@Stratos_v2.0: Nee, zo gaat het dus niet. Als je geen final opgeeft, of je laatste wip omzet tot final doe je dus niet mee met de stemming. Het kan voorkomen dat de laatste wip die wordt omgezet ook de eerste wip is, daar heeft nooit iemand een probleem van gemaakt.
Door mensen mee te laten doen die twee weken geleden een wip hebben gemaakt ga je echt problemen krijgen met de stemming, en laat je zoiezo dingen toe die vaak het stemmen niet eens waard zijn.
Dat valt me, sorry dat ik het zeg, deze keer trouwens ook op aan enkele finals. Dat je final geen kunstwerk is omdat je nog een beginner bent, ok, maar het moet niet zo zijn dat je iets in enkele minuten in elkaar zet puur en alleen om mee te doen, en daar bedoel ik dus voornamelijk Dark blue mee.

Jij lapt werkelijk al de regels aan je laars
De contests zijn een beetje aan het "verloederen" lijkt me, en dat is al aan de gang sinds contest 7 zo'n beetje.
maar goed, over het
stemmen. Zoals te lezen valt in de regels van de contest moet je 2 top8 sturen. Als er dus 7 mensen meedoen, moet je dus op 6 anderen stemmen, en krijg je dus een top 6. Lijkt me een beetje vreemd om cyb-ymer mee te laten doen, die zou dan zelf ook moeten stemmen, en dat was nou juist het probleem, dat hij de stemmen niet kon verwerken. Litoki heeft idd een mooie wip, maar vanwege het feit dat hij ook geen activiteit in dit forum vertoond kun je litoki er dus ook wel uitschrappen. Als ik het goed heb zijn dit dan ook alle finals:
Finals
[3d---god]
[StratoS_V2.0]
[Senzuboon]
[bram333654]
[Hymn]
[Roa]
[Dark blue
Stuur dus een e-mail met je got-username met daarbij twee top6-en naar bram (?). Zo moeilijk lijkt me het toch niet om dit even te regelen??
Over contest v15:
Ik weet niet of er nog veel animo voor is, maar heeft iemand al ideeën voor een
onderwerp??

. Ik ben zelf altijd degene die met ideeën op de proppen komt, maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Ben ook eens creatief met het bedenken van een onderwerp. Mag best iets vaags zijn:
"beyond your imagination", of een lekkere krachtige term:
"power" ik noem maar wat (engels bekt lekker he

).
Kijk eventueel eens op andere 3d-contests naar onderwerpen (maar neem ze alsjeblieft niet letterlijk over, meer als inspiratie), of op de laatste pagina's van oude 3d-contests op GoT, er zijn namelijk al heel wat ideeën gesneuveld.