[3D] Contest v14: 'Horror' Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.347 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 15:44
Me mummie;

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/litoki/mummie04w.jpg

Moeten nog wat dinketjes aan gebeuren en de rest van de scene natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Hij is weer leuk Litoki... maar zoals ik het zie lijkt het erop dat je mummie bang is voor iets? Hij kijkt zo angstig uit zijn ogen .. uh... oog. Arme mummie... en zijn keelgat lijkt een beetje raar. Maar verder leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70375

Topicstarter
party42 schreef op 22 August 2003 @ 16:23:
ongelofelijk zeg! Ziet er echt enorm spectaculair uit...

Nog een paar kleine dingen:
- Die wrat of bobbel op z'n wang ziet er vreemd uit. Hmm, op 2e plaatje is die al mooier... Duidelijker zegmaar.
- Zijn oor ziet er (door belichting) een beetje "jong" uit zegmaar. Beetje vlekkeloos.
- Zelfde geldt overigens voor zijn nek.
- Tanden zien er niet echt uit als tanden. Ik bedoel, het is echt indrukwekkend maar ik mis wat... (aanslag oid, lijkt me dat zo iemand niet al te gezond leeft :) )
- De mondholte moet op een gegeven moment wel overlopen in een keel. Met andere woorden, zou je een huig oid kunnen overwegen ?!

mijn ideeen... voor de rest: erg mooi!
-wrat op plaatje 1 en 2 is hetzelfde, het is niet echt een wrat maar meer een puist.
-Hij is ook jong, zo'n 25 jaar (achtergrondverhaal komt bij final)
-nek is ook jong :)
-Tanden moet ik nog aan werken, deze zijn het moeilijkste vind ik persoonlijk.
-Huig is aanwezig met daarchter een opening voor ademhaling, + een slokdarm gedeelte is er ook. jammer genoeg kan ik niet alles laten zien want dan krijg je een image geschoten vanuit een rare hoek :)

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

@Cyb-ymer: kewl :P , ben ei'k heel benieuwd naar je bumpmap ( aangezien ik suk in bumpmaps maken :| ) + je topologie is niet helemaal goed maar dunno of je dat wat uitmaakt :P . Die displacement is kewl :P . En je nek is te hoekig :P

ben ook begonnen met texturen :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_horror/wip10.jpg

dit is zeg maar de 'eerste ronde' , prop strax nog meer details in de texture.
Bumpmap is nog niet helemaal lekker ( oren bv ) :P
Dat stukkie bloed wat je ziet wordt nog beter, gooi er strax ook een displacement map overheen voor dat soort grapjes :p

Moet nog 3 maps maken, glossiness, reflectivity en fake SSS

Daarna zijn de tanden aan de beurt, en de ogen.
Daarna is het tijd voor het pak :P

niet op de tanden letten, was een testje om de kleur goed te krijgen en die is omfg mislukt :Y) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42407

Anoniem: 23522 schreef op 22 August 2003 @ 16:53:
Hij is weer leuk Litoki... maar zoals ik het zie lijkt het erop dat je mummie bang is voor iets? Hij kijkt zo angstig uit zijn ogen .. uh... oog. Arme mummie... en zijn keelgat lijkt een beetje raar. Maar verder leuk :)
hij kijkt in de spiegel :D hij ziet er leuk uit! alleen de nek zit een rare hoek in, of ligt dat aan mij.

p.s.
Eerste keer dat ik hier reageer, zitten echt super dingen tussen _/-\o_ nu ik dit allemaal zie ga ik binnenkort zekers beginnen met 3D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[quote]Anoniem: 41017 schreef op 22 augustus 2003 @ 17:00:
@Cyb-ymer: kewl :P , ben ei'k heel benieuwd naar je bumpmap ( aangezien ik suk in bumpmaps maken :| ) + je topologie is niet helemaal goed maar dunno of je dat wat uitmaakt :P . Die displacement is kewl :P . En je nek is te hoekig :P

quote]

De nek is nog wat werk aan, maar die raak ik niet aan voordat ik een lijf heb voor eronder. Maar wat bedoel je precies met topologie?

Hier is de bump, origineel is wel 3200 op 1600 :).

Afbeeldingslocatie: http://www.cyb-ymer.be/horror/hoofd-bump.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmmm, mooie bumpmap :P , gebruik je een wacom of muis?

de topologie is zeg maar de edgeloops van een gezicht, veel lees plezier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ah, ja mn edgeloops kloppen totaal niet. Daar heb ik niet op gelet. Ik gebruik een wacom voor m'n schilderwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198

weet er iemand een goeie plugin voor mist/vuur (3dsmax)??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k ga er ook es aan meedoen nog een weekje tijd, moet lukken.... Dit keer es geen hoofd ;) texture is nog niet helemaal af maja.. het ook nog maar een wipje

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/skull1.JPG

commments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 00:24
Anoniem: 80198 schreef op 22 August 2003 @ 21:39:
k ga er ook es aan meedoen nog een weekje tijd, moet lukken.... Dit keer es geen hoofd ;) texture is nog niet helemaal af maja.. het ook nog maar een wipje

[afbeelding]

commments?
leer nou es een keer hoe je realistisch haar moet maken!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47845

Tu-Tone schreef op 22 August 2003 @ 23:10:
[...]

leer nou es een keer hoe je realistisch haar moet maken!

:P
het lijkt inderdaad een beetjuh op een pruik :D
ik vind het skelet zelf wel mooi gemaakt

Edit : Mijn vraag => Hoe kan ik nou het beste beginnen met modellen ( ik ben een total noob ). Met een box of met een plane ( zoals bram333654 het doet ) ??

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 47845 op 22-08-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47845 schreef op 22 augustus 2003 @ 23:36:
[...]

het lijkt inderdaad een beetjuh op een pruik :D
ik vind het skelet zelf wel mooi gemaakt

Edit : Mijn vraag => Hoe kan ik nou het beste beginnen met modellen ( ik ben een total noob ). Met een box of met een plane ( zoals bram333654 het doet ) ??
:/ k vond het haar eigenlijk wel goed gemaakt, maar het kan echt niet veel beter ook al volg je die tut :O . Raak er maar aan gewent, want ik ga het niet meer met planes proberen.

En of je nou box of plane moet gebruiken, ligt er helemaal aan wat je fijn vind. Ik gebruik het door elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@3d---god; Gewend raken? :X Ik weet wat er mis is met het haar op al je models, het is veel te dun, soms lijkt 't wel een stuk van de kop af te beginnen... Verder, wat is dat ding achter je schedel?

@DeeP_7894; beginnen met een plane of met een box is een kwestie van smaak, ik begin 9 van de 10 keer met een box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

drie verschillende diktes, het ligt echt niet aan de dikte lijkt me.... het moet er noujuist dun en futloss uitzien, k zal proberen het haar nog een beetje te texturen, maar het kan echt niet veel beter. Er zit gewoon een hair shader op... En k bedoel zeg dan hoe het beter zou kunnen,....

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/changes.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79579

w0w 3d god nice!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 80198 schreef op 23 augustus 2003 @ 00:19:
drie verschillende diktes, het ligt echt niet aan de dikte lijkt me.... het moet er noujuist dun en futloss uitzien, k zal proberen het haar nog een beetje te texturen, maar het kan echt niet veel beter. Er zit gewoon een hair shader op... En k bedoel zeg dan hoe het beter zou kunnen,....

[afbeelding]
Met 'te dun' bedoel ik niet de dikte :+. Maar de hoeveelheid :p. En als je 't er dun en futloos uit wilt laten zien, dan ben je daar tot nu toe altijd goed in geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 09:27
POEH wat doen er veel mee en wat gaat het snel.. was nog niet begonnen maa rga ik morgen maar eens doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 23 August 2003 @ 01:35:
[...]

Met 'te dun' bedoel ik niet de dikte :+. Maar de hoeveelheid :p. En als je 't er dun en futloos uit wilt laten zien, dan ben je daar tot nu toe altijd goed in geslaagd :)
mhja :*) , deze keer was t de bedoeling. Het ziet tuurlijk wel beter uit met meer haar, maar ik bedoel hij is al oud he :9 , en ja hij is door de jaren heen een beetje kaal geworden. Mishien gooi ik er nog een opacity map overheen, om het er nog futlooser uit te laten ziet etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben overigens niet begonnen met een plane. Ik maak een splinecage (gewoon verzameling splines). Daaroverheen komt dan een surface modifier. En voila. Gezichtje :) (alleen wel een berg werk... ik ben nog lang niet klaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_horror/wip11.jpg

oepdeet :P
( die pinnen zijn weg, maar ik heb ze perongeluk geunhide en mee gerendert :+ ) :P

in het pak komen nog shitload meer details ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

@3d--god: ziet er goed uit, maar is die kaak niet wat te rond?

@Hymn: Aha de hoofdpersoon van HellRaiser. Ziet er al goed uit. Kan deze ook haken schieten? :P

Ik had mijn tombe vernaggeld, nouja, hij was al niet erg mooi, nu heb ik een nieuwe. Plus een deur :)

Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/got/horror_wip3.jpg

C&C welkom. Tips ook :)

Nu maar aan de boom beginnen.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weer een update..... er moeten nog zombie's bijkomen en nog 1 mens. Er moet nog wel wat aan deze char gebeuren, maar heb ffe geen ideen meer.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/horror.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

ziet er leuk uit, de arm gaat volgens mij wel door der kleed heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Senzuboon schreef op 23 August 2003 @ 16:28:

@Hymn: Aha de hoofdpersoon van HellRaiser. Ziet er al goed uit. Kan deze ook haken schieten? :P

Ik had mijn tombe vernaggeld, nouja, hij was al niet erg mooi, nu heb ik een nieuwe. Plus een deur :)

[afbeelding]

Ziet er nice uit, maar ik heb toch een paar tips:

Plaats een lichte ambient light zodat alles wat nu zwart is zachtjes belicht wordt.
Zwart is maar zwart en helemaal niet beangstigend.

Probeer de belichting bij environment niet op wit te laten staan maarr zet ze om naar blauw, in maanlicht heeft alles een blauwe schijn.

Probeer zoveel mogelijk 'harde' hoeken te chamferen, echte harde hoeken bestaan in de echte wereld niet en gechamferd zien ze er veel beter uit als ze belicht worden.

Probeer wat kleine details aan te brengen zoals een uitgesneden motief op de deur. Ik neem aan dat je ook wel een hoop grafstenen, steentjes en gebroken bloempotten gaat plaatsen.

Een simpel kaarsje kan wonderen doen, zeker als er een paar rond een akelige grafsteen staan.

de meeste tips hiervan was je waarschijnlijk wel al van plan maar ik wou ze toch even kwijt voor eventueel andere 3d'ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Senzuboon schreef op 23 August 2003 @ 16:28:

[afbeelding]

Nog een tip; maanlicht is veel onheilspellender dan dat rode wat je nu hebt, dus een beetje wit/blauwig licht doet waarschijnlijk wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90045

Damn! Mensen, ik heb dit topic met open mond gevolgd, wat een prachtige art is dit.. mijn dank!!!!

Ik bezit zelf wat mapping skills voor Quake 3 en UT, maar ik wil een beetje wat anders, en nou wou ik dit dus ook eens gaan proberen, maar wat is nu eigenlijk zo'n beetje de beste plaats om te starten? Zijn er ook Tutorials voor te vinden, voor 3d Studio Max (ik heb gelezen dat dit het makkelijkste programma is om mee te beginnen), ik heb tijd zat en wil 't graag gewoon eens proberen! :)

Mischien dat een van jullie me een beetje op weg kan helpen? Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-04 16:15
Anoniem: 90045 schreef op 23 August 2003 @ 22:34:
Damn! Mensen, ik heb dit topic met open mond gevolgd, wat een prachtige art is dit.. mijn dank!!!!

Ik bezit zelf wat mapping skills voor Quake 3 en UT, maar ik wil een beetje wat anders, en nou wou ik dit dus ook eens gaan proberen, maar wat is nu eigenlijk zo'n beetje de beste plaats om te starten? Zijn er ook Tutorials voor te vinden, voor 3d Studio Max (ik heb gelezen dat dit het makkelijkste programma is om mee te beginnen), ik heb tijd zat en wil 't graag gewoon eens proberen! :)

Mischien dat een van jullie me een beetje op weg kan helpen? Alvast bedankt! :)
Ik zou eerst maar eens wat tutorials door oogst (3dmax) doen voordat je aan een contest mee doet. Je zult lang niet meteen het niveau halen wat anderen hier doen. Je moet geduld hebben, veel oefenen en tuts volgen. Je hoeft niet met max te werken, kunt ook maya, cinema 4d of wat dan ook :)

Eigenlijk hoort je vraag meer hier omdat je vraag niet echt iets over de contest maar over 3d te maken heeft :)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90045

Qylos schreef op 23 August 2003 @ 23:00:
[...]

Ik zou eerst maar eens wat tutorials door oogst (3dmax) doen voordat je aan een contest mee doet. Je zult lang niet meteen het niveau halen wat anderen hier doen. Je moet geduld hebben, veel oefenen en tuts volgen. Je hoeft niet met max te werken, kunt ook maya, cinema 4d of wat dan ook :)

Eigenlijk hoort je vraag meer hier omdat je vraag niet echt iets over de contest maar over 3d te maken heeft :)
Yes, dat weet ik. ik heb om levels te maken voor Quake 3 en UT ook uren tutorials door zitten lezen, dus dat is geen probleem. Dat ik niet gelijk het niveau kan halen van sommige hier dat weet ik ook, mijn eerste levels voor Quake waren rampzalig beroerd, maar nu begint het ergens op te lijken :) Dat kost gewoon veel tijd, en dat heb ik er ook voor over :)

Heel erg bedankt voor je link, ik ben het al helemaal aan het doornemen, ik hoop dat ik wat moois kan gaan maken, maar dat zal waarschijnlijk weken , zoniet maanden duren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

FragNeck schreef op 21 August 2003 @ 21:11:
wip

[afbeelding]

Graag wat crits (ja hij is nog niet af)
vind dit tot nu toe de bruutste.
die sfeer die je probeert te pakken (denk ik) is echt perfect.
vind die bruin/geelige gloed heel goed zo.

meschine een antieke lade kast tegen de meur bij die trap oid.
wat schilderijen aan de muur langs de trap met streng kijkende mensen.
(gothic b.v.)

wat dwarelend stof in de lichtinval van het maanschijnsel wat via een raampje naar binnen kaatst.
meschien het raam ook nog in een figuur ofzo.
zo'n rond raam met een kruis erin.

en eigenlijk zou het ook bruut zijn als je outline/gloed van de geest weerkaatst kon zien in een spiegel.

(ja ik zie het visueel al helemaal voor me :P )
(en ik draaf best door)

(ik zou bijna zelf weer beginnen met 3d, maarja ik heb een milioen idee'n en geen sprankje talent :P )

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 23-08-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
:) thx

Ik wil inderdaad nog wat schilderijen aan de linker muur hangen.

Het spook gaat ook zorgen voor verlichting in de kamer, zodat het nog meer freaky wordt.

Verder wil ik nog een oude opa klok maken, en ergens plaatsen...

Misschien nog een oude spiegel ja...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Das nou ook toevallig, ik was vanochtend nog bezig, en heb idd het licht blauw gemaakt omdat ik het nogal slecht vond :P Ik wil ook nog mist hebben. En die rode gloed op de maan kwam van de rode omni die ik in de tombe heb gehangen. Ik moet ook nog vuur hebben bij die toorts, want daar komt dat oranje licht vandaan.

Zie hier: Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/got/horror_wip4.jpg

Deze duurde trouwens al 1 uur en een kwartier. Maar goed, het gaat de goeie kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Senzuboon schreef op 24 August 2003 @ 13:59:

Deze duurde trouwens al 1 uur en een kwartier. Maar goed, het gaat de goeie kant op :)
het renderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Het renderen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-04 18:21
ehm...dan doe je echt iets fout hoor. Wat voor comp heb je?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Hoezo? Ik heb een Athlon XP 1600+, 512 Mb geheugen. En ik draai een RC-5 koe :P maar volgens mij scheelt het weinig als ik die uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-07-2024

Roa

Tijd voor een wipje van mijn kant. Zeer basic allemaal, de belichting ZUIGT, die lantaarn klopt ook voor geen meter, de mist is ook niet mooi. De bedoeling is dat er een hand uit een put komt zetten ofzo, ik weet het nog niet precies..Maar goed, de wip:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~hanek038/wip_horror.jpg
C&C pleaz :)

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

Senzuboon schreef op 24 August 2003 @ 13:59:
Das nou ook toevallig, ik was vanochtend nog bezig, en heb idd het licht blauw gemaakt omdat ik het nogal slecht vond :P Ik wil ook nog mist hebben. En die rode gloed op de maan kwam van de rode omni die ik in de tombe heb gehangen. Ik moet ook nog vuur hebben bij die toorts, want daar komt dat oranje licht vandaan.

Zie hier: [afbeelding]

hoe heb je dit belicht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
misschien kun je de texture wat aanpassen...
Het is niet echt op schaal met de rest..

Maar een leuk begin iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo, hier een update. er is nog wel wat werk aan de textures. Nu moet er wel nog een scene rond.

Afbeeldingslocatie: http://www.cyb-ymer.be/horror/kop9.jpg
c&c welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Echtwel stoer gemaakt man. Alleen is het wel vreemd dat zn neus, huid, oren ed. allemaal intact zijn terwijl zn mond en ogen helemaal fucked up zijn. Ik zou proberen hem nog afschrikwekkender uit te laten zien door hem helemaal toe te takelen :)

De vos loopt door het bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

beetje jammer van dat stuk bot uit z'n hoofd, zo issie meer lachwekkend

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Mooi hoor :) je kan nu misschien wel een druppeltje bloed over z'n hoofd naar beneden laten druipen (of hangt hij er al wat langer? :+).

Oh en ik dacht dat je nog kleren en een lijf ging doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38587

Bot? Lichaam? Kleren? Of ik ben vreemd of hij is gespiest :P (houten paal dus)

Mooi gedaan hoor, ik zou idd de neus ff bijwerken, is te schoon..scene eromheen...als het niet te groot word, denk dat het wel om het hoofd moet draaien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70930

Het mooiste hoofd ooít! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie werken wel supersnel... anyway, kleine update hier:
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/stuff/Evil6.jpg
(hier en daar wat nieuwe 'huid' erbij :) maar voornamelijk minder triangles dan voorheen)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 24-08-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:53
@cyb-ymer, maak wat van die slijmerige kwijl aan z'n tanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij heeft kleren gehad hoor, hier het bewijs :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cyb-ymer.be/horror/kop8.jpg

Ondertussen is em die al weer kwijt. Hij is ook nog in andere staten geweest maar die hou ik voor mezelf (anders gaat m'n webspace klagen)

M'n karakter gaat een deel uitmaken van een grotere scene, aangezien ik nog wat tijd over heb kan ik daar dus nog wat aan werken :)

Zo nu ga ik even een weekje stoppen met fotootjes posten, ik zie hier anders niets anders staan dan m'n lelijk hoofd ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 70375 op 24-08-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Zo he, dat ziet er dus ECHT wel creepie uit.. heel mooi gemaakt. Veruit de meest afschrikwekkende imho. Netjes!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79617

Okay durf het nauwelijks aan: maar goed hier mijn wipje.
Ik vind het alleen nog een beetje kaal en er moeten nog meer rafels rond het gat en aan de achterkant.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/m.baerts/wip.jpg

Ben nog iets aan het verzinnen om nog wat meer contrast te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Anoniem: 79617 schreef op 25 August 2003 @ 03:52:
Okay durf het nauwelijks aan: maar goed hier mijn wipje.
Ik vind het alleen nog een beetje kaal en er moeten nog meer rafels rond het gat en aan de achterkant.

[afbeelding]

Ben nog iets aan het verzinnen om nog wat meer contrast te krijgen.
Het ziet er best cool uit en ik vind het ook wel horror :) Heel wat anders dan de anderen, toppie wat dat betreft :D

Ik had misschien een paar goeie idee-en over je poppetje

Het lijk er nu op dat ie best wel hard is, en als het wat stro moet wezen zou ik h et meer laten sprieten hier en daar. Beetje meer detail dus

Die spijker is gaaf. Alleen vind ik de reflectie een beetje raar, ik zie een landshap achtige map,het kan wel, maar dan moet je iets met een achtergrond/omgeving beginnen waar dit inpast, denk ik...

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63976

Tobiaz schreef op 25 August 2003 @ 09:33:
[...]

Het ziet er best cool uit en ik vind het ook wel horror :) Heel wat anders dan de anderen, toppie wat dat betreft :D

Ik had misschien een paar goeie idee-en over je poppetje

Het lijk er nu op dat ie best wel hard is, en als het wat stro moet wezen zou ik h et meer laten sprieten hier en daar. Beetje meer detail dus

Die spijker is gaaf. Alleen vind ik de reflectie een beetje raar, ik zie een landshap achtige map,het kan wel, maar dan moet je iets met een achtergrond/omgeving beginnen waar dit inpast, denk ik...
Ik zou het poppetje ook wat ronder maken, hij ziet er nu nogal blokkerig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.............k heb een paard gemaakt, maar het wil niet echt lukken ik denk dat k de basis ongeveer goed heb. Maar het klopt nog gewoon niet, kan er iemand tips geven, of commentaar

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/kl.JPG

(en de horror van het paard komt daarna pas ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
@nochair; laat 't poppetje wat meer bungelen, doe er wat lappen op, zet er wat dikke draden in, zoiets :)

@3d---god; reference images gebruiken, een paard is veel slanker :) en de nek heeft ook wel een erg gekke naad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

3d---god: (veel) langere benen en een gespierdere kont, staart en hij heeft ook een rare bochel achter z'n kun. De schoft is een beetje raar ook opzich, de rug mag holler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 25 August 2003 @ 10:19:
.............k heb een paard gemaakt, maar het wil niet echt lukken ik denk dat k de basis ongeveer goed heb. Maar het klopt nog gewoon niet, kan er iemand tips geven, of commentaar

[afbeelding]

(en de horror van het paard komt daarna pas ;) )
Waarom het nu niet laten zoals het is, een horror paard hoeft er toch ook niet normaal uit te zien? :P
Anoniem: 9542 schreef op 25 August 2003 @ 10:50:
3d---god: (veel) langere benen en een gespierdere kont, staart en hij heeft ook een rare bochel achter z'n kun. De schoft is een beetje raar ook opzich, de rug mag holler
Een horror paard is misschien wat anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 25 August 2003 @ 11:21:
[...]

Waarom het nu niet laten zoals het is, een horror paard hoeft er toch ook niet normaal uit te zien? :P

[...]

Een horror paard is misschien wat anders ;)
ja maar nou is t meer een ezel :+ , k heb net al heel wat dingen verandert. Maar het moet wel gewoon kloppen daarna ga 'k hem wat enger maken etc... k vind het gewoon niet mooi zo 8)7 . En als het paard af is, hoe kan je dan het beste zijn huid maken, gewoon shag fur, of alleen een texture???

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 25-08-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 80198 schreef op 25 augustus 2003 @ 11:43:
[...]

ja maar nou is t meer een ezel :+ , k heb net al heel wat dingen verandert. Maar het moet wel gewoon kloppen daarna ga 'k hem wat enger maken etc... k vind het gewoon niet mooi zo 8)7 . En als het paard af is, hoe kan je dan het beste zijn huid maken, gewoon shag fur, of alleen een texture???
Je zou een stalen armor kunnen maken, dan heb je een horrorpaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Qylos schreef op 25 August 2003 @ 12:15:
[...]

Je zou een stalen armor kunnen maken, dan heb je een horrorpaard ;)
Het paard is nou stukken verbeterd. En ik ga er idd een armor bij make, kleedjes erover pleuren etc..etc.. komt nog allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Afbeeldingslocatie: http://www.mhref.com/grafix/DUNIT2000.JPG
Zomaar ff van google geplukt, maar dit zou je als reference voor een paar kunnen gebruiken... gewoon in je viewport zetten zodat je de verhoudingen kloppend kan maken, en van daaruit details bewerken...

Dat stalen armor zou wel cool zijn trouwens, krijg je zo'n soort lord of the rings paard... die zijn ook wel freaky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

update, als er nog fouten in zitten please tell. Het ziet er natuurlijk ook een stuk beter uit met een texture en haren. doe k vandaag nog wel denk. Maar hoe kan je nou het beste die kleine paarden haartje op z'n huid maken????(bump??)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/pr2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij heeft een beetje een fox-terrier kont :D de schouders lopen te hoog door en z'n kont is te laag en te iel, een paard heeft best wat biefstuk hoor ;) en de schoft is ook wat overdreven hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39951

De heupen achter zou ik inderdaad ook breder maken. Zie het plaatje van het paard erboven. Anders is het idd een hondachtige kont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Foutjes nog: Te brede 'schouders', te kleine kont, achter poten veel te ver uit elkaar, kont moet even hoog als de schouders, en hoger dan de middenrug.
Verhouding van nek en lichaam klopt niet. Een veel te dikke en lange nek óf een te klein lichaam :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79617

Thnx voor alle opmerkingen. De Jute texture is inderdaad wat vlak. Ik zal nog wat meer bumpmapping proberen te gebruiken. En waar de pin erin gaan wat losse rafels. Mischien nog een stiknaad.
Dat het poppetje zo recht is was de bedoeling. Je krijgt anders zo'n schannulleke effect. Bij voodoo zijn de poppetjes meestal gestrekt.
Over kleren ga ik eens nadenken. Zou een leuk effect kunnen geven.

Genoeg om over na te denken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-05-2024
Nou na lang nadenken heb ik toch een scene voor mijn ogen aangezien horror niet echt mijn onderwerp is.

Nou ja hier mijn eerste wipje. De boom is wel aardig gelukt, maar hier door zit ik al op een min of 10 rendertijd. Aangezien ik de boom "slechts" 10000 blaadjes heb gegeven. Ook de fog kost nogal wat cpu tijd, maar ja het ziet wer wel redelijk uit vind ik zelf

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/wip1v14.jpg
hij is nogal donker, maar de belichting is nog niet helemaal klaar dus
C&C welkom

[ Voor 3% gewijzigd door Jaguar_e op 25-08-2003 18:52 ]

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oke dan weer es een update

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/tr.JPG

het lijkt nou te veel op zo'n speelgoed paardje (vind 'k), dus hoe krijg ik ooit echt een beetje realistische huid voor een paard???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meschien dat het nog gerigd moet worden of dat het iig nog veranderd moet worden,
maar het paard ziet er nu uit alsof hij stijf staat van de pillen. de meeste paarden zien er over het algemeen nogal suf uit. (qua blik)
ik denk dat het daarom er een beetje uitziet als een speelgoed paard.

voor de rest vind ik het een paard eigenlijk, niks op aan te merken. (maarja ik ben meschien ook snel tevreden, dat weer ik dan weer niet)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 25-08-2003 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642 schreef op 25 August 2003 @ 17:37:
meschien dat het nog gerigd moet worden of dat het iig nog veranderd moet worden,
maar het paard ziet er nu uit alsof hij stijf staat van de pillen. de meeste paarden zien er over het algemeen nogal suf uit. (qua blik)
ik denk dat het daarom er een beetje uitziet als een speelgoed paard.

voor de rest vind ik het een paard eigenlijk, niks op aan te merken. (maarja ik ben meschien ook snel tevreden, dat weer ik dan weer niet)
het moet igg nog gerigt worden, zal ook nog wel wat schelen. Ik ga de ogen nog wat groter maken meschien dat ie dan wat suffer word :9 . Maar voor het riggen moet igg eerst alles erop zitten (armor.. etc ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

De benen moeten stukken dichter bij elkaar, dwz. de voorbenen dichter tegen elkaar en de twee achterbenen dichter tegen elkaar!
De schouders en de bovenbenen achter zijn wel breed, maar de wezenlijke pootjes staan iets naar binnen gedraaid bij de achterbenen.
Afbeeldingslocatie: http://www.stylite.nl/crap/paardenschetsen.gif
Hier een reeksje illustraties (van de paardenfan die 11 jaar niks anders dan paard heeft gezien, jawel) ...
Links even vlug een paardje van voor en van achter. Nu heb ik bij die onderste de hoeven weer naar buiten gezet, maar dat is fout, ze moeten recht naar voren staan, anders drukt het paard echt zijn 'elleboogjes' (spronggewricht) bij elkaar en dat is ook weer niet realistisch. Ik heb nog nooit een paard zijn poep op zien houden namelijk :+

De middelste tekening is hoe het zou moeten, de rechter is hoe jij het hebt staan. Onder nog even twee tekeningen van het hoofd van het paard: als je echt een ouderwets paard wil met zo'n spookruiter, moet het beest wel aan de teugel lopen. Nou ga ik je niet met moeilijke dingen om je oren slaan, maar het betekent dat het paard zn hoofd netjes buigt. Dat gebeurt met een knik, en die knik zit ongeveer midden in de nek... hmm ik kan hem zo bij jou niet aanwijzen, de nek van je paard is nu ik het goed zie ook iets te lang...

De teugels, die sliert die je dus de spookruiter in zn handen wil geven, moet ook aan de onderste ringen, om maar even in details te gaan... als je aan de wangen van een paard trekt is en blijft het beest bijzonder stuurloos ;) (wat ook wel op zich horror is om mee te maken, I swear)

Succes...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88662

De kleding is nooit afgeraakt.
Gemaakt in Zbrush 1.55b

*Deleted*

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 88662 op 25-08-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

erg bedankt, k zal eraan werken... teugels zitten idd fout vast effe een stukje opschuiven. nu ik ernaar kijk, is de nek idd te lang. Allemaal ffe bijwerken dan zal k 'm weer posten voor een check ;) . En dan de armor :D

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 25-08-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 88662 schreef op 25 August 2003 @ 19:48:
De kleding is nooit afgeraakt.
Gemaakt in Zbrush 1.55b

[afbeelding]
Enn.... heb je die speciaal voor deze contest gemaakt? Of al eerder?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

îetsje eerder ^_^ , maar moet nu studeren , dus heb geen tijd meer om er verder aan te werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

ik heb een paar kleine probleempjes, alle lichten die ik heb of toevoeg, daar kan ik de schaduwen niet aanpassen. die blijft op Shadow Map staan. Das zeer irrtant. En het tweede probleem is dat dat ik een grond material maak (dus een standaard grondtexture plus bijbehorende bumpmap) dan geeft hij bij het renderen een fout melding dat hij het niet klopt. :/

Maar goed, moet toch maar eens leren te UVW wrappen :).

En die tips van die edges champheren zijn fantastisch!!

Ik start nu net Max op, en krijg dus de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/got/mis-map.gif

Zo ziet hij er nu uit dus. Zonder lichten, dat moet ik dus nog fixxen.
Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/got/horror_wip5.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Senzuboon op 25-08-2003 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Senzuboon schreef op 25 August 2003 @ 20:21:
ik heb een paar kleine probleempjes, alle lichten die ik heb of toevoeg, daar kan ik de schaduwen niet aanpassen. die blijft op Shadow Map staan. Das zeer irrtant. En het tweede probleem is dat dat ik een grond material maak (dus een standaard grondtexture plus bijbehorende bumpmap) dan geeft hij bij het renderen een fout melding dat hij het niet klopt. :/

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er nice uit, op je shadowmap licht probleem heb ik geen antwoord, maar aan die plane die niet correct rendert moet je gewoon een uvwmap modifier toevoegen en deze op plane zetten. Max weet niet op welke manier hij de texture op het object moet 'projecteren', dus dit moet je hem met een uvwmap mod. even voordoen.

UVW wrappen doet men meestal alleen met ingewikkeldere, animeerbare objecten zoals een babbelend hoofd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou, al weer een update.................

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/uit.JPG

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 80198 op 26-08-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Al beter, maar mij lijken die voorste schouders veelste ver uitsteken. En de voorpoten zijn erg krom (naar voren).

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 88662 schreef op 25 August 2003 @ 20:10:
îetsje eerder ^_^ , maar moet nu studeren , dus heb geen tijd meer om er verder aan te werken :(
Sorry, het is wel een hele coole render, maar als je er al voor de contest mee bezig was mag je deze niet inzenden, dat staat strikt in de startpost vermeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh sorry , dan haal ik em wel weg. Was me niet echt om het contest te doen , het paste gewoon bij het thema :p

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 88662 op 25-08-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Senzuboon schreef op 25 August 2003 @ 20:21:

[afbeelding]

[afbeelding]
Voor dat uvw-gebeuren moet je ff deel 2 van de huisje-tut-serie, die je in mijn sig kunt vinden, doen. Voor het lampen-gebeuren moet je deel 3 van de huisje-tut-serie doen. Dan weet je van allebei de problemen die je nu noemt hoe je ze op kunt lossen. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Kleine updeet

- grafzerkjes er in gezet
- bankje
- grond wat minder plat gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaguare/wip2v14.jpg
wil nog bloed op de muur gaan maken, maar ik krijg geen realistich bloed op die muur texture met paintshop. Weet iemand misschien hoe je zo iets doet??

C&C welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naja ik weet dat het nogal laat is maar gezien ik toch geen skills heb, maar dit wel een enorm vet thema vind. (horror film nut :P vooral de splatter versies en de verschikelijke B films)

hier een WIP van mijn vleesetende plant.
Afbeeldingslocatie: http://217.172.174.210/~erik/3d/flesheating_plant.jpg

ik ben een ontiegelijke newbie :) en kan alleen met extrusion dingen maken.
dus alle C&C is welkom :P

wat nu nog mist zijn eigenlijk.
-more deadly vines
-achtergrond. (beetje swamp achtig, geel/groenig en beetje bruin)
-plant texture, weet nog niet met zal wel lukken met probeerseltjes.
-meschien nog dat je op de achtergrond een vine ziet die een wezen aan het verteren is. (net als een slang een grote bobel in de vine en dan meschien met een bump map ofzo een hand erop of gewoon bobels er in modelen)
vind iig het gevoel van de snapper (zwarte ding) goed, beetje zwart stevig en zoch die zweem van dat het nattig is.

-edit-
naja ik zit niet echt stil dus dit is even WIP2 (doe het dan maar even in een edit)
Afbeeldingslocatie: http://217.172.174.210/~erik/3d/flesheating_plant2.jpg
tsja je kunt presies zien wat er veranderd is dus :)

plaatjes zijn overgens klikbaar voor een 800x600 versie. (die zijn wat scherper ook)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 27642 op 26-08-2003 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Jaguar_e schreef op 25 August 2003 @ 23:43:
Kleine updeet

- grafzerkjes er in gezet
- bankje
- grond wat minder plat gemaakt

[afbeelding]
wil nog bloed op de muur gaan maken, maar ik krijg geen realistich bloed op die muur texture met paintshop. Weet iemand misschien hoe je zo iets doet??

C&C welcome
Ik zou een andere camerastand nemen, waar je meer ziet van de omgeving dan alleen een boom en wat grafstenen, maar bijvoorbeeld het hele kerkhof. Ook is het allemaal erg donker, wat aan de belichting doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
Qylos ja je hebt gelijk, maar die camera stand is maar zo gedaan heb nog geen ecte camera geplaatst.
Dat over het hele kerkhof, ja daar heb ik over nagedacht maar ik ben niet zo'n snelle moddeler en wil deze keer toch een gedetaileerde scene neerzetten die daarmo misschien iets minder laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 27642 schreef op 26 augustus 2003 @ 03:39:
naja ik weet dat het nogal laat is maar gezien ik toch geen skills heb, maar dit wel een enorm vet thema vind. (horror film nut :P vooral de splatter versies en de verschikelijke B films)

hier een WIP van mijn vleesetende plant.
[afbeelding]

ik ben een ontiegelijke newbie :) en kan alleen met extrusion dingen maken.
dus alle C&C is welkom :P

wat nu nog mist zijn eigenlijk.
-more deadly vines
-achtergrond. (beetje swamp achtig, geel/groenig en beetje bruin)
-plant texture, weet nog niet met zal wel lukken met probeerseltjes.
-meschien nog dat je op de achtergrond een vine ziet die een wezen aan het .......
very nice, doet me een beetje denken aan een oude plant van mij, alleen was die wat vrouwelijker :> en minder dreigend

Afbeeldingslocatie: http://www.cyb-ymer.be/oude/portfolio/jpg/finals/3d_environment7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

little shop of horrors :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Ik heb nu eindelijk die texture fouten eruit, en hij ziet er gelijk anders uit. Alhoewel ik er nog niet tevreden over ben, laat ik dit nu maar even rusten, al zitten er wel texture fouten in. Hij is ook nog wat donker. En zeker niet onheil spellend :P

Ik ben aan een hoofd begonnen, voor mijn "headless zombie". Goed gelukt vind ik zelf, omdat dit mijn eertse poging is waar het vrij vlot ging :)

Tombe:
Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/got/horror_wip7.jpg

Hoofd:
Afbeeldingslocatie: http://boon.superkoe.com/got/hoofd_wip1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Laatst online: 29-03 14:59
erg mooi allemaal :)
me moet ff snel joan d'arc afmaken :X :D
daarna weer aan een contestje mee doen, indien het onderwerp me aanspreekt..
anders ga ik aan die fiat 500 toturial beginnen (wil porsche GT3 maken 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80198 schreef op 25 August 2003 @ 20:43:
nou, al weer een update.................

[afbeelding]
* Anoniem: 9542 gaat vanavond weer paardrijden, als ik er aan denk wil ik wel ff wat fotootjes schieten? wat aanzichten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou idd wel handig zijn. Het hoeft natuurlijk niet perse. Als het teveel moeite kost gewoon niet doen ;) . igg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Senzuboon schreef op 26 August 2003 @ 23:06:
Ik ben aan een hoofd begonnen, voor mijn "headless zombie".
ehm.. als het een hoofdloze zombie is.. waarom maak je dan een hoofd? B) :+ ;) :P
Of is dat om je hoofdloze zombie iets te eten geven, wat automatisch weer de volgende vraag oplevert, hoe kan dat ding dan eten zonder mond?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Waarschijnlijk is het een zombie die z'n hoofd los in z'n handjes heeft zegmaar :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon

Senzuboon

Out now! Ichi!

Inderdaad, hij heeft hem in zijn handjes. Beetje á la Sleepy Hollow. Gave film trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_horror/wip15.jpg
oepdeet

kettingen worden nog anders, kvind ze nix aan en verlichting moet nog ieeeeeeeeeeeeeeeeeets anders + nog meer details

polycount met alles op 1 meshsmooth iteration = 271352 :/ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qylos
Anoniem: 41017 schreef op 27 August 2003 @ 18:43:
[afbeelding]
oepdeet

kettingen worden nog anders, kvind ze nix aan en verlichting moet nog ieeeeeeeeeeeeeeeeeets anders + nog meer details

Het heeft wel een lekker sfeertje :P

Het persoon ziet er nogal houterig uit, hoort het zo? Ik zou misschien nog wat aan de belichting doen, zo dat het nog meer horror wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hymn, het ziet er mooi uit, maar de horror is er voor mij een beetje vanaf. Hij lijkt meer op die baas bij Austin Powers. En hij staat erbij alsof het leren pak VEEL te strak voor hem is en hij een beetje beklemd in die houding staat. Hij kijkt echt zielig... ik heb bijna medelij met hem. Maar verder echt serieus wel mooi... maar niet scary voor mij.

Verder ook een kleine update aan mijn kant. Ik ben er niet SUPERtevreden mee, maar voor mijn eerste organische model (zeker een mensenhoofd) ben ik zelf tevreden. Time to texture (iets wat ik nooit echt goed heb gedaan... pff, te weinig tijd voor deze contest. Work on!!!)
Afbeeldingslocatie: http://stuwww.uvt.nl/~s333654/stuff/evil7.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 23522 op 27-08-2003 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op 27 augustus 2003 @ 18:43:
[afbeelding]
oepdeet

Uit welke hellraiser is die? Ik vind het figuur nogal houterig, ja. Verder vind ik dat er nog te weinig 'horror' is. Meer bloed en lichaamsdelen in de scene en het poppetje dichterbij (kan je meer details zien), dan zou die perfect zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

komt uit geen enkele hellraiser :p

zelf bedacht ( mix van Pinhead en Chatter :P ) meer lichaamsdelen doe ik niet ( krijg je meer een standaard cliche horror plaat wat ik dus niet wil :P ), kga meer voor "stylish horror" :+
wat bloed komt er uiteraard wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:17

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Anoniem: 41017 schreef op 27 augustus 2003 @ 18:43:
[afbeelding]
oepdeet

Als je een aantal dingen verbeterd heb je een CG Talk fronpage plaat.

-pose/uitdrukking van je character is te vaag
-de figuren aan weerszijden zijn teveel hetzelfde, variatie
-betere, gevarieerdere textures en minder 'plastic-look'.
-iets betere belichting , misschien iets met volumetrics/fog

Tot nu toe _/-\o_
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste