[3D] Contest v14: 'Horror' Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.329 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 23522

Ja, ik weet het. En er is nog niks van terecht gekomen (het nadeel van een sociaal leven & vriendin ;)). Dus nog eventjes hard doorwerken en renderen... :S

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

* Dark Blue steekt neus in topic
* Dark Blue bloost
* Dark Blue denkt maar niet meer mee te doen :w

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Dark Blue schreef op 10 september 2003 @ 22:02:
* Dark Blue steekt neus in topic
* Dark Blue bloost
* Dark Blue denkt maar niet meer mee te doen :w
Zowiezo een 'tikkeltje' laat zo 2u voor de eindstip he? :) Of had je nog wat liggen dan? Want ik weet ook dat ik absoluut niet kan tippen aan de meeste andere renders... maar toch lekker meedoen! Dus als je iets hebt, gewoon posten!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 10-09-2003 23:20 ]

Final
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/GOT_final_horror.jpg

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

*post*
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/horror-render1.jpg
8)7

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Uhm, hoeveel finals zijn er nou uiteindelijk? Ik zie Senzuboon, 3dgod, ikzelf... DarkBlue lever je deze plaat wel of niet in? En LiToKi, waar is jouw final nou? En Goamok? Cyb-ymer, had jij nou wel al een final? en Hymn?

Anoniem: 41017

Final

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_horror/final800x600.jpg

ben er zelf niet zo kapot van :P maar ik render em niet nog een keer ( 15 uur rendertijd :/ )

en een wallpaper ( die ik nog moet fotosoepen )

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_horror/toon.jpg

wordt nog gerenderd op 1024x768 ( en groter :P )

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Anoniem: 41017 schreef op 11 september 2003 @ 12:42:
Final

[afbeelding]

ben er zelf niet zo kapot van :P maar ik render em niet nog een keer ( 15 uur rendertijd :/ )

en een wallpaper ( die ik nog moet fotosoepen )

[afbeelding]

wordt nog gerenderd op 1024x768 ( en groter :P )
is misschien beetje lullig om te zeggen aangezien de 15 uur render tijd maar ik vin de 2de veel mooier om als final in te leveren :X

[ Voor 13% gewijzigd door Linc op 11-09-2003 13:04 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

the_Emperor schreef op 11 september 2003 @ 13:04:
[...]

is misschien beetje lullig om te zeggen aangezien de 15 uur render tijd maar ik vin de 2de veel mooier om als final in te leveren :X
HEHE :D

ik eigenlijk ook, maar op die toon render zie je alleen het hoofd ( beetje zonde van het rest vna het lichaam :P )

Anoniem: 68580

misschien mot je zn ogen zwart photoshoppen, dan krijg je misschien beetje etzelfde effect (dreiging in plaats van verbazing ofzoiets)

Even een lijstje maken met finals en wie er dus kunnen meestemmen? Want inmiddels is de deadline al overschreden (zo'n ruime 14 uur).

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
doe er wat mee lijkt aal mooi.

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Dat kan ze niet meer. De sluitingsdatum was gister. Maar van mij mag ze nog meedoen, want ze was maar vijf minuten te laat. :P

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Anoniem: 68580 schreef op 11 september 2003 @ 14:09:
misschien mot je zn ogen zwart photoshoppen, dan krijg je misschien beetje etzelfde effect (dreiging in plaats van verbazing ofzoiets)
neuh, staat niet leuk + te cliche :P

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Senzuboon schreef op 11 September 2003 @ 16:31:
Dat kan ze niet meer. De sluitingsdatum was gister. Maar van mij mag ze nog meedoen, want ze was maar vijf minuten te laat. :P
Als het mag, wil ik wel beoordeeld worden.

Daar zijn we over uit. Maar, ik heb al 2 regels overtreden:
1) ik ben te laat met inleveren (wanneer niet?)
2) ik heb geen WIPs gepost, en dat is notabene mn eigen regel.

What the heck, ik win toch bij lange na niet, dus ik doe gewoon voor spek en bonen mee. Ik heb al een keer gewonnen... dat waren de tijden dat ik nog serieus meedeed (en dat ik ook nog concurrentiewaardig was... :P )

maar euh, naar wie moeten de meels worden gestuurd?

vanwege
Mensen, ik heb een probleempje. Net van m'n werk gehoord dat ik morgen naar Frankrijk vertrek tot de 16de . Is er iemand die van mij de puntentelling wil overnemen, tenzij iedereen een paar daagjes extra geduld heeft.
of heb ik iets gemist?:)

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik zou graag willen maar heb helaas geen tijd voor n puntentelling... :|

Dan wachten we toch met puntentelling tot dan? Maakt mij weinig uit... wie zet ondertussen alle finals even op een rijtje? :)

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-04 14:30
Finals

[3d---god]

[StratoS_V2.0]

[Senzuboon]

[bram333654]

[Hymn]

[Roa]

----------------

[LiKoTi]

[cyb-ymer]

[nochair]

[FragNeck]

[goamak]

[Dark Blue]

[ Voor 17% gewijzigd door Qylos op 13-09-2003 10:53 . Reden: update ]

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

maak er dan plaatjes van ;)

tsss ;) :P :>

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hey! jij hebt het veto recht om te zeggen dat ik gewoon niet meedoe? :(
Ik heb toch boven al gezegd dat dit mn final is. Ik doe dan voor spek en bonen mee, maar zou wel graag vermeld worden.

• Qylos
Dark Blue schreef op 11 september 2003 @ 23:16:
Hey! jij hebt het veto recht om te zeggen dat ik gewoon niet meedoe? :(
Ik heb toch boven al gezegd dat dit mn final is. Ik doe dan voor spek en bonen mee, maar zou wel graag vermeld worden.
Sry, ik ben je vergeten. Ik heb niks tegen je hoor, stomiteit van mij |:(

Moest het al 2 keer doen want de eerste keer had ik een page timeout, toevallig had ik toen m'n CTR-V voor een linkje gebruikt 8)7

(ik had je de eerste keer er wel bij)

[ Voor 7% gewijzigd door Qylos op 11-09-2003 23:21 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

ok :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Mijn laatste wip moet als final door gaan
Ik moest formateren en be daardoor alle max files kwijt geraakt :(

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

aan wie moeten we nou scores door mailen? Qylos of cyb-ymer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cyb-ymer komt pas over een paar dagen terug ;)
misschien dat iemand anders de scores wil optellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Qylos schreef op 11 September 2003 @ 22:51:
Finals

Zooi mensen

Nog-niet-finals

zooi mensen

[Roa]
Mijnes is wel final :>

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 41017 schreef op 12 September 2003 @ 17:20:
cyb-ymer komt pas over een paar dagen terug ;)
misschien dat iemand anders de scores wil optellen? :)
Ik doe niet mee aan de contest en heb niet echt zin/tijd om de scores te verwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Roa schreef op 12 September 2003 @ 17:33:
[...]

Mijnes is wel final :>
mijne ook! *zwaait*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zucht. Jullie mogen ze naar mij toe sturen? Mijn mail adres is a.a.j.bouwmans@uvt.nl. En als iedereen dan snel even doormaild kunnen we aan de volgende contest beginnen ;)
(als iedereen het daar mee eens is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

ja hallo alles is final natuurlijk, snap zowiezo niet waarom ie er nietfinals bij heeft gezet beetje vaag. K bedoel contest is al lang afgelopen dus alles wat er nu is is final of doe niet mee, k bedoel als je nu nog een final instuurt telt ie niet. Staat duidelijk in de regels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb nog wel twee conceptjes liggen? (of zei ik dat hierboven al?)
Ik heb nog een spooky huisje wat niet verder is gekomen dan iets wat lijkt op het logo van PHPBB2, maar nooit het daglicht heeft gezien;
en daarnaast heb ik nog een kleine remake van the House on Haunted Hill, dwz. de binnenhal, waarin ik nog een gebroken glazen plafond wilde maken en schaduwen van rondrennende gekken... maar, dat kwam er niet van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 12 september 2003 @ 18:40:
ja hallo alles is final natuurlijk, snap zowiezo niet waarom ie er nietfinals bij heeft gezet beetje vaag. K bedoel contest is al lang afgelopen dus alles wat er nu is is final of doe niet mee, k bedoel als je nu nog een final instuurt telt ie niet. Staat duidelijk in de regels....
Nou, als mensen er niet bij zetten dat het nog geen final is, neem ik aan dat het nog geen final is. Pas als mensen zeggen dat het een final is, zet ik het onder finals. Jij zou het toch niet leuk vinden als je laat begint en je eerste wip meteen als final geplaatst word terwijl je dat niet gezegd hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 12 september 2003 @ 19:16:
[...]

Nou, als mensen er niet bij zetten dat het nog geen final is, neem ik aan dat het nog geen final is. Pas als mensen zeggen dat het een final is, zet ik het onder finals. Jij zou het toch niet leuk vinden als je laat begint en je eerste wip meteen als final geplaatst word terwijl je dat niet gezegd hebt :?
ja halooooh, als het nog niet ingeleverd is voor de einddatum telt het niet mee.
Dus met andere woorden als de einddatum is afgelopen kan je gewoon je final niet meer inleveren, dan is het dus gewoon over de eind tijd heen en telt het niet meer mee. wipjes worden dan finals of tellen niet mee.. je kan na de einddatum niks meer inleveren dus moet het wel een final zijn, snappie :X

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 12-09-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schiet allemaal niet op hier... beetje rommelig. Onduidelijk wat wel en geen final is. Onduidelijk wie nu de puntentelling doet.

Ik wil de puntentelling anders wel doen en het lijkt mij dat het lijstje van Qylos duidelijk weergeeft welke wel en geen finals is/zijn. Als we gewoon even tot zondagmiddag de mensen de tijd geven om dat nog te veranderen (door te posten dat hun wip final is)? Na zondagmiddag 12u ofzo, kan iedereen dan gaan stemmen tot maandagavond 8 uur, dan heb ik de stemming er om 10 uur hier wel online staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
goed ik zie dat het fout gaat
Sry maar ik trek me terug uit de wedstrijd. Dus die wip/final kan je schrappen. Volgende keer maar weer
Het wordt er niet duidelijker op maar goed het is wel een begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 12 september 2003 @ 19:32:
[...]

ja halooooh, als het nog niet ingeleverd is voor de einddatum telt het niet mee.
Dus met andere woorden als de einddatum is afgelopen kan je gewoon je final niet meer inleveren, dan is het dus gewoon over de eind tijd heen en telt het niet meer mee. wipjes worden dan finals of tellen niet mee.. je kan na de einddatum niks meer inleveren dus moet het wel een final zijn, snappie :X
Wat is er nou erg aan dat het over de inleveringsdatum komt? Er zijn prachtige wips bij (likoti, cyber-ber) en het zou zonde zijn om ze zomaar als final of niet mee te tellen. Zo een ramp is het toch niet dat de uitslag wat later komt :?

Nou als jij perse wilt dat alle wips finals worden vind ik het best, ik heb er niks over te zeggen...

@ jaguar_e
Je bent uit het lijstje gehaald :)

[ Voor 4% gewijzigd door Qylos op 12-09-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82441

Met wat voor soort programma's maken jullie dit?
Heeft iemand een naam van een goed programma, zodat ik die kan kopen/downloaden. En zodat ik natuurlijk Tuts kan zoeken? Is het moeilijk heb je er enige kennes voor nodig van andere programma's?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 82441 op 12-09-2003 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zie Post je 3d stuff maar weer voor urls van 3d programma's ;)

kwil anders de scores ook wel optellen als we geen 5 dagen willen wachten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82441

Anoniem: 41017 schreef op 12 september 2003 @ 20:17:
zie Post je 3d stuff maar weer voor urls van 3d programma's ;)

kwil anders de scores ook wel optellen als we geen 5 dagen willen wachten? :P
Bedankt, welke vinden jullie persoonlijk het beste werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 12 September 2003 @ 19:54:
[...]

Wat is er nou erg aan dat het over de inleveringsdatum komt? Er zijn prachtige wips bij (likoti, cyber-ber) en het zou zonde zijn om ze zomaar als final of niet mee te tellen. Zo een ramp is het toch niet dat de uitslag wat later komt :?

Nou als jij perse wilt dat alle wips finals worden vind ik het best, ik heb er niks over te zeggen...

@ jaguar_e
Je bent uit het lijstje gehaald :)
ja nou is ie natuurlijk meteen pissig op me :/ , zet hem maar terug. Ik wil alleen wel zeggen dat ik bij de vorige contest er toevallig een hand in had zitten die k al klaar had liggen en mocht k dus niet mee doen met die hand(en oren). En toen was iedereen blijkbaar zo dol op die regels en hield zich er zo goed aan dus k vind dat dit dan ook niet mag. voor de volgende contest dan, iedereen finals op tijd inleveren, of gewoon zonder regels :9 . laat het nou maar zo dan ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 82441 schreef op 12 september 2003 @ 20:28:
[...]

Bedankt, welke vinden jullie persoonlijk het beste werken?
Ben je nou gewoon blind, doof en hardleers tegelijk? 8)7
HIER moet je wezen!

(k ben verder wel lief hoor ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 12 September 2003 @ 20:36:
[...]

ja nou is ie natuurlijk meteen pissig op me :/ , zet hem maar terug. Ik wil alleen wel zeggen dat ik bij de vorige contest er toevallig een hand in had zitten die k al klaar had liggen en mocht k dus niet mee doen met die hand(en oren). En toen was iedereen blijkbaar zo dol op die regels en hield zich er zo goed aan dus k vind dat dit dan ook niet mag. voor de volgende contest dan, iedereen finals op tijd inleveren, of gewoon zonder regels :9 . laat het nou maar zo dan ;) .
Ik ben helemaal niet pissed, ik verklaar gewoon mijn mening. Maar goed, zal ik de wips als finals zetten of de wips weghalen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik denk dat je jezelf moet afvragen hoe de wedstrijd gaat

je moet je er voor opgeven.
je moet minimaal 1 wip laten zien
je moet een final posten
je moet stemmen
klaar.

iedereen die dus heeft gezegt "yes i doe meee!!!" zit dus gewoon in de race want die heeft zich opgegeven.
voor de regels moet je minimaal 1 WIP posten voor je final.
als er dus op de einddatum geen final is lijkt het me logisch dat men de laatste WIP als final moet beschouwen. en dat die dan ook gewoon mee doen in de race.

ook vind ik dat je er bij punten geven totaal geen rekening mee moet houden of het nu een wip is of niet.

