op 11 december de berichtjes van 10-12 (gisteren) en van 12-12 (een jaar geleden) door elkaar gehusselt?)
[ Voor 29% gewijzigd door mcDavid op 01-03-2013 14:57 ]
Heb ik wel eerder klachten over gezien. Vind het ook onduidelijk.mcDavid schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:48:
Is er al eens iemand begonnen over de datumnotatie als je zoekt in de nieuwsberichten?
PC Specs
Verwijderd
Ik heb me daar al eens druk over gemaaktmcDavid schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:48:
Dit heb ik erover terug kunnen vinden:
Daniel schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:02:
[...]
Wat betreft die datumnotatie bij hele oude topics, dat is by design - er is niet veel ruimte beschikbaar om de volledige datum en tijd weer te geven en daarom kiezen we bij topics ouder dan een X-periode enkel voor het weergeven van de maand en het jaar van de laatste post. Enkel een datum zegt niks over het jaar, een tijd nog minder. Of dat de beste oplossing is, is een ander soort discussie.
Wordt als het dus goed is nog aangepaktDaniel schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:18:
[...]
Er is in die kolom op dit moment geen plek voor een jaartal, datum en tijd. We zouden op zich voor oudere topics kunnen volstaan met jaartal en datum. Dit zullen we dus aanpakken, maar je zult waarschijnlijk begrijpen dat het op het moment niet één van de meest urgente zaken is. Voor nieuwsberichten gaan we zeer waarschijnlijk terug naar absolute tijdsaanduiding (dus gewoon de tijd van post) met eventueel optioneel de relatieve tijd.
Wanneer kunnen we posthistorie linkjes verwachten?
Ik moet nog steeds http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/92946 opnieuw openen om mijn actieve topics te zien.
Ik moet nog steeds http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/92946 opnieuw openen om mijn actieve topics te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door Snowwie op 01-03-2013 21:07 ]
http://tweakers.net/plan/...round-up-iteratie-28.htmlmcDavid schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:48:
Raar dat ze dat alleen op het forum veranderd hebbenOp het forum is de tijdsnotatie van oude topics aangepast. Voorheen hadden oude topics een tijdsnotatie als '10-'05'; dit wordt nu weergegeven als: '18-10-2005'. Hierdoor wordt niet alleen de dag zichtbaar, maar is ook de overzichtelijkheid van de listings verbeterd.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Naja voor de tracker kan ik se rare notatie begrijpen, daarin zul je toch nooit meer dan één of twee dagen terug gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 19:40:
[...]
Ik heb me daar al eens druk over gemaakt
Dit heb ik erover terug kunnen vinden:
[...]
[...]
Wordt als het dus goed is nog aangepakt
Maar in de zoekresultaten is ruime zat, en staan de berichten bovendien niet chronologisch waardoor er nu dus totaal geen overzicht is.
Op de frontpage van GoT zie je al 'Mijn topics' (tabblad), wat doet wat jij wilt?Snowwie schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:04:
Wanneer kunnen we posthistorie linkjes verwachten?
The devil is in the details.
Maar nog steeds is dat een extra klik. Het was gewoon zo handig dat je gewoon op de nick kon klikken van iemand en zo'n posthistory erbij pakken.Hahn schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:39:
[...]
Op de frontpage van GoT zie je al 'Mijn topics' (tabblad), wat doet wat jij wilt?
Het zal waarschijnlijk al een keer gepost zijn hier:
Ik erger me er groen en geel aan dat in User Reviews geen duidelijke lijst van gebruikte (en naar Pricewatch gekoppelde) componenten meer staat. Dus als je een User Review van een een behuizing bekijkt moet je nu helemaal naar onderen in de review bladeren om te zien welke componenten gebruikt zijn, als de reviewer die toevoegd natuurlijk, maar die worden in zinsverband achter elkaar neergezet wat storend leest.
Ook vind ik het jammer dat je niet direct meer op een User profiel kan klikken in een User Review om eventueel andere reviews van hem te bekijken, hier kan misschien een work-around voor zijn alleen heb ik die niet gevonden
Ik erger me er groen en geel aan dat in User Reviews geen duidelijke lijst van gebruikte (en naar Pricewatch gekoppelde) componenten meer staat. Dus als je een User Review van een een behuizing bekijkt moet je nu helemaal naar onderen in de review bladeren om te zien welke componenten gebruikt zijn, als de reviewer die toevoegd natuurlijk, maar die worden in zinsverband achter elkaar neergezet wat storend leest.
Ook vind ik het jammer dat je niet direct meer op een User profiel kan klikken in een User Review om eventueel andere reviews van hem te bekijken, hier kan misschien een work-around voor zijn alleen heb ik die niet gevonden
Verwijderd
Je kunt die zoekresultaten toch sorteren op datum? Maar verder ben ik het met je eens, afwisselend dag-maand en maand-jaar is niet intuïtief. Je moet steeds goed opletten of er nu een maand of een jaartal aangeduid wordt. Eén conforme datumnotatie die consequent wordt doorgevoerd is wél intuïtief. Gewoon dag-maand-jaar, van die 2 getalletjes extra informatie zal niemand in verwarring raken. Sommige zaken moet je niet willen veranderenmcDavid schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 00:38:
[...]
Naja voor de tracker kan ik se rare notatie begrijpen, daarin zul je toch nooit meer dan één of twee dagen terug gaan.
