Het word denk ik wel tijd voor deeltje 5.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 15:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 15:12 ]
Als niemand anders het van plan was te openen wil ik het deze keer wel weer doen
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 12-09-2003 15:26 ]
The devil is in the details.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Lezen is ook een vak opzich
MaRc0 schreef op 12 september 2003 @ 15:26:
[...]
Als niemand anders het van plan was te openen wil ik het deze keer wel weer doen
Ik hoop dat me acer 803 het trektPellaagarion schreef op 12 September 2003 @ 15:47:
nou ik heb dadelijk een PIV 3 Ghz 800 fsb + 9800 pro maar betijfel of ik het zo mooi kan krijgen. aaaaaaaaaah wordt je toch gek van
[ Voor 86% gewijzigd door farmacop op 12-09-2003 16:38 ]
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Verwijderd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ja grappig maar....uuh wat voor beest is dat?OcNewB schreef op 12 September 2003 @ 15:32:
Hier nog een pic van de nieuwe techdemo die ik ff heb genomen. Check die details op da beest! Echt niet normaal gewoon:
[afbeelding]
Erg mooi allemaal maar waar ik me erg aan stoorde waren die sprieten op de rug van dat beest, ze staken gewoon in zijn rug en "clipten"(of welk woord het ook is) heel erg.OcNewB schreef op 12 September 2003 @ 15:32:
Hier nog een pic van de nieuwe techdemo die ik ff heb genomen. Check die details op da beest! Echt niet normaal gewoon:
[afbeelding]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Wou toch nog ff reageren. Dit is dus geen bump mapping maar een pixel shader. Bump mapping is een extra texture met die je schaduw effecten kan krijgen op een 2d vlak. Far Cry en Doom III gebruiken dat ERG veel, daar kan je het goed zien.Okyah schreef op 12 September 2003 @ 09:25:
Mhm... Ik ga die bump-mapping maar uitzetten, kvind het nou niet echt mooi, al dat geglim...
Ik vind dat ze het een beetje overdoen, hoor. Die kamer op het begin was wel koel
Als je ff het artikel van Anand leest (erg goed artikel trouwens!)... die zegt dat er wel degelijk een duidelijk verschil is. Pixel Shader 1.4 gebruikt volgens mij maar 16bits precisie en 2.0 gebruikt 24bits. Daarnaast dacht ik dat 2.0 shaders meer mogen doen, zijn dus flexibeler.DarkShadow schreef op 12 September 2003 @ 13:34:
visueel zal het verschil tussen pixelshader 1.4 en 2.0 niet te zien zijn denk ik... 2.0 is dacht ik meer een optimalisatie...
echter het verschil tussen als je helemaal een dx8.1 path of een dx9 path gebruikt, dat is wel groot. De fx5900 ultra zal dit niet gebruiken, maar wel zijn kleinere broertjes, dan heb je alsnog geen dx9 game...
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
een Ant lion kingVerwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:49:
[...]
Ja grappig maar....uuh wat voor beest is dat?![]()
Waar zit z'n hoofd?
Verwijderd
WheheJayVee schreef op 12 September 2003 @ 17:08:
[...]
Wou toch nog ff reageren. Dit is dus geen bump mapping maar een pixel shader. Bump mapping is een extra texture met die je schaduw effecten kan krijgen op een 2d vlak. Far Cry en Doom III gebruiken dat ERG veel, daar kan je het goed zien.
Een (pixel/vertex) shader is een "programma" of algorithme wat je (per pixel/vertex) toepast. Zo kan je bijv. glim, water, doorzichtbaar glas maken met pixel shaders en met vertex shaders kan je vertices (punten in 3d space) veranderen, bijvoorbeeld om gras door de wind te laten bewegen.
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
... MMORPG Addict.
Verwijderd
Als ISDN user vindt ik dat best grappig.CRiMiNaL schreef op 12 september 2003 @ 17:56:
pff .. die steam update gaat wel met een snelheid .. !!!!!!!! ffs 1.5KB/s ..
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 18:07 ]
Verwijderd
[detail]Volgens mij is het een Ant Lion Guard[/detail]RocketKoen schreef op 12 September 2003 @ 17:25:
[...]
een Ant lion king
ook te zien op et einde van de bugbait film
In de 2 'development' filmpjes van laatst was ook te zien dat Half-Life 2 er toch uitgebried gebruik van maakt, niet dat je dat dat niet zo is, maar ik wou het even toevoegenWou toch nog ff reageren. Dit is dus geen bump mapping maar een pixel shader. Bump mapping is een extra texture met die je schaduw effecten kan krijgen op een 2d vlak. Far Cry en Doom III gebruiken dat ERG veel, daar kan je het goed zien.
Er zouden er idd 3 uitkomen, maar ik kon er maar 2 verzinnen: Buggy & Strider. Dit zou dus #3 kunnen zijn. Ik neem aan dat we de rest snel genoeg krijgenEr zouden toch 3 filmpjes tegelijk uitkomen?
Ik vind die reflecties trouwens precies goed.
[ Voor 3% gewijzigd door CRiMiNaL op 12-09-2003 18:25 ]
... MMORPG Addict.
uitgebreid... mja. Doom³ gebruikt het voor elke texture, net zoals materials in HL2 automatisch bepaalde eigenschappen hebben moet volgens mij elke texture in D³ een bump map hebben. In HL2 krijgen alleen sommige characters bump maps. Toch net wat anders...Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 18:13:
[...]
In de 2 'development' filmpjes van laatst was ook te zien dat Half-Life 2 er toch uitgebried gebruik van maakt, niet dat je dat dat niet zo is, maar ik wou het even toevoegen
#3 = techdemo?Er zouden er idd 3 uitkomen, maar ik kon er maar 2 verzinnen: Buggy & Strider. Dit zou dus #3 kunnen zijn. Ik neem aan dat we de rest snel genoeg krijgen
Verwijderd
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
This message was sent on 100% recyclable electrons.
8 )BasieP schreef op 12 September 2003 @ 18:57:
zeg .exe.. sorry hoor maar heb je geen .avi .mpg of .wmv ()
ik download liever geen .exe files van derden (sorry, heb slechte ervaringen mee)
er bij jullie ook zolang over, hijs bij mij nu al meer dan 30 min bezig met dat stukje ..Converting Base Goldsrc Shared Content Localized files into steam cache...
... MMORPG Addict.
bedankt!JayVee schreef op 12 September 2003 @ 18:51:
Ik zal ff een mirror maken voor het DX9 filmpie. komt er zo aan
>> Mirror << voor dat DX9 demo filmpie van 116MB. Have fun!
[ Voor 14% gewijzigd door jjwa op 12-09-2003 19:48 ]
The devil is in the details.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq