Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.291 views sinds 30-01-2008

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Royz schreef op 26 februari 2004 @ 15:51:
Waarom staan er tegenwoordig geen skills van de taktieken meer in het verslag? Er staat wel in wat de taktiek is maar niet hoe goed het team het uitvoert. Iemand anders opgemerkt :?
Bij mij staat het er nog steeds bij, zowel van mij als van mijn tegenstander. Misschien dat je bij oudere wedstrijden kijkt, daar staat het idd nog niet bij, dat is later pas ingevoerd.

@jackinthebox Geweldig! De site ziet er top uit, en aangezien er zich niet echt anderen hebben gemeld, ben ik eigenlijk van menig dat er met dit ontwerp moet worden verder gegaan. Het wordt iig een erg mooie site!

Verwijderd

yared schreef op 26 februari 2004 @ 16:04:
[...]

Die geven het een klein beetje tech-look, vind ik wel kek staan.

Jackinthebox, aangezien er geen andere gegadigden zich hebben laten horen hoop ik dat jullie met dit ontwerp verder gaan _/-\o_

Dat shirtje, hehe, ik heb het ook eindelijk door 8)7
Yared heeft helemaal gelijk, wat mij betreft heeft dit ontwerp een vette GO! :D

_/-\o_

(kijk nog even met een oogje naar rechts (Vargo?) laat even wat van je horen :))

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 17:01 ]

Verwijderd

Er is vast nog wel iemand die met een briljant (of uitmuntend/wonderbaarlijk/goddelijk) idee komt om de site nog even 'af' te maken.
Dan stempel erop, en kan er geknipt gaan worden.

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
@ jack: Zwaar nice!!! :)

• Loona35
Poll: Hoe denk jij over deze toevoeging?
Veel interesse! Top idee!
Weinig interesse maar ik wil wel meedoen, zeker als het goed loopt...
Zeer weinig interesse ook als het goed mocht lopen
Geen interesse: slecht idee!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7242&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Het gaat om dit eerder gepost idee:
Het idee is als volgt

Buiten de cup om kun je wedstrijden spelen tegen teams die lid zijn van de Fed. Win je de wedstrijd dan stijg je in positie
in het ranking systeem.

Het ranking systeem is een pyramide. Je kan alleen een team die hoger geranked is uitdagen, en alleen teams die 1 trap hoger
staan als het jouwe. Een team kan geen ploeg uitdagen welke lager staat.

Om te voorkomen dat men week na week dezelfde tegenstander blijft uitdagen heeft men maar een beperkt aantal kansen per periode.
Hoeveel kansen er komen, hoe breed de pyramide word moet nog bekeken worden.

Ook tellen de cup wedstrijden mee. Misschien geen slecht idee om dan een uitzondering te maken op het trappen-stelsel.
Waardoor je dus niet persé 1 tree verschil hoeft te hebben om voor elkaars plekkie te vechten.
/edit: Net zoals de cup is het 'open'.. dus voor zowel supporters als niet -sup. die actief zijn @ GoT

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 26-02-2004 18:37 ]

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38
top idee...lijkt me wel leuk... Alleen met hier en daar een aanpassing.. Maar lijkt me stuk leuker dan zoals het nu is. En dan de gene die uiteindelijk bovenaan eindigt binnen wint de cup? of>?

• Loona35
koentjuh schreef op 26 februari 2004 @ 18:42:
top idee...lijkt me wel leuk... Alleen met hier en daar een aanpassing.. Maar lijkt me stuk leuker dan zoals het nu is. En dan de gene die uiteindelijk bovenaan eindigt binnen wint de cup? of>?
Er moet zeker nog veel aangepast worden wat betreft de regels enzo. Maar het gaat om het idee en ik ga dat niet uitwerken als strax blijkt dat niemand iets om het bestaan ervan geeft :)

Maar tot nu toe is alles nog positief ;)

Anyways, uh ja degene die de cup wint zal automatisch wel hoog geranked staan in de pyramide maar hoeft niet zeker niet 1e te zijn... Het heeft trouwens geen winnaar, naar mijn mening is het leuker als het eeuwig blijft lopen. Sta je op 1 dan heb je die eer en die kunnen andere langzaam van je afpakken :) Daarmee is gelijk meer verschil geslagen met de cup

[ Voor 4% gewijzigd door Loona35 op 26-02-2004 18:47 ]

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Fonz Gefeliciteerd met het behalen van de GoT cup. Ik wist dat het haast onmogelijk was om te winnen, al had ik er in de rust nog even wat hoop in. Ik hoop dan ook dat je volgend jaar weer ver met de normale beker komt.... ;p

Het seizoen is nu echt over. Een bedankje aan alle fed leden die dit seizoen ook weer positief mee hebben gedaan in dit forum.

Bekerloting is geweest, en eerste wedstrijd is een WO. Dus een beter resultaat dan vorig jaar eerste ronde.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

• Loona35
Komt er ook dit seizoen een GoT cup trouwens? of is dat om en om?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 15:46:
Ik zag MaestroTim net ook posten dat het verstandig is om een aantal extra woordvoerders aan te nemen aan het begin van de competitie. Is 10 woordvoerders overkill? En wanneer ontsla je ze dan weer, na een paar weken of pas halverwege het seizoen?
Uhm, weet niet welke divisie je speelt, maar vanaf divisie IV lijkt 10 me geen overkill. Maar ik zou er na enkele weken een paar ontslaan. Ik doe dat meestal na een week of 4.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

loona35 schreef op 26 februari 2004 @ 19:26:
Komt er ook dit seizoen een GoT cup trouwens? of is dat om en om?
Als je naar het logo in het openingstopic kijkt weet je het antwoord ;)

Vandaar ook HvP zijn hoop, en de onze dat Fonz en Xana weer fijn ver komen in de beker :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

Ik wil dit seizoen ook aan alle activiteiten meedoen :P

Kan ik me nog inschrijven voor de GoT cup en hoe doe ik mee met de Toto (gewoon hier m'n uistlagen voorspellen?)

• Royz
  • Laatst online: 12-09 16:40

Royz

Kleurenblind!!

grooviee17 schreef op 26 februari 2004 @ 16:56:
[...]

Bij mij staat het er nog steeds bij, zowel van mij als van mijn tegenstander. Misschien dat je bij oudere wedstrijden kijkt, daar staat het idd nog niet bij, dat is later pas ingevoerd.
Mijn wedstrijd van gisteren:
Het was duidelijk de intentie van Elimination om aan te vallen over de vleugels. Elimination kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen en speciaal in de 15e minuut,
En van mijn neef gisteren:
Delinquents zag de meeste aanvalsmogelijkheden via de vleugels en de spelers verstuurden dan ook hun passes in die richting. Bing de Vries maakte goed gebruik van zijn snelheid
en bij een vriend:
RuFiNO.J.R leek de centrumaanval te prefereren. Het was duidelijk de intentie van Tiswat om aan te vallen over de vleugels. Tiswat's Borodin Bulygin zorgde voor
Bij geen van 3en wordt het vermeld. Ik vind het klote om achteraf in het wedstrijdrapport te kijken, dan is de spanning al weg...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Mag ik ff ontzettend kankeren... GVD!

Ik heb een IVe klasser erbij gekregen die makkelijk in IV had kunnen blijven maar een tijdje bovenaan wou meedraaien.... bekende naam ook... Happygirl (Vera, vroeger zo'n newbie helper)

Haar stats...

vv kickass

Middenveld: matig
Rechter Verdediging: buitenaards
Centrale Verdediging: buitenaards
Linker Verdediging: formidabel
Rechter Aanval: matig
Centrale Aanval: uitstekend
Linker Aanval: goed

en dat zijn nog niet eens haar beste stats :(

Mijn stats thuis met normal:
Middenveld: goed
Rechter Verdediging: uitstekend
Centrale Verdediging: uitstekend
Linker Verdediging: uitstekend
Rechter Aanval: briljant
Centrale Aanval: goed
Linker Aanval: uitmuntend

bah, waarom krijg ik niet gewoon... agh laat ook maar, eeuwig pech

[ Voor 18% gewijzigd door yared op 26-02-2004 20:18 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• The Dolf
  • Niet online
In mijn league zit er ook zo'n figuur. Kon makkelijk promoveren maar deed het niet omdat hij nog een keer bovenaan wilde meedraaien.
Is ook niet iedereen tevreden mee.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

yared schreef op 26 februari 2004 @ 20:17:

Ik heb een IVe klasser erbij gekregen die makkelijk in IV had kunnen blijven maar een tijdje bovenaan wou meedraaien.... bekende naam ook... Happygirl (Vera, vroeger zo'n newbie helper)

Haar stats...

vv kickass

Oh joh die meid is tactisch zo blond als het maar kan :D

Verwijderd

yared schreef op 26 februari 2004 @ 20:17:

Haar stats...

vv kickass

zegt niets hoor, kijk maar naar mijn team. ik haal divine en nog degradeer ik. ze heeft gewoon een verdedigende coach. Jouw aanval is veel beter dus ik als je middenveld rond de formidable komt te zitten dan win je wel.

• grooviee17
The Dolf schreef op 26 februari 2004 @ 20:24:
In mijn league zit er ook zo'n figuur. Kon makkelijk promoveren maar deed het niet omdat hij nog een keer bovenaan wilde meedraaien.
Is ook niet iedereen tevreden mee.
Moet je eens kijken naar Reuriezer in de V.215. Die wou eigenlijk nog een seizoen in de VI blijven spelen, omdat die dan heel ver in de beker kon komen. Met dat team dat hij heeft hoort hij in de IV thuis, maar zoals een vriend van hem ook al opmerkte: "VI lijkt wel een beetje op IV :P".

@jackinthebox de GoT Cup begint in de week van de 8e bekerronde, oftewel week 7 van het volgende seizoen. In week 4/5 zal de inschrijving weer starten, je leest het vanzelf wel hier. Voor de toto hoef je je volgens mij niet in te schrijven, maar misschien dat het dit jaar anders wordt. Daarvoor moet je bij Brainpower zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door grooviee17 op 26-02-2004 20:32 ]

• koentjuh
Ach, het middenveld is opzich niet zo heel sterk, dus als je zelf met uistekend+ middenveld speelt wil ik het nog wle eens zien hoor....

• Loona35
Mijn vorige league was net zo moeilijk als de nieuwe... Die kerel die gedegradeert is uit IV haalt slechtere stats als mijn tegenstanders uit VI.

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
@Yared: Net als ik dat ik 3 seizoenen in de VIde divisie ben gebleven om later te gaan heerschen >:)

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Wanneer de site af is qua design kunnen we de site inrichten qua code. Dit betekend ook dat de toto automatisch wordt en via de site kan worden toegevoegd. Hierover volgt later meer.
Ik hoop dat de design binnenkort af is, want ik de vakantie hebben we lekker de tijd! :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Loona35
Brainpower schreef op 26 februari 2004 @ 21:18:
Wanneer de site af is qua design kunnen we de site inrichten qua code. Dit betekend ook dat de toto automatisch wordt en via de site kan worden toegevoegd. Hierover volgt later meer.
Ik hoop dat de design binnenkort af is, want ik de vakantie hebben we lekker de tijd! :)
Niet het hele land heeft volgende week vakantie :)

• koentjuh
Mijn team voor de beker
Faro United
Rechter Verdediging: matig
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging: matig
Linker Aanval: redelijk

Ikzelf in van mijn laatste wedstrijden thuis
VV Achteruit
Middenveld: uitstekend
Rechter Verdediging: wonderbaarlijk
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: redelijk
Linker Aanval: uitstekend

en dan uit:

Middenveld: redelijk
Rechter Verdediging: wonderbaarlijk
Centrale Verdediging: briljant
Linker Verdediging: uitmuntend
Rechter Aanval: goed
Linker Aanval: uitstekend

Wat denken jullie. ZOu ik het kunnen piccen en dan nog steeds winnnen. of toch maa rniet??? Want is natuurlijk wle lekker voor de TS :)

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
ik ben nog bezig met mn vakantie, volgende week weer aan de bak... :( :)

• koentjuh
offtopic
tsss... jullie hebben tenminste vakantie.... :( Kan ja van de RUG niet zeggen... maarja...ik draai dan ook niet zoveel uren per week, dus dat compenseerd weer

[ Voor 4% gewijzigd door koentjuh op 26-02-2004 21:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 19:55:
Uhm, weet niet welke divisie je speelt, maar vanaf divisie IV lijkt 10 me geen overkill. Maar ik zou er na enkele weken een paar ontslaan. Ik doe dat meestal na een week of 4.
ik heb net mijn eerste seizoen pas achter de rug dus ik denk dat het nog wel even duurt voor ik weer promoveer, laat staan dat ik in divisie IV terecht kom ;)

Ik koop er komende week gewoon 3-4 bij en die ontsla ik dan na een week of 4. En dan kijken of het een beetje effect heeft.

• Loona35
koentjuh schreef op 26 februari 2004 @ 21:28:
offtopic
tsss... jullie hebben tenminste vakantie.... :( Kan ja van de RUG niet zeggen... maarja...ik draai dan ook niet zoveel uren per week, dus dat compenseerd weer
beurt het je op als ik je vertel dat ik in de vakanties altijd elke dag 8,5 uur werk :)

• koentjuh
jah ;) Dat scheelt gelukkig weer...

Als je het maar laat om te zeggen hoeveel centjes je daarna hebt ;)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:03
Ik vind ook dat mensen die degraderen erg licht gestraft worden. Zo wordt het erg aantrekkelijk om te degraderen, ff verdienen en opnieuw promoveren.. Vind ik beetje jammer.. Daarbij is het mijn eer te na om in de V te zitten...

• Loona35
Aristos schreef op 26 februari 2004 @ 22:11:
Ik vind ook dat mensen die degraderen erg licht gestraft worden. Zo wordt het erg aantrekkelijk om te degraderen, ff verdienen en opnieuw promoveren.. Vind ik beetje jammer.. Daarbij is het mijn eer te na om in de V te zitten...
Maar er zouden wel weer minder mensen promoveren, en die willen dat schijnbaar maar al te graag anders stelde ze niet hun beste team op. Dus ik vind het eigenlijk wel meevallen.

• Aristos
Poll: In welke divisie speel jij komend seizoen?
Eredivisie
IIde
IIIde
IVde
Vde
VIde
VIIde
VIIIde
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7246&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Wat een grap, nu heb ik eindelijk besloten om HAM te laten registreren (voor de eerste keer in mijn leven..) Ligt de site eruit....

[ Voor 11% gewijzigd door Aristos op 26-02-2004 22:44 ]

• NiMu83

NiMu83

AFCA

loona35 schreef op 26 februari 2004 @ 21:24:
[...]

