Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.173 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 16:36
Afbeeldingslocatie: http://www.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/banner.jpg

Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 150.000 teams wereldwijd!

[center]Zo werkt het:[/center]
Hattrick kost niets. Je runt je team doormiddel van een web browser (bijvoorbeeld IE of Mozilla). Een aantal keer per week speel je een wedstrijd. Je kunt elk moment van de dag inloggen om te kijken hoe je team er voor staat, trainingen instellen, kopen en/of verkopen van spelers op de transfermarkt of gewoon even chatten met andere Hattrick-spelers.

Hattrick houdt nooit op. Als je kampioen wordt van je divisie kun je je kwalificeren om het volgende seizoen (16 weken) te promoveren naar een hogere divisie. Ben jij er klaar voor? Klaar voor nationale en internationale roem?

Hattrick is vooral een online communitie van users die samen zorgen dat het spel steeds beter word. Supporter word je al vanaf zes euro voor drie maanden tot twintig euro voor een heel jaar en dat is niet alleen erg weinig maar ook erg de moeite! :*)

Hattrick @ GoT, Topics Historie
[center]deel 01 t/m 05[/center][center]deel 06 t/m 10[/center]
| deel 01 | 01-11-2002 / 16-01-2003 || deel 06 | 14-05-2003 / 22-06-2003 |
| deel 02 | 16-01-2003 / 06-02-2003 || deel 07 | 22-06-2003 / 09-08-2003 |
| deel 03 | 06-02-2003 / 11-03-2003 || deel 08 | 09-08-2003 / 04-09-2003 |
| deel 04 | 11-03-2003 / 14-04-2003 || deel 09 | 04-09-2003 / 02-10-2003 |
| deel 05 | 14-04-2003 / 14-05-2003 || deel 10 | 02-10-2003 / 30-10-2003 |
[center]deel 11 t/m 16[/center]
| deel 11 | 30-10-2003 / 18-11-2003 || deel 12 | 19-11-2003 / 09-12-2003 |
| deel 13 | 09-12-2003 / 28-12-2003 || deel 14 | 28-12-2004 / 15-01-2004 |
| deel 15 | 15-01-2004 / 04-02-2004 || deel 16 | 04-02-2004 / 25-02-2004 |

Statistieken deel 1 t/m 16
Aantal postsAantal dagenGem./dag
deel 11.005 67 15,0
deel 2 995 21 47,4
deel 3 996 33 30,2
deel 41.011 34 29,7
deel 5 929 30 31,0
deel 6 994 38 26,2
deel 7 990 48 20,6
deel 8 989 26 38,0
deel 91.008 28 36,0
deel 10 1.003 28 35,8
deel 11 1.008 20 50,4
deel 12 1.014 21 48,3
deel 13 1.003 19 52,8
deel 14 1.00518 55,8
deel 15 1.008 19 52,9
deel 16 1.020 21 48,6
Totaal 14.961432 34,6

Bookmarks
LinkUitleg

[center]H a t t r i c k . o r g[/center]

De Officiele Hattrick site
Dé site van GoT-end HT-ers
GoT-Cup SiteDe GoT-HT Cupwinaars.
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HT_smalllhigh20-1.jpg
GoT RatingsWaar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!
Got-FederatieGathering of Tweakers-Federatie
alleen voor betalende supporters toegankelijk
GoT-HT-LadderGoT HT-Ladder. Hoe goed heb jij gespeeld tegen de andere GoTters?
Uitleg berekening GoT-Ladder
GoT-HT op IRC#ht-got, #hattrick.nl, elke Zondag en Woensdag!
mIRC is een makkelijke IRC client.
SpelregelsALLE spelregels op een pagina
Hattrix Files V2.2Veel uitleg over Hattrick, bijna elke n00b-vraag wordt daar bijna wel beantwoord. Daarnaast hebben ze ook nog enkele handige hulpmiddelen, waaronder bv. de arenasizer.
Newbe FAQEen FAQ voor de newbe's onder ons, maar ook erg goed voor de al wat gevorderde spelers.
ABC-TacticsTactics voor de gevorderde spelers.
Managers-overzichtTotaal aantal deelnemende managers per land.
SeasoncalcReken je seizoensbonus uit!
Hattrick RanglijstenZoek de ratings van je eigen of je favoriete teams op.
Alleen voor divisie V en hoger(vanaf volgend seizoen)
Hattrick Foto GalleryHet Hattrick's Who_is_Who fotoboek
HTSCBde sterrenratings van 16 landen (incl. Nederland)
Team HollandDè website van het Nederlands hattrick elftal
Maglio forumHet forum met o.a. wekelijks de opstelling van 't U-20 en Nederlandse team
Alleen toegankelijk voor Nederlandse teammanagers.
CoachesPrijzen interne- en externe coaches.
SpelersverledenZoek het spelersverleden van Ere-divise t/m IV spelers.
Hottrick.orgVele nieuwe en intressante statistieken, en artikelen.

Programma's*
LinkUitleg
Criollo MatchviewerMatchviewer, word steeds beter.
HAM Hattrick Assistant ManagerHet IMO beste hulpmiddel
(zonder registratie 30 dagen te gebruiken, daarna slechts 7,50 voor eeuwige reg. ;))
Hattrick OrganizerGratis, veel functies, maar onhandiger in gebruik dan HAM.
Absolut managerAls HAM maar loopt iets achter in ontwikkeling.
Hattrick poliHattrick manager, we zoeken nog iemand die er wat over wil schrijven.
Hattrick BuddyUitgebreide Hattrick manager
Friendly Cup ManagerTool om je eigen Cup mee te managen (o.a. GoT Cup).
Kijk hier voor de volledige lijst van CHPP goedgekeurde programmas.
* grooviee17
zie voor meer tools e.d. het kopje "Gemeenschap" in het linkermenu op de HT site

image servers*
om je teamlogo te hosten
The Forum Is Down
All Your Pics Are Belong To Us
* je kan ook je logo naar Yared, yared@valheru.nl, of naar mij, jeanpaullekkerkerker@hotmail.com, sturen onder vermelding van je HT+GoT teamnaam/ID en ik host het voor je op me eigen server.

Poll starten
vraag om een mening!
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/poll.jpg

FAQ
ff nalezen....
Xanathorn beschrijft hier hoe het begin en het eind van een seizoen verloopt.
Yonexfreak vroeg hoe hij 'n buitenlandse speler kon terugvinden met alleen 't ID nr., Zonar wist het antwoord!
Mag/Wil jezelf software maken voor Hattrick? Lees dan dit.
Wat is nou een Clown? dit dus.
KdB wist ons te vertellen hoe je de sterkte van je counter-attack berekend.
Aristos wist ons te vertellen welke training het meest effectief bleek te zijn.
* grooviee17

8 Bits of Hattrick
Door HoedjeVanPapier
The_Marshmellow mocht als eerste de 8 vragen van onze redacteur beantwoorden.
Daarna was Yared de gelukkige die naast de 8 vragen ook als eerste de wisselvraag mocht beantwoorden.
Als derde mocht de man van de statistieken, Grooviee17 zijn mening geven over Hattrick.
SandstorM was als vierde aan de beurt, en op 1e kerstdag werd zijn interview geplaatst
Frizza was daarna aan de beurt met het beantwoorden van het 'beruchte' vragenlijstje .
De volgende was RonaldKoeman, de manager van Fiets 'm d'r in. Ook hij beantwoorde vragen vol vuur.
HoedjeVanPapier kreeg ook onze Meester Feut Thije bereidt om enkele vragen te beantwoorden.
Daarna kwam de man achter de ladder, J_du_pee, aan de beurt.
De volgende die aan de beurt kwam, was de, tot dan toe vrij onbekende, [b]Pjotrski[b].
Natuurlijk ontkwam onze ToTo-man Brainpower niet aan de vragen die hem gesteld werden.
Als laatste kwam voorlopig de bekerwinnaar Xanatorn aan de beurt, wat onze redacteur een hele eer vond.

WIST JE DAT...
ditjes & datjes
Xanathorn's Pielewiepers in seizoen 9 de beker wint in een zinderende finale tegen Dutch Extreme
Thije word lyrisch na een biertje teveel en vergrijpt zich aan de poezie.
RSD2K/Axel666 een Nederlandse U20 speler heeft, al is het dan de reserve-spits :P
Thije wist in te breken op een GM account.
Thije als ie niet bezig is met zijn ambities om BC, GM, of zelfs PM te worden wel vaker creatief is.
Grooviee17 zijn text voor de 10.000e posting al tijden van tevoren af had, en Yared al uren klaar stond met 10.001. :D
Je hier het verslag van de allereerste GoT-HT meeting kunt vinden waar ook de lootjes en prijzen voor de tombola en cup werden getrokken en verdeeld.
Yared een linkje heeft naar de meest geliefde speler van Hattrick en een gimmick erbij verteld.
j_du_pee ons wist te vertellen dat Yared de grootste spammer van ons allemaal is. Loona35 van het laatste topic voor de 2e keer de grootste spammer was.
Thije alweer wat tijd over had om voor ons de laatste roddels wist te verzamelen.

GoT op reis
The story tells...
Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal
Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop
Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven
Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif

Tweakers vereenigt u en meld u nu snel aan op:
Hattrick Gathering of Tweakers Nederland Federatie!
Alweer bijna 85 leden en in de Top 20 van Nederlandse federaties!
helaas, alleen mogelijk voor betalende supporters:|

Supporter worden maar geen creditcard?
Mail Yared op yared@valheru.nl en hij helpt je.
Dit kan voor Hattrick Supporter & HAM. Lees ook eerst dit even door.

Zodra men minimaal 1 wedstrijd heeft gespeeld tegen een mede-tweaker kan met solliciteren voor een hogere status meld je dus snel aan en daag je mede-tweakers uit!
De statussen zijn een beetje van plan 37 afgekeken voor het fijne GoT thuisgevoel :P

Rolverdeling
OnderdeelAanspreekpuntTeamID
GoT-HT Algemene- en FederatiezakenThije69624
GoT-HT Forum ZakenGrooviee17145138
GoT-HT Forum Zaken voor deel 1 t/m 13 & GoT-FatherYared69953
GoT-HT site beheerDevv05144178
GoT-HT Cup + StatsGrooviee17
(The_Marshmellow*/The Dolf)
145138
(146886/68982)
GoT-HT siteonderdeelThije69624
GoT-HT Toto + siteonderdeelBrainpower144591
Got-HT RatingsZonar148379
Got-HT LadderJ_du_Pee207522
GoT-HT KlusjesmannenFrizza + Grooviee17 + The_Marshmellow144989 + 145138 + 146886
GoT-HT RedacteurHoedjevanpapier143980
GoT-HT Promotor (zowel fed als HT an sichdeze functie is vrij!
GoT-HT "newbie" hulpDuh.. dit forum natuurlijk 8)7
Als een link niet meer werkt, meld dit dan ajb op jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

[center]REGELS![/center]

Natuurlijk gelden in dit item de gangbare GoT regels, maar een extra verzoekje aan iedereen om het in de sport gangbare 'fair play' principe toe te blijven passen.

Haantjesgedrag, hooligans, flames, teveel off-topic, complete playerad spamming, meldingen dat HT weer eens down is, etc.. hebben we niks aan en betekent alleen maar ingrijpen van een mod wanneer het de spuigaten uitloopt en in het slechtste geval een gesloten topic.

Extra opmerking mbt zogeheten 'newbie-vragen'; je bent welkom om je vragen te stellen, echter zijn ze van het type RTFM kijk dan niet raar op als iemand minder behulpvaardig reageert. De vaste bezoekers op deze thread stappen tenslotte niet elke dag met het juiste been uit bed. ;)

[center]Onthoud, wij zijn te gast op GoT![/center]

Schijnbaar toch nodig dat ik het volgende erbij zet:
CHEATING IS VERBODEN! :(
Onder cheating verstaan wij niet alleen meerdere teams, maar ook het maken en/of hebben van software of game-spoilers die je een extra voordeel geeft t.o.v. van andere spelers.

Het maken en dan melden van dit soort software op dit forum word meteen afgestraft!

Dus zeker niet je mede-tweakers hiermee lastig vallen op dit forum tenzij het gaat om het bespreken van een cheater die je gevonden hebt. Dat is wel toegestaan in tegenstelling tot interne HT-fora.

Het spel is gratis en als je de 20 euro per jaar betaald hebt dan is dat het echt waard. Een spel als dit gratis vinden is al een uniek iets, maar zoiets als dit in een betaalde versie krijgen met alle extraatjes is onmogelijk en meer dan de moeite waard!:)

To Be Continued.... :*)

Grooviee,
msn: jeanpaullekkerkerker@hotmail.com

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/grooves-klein.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/GoTmeeting/Logo-GoT-Fed-Party.gif
* grooviee17 bedankt iedereen die elke keer weer meehelpt met het levend, intressant en up todate houden van dit forum en een special bedankje aan Yared voor het altijd bijhouden van deze startpost

[ Voor 3% gewijzigd door grooviee17 op 26-02-2004 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

:) First post.. :+

Knallers's Jurriaan Krol zorgde voor een 0 - 1 voorsprong in de 33e minuut, na een perfecte aanval op rechts.

Iemand nog een perfecte speler kopen? De prijs... daar komen we wel uit...

(Speel friendly in Portugal atm)

[ Voor 3% gewijzigd door IWriteCode op 25-02-2004 15:08 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 12:53
14-09-2003 heb ik hem gekocht.
in 5 maanden tijd van gekocht 183 000 naar verkocht 573 000.
Echt veel getraind heb ik hem niet. Had al goeie stats toen ik hem kocht.
loon was 2 736 €/week inclusief een 20% Bonus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Jamal schreef op 25 februari 2004 @ 15:08:
:) First post.. :+

Knallers's Jurriaan Krol zorgde voor een 0 - 1 voorsprong in de 33e minuut, na een perfecte aanval op rechts.

Iemand nog een perfecte speler kopen? De prijs... daar komen we wel uit...

(Speel friendly in Portugal atm)
Ai een knieblessure voor Bram, das niet zo fijn

Zou hem graag kopen, maar sta al 198.000 in de min :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:29

GaMbiNo

1337

Joss schreef op 25 februari 2004 @ 15:13:
Zou hem graag kopen, maar sta al 198.000 in de min :(
Ik ken het probleem. :X
Ik neem mezelf steeds voor om te gaan sparen maar zodra ik weer geld heb investeer ik het toch altijd direct weer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
GaMbiNo schreef op 25 februari 2004 @ 15:20:
[...]

Ik ken het probleem. :X
Ik neem mezelf steeds voor om te gaan sparen maar zodra ik weer geld heb investeer ik het toch altijd direct weer. 8)7
Achja, volledig mn eigen schuld, ik heb deze week nogal wat inkopen gedaan onder 17 jarige middenvelders, en telkens dacht ik; dit is de laatste. Maar uiteindelijk heb ik er 5 gekocht voor zeg maar 10-20k per stuk
Maarja, kom er wel weer uit hoor... hoop ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ai een knieblessure voor Bram, das niet zo fijn..
Nee zeker niet... is een van m'n dragende spelers... en met maar 1 goede knie... is dat een beetje lastig...
Achja, volledig mn eigen schuld, ik heb deze week nogal wat inkopen gedaan onder 17 jarige middenvelders, en telkens dacht ik; dit is de laatste. Maar uiteindelijk heb ik er 5 gekocht voor zeg maar 10-20k per stuk
Maarja, kom er wel weer uit hoor... hoop ik :9
Ik heb er maar 1 17 jarige middenvelder gekocht :| voor meer dan 5 keer 20k.. maar dat komt er ook wel weer uit denk ik :):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Ulf Liljenblom  
59 000 €, 17 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie:   slecht     Keepen:   rampzalig 
Positiespel:   redelijk     Passen:   matig 
Vleugelspel:   zwak     Verdedigen:   redelijk 
Scoren:   waardeloos     Spelhervatting:   slecht

[ Voor 41% gewijzigd door IWriteCode op 25-02-2004 15:35 . Reden: weer wa extra zooi in het bericht... kan wel nieuwe berichten blijven posten... maar dit werkt ook... ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jamal schreef op 25 februari 2004 @ 15:31:
[...]

Ik heb er maar 1 17 jarige middenvelder gekocht :| voor meer dan 5 keer 20k.. maar dat komt er ook wel weer uit denk ik :)
ik bedoelde eigenlijk dat ik wel uit de schulden zou komen, maar wat je zegt, die winst over hun komt wel over een aantal maanden/seizoenen, ga ze nou ook weer geen jaar trainen (daar ben ik te lui voor :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Joss schreef op 25 februari 2004 @ 15:13:
[...]
Ai een knieblessure voor Bram, das niet zo fijn
Oh ja? Mmm... denet kon ik nog goed lopen.
(flauw... sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Nog anderhalve week en ik heb eindelijk weer eens geld om wat te gaan shoppen.
Dan is m'n keeper briljant en kan ik eindelijk eens wat anders gaan trainen dan keepen...

Het is goed om keepers te trainen bij een beginnend team (je hoeft slechts 2 trainees te kopen), maar sinds de keepers tool is het wel heeel voorspelbaar hoe je training gaat verlopen.

Vandaar: volgend jaar middenvelders, wingers of aanvallers trainen... ben er nog niet helemaal over uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Anoniem: 23522 schreef op 25 februari 2004 @ 15:33:
[...]

Oh ja? Mmm... denet kon ik nog goed lopen.
(flauw... sorry)
Deze grap mag van mij wel in de volgende Startpost (Grooviee??).

:D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lol :X ik zei niks :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Omdat ik morgen heel de dag waarschijnlijk niet online ben, maar jullie bioritme toch niet helemaal wil verstoren, kom ik 1 dag eerder met de 8 Bits. Ik heb even gewacht tot de nieuwe post, zodat Zonar ook vol in de schijnwerpers komt te staan.

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/8bits.jpg

8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.

De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.

User van de week : Zonar

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lomnes/zonar/stripes.gif

Zonar, de man van de GoT ratings. Wereldwijd op GoT gewaardeerd. Het centrale alwetende punt over nieuwe users die er bij zijn gekomen, en users die vertrokken zijn. En dat terwijl de ratings ooit als een grap begon, met 30 leden. Dat was al een hele klus, terwijl het aantal leden nu bijna verdriedubbeld is… Maar de White Stripes zijn er ook nog, en die lijden niet onder Zonar zijn energieke bijklus. White Stripes doet het zelfs heel erg goed, waardoor ze dit jaar eigenhandig een promotie afgedwongen hebben naar de III.e divisie. Een ander kenmerk van Zonar is: goede spitsen. Ben je op zoek naar een echt goede spits? Zonar heeft er wel één in zijn schuur staan. Zijn er dan echt geen smeuïge roddels te vermelden. Niet dat ik weet, nee….Spam zijn gastenboek deze week helemaal vol, het is niet voor niets een eer om User van de week te zijn.

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?

Op het moment dat ik een team aanvroeg wist ik zo snel geen naam te bedenken, maar ik luisterde op dat moment naar een cd van de White Stripes en daarom heb ik mijn team zo genoemd.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.

In het begin heb ik een aantal spelers gekocht die alleen konden passen, terwijl dat geen hoofdstat is in Hattrick. Verder heb ik een keer geen opstelling gemaakt doordat de site er regelmatig uitlag waardoor de helft van mijn aanvallers een training misten. Ook zal ik geen 23/24 jarige spelers meer trainen, want het duurt verdomd lang voordat die omhoog gaan :S

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?

Na afloop van de thuiswedstrijd tegen ’T Mean Team eerder dit seizoen. Tot aan de 83e minuut stond ik 2-0 achter maar in 4 minuten tijd wist mijn team 3 keer te scoren en won ik uiteindelijk met 3-2.

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?

Er zijn geen echt grote dingen die ik zou veranderen. Wel zou ik het leuk vinden als er scheidsrechters worden ingevoerd, waarbij sommigen eerder geneigd zijn om kaarten te trekken en jou gemene spelers eerder van het veld gestuurd worden…

5. Welke route/tactiek zou je gebruiken wanneer je met onbeperkt budget opnieuw mocht beginnen?

Wat jonge Zweedse internationals opkopen en geen training meer geven :P Maar ik denk dat ik gelijk vanaf het begin met 17 jarige solids zal gaan trainen, bij voorkeur uit kleinere landen zodat ik van die mooie vlaggetjes op mijn spelerspagina heb. J

6. Op welke GoT user zou je jaloers kunnen zijn en waarom?

Op dit moment heb ik geen GoT user waarop ik echt jaloers ben, maar ik vind dat Xanathorn de afgelopen 2 seizoen toch goed bezig is geweest met eerst de bekerwinst en nu promotie naar de 2e divisie.

7. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?

Ik ben zelf niet echt kapot van de nieuwe tactieken, omdat je als scoring trainer eigenlijk alleen AIM goed kunt gebruiken maar dat verzwakt je vleugelverdediging nogal. De enige wedstrijd dit seizoen die ik met AIM heb gespeeld had ik zonder tactiek ook wel gewonnen ;)

8. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?

Op dit moment zou ik niet direct iets weten, alleen vind ik het forum nogal onoverzichtelijk, maar dat komt omdat het een enkele thread is, dus daar is weinig aan te veranderen.

De wisselvraag van de vorige week

Veel beginnende teams klaagden in het verleden wel eens, en soms nog steeds, over het feit dat wij oudere teams nog de boost hebben meegemaakt en dus meer supporters kregen en een sterspeler (boost is voor een x aantal spelers spelen in een hattrick land). Daarbij vergeten ze vaak dat wij best veel geld moesten neertellen voor bv. solid spelers terwijl die in hun periode (nu) voor een habbekrats te krijgen zijn en ze al snel een fatsoenlijk team kunnen opbouwen. Hoe kijk jij hier tegenaan, want wij klagen ook niet dat ze nu al in één seizoen een team hebben waar wij 3 seizoenen over deden.

Zelf heb ik niet zoveel probleem met het feit dat de eerste paar honderd teams een sterspeler hebben gehad. Zelf begon ik trouwens met een best lekkere speler, namelijk solid/goed passen en scoren. Ik weet ook wel dat die boostspelers beter zijn, maar mijn speler leverde ook lekker veel op nadat ik hem naar excellent/uitstekend scoren had getraind. Daarnaast is het ondertussen ook wel makkelijker geworden om spelers te kopen en verkopen, dat laatste zeker in een grote competitie zoals Nederland.

De nieuwe wisselvraag

Wat train je tijdens het seizoen en waarom ben je dat gaan trainen? En wat in de (1 of) 2 weken tussen de seizoenen in?

Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden: Maestrotim

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 17:28
Over het niet sparen en meteen investeren. De inflatie bij HT is zo een 20 à 30% per 16 weken (sinds de supporter en toeschouwer verhoging, waarschijnlijk hoger). Als je het zo bekijkt is sparen dus níet interessant, je krijgt namelijk nauwelijks rente, terwijl het geld wel snel minder waard wordt.

In het rood staan is natuurlijk ook niet rendabel 5% per week is natuurlijk enorm hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:45
Top stukje weer :) :) Maar wat ik me nu na het doorlezen afvraag, wat speelt de gemiddelde spitsen trainer nu op woensdag en zondag.

Ik zondags nog gewoon 3-5-2, omdat ik nog geen 6de spits had, en dus geen nut had, maar voor voglend siezoen ben ik er nog nie tuit.

3-4-3 speel ik op woensdag. Vanavond experimenteerd ik met vleugelverdediger als middenvelder. Vleugelaanvaller naa rhet midden en vleugelaanvaller als extra aanvaller...

Kijken of dit een beejte werkt, want zoek een 3-4-3 opstelling waarbij middenveld op hetzeflde niveau blijft als bij 3-5-2 zonder dat hjet ten koste gaat van de rest van eht team :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 22-05 09:13

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik train spitsen, en dat betekent dat ik altijd 3-4-3 speel, met 3 IM's.
Volgend jaar nog een 17 jarige kopen om door te trainen, en dan gaan we weer door.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-05 16:09

^^0nMe

Got Babana's?

Aristos schreef op 25 februari 2004 @ 15:44:
Over het niet sparen en meteen investeren. De inflatie bij HT is zo een 20 à 30% per 16 weken (sinds de supporter en toeschouwer verhoging, waarschijnlijk hoger). Als je het zo bekijkt is sparen dus níet interessant, je krijgt namelijk nauwelijks rente, terwijl het geld wel snel minder waard wordt.

In het rood staan is natuurlijk ook niet rendabel 5% per week is natuurlijk enorm hoog.
Volgens mij is die 20/30% inflatie bullshit en zeker niet elke 16 weken. Als je kijk naar de prijzen van quality spelers, dan zie je dat ze niet echt duurder zijn geworden, maar in sommige gevallen zelfs goedkoper. Verder zijn de
niet-trainbare solid players zelfs extreem in waarde gedaald sinds ik 3 seizoenen geleden begon. Die 25% boost van stadionopbrengsten zijn juist ingevoerd omdat er deflatie dreigde.
Het enige wat explosief is gestegen zijn de prijzen van YP's in het 'goede' jaar en misschien binnenkort de spelers in de passable-solid-excellent range, als er een paar k n00bs met 300.000 op zak de wereld in worden gestuurd. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Het enige wat explosief is gestegen zijn de prijzen van YP's in het 'goede' jaar en misschien binnenkort de spelers in de passable-solid-excellent range, als er een paar k n00bs met 300.000 op zak de wereld in worden gestuurd. ;)
Ja... die 300k van beginners is soms best lastig... dat is volgens mij de voornaamste reden dat laag-geprijsde spelers duurder worden... voor de wat duurdere spelers maakt het niet zo heel veel uit.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

^^0nMe schreef op 25 februari 2004 @ 16:08:
[...]
Het enige wat explosief is gestegen zijn de prijzen van YP's in het 'goede' jaar
Het goede jaar is het jaar dat 17 jarige YP maximaal kunnen worden getraind om op hun 19e een WK < 20 te spelen :?

zo ja welke jaren zijn dit? (is komend seizoen er een?)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

j_du_pee schreef op 25 februari 2004 @ 16:21:
[...]

Het goede jaar is het jaar dat 17 jarige YP maximaal kunnen worden getraind om op hun 19e een WK < 20 te spelen :?

zo ja welke jaren zijn dit? (is komend seizoen er een?)
Onder de 20 staat eigenlijk voor tot en met 20 :)
Dus de spelers die 20 zijn in het 'onder de 20' jaar (volg je 't nog)

Maar met de wijzigingen in de opbouw van het wk is het de verwachting dat er voor de kwalificatiewedstrijden 20 jarigen ingezet gaan worden in het seizoen voorafgaand aan het wk, en het seizoen erop een nieuwe selectie van dan 20 jarigen samengesteld zal gaan worden voor de 'finale' van het wk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Leuke 8 bits weer!
Hulde aan HvP en Zonar :)

@koentjuh: Ik zou altijd 3-4-3 spelen als je spitsen traint anders mis je erg veel potientele inkomsten. Met 3 inner mids en een vleugelaanvaller naar het midden heb je best een sterk middenveld. Eventueel kan je dan Centrumaanval spelen, maar dat vermindert je vleugelverdediging weer. Moet je afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Lekker begin, in de 5e minuut scoort mn centrale verdediger :P
Edit
In de 16e minuut zette Strijen zichzelf op een 2 - 0 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Tomasz Jakubowicz, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof.
Toch leuke aanwinst :)
Edit2
Luc Meevis vergrootte Strijen's voorsprong tot 3 - 0 door een kopbal in het doel te doen belanden na een voorzet van rechts.
Hmmm, beetje te goed team >:)
Edit3
FCG lijkt totaal niet te weten, hoe nu eigenlijk te moeten spelen.
Ahh wat lullig voor ze :P
Edit4
(blijf maar doorgaan)Na 34 minuten in de wedstrijd wees de scheidsrechter naar de stip, toen een speler van de tegenpartij een speler van Strijen onderuitschoffelde. Jordi de Wit maakte geen fout: 4 - 0.

[ Voor 122% gewijzigd door Joss op 25-02-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 14:20
Voor het eerst een makkelijke cup tegenstander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37729

stomme vraag misschien maar wat is een YP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 37729 schreef op 25 februari 2004 @ 17:35:
Youth Pull, zijn geen stomme vragen
Youth Pull is een speler die je uit je jeugdopleiding haalt onder de link "De club" onder het koppie "Test een jeugspeler"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57845

Anoniem: 37729 schreef op 25 februari 2004 @ 17:35:
Youth Pull, ofwel een user promoveren uit je jeugdteam :)

-te laat :P -

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 57845 op 25-02-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op 25 februari 2004 @ 17:36:
Youth Pull, zijn geen stomme vragen
Youth Pull is een speler die je uit je jeugdopleiding haalt onder de link "De club" onder het koppie "Test een jeugspeler"
ah idd ja. ik speel 't zelf pas 1 seizoen dus sommige afkortingen komen me niet echt bekend voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Anoniem: 37729 schreef op 25 februari 2004 @ 17:39:
[...]

ah idd ja. ik speel 't zelf pas 1 seizoen dus sommige afkortingen komen me niet echt bekend voor :)
Hier kan je een lijst met veel gebruikte afkortingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 37729 schreef op 25 februari 2004 @ 17:39:
[...]

ik speel het nog geen 1/3e seizoen, kan je nagaan ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Achteruit negeerde meestal de vleugels ten faveure van de centrumaanvallen. Het was duidelijk de intentie van relschoppers om aan te vallen over de vleugels.

Hmmz lekker tegenstrijdig, maar we spelen zo wle precies op het veld wat het zwakst is van de tegenstander door de taktiek. Bij mij de vleugel en bij hem het centrum... kijken wat er uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
**********GoT-Cup***********

Finale
114 HARDTRANCE - HoedjevanPapier's XI tal 0 - 0 (65% - 35%)
3e/4e plaats
113 White Stripes - Tha Groove's 1 - 1 (56% - 44%)

Nog 45 minuten te gaan, en dat weten we wie de felbegeerde beker zijn zijn clubhuis mag zetten...

[ Voor 3% gewijzigd door grooviee17 op 25-02-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

grooviee17 schreef op 25 februari 2004 @ 17:42:

*bookmarked*

Is het trouwens mogelijk om ergens te zien hoeveel een speler met bepaalde statistieken waard zijn? Ik was vandaag aan het kijken voor een centrale verdediger maar de prijzen liepen nogal uit een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Finalewedstrijden van de GoT Cup zijn erg spannend!

MatchID=14088582 is ook wel leuk om te kijken.
Timberteam - Harlem Hattricks (voor de toto)

Ik speel tegen Trash United, nummer twee van II.3 uit IJsland.
MatchID=14086879

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
De wedstrijd werd gekarakteriseerd door hard spel en veel fysiek geweld.Lars Lövner toonde een groot hart te hebben en speelde een dijk van een wedstrijd.

Dit heb ik nog niet eerder gezien. ZIjn er nieuwe zinnen in hattrick gegooid deze week ofzO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-05 17:28
Relaxed, moet tegen een WO (walk-over) team spelen in de eerste ronde van de beker. Lekker mijn jonkies voor de ervaring opstellen en gewoon met 5-0 winnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Lars is waarschijnlijk Krachtig. Regent het?
Specialiteiten als Krachtig, Snelheid enz. zorgen in sommige omstandigheden voor betere presetaties bij spelers.
Ik weet alleen niet precies welke wanneer van toepassing zijn, staat in de Hattrick regels.

Ik had dit: "Peter Hansson toonde een geweldige vechtersinstelling en het leek wel of de regen hem totaal niets uitmaakte." Krachtig speler in de regen.

[ Voor 24% gewijzigd door -Pjotrski- op 25-02-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
grooviee17 schreef op 25 februari 2004 @ 17:42:
[...]

staat die in de openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Klopt, nu je het zegt zie ik het ook :)

Hij was inderdaad krachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
loona35 schreef op 25 februari 2004 @ 18:00:
[...]

Staat toch op de Newbe-FAQ site? Zoja; ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

[...]

je bedoelt de OP ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
[...]

Niet direct, maar de Newbe-FAQ staat wel in de beginpost :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Kan erop de HTsite onder Federatie weer de vroegere cup winnaars worden opgenomen?
Toch leuk om te zien en laten zien dat we al wat seizoentjes meedraaien met o.a. onze cup

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HT_smalllhigh20-1.jpg

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 01-06 03:06

Royz

Kleurenblind!!

Ik speel nu, maar wat me opvalt is dat de skills van de taktieken er niet meer bij staat?

Er staat nu bij mij "Het was duidelijk de intentie van Elimination om aan te vallen over de vleugels.", maar niet hoe goed de taktiek is :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik heb een ideetje... wat vinden jullie ervan?

Het idee is als volgt

Buiten de cup om kun je wedstrijden spelen tegen teams die lid zijn van de Fed. Win je de wedstrijd dan stijg je in positie in het ranking systeem.

Het ranking systeem is een pyramide. Je kan alleen een team dat hoger geranked is uitdagen, en alleen teams die 1 trap hoger staan als het jouwe. Dus een team kan geen ploeg uitdagen welke lager staat.

Om te voorkomen dat men week na week dezelfde tegenstander blijft uitdagen heeft men maar een beperkt aantal kansen per periode. Hoeveel kansen er komen, hoe breed de pyramide word moet nog bekeken worden.

Ook tellen de cup wedstrijden mee. Misschien geen slecht idee om dan een uitzondering te maken op het trappen-stelsel. Waardoor je dus niet persé 1 tree verschil hoeft te hebben om voor elkaars plekkie te vechten.

Uiteraard komt alles op (de?) site enz. Ik stel me beschikbaar om dit idee verder uit te werken en te onderhouden evt.

Hoe denken jullie hierover? Leuk idee? suggesties..?

/edit
was vergeten:
alles als toevoeging op de ladder uiteraard. Het motiveert misschien om meer tegen elkaar te gaan spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Loona35 op 25-02-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Fuck off, al twee middenvelders het veld uitgestuurd met een blessure.. zo kan ik toch nooit zien of mijn middenvled nu in stand blijft qua niveau:( :(....

Grrrr, en ik moet nog 50 min, hopelijk blijft de rest heel.

Begin van het seizoen wordt dus lekker aanpappen waarschijnlijk anagezien het toch wel twee van mijn betere middenvelders betreft.. afwachten wat de blessure is nu

[ Voor 28% gewijzigd door koentjuh op 25-02-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

@idee loona:
Ik ben in principe voor alles dat het wij-gevoel binnen de fed bevordert, een pyramide is IMO een mooi systeem. Het enige wat als nadeel zou kunnen gelden is, dat je maar 2 teams boven je hebt staan, en dat deze moeten accepten wil je verder komen. Je krijgt dan aanvullende regels over hoe vaak je moet spelen, en hoe dat moet met b.v. xana die bijna nooit een friendly kan spelen ;)

maar nogmaals, ik zou mee doen :)

overigens is wat jij beschrijft bij de meeste mensen bekend als ladder, en wat ik doe een ranking systeem :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Hardtrance/Fonz feli met je GoT Cup beker, was een leuke match :D

Loona we willen niet-supporters niet ontmoedigen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Yes, de doelstelling: verder komen dan de eerste ronde in de beker, is gehaald.

Ik tref een walkover-team. Relax B)

Edit: hehe, ik zag dat Aristos bijna een identiek bericht heeft gepost (zag ik echt pas later :D )

Edit2: en ik weet ook wel waarom 8)7
11-04-2003 Verkocht Theo Verdoorn aan octopus30000 50 000 € (44 000 €)
11-06-2003 Verkocht Berry Doze aan octopus30000 120 000 € (116 000 €)
20-06-2003 Verkocht Sergei Verma aan octopus30000 20 000 € (35 000 €)
20-06-2003 Verkocht Bas Winterink aan octopus30000 30 000 € (22 000 €)
20-06-2003 Verkocht Thom Motshagen aan octopus30000 40 000 € (44 000 €)
20-06-2003 Verkocht Bas Righart aan octopus30000 10 000 € (22 000 €)

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 25-02-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Volgend seizoen doe ik niet mee (laat anderen winnen). Het ging me alleen om dat ene regeltje van GoT cup winnaars :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Anoniem: 44169 schreef op 25 februari 2004 @ 19:14:
Yes, de doelstelling: verder komen dan de eerste ronde in de beker, is gehaald.

Ik tref een walkover-team. Relax B)

Edit: hehe, ik zag dat Aristos bijna een identiek bericht heeft gepost (zag ik echt pas later :D )

Edit2: en ik weet ook wel waarom 8)7
11-04-2003 Verkocht Theo Verdoorn aan octopus30000 50 000 € (44 000 €)
11-06-2003 Verkocht Berry Doze aan octopus30000 120 000 € (116 000 €)
20-06-2003 Verkocht Sergei Verma aan octopus30000 20 000 € (35 000 €)
20-06-2003 Verkocht Bas Winterink aan octopus30000 30 000 € (22 000 €)
20-06-2003 Verkocht Thom Motshagen aan octopus30000 40 000 € (44 000 €)
20-06-2003 Verkocht Bas Righart aan octopus30000 10 000 € (22 000 €)
Wel raar, aangezien hij ze niet voor ect extreem hoge bedragen verkoopt... als je dan cheat doe het dan beter... en minder duidelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78118

Anoniem: 42423 schreef op 25 februari 2004 @ 19:26:

Volgend seizoen doe ik niet mee (laat anderen winnen). Het ging me alleen om dat ene regeltje van GoT cup winnaars :D
lolz :P feli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
@ Fonz: gefeliciteerd

@ yared: Hoezo ontmoedigen? Met fed. leden bedoelde ik eigenlijk iedereen die actief is @ GoT en/of supporter is. Hoe denk je verder over het idee?

@ J_de_pee: Mooi! Er moet idd wel goed nagedacht worden over dat soort dingetjes ja. Mogelijke oplossing is alleen spelers me laten doen die zelf aangeven meet te willen doen en verplichten dat de #1 zich X aantal keer per seizoen beschikbaar stelt. Dus per tree van de ladder moet je een afwisselend aantal keer beschikbaar zijn.

Heeft GoT eigenlijk een "hoofd" waarbij ik mijn idee moet emailen bijv.? Ik bedoel.. bij wie moet ik terecht als dit evt. serieus ga uitwerken en lanceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53390

woei.
Ik moet in dit topic toch een post hebben om hem in mijn lijstje topics aanwezig te hebben zodat ik de rest van het topic lekker kan lurken.
Daarom, geheel in de lijn der gedragscodes van de hattrick-spelende posters op dit forum aanwezig post ik hier ook maar eens een uit de lucht gegrepen lijstje doelstellingen:
1. Niet degraderen
2. jeugdopleiding naar uitstekend
3. goede coach kopen (of opleiden)
4. alle spelers minstens 2.5 sterren

Ik heb allang gezien dat ik maximaal 4e wordt. Iets daarboven zou fantastisch zijn, maar vrijwel onhaalbaar. Lopen daar teams rond met twee maal zoveel sterren als ik.
Het is echter niet geheel kansloos. Ik kan als het goed is wel in de VI blijven, en over twee seizoenen moet promovatie er wel in zitten. Maar, dat zien we dan wel weer.

Ohja, moet ik nu al mijn training omzetten in conditie (of iets anders), of pas na donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat ik dan ook maar 's m'n doelstellingen posten, is misschien wel leuk om later meewarig terug te lezen:

- 1e worden in V.146 (zal heel lastig worden)
- minstens 3e ronde beker
- stadion 4 keer uitverkocht krijgen
- 1 speler naar world class verdedigen
- 4 spelers verkopen voor totaal 10M
- trainees met minimaal matig passen terugkopen
- m'n team helemaal op special events afstellen (ben bezig)
- eindelijk een aanvallende coach aanstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Anoniem: 93433 schreef op 25 februari 2004 @ 19:59:
Laat ik dan ook maar 's m'n doelstellingen posten, is misschien wel leuk om later meewarig terug te lezen:

- 1e worden in V.146 (zal heel lastig worden)
- minstens 3e ronde beker
- stadion 4 keer uitverkocht krijgen
- 1 speler naar world class verdedigen
- 4 spelers verkopen voor totaal 10M
- trainees met minimaal matig passen terugkopen
- m'n team helemaal op special events afstellen (ben bezig)
- eindelijk een aanvallende coach aanstellen
Special events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Volgend jaar ga ik maar eens de GoT-Cup maar winnen, moet kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

GoT Ladder
Vorige week was een wedstrijd van selwerd tegen Garbage niet opgenomen in de score. Deze week speelden deze twee teams wederom tegen elkaar en weer won Selwerd. Daarom krijgt selwerd twee maal punten ten opzichte van het laatst geposte overzicht.

De troostfinale legden de White stripes geen windeieren, want user van de week Zonar blaast een extra feesttrompet in deze week door de leiding te nemen in de Ladder. MUG en Aristos klimmen langzaam maar zeker richting top. Grote vraag is natuurlijk hoe de KNVB beker de komende weken het scoreverloop gaat beinvloeden, als de betere federatie leden hun handen vol zullen hebben aan deze mogelijk nog prestigieuzere cup dan de GoT cup...

Wedstrijden deze week:
Stand per: seizoen 10, week 15
White StripesTha Groove's2 - 1
[MUG] Most Underestimated GuysGaMbiNo's4 - 0
Kweenie19Aristos FC0 - 6
garbage?FC Selwerd1 - 3
Bram UnitedWatergraafsmeer Wanderers1 - 3
F.C. GoT9worlds.net4 - 2
TimberteamHarlem Hattricks1 - 4
Frizza UnitedNobbe United2 - 4
Stand:
plaatsTeamSpelerPunten deze weekPunten Totaal
1(3)White StripesZonar53288
2(1)Hoedjevanpapier's XI talhoedjevanpapier0280
3(2)Tha Groove'sgrooviee170254
4(7)Harlem HattricksYared53242
5(6)F.C. GoTBrainpower24221
6(8 )Aristos FCAristos28213
7(13)Nobbe UnitedThije44212
8(12)[MUG] Most Underestimated GuysThe_Marsmellow33207
9(4)Noobs with SkillsMenno0201
10(5)VisscherVisscher820199
11(15)Watergraafsmeer Wanderersj_du_pee45182
11(9)OO0nMe's DreamteamOO0nMe0182
13(10)F.C. FOPPIEFOPPIE0178
13(10)TimberteamMaestroTim0178
15(14)VV Achteruitkoentjuh0162
16(23)FC SelwerdCyclops1053116
17(16)De KozakkenPjotrski0110
18(17)Frizza UnitedFrizza0100
18(17)Paralympic Tricycle TeamLortnoc0100
20(19)FC TikTak over rechtsZarro097

volledige stand: http://www.riskefet.demon...ttrick/ladder/ladder.html

als ik iets vout heb of ben vergeten, aarzel dan niet maar meldt het mij :)

[ Voor 15% gewijzigd door j_du_pee op 25-02-2004 22:18 . Reden: 2 wedstrijden toegevoegd ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens in de regels onder hoofdstuk 10 in de regels (uit m'n hoofd) 't hoofdstuk heet 'The Match'.
Special events / speciale gebeurtenissen bestaan er in 2 soorten:

1. Weer special events:

Spelers spelen beter/slechter door het weer.
Krachtige spelers spelen soms beter in de regen, maar in de zon spelen ze soms een slechter, dit staat dan in het wedstrijdverslag, bv. 'Michael Ras energieverslindende speelstijl pakte niet goed uit onder de brandende zon' oid, ik heb m'n HT taal op Engels staan, dus ik ken 't preciese bericht niet.

2. Goal special events:

Dit is wat ik 't meest interessante vind. Onvoorspelbare aanvallers en wingers kunnen onverwacht kansen creeeren, onvoorspelbare verdedigers kunnen kansen weggeven. Wingers en aanvallers met snelheid kunnen ook kansen creeren en technische spelers kunnen een extra kans scheppen wanneer ze tegen een verdediger met [koppen] spelen. Daarnaast kunnen spelers met [koppen] scoren uit deze extra kansen en hebben ze zowel verdedigend als aanvallend voordeel bij corners.
Ook onervaren verdedigers geven kansen weg.

Kortom: lees even dat hoofdstuk door, meestal zijn spelers met een specialiteit niet duurder, maar 't kan toch net 't verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
haha ... ja die info ken ik wel :) Wist alleen niet dat je dat bedoelde met special events ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 25-02-2004 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

@ j_du_pee
Waar zijn mijn punten in de ladder?
F.C. GoT - 9worlds.net 4 - 2
:P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
@Cyclops10
gefeliciteerd en sorry van de blessure.

Ik zoek nog een wedstrijd voor volgende week. teamid 143750

[ Voor 38% gewijzigd door died_laughing op 25-02-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
died_laughing schreef op 25 februari 2004 @ 21:28:
@Cyclops10
gefeliciteerd en sorry van de blessure.

Ik denk dat de meesten hier al een wedstrijd hebben. Een bekerwedstrijd om precies te zijn,

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
@died_laughing: Tnx, was weer een leuke wedstrijd. Blesures zijn 1 en 2 weken dus niet zo erg...

@j_du_pee: Ah nice, mijn eerste punten en meteen in het "linker" rijtje :P

En ik zoek ook nog een oefenpot, want om nou 3x op rij van garbage? te winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Cyclops10 schreef op 25 februari 2004 @ 21:41:
@died_laughing: Tnx, was weer een leuke wedstrijd. Blesures zijn 1 en 2 weken dus niet zo erg...

@j_du_pee: Ah nice, mijn eerste punten en meteen in het "linker" rijtje :P

En ik zoek ook nog een oefenpot, want om nou 3x op rij van garbage? te winnen :D
mocht je niemand kunnen vinden, dan wil ik wel weer van je verliezen.
Kan ik weer wat met spelers schuiven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

wat vinden jullie van deze wedstrijd?

http://195.149.159.155/Co...ails.asp?matchid=14009189

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 25-02-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Brainpower schreef op 25 februari 2004 @ 21:13:
@ j_du_pee
Waar zijn mijn punten in de ladder?
F.C. GoT - 9worlds.net 4 - 2
:P
Ik heb deze wedstrijd toegevoegd, net als timberteam-Harlem Hattricks, waar ik door een attente Pjotrski op werd gewezen :P
Daarna heb ik nog Frizza tegen Nobbe toegevoegd, waar ik tegen aan liep toen ik een aanmelding van Thije van vorige week bekeek.

klopt het dat deze drie wedstrijden niet van te voren waren aangemeld, of raak ik mail kwijt :?

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

j_du_pee schreef op 25 februari 2004 @ 22:17:
[...]

Ik heb deze wedstrijd toegevoegd, net als timberteam-Harlem Hattricks, waar ik door een attente Pjotrski op werd gewezen :P
Daarna heb ik nog Frizza tegen Nobbe toegevoegd, waar ik tegen aan liep toen ik een aanmelding van Thije van vorige week bekeek.

klopt het dat deze drie wedstrijden niet van te voren waren aangemeld, of raak ik mail kwijt :?
Klopt! :)

Maar waarom daal ik in de lijst terwijl ik die Frozza dik afmaak?! :P

edit: Oh het is al aangepast :D Goed werk!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34339 op 25-02-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 25 februari 2004 @ 22:17:
[...]

Klopt! :D
Je raakt geen mail kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

gelukkig maar :$ was ff bang dat ik liep te slapen :) (ik wil niet dwingend overkomen oid, je mag rustig een wedstrijd tegen een fed lid spelen zonder te melden, alleen krijg je dan waarschijnlijk geen punten ;) )

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

j_du_pee schreef op 25 februari 2004 @ 22:42:
gelukkig maar :$ was ff bang dat ik liep te slapen :) (ik wil niet dwingend overkomen oid, je mag rustig een wedstrijd tegen een fed lid spelen zonder te melden, alleen krijg je dan waarschijnlijk geen punten ;) )
wel hoor...ik kreeg dit keer gewoon punten :P

Neh je komt niet dwingend over...had er niet aan gedacht het je te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 31-05 17:59
Shit, iemand geblesseerd voor 2 weken, en een rode kaart.
Krijgt diegene die een rode kaart heeft training?

Bij mij is de vorm van het team heel laag. Ook kan de conditie wel beter.
Is het dan nu verstandig om een weekje Algemeen te trainen, of kan ik beter conditie trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
YorgoB schreef op 25 februari 2004 @ 23:00:
Shit, iemand geblesseerd voor 2 weken, en een rode kaart.
Krijgt diegene die een rode kaart heeft training?

Bij mij is de vorm van het team heel laag. Ook kan de conditie wel beter.
Is het dan nu verstandig om een weekje Algemeen te trainen, of kan ik beter conditie trainen?
Eerst conditie, vervolgens algemeen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Raar, maarja als je je laatste wedstrijden allemaal dik verlies, zakt je zelfvertrouwen en scoor je niet :)
Toch wel erg zeldzaam denk ik, zo'n geval als dit.

Heb ik trouwens mijn wedstrijd verdiend verloren vinden jullie??
http://195.149.159.155/Co...ails.asp?matchID=14086879

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
-Pjotrski- schreef op 25 februari 2004 @ 23:06:
Heb ik trouwens mijn wedstrijd verdiend verloren vinden jullie??
http://195.149.159.155/Co...ails.asp?matchID=14245537
The match has not been played yet.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Deze match dus:
http://195.149.159.155/Co...ails.asp?matchID=14086879
Verdiend verloren of niet?

[ Voor 15% gewijzigd door -Pjotrski- op 25-02-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Best terecht als je het mij vraagt. Middenveld is belangrijk maar je verdere stats zijn ver onder de maat om te winnen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Niet online
Ja klopt maar ik had wel erg weining kansen vergeleken met mijn tegenstander vind ik.

Anoniem: 53390

Schandalig :D 11 tegen 9, met bijzonder grote verschillen tussen de beide teams, en een balbezit van 90% voor het verliezende team!
Als ik rechten zou studeren zou ik de makers van de engine aanklagen :P (alhoewel, ik heb barcelona ook weleens gelijk zien spelen tegen de lokale club, dus het is blijkbaar mogelijk)

Het geeft mij wel hoop voor de wedstrijden die ik dit seizoen te gaan heb :D

Anoniem: 83760

Fonz, gefeliciteerd!! wilde je in je gastenboek feliciteren, zie ik dat je geen supporter bent, geen echte tweaker dus ;(
Snel tijd om daar maar eens voor te zorgen niet? :)

• died_laughing

• -Pjotrski-
  • Niet online
Daag zoveel mogelijk (GoT)teams uit de VII en VIII uit zou ik zeggen.
De rest speelt een bekerwedstrijd, dus dit is misschien je kans te stijgen op de ladder!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
Gisteren was het een goede dag, ondanks dat ik onterecht met 1-0 verloren had (http://195.149.159.154/Co...ails.asp?matchID=14089824). Dit was de eerste wedstrijd waarbij 1 van mijn trainees, 18 jaar oud, 4 sterretjes produceerde!
Verder heb ik volgens mij een doodeenvoudige bekerwedstrijd as woensdag. Maar ja, als ik die wedstrijd dan zie die Foray postte, dan weet ik het nog niet...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Joss
Damn, sinds ik gedegradeerd ben verlies ik iedere week, 2*8 supporters... Ik heb gisteren zelfs met 4-0 gewonnen, maar het heeft niet echt nut blijkbaar.

Laat dat nieuwe seizoen snel beginnen, zit nu al onder de 400 fanclubleden :'(

Joss schreef op 26 februari 2004 @ 10:21:
Damn, sinds ik gedegradeerd ben verlies ik iedere week, 2*8 supporters... Ik heb gisteren zelfs met 4-0 gewonnen, maar het heeft niet echt nut blijkbaar.

Laat dat nieuwe seizoen snel beginnen, zit nu al onder de 400 fanclubleden :'(
Tip: neem in het begin van het seizoen flink wat woordvoerders aan, zo stijgt ook je sponsorinkomen, waar je het hele seizoen profijt van hebt. (en het zorgt natuurlijk voor nieuwe supporters :))

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
Anoniem: 83760 schreef op 26 februari 2004 @ 10:24:
[...]
Tip: neem in het begin van het seizoen flink wat woordvoerders aan, zo stijgt ook je sponsorinkomen, waar je het hele seizoen profijt van hebt. (en het zorgt natuurlijk voor nieuwe supporters :))
Ik heb, sinds ik 2,5 seizoenen geleden begonnen ben, altijd 5/6 woordvoerders gehad. Volgens mij hebben die niets te maken met het aantal supporters dat je hebt (kan ik me in vergissen), maar ze zorgen wel voor een extra stijging in je sponsorinkomen (wat nu rond de 60.000 ligt).

Btw: als ik eraan denk om morgen mijn credit-card mee te nemen, dan wordt ik morgen waarschijnlijk supporter (en lid van de GoT federatie natuurlijk).

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Joss
thnx ;) maarja, heb ik nu nog even niks aan

Dat worden zware dagen :P

Uit de hattrick regels:

Woordvoerder - Verbetert de houding van sponsors en supporters ten opzichte van je club.

Ik neem aan dat de toename van supporters hier dan ook aan gerelateerd is...

• koentjuh
Aanstaande maandag verliest volgens mij iedereen wel wat supporters, als de supporters enzo worden gereset... Athans ik in mijn hele hattrickloopbaan wel. Stuk of dir edacht ik, in iedergeval een paar nepsupporters die ik dan toch liever kwijt dan rijk ben....

Heb maar eens 2 extra doktoren indienst genomen en een fysio, zodat mijn drie blessures volgende week zondag gewoon mee kunnen doen(zijn nl basisspelers) en dan kans op blessures wat kleiner wordt voor de rest voor de extra fysio. Wat doen jullie altijd? de doktoren na de belssures weer ontslaan of houden? Heb er altijd standaard eentje in dienst, omdat ik altijd wel een pleister ofzo heb de laatste tijd, maar nu dus even tijdelijk drie

koentjuh schreef op 26 februari 2004 @ 10:53:
Wat doen jullie altijd? de doktoren na de belssures weer ontslaan of houden? Heb er altijd standaard eentje in dienst, omdat ik altijd wel een pleister ofzo heb de laatste tijd, maar nu dus even tijdelijk drie
Heb er altijd standaard wel een paar in dienst, 2 of 3, soms 4. Hangt beetje van m'n trainingsintensiteit af. Maar blessures kan je altijd zomaar oplopen en om dan steeds doctoren aan te nemen en weer te ontslaan.... dat kost meer dan ze gewoon te houden.

@ grooviee: foutje in de openingspost; de link naar topic deel 16 doet het niet, deze verwijst naar topic 15

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/861226

moet dus even worden gewijzigd in

[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/870396[/url]

Anoniem: 83760 schreef op 26 februari 2004 @ 10:58:
[...]
Heb er altijd standaard wel een paar in dienst, 2 of 3, soms 4. Hangt beetje van m'n trainingsintensiteit af. Maar blessures kan je altijd zomaar oplopen en om dan steeds doctoren aan te nemen en weer te ontslaan.... dat kost meer dan ze gewoon te houden.

@ grooviee: foutje in de openingspost; de link naar topic deel 16 doet het niet, deze verwijst naar topic 15

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/861226

moet dus even worden gewijzigd in

[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/870396[/url]
Ben ik het niet mee eens :), had het laatst toevallig nog uitgezocht. En het aantal blessure's bij mij is te verwaarlozen wanneer ik dokters huur.

Ik neem dus alleen dokters aan wanneer ik een blessure heb, wanneer diegene weer beter is ontsla ik ze.

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Fysio's zorgen ervoor dat je minder blessures krijgt! Doktoren zorgen alleen maar voor dat ze sneller genezen! Ikzelf heb standaard 10 doktoren in mijn team, heb uitgerekend dat het veel voordeliger is om ze altijd te houden ipv ze hele tijd te ontslaan als er geen blessures zijn!

Anoniem: 34339 schreef op 26 februari 2004 @ 11:04:
[...]

Ben ik het niet mee eens :), had het laatst toevallig nog uitgezocht. En het aantal blessure's bij mij is te verwaarlozen wanneer ik dokters huur.

Ik neem dus alleen dokters aan wanneer ik een blessure heb, wanneer diegene weer beter is ontsla ik ze.
Op de één of andere manier heerst er ook een vloek over m'n team zodat ik vrijwel altijd minstens één blessure heb (en dat met 96% TI en 7 fysio's) Dus ik heb ze gewoon altijd nodig en als ik vervolgens een weekje blessurevrij ben, komt er geheid weer een nieuwe in de ziekenboeg tijdens de eerstvolgende wedstrijd.

Edit: ben het helemaal met je eens Mankit

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 26-02-2004 11:10 ]

Anoniem: 10565

En versie 0.3 van de Federatiesite is er!

Kijk hier maar eens!

Wijzigingen:
- Gottrick logo aangepast (groene achtergrond kleiner gemaakt, enige diepte aan 'GoT' gegeven, zodat hij er iets boven hangt)
- Bullets zijn wat mooier gemaakt
- Alle schuine letters zijn wat mooier gemaakt (en 6 px kleiner)
- paar streepjes boven en onder de textarea toegevoegd
- enkele 'verbindingsstrepen' tussen menu en textarea gemaakt (vraag me niet waarom 8)7 )
- GoT Toto toegevoegd aan menu
- Menu-items iets beter uitgelijnd

Reacties graag. Liefst opbouwend, maar lofuitingen zijn altijd welkom :P
Kritiek natuurlijk ook! ;)

Edit: de tekst in de textarea wordt in de uiteindelijke site donkerder groen dan hij nu is...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 26-02-2004 15:34 ]

In de categorie lofuitingen:

Echt super! Ik kan geen verbeteringen meer bedenken :)

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 10565 schreef op 26 februari 2004 @ 14:31:
En versie 0.3 van de Federatiesite is er!

Kijk hier maar eens!

Wijzigingen:
- Gottrick logo aangepast (groene achtergrond kleiner gemaakt, enige diepte aan 'GoT' gegeven, zodat hij er iets boven hangt)
- Bullets zijn wat mooier gemaakt
- Alle schuine letters zijn wat mooier gemaakt (en 6 px kleiner)
- paar streepjes boven en onder de textarea toegevoegd
- enkele 'verbindingsstrepen' tussen menu en textarea gemaakt (vraag me niet waarom 8)7 )
- GoT Toto toegevoegd aan menu
- Menu-items iets beter uitgelijnd

Reacties graag. Liefst opbouwend, maar lofuitingen zijn altijd welkom :P
Kritiek natuurlijk ook! ;)

Edit: de tekst in de textarea wordt in de uiteindelijke site donkerder groen dan hij nu is...
Echt zeer mooi! ALleen het nut van die verbindingsstrepen snap ik niet...Ik denk dat het mooier is zonder.
Maar verder echt perfect!

[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 26-02-2004 15:46 ]

hoeveel doktoren en fysio's is het verstandig om miminaal aan te nemen? Aangezien ik pas net speel en nog niet echt veel cashflow heb, ben ik begonnen met er overal 1 van aan te nemen, behalve de assistent trainers, daar heb ik er 6 van.

Ik zag MaestroTim net ook posten dat het verstandig is om een aantal extra woordvoerders aan te nemen aan het begin van de competitie. Is 10 woordvoerders overkill? En wanneer ontsla je ze dan weer, na een paar weken of pas halverwege het seizoen?

• Royz
  • Laatst online: 01-06 03:06

Royz

Kleurenblind!!

Waarom staan er tegenwoordig geen skills van de taktieken meer in het verslag? Er staat wel in wat de taktiek is maar niet hoe goed het team het uitvoert. Iemand anders opgemerkt :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Brainpower schreef op 26 februari 2004 @ 15:45:
[...]

Echt zeer mooi! ALleen het nut van die verbindingsstrepen snap ik niet...Ik denk dat het mooier is zonder.
Maar verder echt perfect!
Die geven het een klein beetje tech-look, vind ik wel kek staan.

Jackinthebox, aangezien er geen andere gegadigden zich hebben laten horen hoop ik dat jullie met dit ontwerp verder gaan _/-\o_

Dat shirtje, hehe, ik heb het ook eindelijk door 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door yared op 26-02-2004 16:30 ]

• Joss
Royz schreef op 26 februari 2004 @ 15:51:
Waarom staan er tegenwoordig geen skills van de taktieken meer in het verslag? Er staat wel in wat de taktiek is maar niet hoe goed het team het uitvoert. Iemand anders opgemerkt :?
Staat toch in het rapport? (taktiekvaardigheid)

• Katala
  • Laatst online: 05-05 10:55
Ik heb maar 2 fysio's in dienst en mijn trainingsintensiteit is 100% Ik heb nou niet echt het gevoel dat ik super veel blessures heb. (Op het moment 1 (uiteraard m'n beste))

Uit ervaring weet ik dat 10 woordvoerders in de VI en lager wat veel is, zelf heb ik er 5.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.