Maar in de zoekresultaten is ruime zat, en staan de berichten bovendien niet chronologisch waardoor er nu dus totaal geen overzicht is.
Is het momenteel eigenlijk mogelijk om alleen te zoeken in berichten die je zelf hebt gepost? Anders zou ik dat graag toegevoegd zien
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
En als we het toch over zoeken hebben, een zoekfunctie voor DM's, zit ik al een paar jaar op te wachten 
Maar dat is al de nodige keren ge-request.

Maar dat is al de nodige keren ge-request.
[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 06-03-2013 17:11 ]
Oscar Wilde
Dat kan al heel lang :Laguna schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:03:
Is het momenteel eigenlijk mogelijk om alleen te zoeken in berichten die je zelf hebt gepost? Anders zou ik dat graag toegevoegd zien
code:
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data[q]=de+een+als&data[boolean]=AND&data[yearstart][]=2010&data[yearstart][]=2011&data[yearstart][]=2012&data[yearstart][]=2013&data[poster]=Laguna&data[topicstarter]=&data[order]=relevance&data[age_field]=message&data[age_start]=&data[age_end]=&data[xq]=&data[xDB]=default&data[xFILTERS]=XF1-XF10-XF100-XF101-XF102-XF103-XF104-XF105-XF106-XF107-XF108-XF11-XF110-XF114-XF115-XF116-XF117-XF118-XF12-XF121-XF122-XF123-XF124-XF125-XF13-XF14-XF15-XF16-XF19-XF2-XF21-XF22-XF23-XF24-XF25-XF26-XF3-XF32-XF4-XF43-XF49-XF5-XF51-XF52-XF53-XF6-XF62-XF7-XF70-XF71-XF72-XF73-XF76-XF77-XF8-XF80-XF81-XF82-XF83-XF85-XF87-XF88-XF9-XF91-XF92-XF95-XF96-XF97-XF98-XF99-XFC0-Y2010-Y2011-Y2012-Y2013---O&data[searchtimeout]=30#hitstart |
Grappig dat "Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex" er al sinds 24-10 op staat. Ik had niet verwacht dat het zo een grote verandering zou zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl
Volgens mij snap je het niet helemaal. Je kan zoeken naar topics waar posts van een specifieke user in staan, maar zoeken in de berichten van die specifieke user kan weer niet. Tenzij je de http://gathering.tweakers...nd/poster/******/messages pagina alle berichten laat weergeven om dan met ctrl+f te zoeken.nero355 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:54:
[...]
Dat kan al heel lang :code:
1 hele lange link die de quote verkloot
[ Voor 46% gewijzigd door Raven op 06-03-2013 18:53 ]
Oscar Wilde
Heb het wachten een beetje opgegeven.....cheiron schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:51:
Grappig dat "Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex" er al sinds 24-10 op staat. Ik had niet verwacht dat het zo een grote verandering zou zijn.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Mja... vroeger was er een optie "Laat resultaten zien als :" en daar kon je dan voor Posts in plaats van Topics kiezen, maar die optie is er niet meerRaven schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 18:52:
Volgens mij snap je het niet helemaal. Je kan zoeken naar topics waar posts van een specifieke user in staan, maar zoeken in de berichten van die specifieke user kan weer niet. Tenzij je de http://gathering.tweakers...nd/poster/******/messages pagina alle berichten laat weergeven om dan met ctrl+f te zoeken.

Wat je wel kan doen is nog effe 1 keer Enter rammen in de search, nadat je het topic opent :
code:
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1527572?data[filter_userids]=laguna |
De devs hebben nog wel wat werk te doen zo te zien ... kan dat niet wat sneller jongens
[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 06-03-2013 21:07 ]
Ah die optie, andere fora hebben die, verdomd handig
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 07-03-2013 09:46 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
TWK7 is alleen leuk voor tabletgebruikers en andere dwazen die touchscreen hebben omhelsd.
Het enige dat ik merk is minder info op het scherm, dus meer scrollen en meer klikken om hetzelfde te bereiken, als met TWK5.
Applaus nogmaals TWK7 zo te ontwikkelen dat TWK5 de doodsteek heeft gekregen.
Het enige dat ik merk is minder info op het scherm, dus meer scrollen en meer klikken om hetzelfde te bereiken, als met TWK5.
Applaus nogmaals TWK7 zo te ontwikkelen dat TWK5 de doodsteek heeft gekregen.
We gaan stoppen met dit topic. Issues die nu nog opkomen kun je beter in losse topics zetten in Lieve Devvers
Dank voor alle input, we hebben ons best voor jullie gedaan, en blijven dat ook gewoon doen, om TWK 7 tot een succes te maken.
Dank voor alle input, we hebben ons best voor jullie gedaan, en blijven dat ook gewoon doen, om TWK 7 tot een succes te maken.
[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 25-03-2013 12:55 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.
Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i
.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.
Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug
Update 24-10
Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.
Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i
.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.
Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug
Update 24-10
Zoeken in topicsDONE
Night mode (donkere achtergrond)DONE (zie hieronder)
Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker isDONE
Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is)DONE, wordt nog aan gesleuteld
-
Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen!DONE
- Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
-
Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden')DONE
-
Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaanDONE
-
link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpageDONE
-
categoriekleuren in de nieuwslistingDONE
-
Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop)DONE
- Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.
Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.