Niet het hele land heeft volgende week vakantie :)
Um ik weet niet wie er allemaal gaan coden, maar dat zijn volgens mij Devv05 en ik :+
En die hebben zeker vakantie ;)

En trouwens, heb al sinds de zomervakantie geen vakantie meer gezien... dus niet zeiken :D

[ Voor 15% gewijzigd door NiMu83 op 26-02-2004 22:44 ]

Verwijderd

Vorige week mijn 32 jarige redelijk keeper verkocht aan een Ubern00b voor 137.000. Hij heeft hem weer te koop gezet:

Marc Mendel (6928368)
32 jaar, goed vorm, gezond
Vastgestelde waarde: 137 000 €
Keepen: redelijk

Deadline: 29-02-2004 om 10:32

Vraagprijs: 1 000 000 €

Diepe zucht |:( Ik vind dit soort gasten echt afbreuk doen aan het spel. Ik ben ook n00b geweest, maar zo ontzettend triest ben ik niet geweest. Heb hem het volgende bericht gestuurd:

"De prijs die jij mij hebt gegeven voor Marc Mendel, sloeg al helemaal nergens op, maar hem te koop zetten voor 1 mln is echt triest. Je weet dat je voor elke speler die je te koop zet moet betalen? Dat geld kan je wellicht beter gebruiken."

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Aristos schreef op 26 februari 2004 @ 22:23:
Wat een grap, nu heb ik eindelijk besloten om HAM te laten registreren (voor de eerste keer in mijn leven..) Ligt de site eruit....
Ik ook vanaf volgende week via yared! De site doet het trouwens gewoon hoor... De URL is alleen veranderd.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Ik zag net met de middenveld berekening tool van Hattrick Forever dat wanneer je PICced met dolgelukkig TS, je een vergelijkbaar middenveld hebt als wanneer je Normaal speelt met kalm TS.

Kortom, het is het beste om in het begin veel te PICcen en dan te blijven PICcen... Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Royz schreef op 26 februari 2004 @ 23:56:
[...]

Ik ook vanaf volgende week via yared! De site doet het trouwens gewoon hoor... De URL is alleen veranderd.
Wat is de URL nou dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Aristos schreef op 27 februari 2004 @ 00:02:
[...]

Wat is de URL nou dan?
Vroeger was het een hele lange URL( http://www.lokesoftware.dk/osr/hattrick/ham/ ), nu is het http://www.lokesoftware.dk/ham/index.htm deed het nog 5 minuten geleden bij mij, nu krijg ik een frameset te zien...

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 27-02-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
Prima, ik heb voor het eerst in mijn leven een programma geregistreerd... Hulde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Aristos schreef op 27 februari 2004 @ 00:24:
Prima, ik heb voor het eerst in mijn leven een programma geregistreerd... Hulde
Echt hulde! HAM is een goed programma, en het is de volle 7,50 euri echt waard. Zeker als je van statistieken houd, is HAM een mooi programma. Hoewel ik niet echt ervaring met de andere programma's heb, blijf ik gewoon bij HAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
En om de HAM-beleving helemaal compleet te maken...: Ik heb als eerste Nederlander de (kostbare) tijd genomen om denominations eens in correct Nederlands te vertalen. De vertalingen in HAM zijn waarschijnlijk nog vóór HT in het Nederlands vertaalt was, met als gevolg dat beide denominations niet met elkaar overeen komen. "Sereen" is bijvoorbeeld veel voorkomend in HAM, terwijl je dat nergens in HT zal voorkomen.
Ik heb dus enkele minuten van mijn zeer kostbare tijd opgeoffert om alles correct te vertalen en zie hier het resultaat, waarschijnlijk ook te vinden in de nieuwste update van HAM:

Dé correcte vertalingen volgens de Grote VanAristos

>Rechtermuisknop > "Save as.." etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
waarde +79k/-43k (keeper trekt het wel erg ver naar beneden)
vorm +10/-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
ZAAAAAAAAAAAD: In plaats van spelhervattingen, heb ik per ongeluk schieten als training ingevuld. Gewoon niet goed uit mijn doppen zitten kijken... GVD

Daarnaast: -8/+3 Vorm....

Kutdag dus

[ Voor 13% gewijzigd door Aristos op 27-02-2004 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Even Aristos tegenhangen: Conditie is weer aardig op peil. Alleen vind ik het zonde van de training om nu algemeen te gaan trainen. Het gevolg is dan weer een fikse vormdaling volgende week. Duzzz, daar ga ik tot donderdagavond over nadenken.
Alleen...is m'n keeper naar waardeloos leiderschap gedaald :(
Er loopt nog een sympathiek kneusje rond met goed leiderschap, maar teamgeest omhoog houden ho maar.

[ Voor 26% gewijzigd door Par_Martinos op 27-02-2004 09:52 ]

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Lennaert Aalbrecht
228 000 €, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Technisch]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos

Mijn enige Skill update van vandaag.... Best lekker.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Aristos schreef op 27 februari 2004 @ 00:01:
Ik zag net met de middenveld berekening tool van Hattrick Forever dat wanneer je PICced met dolgelukkig TS, je een vergelijkbaar middenveld hebt als wanneer je Normaal speelt met kalm TS.

Kortom, het is het beste om in het begin veel te PICcen en dan te blijven PICcen... Heeft iemand hier ervaring mee?
Klopt!!!!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei TU:

Vorm +10/-1

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Vorm: +10/-4
Playmaking: + 1

Volgende week nog even spelhervatten of iets andes trainen want zondag zijn er geen wedstrijden.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorm +8/-4
geen skillverbetering
waarde +183/-83

Niet ontevreden. Snak weer naar 2 wedstrijden per week. Moet 2 weken lang 4 verdedigers aan de kant houden en ik weet niet welke.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vorm +9 / -3
PM +0 (Hoop binnen twee weken op twee stijgers)
Waarde +66.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-09 22:46

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Ben ik nou echt de enige die denkt in de ere te spelen volgend seizoen (mijn team hoopt nogsteeds op een bug in het hattrick bolwerk ;) )

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Of het dan een leuk seizoen voor je wordt, elke wedstrijd verliezen en dan enekel seizoenen achtereen degraderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

The_Marsmellow schreef op 27 februari 2004 @ 12:06:
Ben ik nou echt de enige die denkt in de ere te spelen volgend seizoen (mijn team hoopt nogsteeds op een bug in het hattrick bolwerk ;) )
Er staat toch in welke divisie speel jij komend seizoen? Anders heb ik het verkeerde ingevuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 21:39:
[...]

ik heb net mijn eerste seizoen pas achter de rug dus ik denk dat het nog wel even duurt voor ik weer promoveer, laat staan dat ik in divisie IV terecht kom ;)

Ik koop er komende week gewoon 3-4 bij en die ontsla ik dan na een week of 4. En dan kijken of het een beetje effect heeft.
Ik zou ze dan niet allemaal ontslaan, hou er toch minstens 1'tje vast.

Heb ik ook al eens aan gedacht, misschien dat ik dat ook maar ga doen dit seizoen. Bovendien is met PIC de kans op blessures lager :)

TU was misschien wel de slechtste ooit:
form: +6/-7
value: +46/-120 :( (kwam deels door blessure, maar dan nog)

Vraag me toch echt eens af wanneer ik weer goede updates ga krijgen. Kan me de laatste al niet meer herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Zo, N.V.F. (21327) heeft 11 spelers en daarvan staan er 3 te koop! Ik ben toch blij dat ik wat reservespelers achter de hand heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 12:54:
[...]
Ik zou ze dan niet allemaal ontslaan, hou er toch minstens 1'tje vast.

[...]
Heb ik ook al eens aan gedacht, misschien dat ik dat ook maar ga doen dit seizoen. Bovendien is met PIC de kans op blessures lager :)
Uhh het kan aan mij liggen, maar waarom zou je blijven pic-cen als je in het begin hebt gepic-ed? Als je toch al het hoog in de TS zit, waarom ga je dan niet normaal spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 27 februari 2004 @ 13:41:
[...]

[...]

Uhh het kan aan mij liggen, maar waarom zou je blijven pic-cen als je in het begin hebt gepic-ed? Als je toch al het hoog in de TS zit, waarom ga je dan niet normaal spelen?
Als je weer normaal gaat spelen daalt je TS weer langzaam naar bedaard. Als je blijft PIC'en met een heel hoge TS is dat vergelijkbaar dus met een kalme TS. Zo blijf je dus altijd op een hoog niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik trainde conditie, mar lijkt net of ik algemeen heb getrained:
vorm +7/-2 skill +8

Btw in mijn competitie zit een oude bekende van fc GoT die niet zo blij is dat hij kampioen is :p

Dat waren de woorden van coach Raateland na de verloren wedstrijd tegen Poaters.

Ondanks de directe degradatie feliciteert hij Poaters en Oosterhoge met het voorlopige behoud en wenst ze veel succes in de kwalificatie.

Verder feleciteert hij Got met het kampioenschap, al vindt hij het jammer dat er toch een smetje op het kampioenschap zit.

V.w.b. de toekomst zal de komende periode een periode van bezinning zijn, de nieuwe competitie zal weer een frisse start gemaakt worden.

wat is het smetje brainpower :P

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:51:
[...]
Als je weer normaal gaat spelen daalt je TS weer langzaam naar bedaard. Als je blijft PIC'en met een heel hoge TS is dat vergelijkbaar dus met een kalme TS. Zo blijf je dus altijd op een hoog niveau.
I get it! :) Zit op zich wel wat in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
PM: +1
Vorm: +3 / -6

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooit zo'n bizarre match gezien?

Sydney Uni - f.c.talmez 0 - 1

Sydney Uni
Tactiek: Normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: wereldklasse
Rechter Verdediging: bovennatuurlijk
Centrale Verdediging: bovennatuurlijk
Linker Verdediging: reusachtig
Linker Aanval: briljant

f.c.talmez
Tactiek: Normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging: zwak
Centrale Verdediging: slecht
Linker Verdediging: rampzalig
Rechter Aanval: goed
Centrale Aanval: matig
Linker Aanval: redelijk

je hebt dan toch gelijk geen zin meer in het spelletje?? 8)7 8)7 8)7

edit: en f.c.talmez speelde nog met een 2-4-2 formatie ook

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 15:48:
Ooit zo'n bizarre match gezien?
ja dat heb ik weleens eerder gezien
B)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tu:
vorm +2 / -11
conditie +21
waarde +93k / -21k

op zich wel tevreden... maar nu ook maar hopen dat volgende week de vorm niet nog zo'n klap krijgt, maar ga er ook geen algemeen training aan besteden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps :)

komt omdat die link's hier op het forum het nooit bij mij doen, dus ik bekijk ze nooit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

vorm 3+/1-

Me 2e winger naar outstanding sinds ik afgelopen seizoen winger ben gaan trainen.
Zijn HAM TPE ging van 917K naar..... 1.905.000 eurootjes!
Elke 6 weken ging ie omhoog, en nu ie 20 word zal dat halverwege volgend seizoen hopelijk weer gebeuren echter volgens HAM TPE gaat ie dan maar 7 ton meer waard worden terwijl ie nu 1 miljoen meer waard is geworden.. zit er dus sterk aan te denken hem te koop te zetten en daar me talentjes voor volgend seizoen van te kopen...

Voor een miljoen per stuk moet je toch wel aardige spelertjes kunnen kopen lijkt me. :D
Zucht, beslissingen, denken...

Kan hem natuurlijk ook doortrainen naar wonderbaarlijk, echter er zitten geen 20 jarige wonderbaarlijke wingers met solid passen in de dbase van HAM :(

Grappige is dat me 19 jarige met outstanding slechts 1.35 miljoen oplevert... misschien die in de verkoop zetten in de hoop dat er nog een sukkel gelooft in doortrainen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:27
hmm 2 merkwaardige dingen opgemerkt:
1) heb net een speler gekocht die 'pleasant' is maar toch kreeg ik het bericht:
A newly bought player got a really bad start when he arrived in the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the other ones.
2) in de transferlijst zie ik een speler, en er staat dan onder: "I speak English!" Klik je erop, staat er dat die een aantal weken iets heeft getraind.

weet iemand waardoor die dingen komen?

[ Voor 4% gewijzigd door Kentut op 27-02-2004 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kentut schreef op 27 februari 2004 @ 17:16:
hmm 2 merkwaardige dingen opgemerkt:
1) heb net een speler gekocht die 'pleasant' is maar toch kreeg ik het bericht:
A newly bought player got a really bad start when he arrived in the club. The team spirit fell when he initially turned out not to get along very well with the other ones.
2) in de transferlijst zie ik een speler, en er staat dan onder: "I speak English!" Klik je erop, staat er dat die een aantal weken iets heeft getraind.

weet iemand waardoor die dingen komen?
punt 1: dat die jongen pleasant is wil nog niet zeggen dat de TS niet daalt, de KANS dat de TS daalt is bij hem alleen kleiner

punt 2: in principe is het iemand met de engelse nationaliteit, maar blijkbaar met een Nederlandse eigenaar, die eigenaar heeft dus z'n persoonlijke tekst in het nederlands ingetypt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:27
ok thanks, das duidelijk. Maar bij punt 2: het is dus iets wat de manager zelf heeft ingetikt? Ik wist niet dat dat kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclops10
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kentut schreef op 27 februari 2004 @ 17:30:
ok thanks, das duidelijk. Maar bij punt 2: het is dus iets wat de manager zelf heeft ingetikt? Ik wist niet dat dat kon?
als je supporter bent heb je die optie.

@yared
viel mij ook al op dat je na formidabel winger eigenlijk al weinig meer hebt aan de ham/buddy calc. te weinig gegevens daarvan... wel jammer want toch wel leuk om te zien hoeveel ze in de toekomst op kunnen leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Jeuh ik ben nu ook supporter.. alleen ik wil me aansluiten bij de GoT federatie maar als ik me wil aanmelden krijg ik een melding dat de URL niet bestaat. Wordt dit nog gefixed of.. kan ik me nie meer aanmelden?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb me gisteren ook aangemeld en dat verliep probleemloos.

* The Dolf is na enkele seizoenen ook maar eens supporter geworden

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:53:
ik trainde conditie, mar lijkt net of ik algemeen heb getrained:
vorm +7/-2 skill +8

Btw in mijn competitie zit een oude bekende van fc GoT die niet zo blij is dat hij kampioen is :p

Dat waren de woorden van coach Raateland na de verloren wedstrijd tegen Poaters.

Ondanks de directe degradatie feliciteert hij Poaters en Oosterhoge met het voorlopige behoud en wenst ze veel succes in de kwalificatie.

Verder feleciteert hij Got met het kampioenschap, al vindt hij het jammer dat er toch een smetje op het kampioenschap zit.

V.w.b. de toekomst zal de komende periode een periode van bezinning zijn, de nieuwe competitie zal weer een frisse start gemaakt worden.

wat is het smetje brainpower :P
LOL
Het "smetje" is dat in de laatste comp wedstrijd de nr 1 tegen de nr 3 moest. Ik stond 2e. De nr 3 moest van de nr 1 winnen zodat ik kampioen werd. Toen heb ik in het gastenboek van de nr 3 gezegt dat hij moest winnen bla bla en dan hij wel kan motsen :)

Oftewel...die gozer denk dat er samenspel aan te pas komt...right...ach ja ieder zun meuk he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Hm, op m'n 15' TFT-tje kon ik, na op mijn teamnaam te hebben geklikt, niet meer de onderste helft van de linkerkolom aanschouwen, laat staan aanklikken. Dit omdat er een banner van de WorldCup is toegevoegd. Dus me maar eens een mooie 17' Iiyama aangeschaft. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Is ook een oplossing natuurlijk.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Par_Martinos schreef op 27 februari 2004 @ 22:03:
Hm, op m'n 15' TFT-tje kon ik, na op mijn teamnaam te hebben geklikt, niet meer de onderste helft van de linkerkolom aanschouwen, laat staan aanklikken. Dit omdat er een banner van de WorldCup is toegevoegd. Dus me maar eens een mooie 17' Iiyama aangeschaft. O+
zal meer aan je resolutie liggen ;) kheb hier 17' 1024*768 en door dat worldcup kon ik idd ook niet meer op die onder kolom met divisie, team en land drukken, vandaar dak m nu maar ff op 1152 heb gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Joss schreef op 27 februari 2004 @ 22:16:
[...]

zal meer aan je resolutie liggen ;) kheb hier 17' 1024*768 en door dat worldcup kon ik idd ook niet meer op die onder kolom met divisie, team en land drukken, vandaar dak m nu maar ff op 1152 heb gezet :)
Bij een TFT kan je niet zomaar de resolutie veranderen. 15" desktop model kan maximaal 1024*768 aan zoals je behoort te weten imho.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ben weer te vlug aant lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Mijn 15' TFT is een merkloos geval met een reactietijd zo traag dat zelfs hattrick ghosting veroorzaakt. Na wat geneus op GoT kwam ik op de Iiyama uit.

Mijn huidige coach is verdedigend ingesteld. Ik train positiespel, maar krijg daarom mijn aanval niet in staat potten te breken. Hoe lossen jullie dit op? 'Gewoon' handelen totdat je genoeg euri hebt om te kopen? Want om je aanval beter te laten worden moet je toch passen trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Par_Martinos schreef op 27 februari 2004 @ 22:55:
Mijn huidige coach is verdedigend ingesteld. Ik train positiespel, maar krijg daarom mijn aanval niet in staat potten te breken. Hoe lossen jullie dit op? 'Gewoon' handelen totdat je genoeg euri hebt om te kopen? Want om je aanval beter te laten worden moet je toch passen trainen?
Kan natuurlijk meerdere dingen doen:
1. Scoren trainen
2. Passen trainen
3. Redelijke tot goede spitsen kopen

maar het hangt allemaal af van hoe je spitsen zijn, ik heb 2 spitsen met *** en 2 met **en een half, maar ik zit maar in de VIII en daar komt het algemeen niet veel hoger. Ik besteed zo'n beetje al mijn geld in het middenveld en dat begint zijn vruchten af te werpen (ook qua scoren ;) )

Ik zeg maar zo (kuch); geen doelpunt zonder voorzet
maarja, jij zit in de V en daar gaat het er wat anders aan toe waar ik totaal geen ervaring mee heb :P

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 27-02-2004 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 27 februari 2004 @ 22:55:
Het verbaast me niets dat je aanval zo teleursteld, er staan, met alle respect, 2 waardeloze spitsen in je opstelling, 2 à 2,5 * vind ik voor jou team toch beneden de maat. Ik begrijp dat ze niet helemaal in vorm zijn, maar je zal toch echt uit moeten kijken naar wat betere spelers. Dus dat wordt sparen :)
Waarom heb je trouwens van die jonge spitsen? 18 en 20 jaar... kan je beter verkopen, leveren ze tenminste flink wat geld op en voor dat geld koop je dan iets oudere spelers met iets meer ervaring. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Niet online
Ik heb net een 26 jarige goed scoren spits met zwak passing aangeschaft, die met matig vorm 3 sterren haalt. Dus het begin is er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Par_Martinos schreef op 28 februari 2004 @ 09:40:
Ik heb net een 26 jarige goed scoren spits met zwak passing aangeschaft, die met matig vorm 3 sterren haalt. Dus het begin is er.
Dat ziet er een stuk beter uit ja, maar ik denk dat je als V'de divisie team ook nog wel minstens een uitstekend spits nodig hebt (en misschien zelfs formidabel). Als VI'de divisie team ga ik binnen enkele weken ook al formidabel spits kopen die dan naast m'n hoog uitstekend spits komt te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

En HT is weer down... hopen dat het niet lang duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 10:13:
[...]
Dat ziet er een stuk beter uit ja, maar ik denk dat je als V'de divisie team ook nog wel minstens een uitstekend spits nodig hebt (en misschien zelfs formidabel). Als VI'de divisie team ga ik binnen enkele weken ook al formidabel spits kopen die dan naast m'n hoog uitstekend spits komt te spelen.
ik ben zonder al teveel problemen 3e geworden met als beste spits scoren/passen goed/matig en redelijk/goed

Dat is niet echt fantastisch, maar het is te doen met een briljante verdediging. Om kampioen te worden in V is dat wel nodig.

Dirk

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Royz schreef op 28 februari 2004 @ 12:28:
En HT is weer down... hopen dat het niet lang duurt :)
helaas waarschijnlijk vanavond pas terug, heb een spits tekoop voor 21.30u, hoop dat HT dus voor 20.00 terug is, anders mis ik best veel bieders (waren er al zeker 12 aan het bieden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

UPDATE 13:36: One CPU on the server seems to be broken. Technician on his way. Current estimate is that the site will be up again tonight.
Ben ik nou kort door de bocht als ik denk dat zo'n serverpark niet afhankelijk mag zijn van een kapotte CPU? Dat is toch zo gefixed, daar heb je toch spare parts voor?

Het is; of ze zijn zelf techn00bs, of ben ik gewend aan verwend door de gebruikelijke duidelijke communicatie van Tweakers :)

[ Voor 5% gewijzigd door yared op 28-02-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik zou toch graag eens weten wat ze daar allemaal hebben staan aan servers.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Wanneer kan er weer voor de GoT cup worden ingeschreven 8)

[ Voor 5% gewijzigd door neudeboules op 28-02-2004 15:25 ]

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
neudeboules schreef op 28 februari 2004 @ 15:25:
Wanneer kan er weer voor de GoT cup worden ingeschreven 8)
grooviee17 schreef op 26 februari 2004 @ 20:30:
@jackinthebox de GoT Cup begint in de week van de 8e bekerronde, oftewel week 7 van het volgende seizoen. In week 4/5 zal de inschrijving weer starten, je leest het vanzelf wel hier. Voor de toto hoef je je volgens mij niet in te schrijven, maar misschien dat het dit jaar anders wordt. Daarvoor moet je bij Brainpower zijn.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
UPDATE 17:40: A technician from our hardware vendor has now for about an hour tried to get the server started by changing processor and mother-board. Unfortunately, the server still refuses to start. We are now planning to move the main database to another of our servers. Estimated time of opening the site is around midnight.

Zal wel morgen worden denk ik (hattrick kennende)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

The Dolf schreef op 28 februari 2004 @ 17:59:
UPDATE 17:40: A technician from our hardware vendor has now for about an hour tried to get the server started by changing processor and mother-board. Unfortunately, the server still refuses to start. We are now planning to move the main database to another of our servers. Estimated time of opening the site is around midnight.

Zal wel morgen worden denk ik (hattrick kennende)
Ze zijn gewoon de tussenweken op vakantie joh })

Als ie woensdag maar online is, hoewel... die WO in de eerste ronde word toch al gesimuleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
subtiel schopje :P

UPDATE 18:30: Plans to move to a different server cancelled as we finally found the error on the crashed server. We're now working on fixing it. We have not been able to determine the state of the database data yet. In a worst case we'll have to go back to a previous backup, but we do not know if that will be necessary yet.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
11.30 ging ie down, 7 uur later vinden ze de fout

maarja, gelukkig gebeurd dit niet zo vaak, daarvoor toch een beetje respect ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Joss op 28-02-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik wil wel mijn YP morgen hoor! :( Ben benieuwd, hoop dat mijn jeugd morgen op goed staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik loop nu al een paar dagen te fantaseren over mijn eerste YP van volgend seizoen :X

zou het dan eindelijk in een klap alle investeringen waard zijn met een 17 jarige dubbel solid :z

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik hoopte eigenlijk meer op een dubbele excellent, single solid (resp. PM, Passing, Defending)

Maar dat zal wel niet.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triple excellent hier: excellent def, passing en winger :) en 17 jaar natuurlijk. En head :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje, al weer een nieuwe topic wat gaat dat ongeloofelijk snel zeg! ga je een weekje op vakantie:S, maar goed ST, Moritz was relaxt, nu ff een middagje zitten om alles te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 19:19:
jeetje, al weer een nieuwe topic wat gaat dat ongeloofelijk snel zeg! ga je een weekje op vakantie:S, maar goed ST, Moritz was relaxt, nu ff een middagje zitten om alles te lezen!
kan wel, nu hattrick nogsteeds down is he ;) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Thije.. heb jij een email adres bijv.? :)

Dan mail ik eens een uitwerking van dat pyramide spel binnekort en kunnen we het hebben over de start ervan enz
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.