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:45
@Stratos_v2.0: Nee, zo gaat het dus niet. Als je geen final opgeeft, of je laatste wip omzet tot final doe je dus niet mee met de stemming. Het kan voorkomen dat de laatste wip die wordt omgezet ook de eerste wip is, daar heeft nooit iemand een probleem van gemaakt. :)

Door mensen mee te laten doen die twee weken geleden een wip hebben gemaakt ga je echt problemen krijgen met de stemming, en laat je zoiezo dingen toe die vaak het stemmen niet eens waard zijn.
Dat valt me, sorry dat ik het zeg, deze keer trouwens ook op aan enkele finals. Dat je final geen kunstwerk is omdat je nog een beginner bent, ok, maar het moet niet zo zijn dat je iets in enkele minuten in elkaar zet puur en alleen om mee te doen, en daar bedoel ik dus voornamelijk Dark blue mee. :/ Jij lapt werkelijk al de regels aan je laars :+

De contests zijn een beetje aan het "verloederen" lijkt me, en dat is al aan de gang sinds contest 7 zo'n beetje.

maar goed, over het stemmen. Zoals te lezen valt in de regels van de contest moet je 2 top8 sturen. Als er dus 7 mensen meedoen, moet je dus op 6 anderen stemmen, en krijg je dus een top 6. Lijkt me een beetje vreemd om cyb-ymer mee te laten doen, die zou dan zelf ook moeten stemmen, en dat was nou juist het probleem, dat hij de stemmen niet kon verwerken. Litoki heeft idd een mooie wip, maar vanwege het feit dat hij ook geen activiteit in dit forum vertoond kun je litoki er dus ook wel uitschrappen. Als ik het goed heb zijn dit dan ook alle finals:

Finals

[3d---god]

[StratoS_V2.0]

[Senzuboon]

[bram333654]

[Hymn]

[Roa]

[Dark blue

Stuur dus een e-mail met je got-username met daarbij twee top6-en naar bram (?). Zo moeilijk lijkt me het toch niet om dit even te regelen??

Over contest v15:
Ik weet niet of er nog veel animo voor is, maar heeft iemand al ideeën voor een onderwerp?? :? . Ik ben zelf altijd degene die met ideeën op de proppen komt, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Ben ook eens creatief met het bedenken van een onderwerp. Mag best iets vaags zijn: "beyond your imagination", of een lekkere krachtige term: "power" ik noem maar wat (engels bekt lekker he :P ).
Kijk eventueel eens op andere 3d-contests naar onderwerpen (maar neem ze alsjeblieft niet letterlijk over, meer als inspiratie), of op de laatste pagina's van oude 3d-contests op GoT, er zijn namelijk al heel wat ideeën gesneuveld.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Anoniem: 77157

Anders iets met machines? Oude apparaten, hi-tech fantasie dingen, bv.
Ik denk dat dat er ook veel mooier uit komt te zien omdat de meeste mensen (ook ik) niet zo heel goed zijn in organische vormen.
Ik hoor het wel, ik doe iig wel mee. :)

• rewind.
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-04 09:56
onderwerptip: Erotiek.

Ik ben heel benieuwd wat de 3d'ers hier voor moois van kunnen maken! zag het ook al in vorig topic naar voren komen. tis in ieder geval een keer wat anders! En volgens mij kun je hier een prachtige contest van maken!

(en nee pr0n is wat anders dan erotiek) misschien meer richtig van liefde/kunst dan sex

Anoniem: 63976

wat zie jij dan in erotiek stoney? twee mensen die zoenen misschien? maar ik denk dat ik daarbij niet de enige ben als ik zeg dat ik gruwelijk slecht ben in organisch modellen. dus ik vraag me af hoeveel mensen daar aan mee zullen doen.

edit: typo

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 63976 op 13-09-2003 09:13 ]

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Ik ben met 3d modellen begonnen dankzij deze contests, ik kan niet zeggen dat ik er al genoeg van kan om mee te doen, maar "detail" zou ik wel een mooi onderwerp vinden... Ik bedoel daarmee niet dat je alles tot in de puntjes moet uitwerken, maar dat je bvb enkel het oor van een gezicht goed uitwerkt, en enkel dat rendert... Kunnen verassende dingen uitkomen lijkt me...

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Maar goed, mensen stuur dan maar op basis van de lijst van INquestos maar een mail naar mij. Als iedereen dat een beetje snel doet dan kan ik vanavond nog de score online zetten?
Mailen mag dus naar a.a.j.bouwmans@uvt.nl

• Qylos
Stoney187 schreef op 13 september 2003 @ 02:26:

Ik ben heel benieuwd wat de 3d'ers hier voor moois van kunnen maken! zag het ook al in vorig topic naar voren komen. tis in ieder geval een keer wat anders! En volgens mij kun je hier een prachtige contest van maken!

