agja voor een spelletje het kost tegen woordig toch niks meer zo'n servertje, iedereen heeft er wel 1 thuis staanRocketKoen schreef op 15 August 2003 @ 23:40:
64bit quad processor. of gewoon een linux cluster
Maar BF is een relatief zwaar spel. Ik hoef niet te proberen in een server met 16 man te joinen, want dan trekt m'n pc'tje het echt niet. In HL1 is dat bijv. geen enkel probleem (64 man is daar zelfs geen probleem, jammer dat 32 't max is), en nu weet ik wel dat de graphics van HL1 gewoon een stuk minder zijn dan BF, maar als ik zie hoe de graphics van BF zijn als je ze op minimaal zet, zit daar niet meer zoveel verschil met HL1.RocketKoen schreef op 15 augustus 2003 @ 21:34:
ja, en als je kijk hoe erg een dual xeon 2 Ghz al lagt als er 64 man in een BF server zitten...
om over sommige clients nog maar niet te spreken
niet een uni ofzo (UT?) die hun supercomputer wil uitlenen in de kerstvakantie, zodat heel GoT een meeting kan houden
Volgens mij ligt het ook een groot stuk aan de engine, want ik heb het gevoel dat de engine van BF gewoon erg slecht is, maar dat is mijn mening. HL1 heeft een beregoeie engine.
spokje schreef op 16 August 2003 @ 10:06:
[...]
Maar BF is een relatief zwaar spel. Ik hoef niet te proberen in een server met 16 man te joinen, want dan trekt m'n pc'tje het echt niet. In HL1 is dat bijv. geen enkel probleem (64 man is daar zelfs geen probleem, jammer dat 32 't max is), en nu weet ik wel dat de graphics van HL1 gewoon een stuk minder zijn dan BF, maar als ik zie hoe de graphics van BF zijn als je ze op minimaal zet, zit daar niet meer zoveel verschil met HL1.
Volgens mij ligt het ook een groot stuk aan de engine, want ik heb het gevoel dat de engine van BF gewoon erg slecht is, maar dat is mijn mening. HL1 heeft een beregoeie engine.
Speelde gisteren BF SWOWW2 demo op een server met 64 man. Vond mijn pctje ook wat minder
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
ook de bewegingen en andere physics zijn vermoedelijk veel moeilijker (UT2003 bv heeft nogal zware physics)
een level in HL is ook veel kleiner dan in BF dacht ik, wat ook veel invloed geeft
Je kunt in HL2 ook vliegen, rijden en varen.catfish schreef op 16 August 2003 @ 13:24:
engines zijn niet oneindig schaalbaar hoor, je kan een engine zoals HL en BF totaal niet vergelijken aangezien je in BF ook kan vliegen, varen en rijden
ook de bewegingen en andere physics zijn vermoedelijk veel moeilijker (UT2003 bv heeft nogal zware physics)
een level in HL is ook veel kleiner dan in BF dacht ik, wat ook veel invloed geeft
alleen 1 probleem is dat die voertuigen ook met physics te maken hebben
een boot moet dus lichter zijn als water, anders zinkt ie. (lekschieten die hap dus)
en een vliegtuig met de earodynamica hebben, anders komt ie niet van de grond af
Niet waar hoor! Want het onbreekt nog in de topicstart.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
zijn er trouwens nog meer filmpies die niet in de openingspost staan maar die er wel zijn?
ps. is het slim om hem nu al te preorderen? of kan ik beter nog even wachten?
[ Voor 21% gewijzigd door Qorne op 17-08-2003 02:04 ]
UT2003 gebruikt Karma.
Leuke van Havok is dat je ook "ragdoll" kunt krijgen zonder dat een betreffende character dood is. Je kent dat effect wel uit talloze Karma powered spellen. Ze gaan dood en opeens worden ze slap.
Maar goed... ik moet zeggen ik heb dit nog niet gezien in halflife 2 hoor... maar Havok is de beste. (en de duurste... 5 ton voor een licensie toch?)
Er loopt een mod-tournament voor UT2003 de hoofdprijs is een Licentie op de Karma engine
Verder las ik ook op HL2.nl dat onder andere de prijs van de Half-Life 2 versie die je via Steam kan kopen misschien wel eens lager kan uitvallen dan de winkelversie.
Ik zou dit een goede zet vinden, je krijgt er bijvoorbeeld geen cd bij, geen doos en geen handleiding etcetera. Verder haalt het misschien meer mensen over om het spel te kopen, aangezien veel mensen niks geven om materialistische dingen en het gewoon zo goedkoop mogelijk willen. Hopelijk maken ze het 10+ euro goedkoper en geen 3 euro oid, want dan zou het weer de moeite niet waard zijn.
En nog een quote voor alle mensen die twijfelen of alles nou wel of niet op z'n maximum kan draaien met zijn/haar systeem:
Dit zijn natuurlijk wel wat hogere specs, maar een P4 met 2 Ghz is natuurlijk niet het nieuwste van het nieuwste meer en met een snellere CPU en een Radeon 9500 (Pro) kom je natuurlijk ongeveer even verWe know the minimum suggested speed is 700 mhz, What are the recommended system requirements?
Gabe Newell: If you want everything turned on, running 32-bit 1280x1024? Hmm. I'd think you would run about 40 FPS with a 9700 Pro and a P-IV 2 GHz.
Given the scalability of many different parts of the system, you have to add a quality dimension and target frame rate.
En als laatste zijn ze nog steeds altijd even vaag over de releasedate. Er werd geen antwoord gegeven in het interview over of de release nou wel of niet was verschoven. Veel winkels denken van wel en schatten het zelfs op in november, wat dus meer dan een maand later is.
Laten we hopen van niet
The devil is in the details.
--------------------------------------------------------------------------------
City-17.net: We know the minimum suggested speed is 700 mhz, What are the recommended system requirements?
Gabe Newell: If you want everything turned on, running 32-bit 1280x1024? Hmm. I'd think you would run about 40 FPS with a 9700 Pro and a P-IV 2 GHz. Given the scalability of many different parts of the system, you have to add a quality dimension and target frame rate.
--------------------------------------------------------------------------------
Zal wel lukken.
NetjesVerwijderd schreef op 17 August 2003 @ 15:15:
Dat zou idd erg netjes zijn als het met die specs lekker loopt.
Daar zal het vast wel op draaien, al is het niet op 1280x1024 @ 32 bit met alles op z'n hoogstBooth schreef op 17 August 2003 @ 15:23:
Of hij draait op een P-IV@2,0 ghz en 256 ddr met een GF3 Ti valt nog te bezien
Al kan ik je wel aanraden om in ieder geval 256 MB geheugen erbij te doen, 256 MB is echt niks meer tegenwoordig.
The devil is in the details.
Mja.. dat kan ik ook wel merken als ik MSN6/fotoshop/nogwat troep aan heb staan, trekt hij gewoon bijna nietMaRc0 schreef op 17 August 2003 @ 15:25:
[...]
Daar zal het vast wel op draaien, al is het niet op 1280x1024 @ 32 bit met alles op z'n hoogst
Al kan ik je wel aanraden om in ieder geval 256 MB geheugen erbij te doen, 256 MB is echt niks meer tegenwoordig.
Maar die Gf3, wanneer is hij echt outdated?
maar je moet hem alleen vervangen als die vervanging een verbetering oplevert.
voorbeeld: een Athlon 800 + GF3. en dan er een 9800 pro inzetten heeft geen zin.
een GF4 FX5900 Ultra vervangen door een 9800pro is ook geldverspilling.
als je gaat upgraden moet je zorgen dat de onderdelen van je systeem goed bij elkaar passen. dus stel je koop een P4 2,8. dan koop je er ook 512/1024 MB DDR 333/400 bij. en een 9700/9800
Verwijderd
Jop.. dus de GF3 past wel goed bij m'n systeem.RocketKoen schreef op 17 August 2003 @ 15:46:
Outdated is als je de spellen er niet meer mee kunt spelen zoals jij dat wilt.
maar je moet hem alleen vervangen als die vervanging een verbetering oplevert.
voorbeeld: een Athlon 800 + GF3. en dan er een 9800 pro inzetten heeft geen zin.
een GF4 FX5900 Ultra vervangen door een 9800pro is ook geldverspilling.
als je gaat upgraden moet je zorgen dat de onderdelen van je systeem goed bij elkaar passen. dus stel je koop een P4 2,8. dan koop je er ook 512/1024 MB DDR 333/400 bij. en een 9700/9800
Thnx.
uhm, 1 process/programma kan maar 1 processor tegelijk in gebruik nemen hoor, meerdere processoren hebben alleen nut als je meerdere servers draaitRocketKoen schreef op 15 augustus 2003 @ 23:40:
64bit quad processor. of gewoon een linux cluster
alleen als je software gebruikt die gemaakt is voor home gebruik....CU2morO schreef op 17 augustus 2003 @ 16:59:
[...]
uhm, 1 process/programma kan maar 1 processor tegelijk in gebruik nemen hoor, meerdere processoren hebben alleen nut als je meerdere servers draait
pro software kan heel goed overweg met meerdere procs.
daar zijn de modders voor. ff de dedicated server herschrijven (mensen hebben soms veel tijd over)CU2morO schreef op 17 August 2003 @ 17:21:
denk niet dat ze half-life servers zo pro gaan maken dat het op meerdere processors kan
verder heeft HL1 heel veel beperkingen in wat modders kunnen doen, HL2 helemaal niet
daar wil ik ook graag meer van wetenCU2morO schreef op 17 August 2003 @ 20:15:
heeft iemand enig idee wanneer er meer bekend gaat worden over de Ati Radeon 9900 Pro + HL2 bundel? of over de Radeon 990 itself
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
ik heb het alleen maar van horen en zeggen, maar tja...vacuumcleaner schreef op 17 August 2003 @ 21:27:
Denk dat ik ook maar eens ga sparen voor die bundel, is dit eigelijk al officieel bekend dat er zo een bundel komt
laat ik het hopen
dat ligt niet aan je videokaartBooth schreef op 17 August 2003 @ 15:37:
[...]
Mja.. dat kan ik ook wel merken als ik MSN6/fotoshop/nogwat troep aan heb staan, trekt hij gewoon bijna niet
Maar die Gf3, wanneer is hij echt outdated?

Verwijderd
5 ton is pants als je kijkt hoeveel een eigen engine ontwikkelen kostHuggyB schreef op 17 August 2003 @ 03:06:
Halflife 2 heeft een veel zwaardere physics engine. Havok.
UT2003 gebruikt Karma.
Leuke van Havok is dat je ook "ragdoll" kunt krijgen zonder dat een betreffende character dood is. Je kent dat effect wel uit talloze Karma powered spellen. Ze gaan dood en opeens worden ze slap.
Maar goed... ik moet zeggen ik heb dit nog niet gezien in halflife 2 hoor... maar Havok is de beste. (en de duurste... 5 ton voor een licensie toch?)
Verwijderd
Er zijn verschillende categorien waarin mods kunnen winnen. Om mee te doen moeten zoveel mogelijk mensen argumenten mailen naar storm@city-17.net met waarom zij denken dat hun favoriete mod de beste is.
The categories include the following:
Most Anticipated Single Player (Best)
Most Anticipated Multiplayer (Best)
Most Ambitious (High Hopes)
Most Unique
Most Likely To Succeed
Highest Quality
Hardest Workers
Coolest
Most Active Fanbase (Goes to the team who has the most staff and fans email me)
Mods kunnen zelf hun kansen op een finale plaats verhogen door zoveel mogelijk screenshots/renders/concept art/verhalen etc. te sturen naar hetzelfde email adres. Volgende week zondag worden de 3 populairste multi- en singleplayer mods bekend gemaakt. Daarna wordt iedere dag de winnaar van een categorie bekend gemaakt.
Ik zou wel een dragon ball Z mod willen of Gundam wing lijk me cool man KI beams van DBZ en seamber beams van GW
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 20:56 ]
Yeah, Gundam Wing pwntVerwijderd schreef op 18 August 2003 @ 20:48:
Het spel is nog niet uit of er zijn al meer dan 170(!) mods aangekondigd. Om uit te zoeken welke mod nu de meeste aandacht trekt, organiseert City-17.net een soort van wedstrijd.
Er zijn verschillende categorien waarin mods kunnen winnen. Om mee te doen moeten zoveel mogelijk mensen argumenten mailen naar storm@city-17.net met waarom zij denken dat hun favoriete mod de beste is.
The categories include the following:
Most Anticipated Single Player (Best)
Most Anticipated Multiplayer (Best)
Most Ambitious (High Hopes)
Most Unique
Most Likely To Succeed
Highest Quality
Hardest Workers
Coolest
Most Active Fanbase (Goes to the team who has the most staff and fans email me)
Mods kunnen zelf hun kansen op een finale plaats verhogen door zoveel mogelijk screenshots/renders/concept art/verhalen etc. te sturen naar hetzelfde email adres. Volgende week zondag worden de 3 populairste multi- en singleplayer mods bekend gemaakt. Daarna wordt iedere dag de winnaar van een categorie bekend gemaakt.![]()
Ik zou wel een dragon ball Z mod willen of Gundam wing lijk me cool man KI beams van DBZ en seamber beams van GW
Last.fm |
Volgens mij is havok alleen het physics gedeelte van de engine, dus het vallen van dingen enzo... Source is inderdaad de game engine, die dus zorgt dat het spel er lekker uitzietCU2morO schreef op 18 August 2003 @ 22:21:
iedereen heeft het over de Havok engine, maar halflife 2 draait toch op de eigen gemaakte 'Source' engine?
Verwijderd
Havok is een physics engine. Deze probeert dus zo goed mogelijk de physics uit de echte wereld na te bootsen. En volgens mij hebben we 't dan ook alleen maar over ragdoll physics, dus de manier waarop een pop zou reageren als hij valt bijvoorbeeld. Maar misschien implementeert 't ook wel andere dingen.CU2morO schreef op 18 augustus 2003 @ 22:21:
iedereen heeft het over de Havok engine, maar halflife 2 draait toch op de eigen gemaakte 'Source' engine?
De Source engine maakt gebruik van Havok, maar Valve heeft natuurlijk wel de nodige aanpassingen hieraan gemaakt.
test de physics van de Havok engine
http://www.havok.com/xtra/demos/demo-ragdoll2.html
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 18-08-2003 22:28 ]
Hah, cool.Vos schreef op 18 augustus 2003 @ 22:27:
geen idee of dit al gepost is, maar zag het net op gamers.nl staan
dat zou wel een primeur zijn he, een kaart releasen met een spel dat nog niet te koop is in de winkels....CU2morO schreef op 20 augustus 2003 @ 01:21:
ik snap niet hoe zo 13 sept al de ati radeon 9900 willen releasen terwijl we geeneens previews op de FP hebben gezien
denk meer aal oktober/november. misschien zelfs pas in 2004...
niemand heeft gezegd dat de 9900 tegelijk met HL2 zou uitkomen. alleen dat ie gebundeld zou worden verkocht
Zelfs dat is niet zeker, of heb je ergens bronnen?RocketKoen schreef op 20 augustus 2003 @ 12:29:
[...]
dat zou wel een primeur zijn he, een kaart releasen met een spel dat nog niet te koop is in de winkels....
denk meer aal oktober/november. misschien zelfs pas in 2004...
niemand heeft gezegd dat de 9900 tegelijk met HL2 zou uitkomen. alleen dat ie gebundeld zou worden verkocht
Verwijderd
En dan durf ik maar niet naar het prijskaartje te kijken...CU2morO schreef op 20 augustus 2003 @ 01:21:
ik snap niet hoe zo 13 sept al de ati radeon 9900 willen releasen terwijl we geeneens previews op de FP hebben gezien
700 EuroVerwijderd schreef op 21 augustus 2003 @ 15:58:
[...]
En dan durf ik maar niet naar het prijskaartje te kijken...

[ Voor 5% gewijzigd door vacuumcleaner op 21-08-2003 16:53 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Last.fm |
ik dacht gewoon €50, en dan krijg je die radeon er gratis bij....
of wat dat andersom?
Tenminste een DX9 kaart.
m'n 9800pro kosste 474 euro ongeveer 2 maanden na de launch....BasieP schreef op 21 August 2003 @ 16:57:
* BasieP denkt 400 euro, want ati is nooit zo duur geweest als nvidia.
dus reken maar op 525 euro of zo...
Verwijderd
Er zijn maar weinig games die DX9 features bieden op dit moment... Je had beter kunnen wachten als spellen zoals HL2 op de markt komen (had je 100 euro kunnen besparencasemodderpoel schreef op 21 August 2003 @ 22:34:
[...]
m'n 9800pro kosste 474 euro ongeveer 2 maanden na de launch....
/me wacht gewoon tot HL2 op de markt komt en hoop dat de 9800 pro (128mb) gezakt is naar 300 euro
Verwijderd
en ik durf te wedden dat ze alsnog als warme worstjes over de toonbank gaancasemodderpoel schreef op 21 August 2003 @ 22:34:
[...]
m'n 9800pro kosste 474 euro ongeveer 2 maanden na de launch....
Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs
bron:Dachten sommige mensen eerst nog dat de "release date soap" rondom Half-Life 2 een slimme marketing truc van Valve Software was, om zo meer hype rondom te titel te creëren. Van een zeer betrouwbare bron, die nog niks officieel wilde bevestigen, hebben we echter vernomen dat Half-Life 2 pas in november zal uitkomen. Ook online shops geven een release datum in de een na laatste maand van het jaar. Hiermee is het dan ook zo goed als zeker dat Valve's blockbuster is uitgesteld. Nogmaals, er is niks officieel bevestigd door Valve, maar het lijkt er op dat de ontwikkelaar Half-Life 2 niet op tijd af krijgt.
http://www.gamer.nl/nieuws/18811
www.gamer.nl
Naja, zolang er nog nix officieel is bevestigd blijf ik hopen.
Alhoewel, geeft me wel de tijd om mijn pc up te graden
en dan is de 9900 misschien wat goedkopervacuumcleaner schreef op 22 August 2003 @ 10:46:
Ai ai ai ai
[..slecht nieuws..]
bron:
www.gamer.nl
Haha,
"Van een zeer betrouwbare bron, die nog niks officieel wilde bevestigen"
"Ook online shops geven een release datum in de een na laatste maand van het jaar"
toevallig, 1 mistery bron en 1 onbetrouwbare bron....
bij online shops kun je ook al 2 jaar Duke Nukem Forever pre-orderen.......
en als je een betrouwbare bron hebt die je de primeur geeft over een release date, dan ben je achterlijk als je je bron niet noemt..
les 1 debateren: noem ALTIJD je bron, anders gelooft niemand het (verzin er desnoods een
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Verwijderd
Ik weet niet wat jij hier goed aan vindt maar dit plaatje is 1 bij 1 pixelslammmetak schreef op 22 August 2003 @ 14:36:
http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/HL/HL7.jpg ik vin het water echt hier goed ik denk wel het beste wat ik ooit in 3d heb gezien. ik kan nu echt niet meer wachte

behalve als de bron een medewerker van valve is, en ze baan niet kwijt wil rakenRocketKoen schreef op 22 August 2003 @ 14:05:
quotes van gamers.nl
"Ook online shops geven een release datum in de een na laatste maand van het jaar"
en als je een betrouwbare bron hebt die je de primeur geeft over een release date, dan ben je achterlijk als je je bron niet noemt..
les 1 debateren: noem ALTIJD je bron, anders gelooft niemand het (verzin er desnoods een)
ook zullen die lui van gamers.nl hem niet verraden, omdat ze nog meer info uit hem kunnen halen
en idd, dat plaatje is 1px x 1px, maar ut wat is idd super realistisch

damn, dat ziet er gaaf uit, met name als je hem laat vallen, terwijl je hem nog aan et bewegen bent met je muis, das wel kewl, je kunt em bijv. kijhard rondslingeren, en dan pas droppen.Vos schreef op 18 August 2003 @ 22:27:
geen idee of dit al gepost is, maar zag het net op gamers.nl staan
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik denk dat je eerst HL1.jpg t/m HLweet-ik-veel.jpg naast elkaar moet zetten... een soort legpuzzelVerwijderd schreef op 22 August 2003 @ 14:46:
[...]
Ik weet niet wat jij hier goed aan vindt maar dit plaatje is 1 bij 1 pixels

[ Voor 4% gewijzigd door Kwartjuh op 22-08-2003 15:02 ]
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
zullen we d'r een wedstrijd van maken?Kwartjuh schreef op 22 August 2003 @ 15:01:
[...]
Ik denk dat je eerst HL1.jpg t/m HLweet-ik-veel.jpg naast elkaar moet zetten... een soort legpuzzel
wie het eerst het plaatje heeft dat ie bedoelt
edit: ik begin

sjit 't zijn maar 8 plaatjes

[ Voor 54% gewijzigd door BasieP op 22-08-2003 15:04 ]
Ik heb het reeds veel vroeger gezegd .... niemand geloofde er iets vanvacuumcleaner schreef op 22 augustus 2003 @ 10:46:
Ai ai ai ai
[...]
bron:
www.gamer.nl

HIER DUS
Het is dus +- 14 November 2003 tot nader bericht
En eigenlijk is dit een prachtige datum.
• vlak voor de feestperiode
• op de 5de verjaardag van Half-Life 1
[ Voor 11% gewijzigd door Skeleton353 op 22-08-2003 15:09 ]
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
* BasieP is 15 november jarig.. (toeval?)Skeleton schreef op 22 August 2003 @ 15:06:
[...]
Ik heb het reeds veel vroeger gezegd .... niemand geloofde er iets van![]()
![]()
HIER DUS
Het is dus 14 November 2003 tot nader bericht
ik ga dus mooi proberen dat ding voor me verjaardag te krijgen
Verwijderd
Idd. Je hebt een 50/50 kans dat het wordt uitgesteld, en dit is gewoon pure aandachttrekkerij. Er is maar 1 betrouwbare bron: Valve. En als je je betrouwbare bron met online winkels gaat vergelijken dan is je bron niet zo betrouwbaar: Online winkels zitten er altijd naastRocketKoen schreef op 22 August 2003 @ 14:05:
quotes van gamers.nl
les 1 debateren: noem ALTIJD je bron, anders gelooft niemand het (verzin er desnoods een)
Laat je hierdoor niet in de war brengen. Ook al wordt het straks uitgesteld, Gamers.nl weet helemaal niets meer dan wijLaten we nou maar eerst wachten tot valve het officieel bekend maakt, alhoewel ik nu wel het ergste aan het vrezen ben...
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 16:00 ]
IDD, zij halen hun nieuws altijd van de forums, onze forumsVerwijderd schreef op 22 August 2003 @ 15:58:
[...]
Idd. Je hebt een 50/50 kans dat het wordt uitgesteld, en dit is gewoon pure aandachttrekkerij. Er is maar 1 betrouwbare bron: Valve. En als je je betrouwbare bron met online winkels gaat vergelijken dan is je bron niet zo betrouwbaar: Online winkels zitten er altijd naast
[...]
Laat je hierdoor niet in de war brengen. Ook al wordt het straks uitgesteld, Gamers.nl weet helemaal niets meer dan wij
En BTW, Als Valve jaren zijn mond heeft dicht weten te houden dan gaan ze zeker niet op het laatst dit soort berichten vertellen aan een "betrouwbare bron" of online winkels. Ik geloof nix todat het officieel van gabe komt
[ Voor 17% gewijzigd door vacuumcleaner op 22-08-2003 16:29 ]
een medewerker van valve gaat informatie die hem zijn baan kan kosten exclusief geven aan gamers.nlBasieP schreef op 22 August 2003 @ 14:50:
[...]
behalve als de bron een medewerker van valve is, en ze baan niet kwijt wil raken
ook zullen die lui van gamers.nl hem niet verraden, omdat ze nog meer info uit hem kunnen halen
en idd, dat plaatje is 1px x 1px, maar ut wat is idd super realistisch
ja... and pigs fly
Verwijderd
De mensen bij valve zijn flink bezig om deze bug op te lossen, dus de releasedate zou kunnen vervallen als ze die bug niet binnen een bepaalde periode kunnen oplossen.
Vandaar de "no comment" reactie van Gade Newell. Aangezien het ook mogelijk is dat de bug niet snel opgelost kan worden en daarom dus het spel moet worden uitgesteld.
Dit is wat er volgens mij aan de hand is.
Correct me if I'm wrong.
Trouwens, als ze het op 30 September uit willen brengen he... dan moeten ze het nu toch wel gold hebben en laten persen? Dit spelletje moet op release overal FLINK op voorraad zijn aangezien de meeste mensen het gaan kopen zonder ook maar enige review gelezen te hebben.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
hoe lang duurt het denk je om 3 milioen CD's te drukken en te verspreiden over deze aardkloot?JayVee schreef op 23 augustus 2003 @ 10:52:
Nou, dat moet wel een hele flinke bug zijn als je er zo lang voor nodig hebt om het te fixen. Of het probleem moet erg diep zitten, zoals dat met FSAA het geval was. Als ik het goed begrijp hebben ze dat nog steeds niet "gefixt", maar gepatched: de Radeon kaarten gebruiken trukje #1 (weet niet meer welke) en de GeForce kaarten gebruiken Pixel Shaders.
Correct me if I'm wrong.
Trouwens, als ze het op 30 September uit willen brengen he... dan moeten ze het nu toch wel gold hebben en laten persen? Dit spelletje moet op release overal FLINK op voorraad zijn aangezien de meeste mensen het gaan kopen zonder ook maar enige review gelezen te hebben.
* BasieP denkt dat ze dat toch wel met 2 weken kunnen doen (als ze grootschalig persen)
en dat houd in dat ze nog een week hebben om rare bugs te fixen
en ik zeg wel 3 milioen, maar zou iemand kunnen gokken hoeveel CD's er in de eerste instantie gemaakt worden?
vaak worden ze per land gemaakt die cds,BasieP schreef op 23 August 2003 @ 10:57:
[...]
hoe lang duurt het denk je om 3 milioen CD's te drukken en te verspreiden over deze aardkloot?
* BasieP denkt dat ze dat toch wel met 2 weken kunnen doen (als ze grootschalig persen)
en ik zeg wel 3 milioen, maar zou iemand kunnen gokken hoeveel CD's er in de eerste instantie gemaakt worden?
De meeste games die naar nederland komen worden vaak ook in nederland gedrukt.
niet altijd hoor, maar het gebeurt wel vaak
EA games doet dit heel veel!
Verwijderd
Mmmm en ik 19 novemberBasieP schreef op 22 August 2003 @ 15:08:
[...]
* BasieP is 15 november jarig.. (toeval?)
ik ga dus mooi proberen dat ding voor me verjaardag te krijgen
Goeie vraag eigenlijk... Weet iemand verder hoe lang het bij de meeste games is van 'gold' gaan tot daadwerkelijke release??BasieP schreef op 23 August 2003 @ 10:57:
[...]
hoe lang duurt het denk je om 3 milioen CD's te drukken en te verspreiden over deze aardkloot?
iig in europa.Qorne schreef op 23 August 2003 @ 11:29:
[...]
vaak worden ze per land gemaakt die cds,
De meeste games die naar nederland komen worden vaak ook in nederland gedrukt.
niet altijd hoor, maar het gebeurt wel vaak
EA games doet dit heel veel!
heb gisteren b. saints gekocht op dvd, wistt niet dat er een regio2 versie was, heb toen hij uitkwam in de videotheek gezocht.
Erg vette film, 3x gehuurd ofzo
Vivendi? Het was toch Universal?Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 03:13:
Waarom zou het van Valve moeten komen? Ik denk dat het bericht van Vivendi komt, aangezien hun bepalen wanneer ze het uitgeven... Valve kan wel zeggen dat ze het 30 september uitbrengen, maar als Vivendi het dan weigert te shippen of niet op tijd klaar is komtie later uit
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
paar weekjes extra moet kunnen
Nee,ik vind het niet kunnen ! Eerst presteren ze om het project al die jaren geheim te houden en dan zouden zo toch zo ordinair zijn om het uit te moeten stellen.Cereal schreef op 24 August 2003 @ 22:13:
En we wachten al zooo lang (ik iig al vanaf dat ik HL1 uitgespeeld had..)
paar weekjes extra moet kunnen
Maar kom,het is nog niet officieel dus er is nog hoop
Verwijderd
www.planethalflife.com bij hl2 staat ie
sjitVerwijderd schreef op 24 August 2003 @ 23:54:
hebben jullie al het filmpje gezien van hl2 over de uitstelling.
www.planethalflife.com bij hl2 staat ie
thanx
*gaat downloaden*
*ziet geen filmpje over uitstelling*
alleen eentje over hlrally
en een poll over uitstelling
edit: mm toch wel, onder het kopje
Stupid "Humorous" Flash Movies
*zucht is diep*
[ Voor 32% gewijzigd door BasieP op 25-08-2003 00:03 ]
http://www.planethalflife.com/half-life2/delaymovie/
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Dit topic is gesloten.