(en nee pr0n is wat anders dan erotiek) misschien meer richtig van liefde/kunst dan sex
Gezien beginners (ik ook) vaak moeite hebben om mensen te maken denk ik dat er dan maar weinig mensen meedoen. Ik heb misschien wat ideetjes:

1 Space
2 Drama
3 Middle Ages
4 Destruction

Zijn maar ideetjes hoor :)

Qylos schreef op 12 September 2003 @ 20:38:
[...]

Ik ben helemaal niet pissed, ik verklaar gewoon mijn mening. Maar goed, zal ik de wips als finals zetten of de wips weghalen :) ?
ik bedoelde eigenlijk dat jaguar pissed op me was.... prob is nou hopelijk opgelost ;)

en destruction is wel vet igg.
of mischien ''the future'' ofzo.
of zoals je zei ''power'' :9~ , starwars motors ofzo :*)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 13-09-2003 11:06 ]

• JochemvL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 13:29
Nog misschien een leuk thema is : Inside! Zoiets als: inside de mens, computer, machine, een boom of een koptelefoon. Ik zeg maar wat, leek me wel een leuke.

Ik wil steeds een keertje meedoen, maar ik heb nogal veel moeite om een scene/model echt af te maken. Maar ja misschien help een contest daar juist voor. Ik ga het zeker proberen!

Ok, even nog een snelle mededeling (omdat de eerste 2 stemmers niet goed gingen ;)). Wat je naar mij moet sturen zijn 2 dingen:
1. een lijstje voor de originaliteit (telt voor 40% mee)
2. een lijstje voor de uitwerking (telt voor 60% mee)

Je mag jezelf niet in de lijstjes zetten, dus je kunt jezelf geen punten geven. Er zijn verder dus 7 finals, dus je moet een lijstje maken met 6 mensen.
Dit is de punten die iemand krijgt toegewezen op basis van je lijstje:
nr. 1 punten: 10
nr. 2 punten: 8
nr. 3 punten: 6
nr. 4 punten: 5
nr. 5 punten: 4
nr. 6 punten: 3

Naar a.a.j.bouwmans@uvt.nl dus. En de lijst met finals is:
[3d---god]
[StratoS_V2.0]
[Senzuboon]
[bram333654]
[Hymn]
[Roa]
[Dark blue

Ik wacht nog op de (goede) stemmen van:
mezelf
StratoS_V2.0
Senzuboon
Hymn
Roa
Dark blue
3d--god

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 13-09-2003 14:59 ]

• Roa

Roa

* Roa has voted

Mm, als ik dit zo zie, dan is de nummer 1 plek absoluut niet spannend meer... echter de 2de, 3de, 4de en 5de plek is wel heel spannend (momenteel 2 punten verschil tussen de nr. 2 en 5). Wij wachten nog op Dark Blue en Hymn.

verstuurd :)

iets heel anders ffe tussendoor k heb nou van die motion caputere dingetjes ( *.*bhv ) alleen als k dat op een gerigt mannetje toepas word zijn bip figuur meteen anders. langere armen etc, hoe kan je instellen dat zijn figuur hetzelfde blijft????

Ok, Dark Blue nu nog... en dan weten we het. Volgens mij mogen we wel beginnen met het feliciteren van 3d--god, want Dark Blue's stem maakt helemaal niks meer uit daarvoor :) Stratos en ik kan nog erg spannend worden (0.6 punten) voor de 2/3de plek. Nog 1 stem en dan post ik hier de resultaten. (ps 3dgod van harte! Als ik de scores zo bekijk dan was daar geen twijfel over mogelijk).

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Stoney187 schreef op 13 september 2003 @ 02:26:

Zie mijn sig voor het verschil :+

Maar dat is idd vrij lastig zonder organische models, en daar is niet iedereen even handig in.

Maar waarom eik niet iets eenvoudigs als Muziek of Film ofzo? Moet toch ook wat mee te doen zijn. Kan zowel organic als anorganic, veel te doen met belichting en shit, lekker breed.

[ Voor 15% gewijzigd door DarkX op 13-09-2003 15:19 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

2e plaats kan je ook feleciteren, want van mij mag ie de nieuwe contest verzorgen. Aangezien het bij mij de vorige keer nog al fout ging, maar welk onderwerp word het???

Anyway, 3d--god van harte. Wat ging er vorige keer dan fout bij jou?

thnx
punte telling en de post openen enzo ik doe het liever niet, en mischien doet de 2e het wel graag dan mag tie het doen van me ;) .

aantal onderwerpen..
''power''
''destruction''
''film''
"beyond your imagination"
''high tech fantasie''
mijn broer was weer es grappig :(
zegt het maar....

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 13-09-2003 18:24 ]

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Mij lijken 'power', 'destruction' wel interresant.

Wat moet ik me voorstellen met high tech fantasie?? Trendhoerig of nog verder dan Star Wars en Star Trek??

Alleen weet ik niet of ik veel zou kunnnen doen aan een volgende contest, moet namelijk mijn theorie voor het autorijden nog halen, dus ik heb weinig tijd voor de volgende contest. Maar dat terzijde :)

Ben ik dat helemaal vergeten :X 8)7: gefeliciteerd 3d---god! (taartsmiley)

[ Voor 13% gewijzigd door Senzuboon op 13-09-2003 17:12 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

omg! ik moet nog stemmen! :o
Doe ik straks even :* sorry sorry

Zo te zien aan de reacties wordt het dus geen organisch thema :)

Antieke machines (fantasie) lijkt mij wel wat, denk aan tandwielen, overbrengbanden, hendeltjes, oude metertjes, dat soort dingen.

ik denk toch echt dat het power gaat worden, kan k eindelijk aan iets niet organisch beginnen. en het onderwerp is zowiezo vet, je kan er ook veel kanten mee op :9

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 13-09-2003 18:31 ]

Anoniem: 80198 schreef op 13 September 2003 @ 18:26:
ik denk toch echt dat het power gaat worden, kan k eindelijk aan iets niet organisch beginnen. en het onderwerp is zowiezo vet, je kan er ook veel kanten mee op :9
Ja, klopt, van mij mag het power worden :)

Uh... nu heb ik niet zo superveel tijd meer op Dark Blue's stemming (zodra ie binnen is) te verwerken, dus dat wordt ergens na de film Jurrasic Park 2 vanavond (Yorin). Dan zal ik de stem -mits- binnen verwerken en de resultaten hier posten.

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-04 08:34
chindogu (of hoe spel je dat) is dat een idee?

Hertog_Martin schreef op 13 September 2003 @ 19:16:
chindogu (of hoe spel je dat) is dat een idee?
hoe spel je dat? wat is het? :)

• Hertog_Martin
wacht ff hoor, haal ff het papier erbij:

Een chindogu. Een chindogu is een uitvinding, grap en leuk ding ineen.
Dogu betekent werktuig en chin betekent raar. Oftewel raar werktuig.

Een chindogu is een (bijna) nutteloos object, maar niet elk nutteloos object is een chindogu. Een chindogu is niet geschikt om echt te gebruiken.

-geen praktische toepassing
-moet echt gemaakt zijn
-straalt iets anarchistisch uit
-zou gebruikt kunnen worden in het dagelijks leven
-zijn niet te koop
-geen propaganda
-nooit taboe
-kan geen patent op worden aangevraagd
-zonder vooroordelen

dit is ff korte samenvatting.

Voorbeelden zijn:

-control-alt-delete stok - stok waarmee je cntrl+alt+del tegelijk kan indrukken
-printer versnippraar, vertrouwelijke documenten worden versnipperd uitgeprint

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:45
Ik heb totaal geen problemen met power. Het was zomaar iets wat bij me opkwam, maar goed :) Kan je wel veel mee. Niet alleen elektriciteit en brullende motoren, maar ook natuurlijk beetje in de richting van macht, ik noem maar wat :)
Hertog_Martin schreef op 13 September 2003 @ 19:59:
wacht ff hoor, haal ff het papier erbij:

Een chindogu. Een chindogu is een uitvinding, grap en leuk ding ineen.
Dogu betekent werktuig en chin betekent raar. Oftewel raar werktuig.

Een chindogu is een (bijna) nutteloos object, maar niet elk nutteloos object is een chindogu. Een chindogu is niet geschikt om echt te gebruiken.

-geen praktische toepassing
-moet echt gemaakt zijn
-straalt iets anarchistisch uit
-zou gebruikt kunnen worden in het dagelijks leven
-zijn niet te koop
-geen propaganda
-nooit taboe
-kan geen patent op worden aangevraagd
-zonder vooroordelen

dit is ff korte samenvatting.

Voorbeelden zijn:

-control-alt-delete stok - stok waarmee je cntrl+alt+del tegelijk kan indrukken
-printer versnippraar, vertrouwelijke documenten worden versnipperd uitgeprint
Alle mensen die hierin geïnteresseerd zijn kunnen tot 1 oktober hun machine nog inleveren bij het museum-project :P Dat project kan nog heel wat van die machine's gebruiken, want er was achteraf gezien niet alteveel animo voor. Ik heb al een machine ingeleverd, dus heb niet zoveel zin om weer zo'n soort machine te maken.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Jups.... mijn stemmen zijn per mail onderweg! :w
Sorry dat het zo lang duurde. Nu zeurt Tim dat we film moeten gaan kijken 8)7

Goed, de resultaten:

1. 3d--god (53.6)
2. StratoS_V2.0 (40.4)
3. bram333654 (39.4)
4. Hymn (33.8)
5. Senzuboon (30.2)
6. Dark blue (30)
7. Roa (24.6)

Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/got_horror.jpg

Lijkt mij dat StratoS_V2.0 dus de volgende contest mag openen na overleg met de modjes? (want 3d--god had daar weinig zin in). Anyway, dit is de socre. Congratsd voor 3d--god.

als 3d--god (congratz nog btw) het niet wil doen vind ik het niet erg om het over te nemen.

het onderwerp power spreekt mij wel aan.
zal dan zo spoedig mogelijk contact opnemen met een W&G modje over de contest en alles van de week op poten zetten.

zelf heb ik er ook al wat ideetjes over :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 13-09-2003 23:12 . Reden: spellvout ]

Stratos, misschien idee om in de openingspost duidelijk te zeggen dat de regels regels zijn en niet overtreden moeten worden. Als je final niet als final is aangeduid, dan is het geen final. En na de datum kun je niks meer inleveren.

• Roa

Roa

:'( gewoon laatste, ik gooi 3dmax in de prullenbak, jullie...pestkoppen ;)

Ach ja, ik had me niet moeten inschrijven, ik wist dat ik toch te weinig tijd had, maar ach. Over een paar contests zal ik eens serieus gaan meedoen, dan zal ik ook wat beter serieus mee kunnen doen kwa skillz. Congrats 3d---god, en stratos. En kudos naar alle deelnemers natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642 schreef op 13 september 2003 @ 23:11:
als 3d--god (congratz nog btw) het niet wil doen vind ik het niet erg om het over te nemen.

het onderwerp power spreekt mij wel aan.
zal dan zo spoedig mogelijk contact opnemen met een W&G modje over de contest en alles van de week op poten zetten.

zelf heb ik er ook al wat ideetjes over :P
jeeeeeh B) gewonnen!!!! :*)
oke doe het maar.. suc6 ermee en congratz too ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roa schreef op 13 September 2003 @ 23:57:

Ach ja, ik had me niet moeten inschrijven, ik wist dat ik toch te weinig tijd had, maar ach. Over een paar contests zal ik eens serieus gaan meedoen, dan zal ik ook wat beter serieus mee kunnen doen kwa skillz. Congrats 3d---god, en stratos. En kudos naar alle deelnemers natuurlijk :)
vind ik eigenlijk niet,
zo'n contest vergt dat je verder gaat dan je eigenlijk wil gaan.
omdat bij een contest altijd een thema zit en je daar dan een idee voor gaat uitwerken zul je vaak hebben dat je somige dingen die je anders nooit zou hebben geleerd nodig is om je idee te laten werken.
dat en te samen met het tijdslimiet, maakt het IMHO een perfecte manier om jezelf te pushen om het te leren.
toen ik begon met mijn plant had ik nog nooit mist gemaakt, wist niet eens hoe. (en boeide me ook niet zo zeer)
maar nu had ik het nodig, dus ik moest wel.

nou is dit de eerste keer dat ik met de GoT competitie mee doe, maar hiervoor heb ik ook al enkele malen met de contest van een andere website mee gedaan.
ik vind het nouwjuist de perfecte manier om dingen te leren die je helemaal niet wilt leren.

en nog een mededeling.
zal bij de volgende contest niet zelf meedoen, gezien ik het te druk zal hebben met school + lan partie voor de school.

maar ik zal wel de contest nogsteeds opzetten en bijhouden. so don't worry about that :)

mijn idee was overgens een goku die zich aan het power uppen is :)
in de houding van dit plaatje (plaatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja joh.. toevallig.... k wou ongeveer hetzelfde doen. 2 dragonball z gastjes die tegen elkaar staan te pushen stroom in het midden enzo.... toevallig.. damn.. alleen het is echt bijna onmogelijk om zo'n hoofd te krijgen. Ben er al 2 jaar mee bezig nooit goed gelukt, het is echt veel moeilijker dan je denkt. K ga het nou weer es proberen mischien dat t nou eindelijk es lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
hmm ik offer nog steeds Frozen worlds als onderwerp
Alls wat met natuur ijs/sneeuw te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Access to this site will be restored within an hour. Please try again later
kan dus ffe niet kijkuh... maar k weet het ook nog niet zeker denk nou toch dat t eerder een zware machine word. Kan je lekker klooien met slangekes enzo eigenlijk wil ik iets niet organisch, maar op de een of andere manier word het toch altijd iets organisch. Kben nog steeds op zoek naar een leuk idee...

Kan je alvast die nieuwe contest starten, tenminste ffe mailen naar die modjes voor toestemming :9

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 14-09-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 14 September 2003 @ 18:00:
Access to this site will be restored within an hour. Please try again later
kan dus ffe niet kijkuh... maar k weet het ook nog niet zeker denk nou toch dat t eerder een zware machine word. Kan je lekker klooien met slangekes enzo eigenlijk wil ik iets niet organisch, maar op de een of andere manier word het toch altijd iets organisch. Kben nog steeds op zoek naar een leuk idee...

Kan je alvast die nieuwe contest starten, tenminste ffe mailen naar die modjes voor toestemming :9
Misschien eerst waten wat het onderwerp wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92502

Ik ben benieuwd wat het onderwerp van de nieuwe contest word! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehh power.... was nog niet duidelijk dan? heb trouwens al een vet idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
power is best, ik krijg morgen mn laptop en kan dan sinds een maand weer 3Den dus eerst weer ff wennen en dan doe ik zeker (eindelijk) mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

power lijkt me ook leuk. Nu nog een 3d programma ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 92502 op 14-09-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 92502 schreef op 14 September 2003 @ 20:16:
power lijkt me ook leuk. Nu nog een 3d programma ;)
Welkom @ GoT

@3d---god
Wist niet dat power al bevestigd was, maar ik heb er geen problemen.

Iemand kan ook nog een poll openen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Roa schreef op 13 September 2003 @ 23:57:

1 tip: C_Dilla laat zich niet zomaar in de prullenbak gooien >:)

Ik werk nou al alle contests met Vue d'Esprit, en dat is vergeleken bij 3Dsmax een omhooggevallen blokkendoos. En toch doe ik bijna elke contest weer tevergeefs mee - hoewel ik in een grijs verleden contest 6 ooit gewonnen heb...
Gewoon mee blijven doen dus :Y)
Hertog_Martin schreef op 14 September 2003 @ 19:51:
power is best, ik krijg morgen mn laptop en kan dan sinds een maand weer 3Den dus eerst weer ff wennen en dan doe ik zeker (eindelijk) mee
3D'en op een laptop? Dude! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 29-03 14:59
Dark Blue schreef op 14 September 2003 @ 20:25:
1 tip: C_Dilla laat zich niet zomaar in de prullenbak gooien >:)
oh jawel hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

[...]

What's wrong with that ? Ik ben van plan om me een laptop te kopen, en kwou hem zwaar genoeg kopen om er ondermeer mee te kunnen 3d'en.... (huidige pc is 1 Ghz, 256 ram)

Moet ik dat niet doen dan, beter op andere dingen letten ?

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boegel schreef op 14 September 2003 @ 22:58:
[...]

What's wrong with that ? Ik ben van plan om me een laptop te kopen, en kwou hem zwaar genoeg kopen om er ondermeer mee te kunnen 3d'en.... (huidige pc is 1 Ghz, 256 ram)

Moet ik dat niet doen dan, beter op andere dingen letten ?
Koop er ook meteen een 21 inch monitor bij, want anders zit je echt te priegelen in je 3d programma, dat had ik gezien bij een kennis die had hem op 1024x768 staan, daarna kwam ik op m'n werk en zag iemand bezig op 1600x1200 dat was een stuk beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank je! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Congrats 3d--god. :)

'Power' lijkt me wel een interessant onderwerp jah. Weer lekker vaag en breed. :P
offtopic:
Ik 3DMAX de laatste tijd ook bijna alleen maar op m'n (net voor de vakantie gekochte) laptop. Ben wel blij dat het ding een UXGA-scherm (1400x1050 B)) heeft, want op 1024x768 zitten modelen is idd niet handig. Een (optische) muis is trouwens wel ten sterkste aan te raden, want vertexjes slepen met een touchpad is echt een crime, weet ik uit ervaring. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
[...]

[...]

eh.. ik 3D'de nu op een athlon 850 met 256mb sdram en een 17inch monitor met max resolutie van 1280x1024.. en ik 3D'de altijd op 1024x768 en vond dat best

vanaf morgen ga ik 3Den op een acer pentium m centrino 1.4ghz (gelijk aan p4 2.0) met 512mb ddr ram en ja ok slome hd (4200rpm) maar die ga ik wel een keer vervangen met een 5400rpm hd.

en resolutie is ook geen probleem. 15inch lcd is altijd nog ongeveer evengroot als een 17inch CRT en hij heeft een SXGA resolutie (1400x1050)

Dus: 2.5 keer sneller pc, lcd scherm, hogere resolutie.. en lekker zomers buiten in de tuin 3D'en 8)

[ Voor 60% gewijzigd door Hertog_Martin op 15-09-2003 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oh btw... 3d---god, gefeliciteerd :D ... sorry even vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

Hertog_Martin schreef op 15 September 2003 @ 00:16:
(...) en lekker zomers buiten in de tuin 3D'en 8)
Verwacht daar niet teveel van; je ziet geen f*ck als het een beetje zonnig is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste