[3d] Contest v8 - Misdaad Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.924 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-03 19:28
Dark Blue schreef op 08 March 2003 @ 13:23:
[...]

- Bob (wat is dat toch een criminele vent!) lijkt over de tafel heen te duiken... zijn beide armen staan bol gebogen, dat doe je alleen als je van een duikplank afspringt. Je zou hem beter met zijn arm op tafel kunnen laten steunen alsof ie erop valt.
- Ik denk dat er nog wel silhouetten van huisjes komen achter?
- Zo'n grote diamant als daar ligt, bestaat eigk niet... de grootste ter wereld zit in de scepter van een vorst... en die is 7 cm. in doorsnee (eivormig).
hmmm, bob duikt over de tafel heen om al het moois bij elkaar te schrapen :D
en de huisjes heb ik gefixt, en de diamant is al heel ietsje kleiner geworden :P

Heb je trouwens m'n mail gehad over het uploaden en de beoordeling? ik kon het adres van papa eend namelijk nergens vinden..

wipje:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/diamant7.jpg

@HeartCore: de tafellakens zijn idd te bol, ik heb ze met reactor/cloth gesimuleerd maar ze bleven maar heen en weer wapperen en kwamen niet netjes recht naar beneden still te hangen :) zelfs na luttele pogingen de zwaartekracht te vergroten, de elasticiteit van de lakens aanpassen etc. als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 19:54

Creesch

bla bla!

ddtommie schreef op 08 March 2003 @ 14:10:
[...]
hmmm, bob duikt over de tafel heen om al het moois bij elkaar te schrapen :D
en de huisjes heb ik gefixt, en de diamant is al heel ietsje kleiner geworden :P

Heb je trouwens m'n mail gehad over het uploaden en de beoordeling? ik kon het adres van papa eend namelijk nergens vinden..

wipje:
[afbeelding]

@HeartCore: de tafellakens zijn idd te bol, ik heb ze met reactor/cloth gesimuleerd maar ze bleven maar heen en weer wapperen en kwamen niet netjes recht naar beneden still te hangen :) zelfs na luttele pogingen de zwaartekracht te vergroten, de elasticiteit van de lakens aanpassen etc. als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag...
neejoh het waait van buitenaf :P
maare waar zijn de scherven die op de grond liggen ? ik bedoel ik denk niet dat ie eerst bezig is geweest met het opvegen de scherfjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 13:24
Lachen, alleen de bumpmap van de ruit gaat maar half goed... bovenaan zitten de krassen goed in de ruit, maar meer naar beneden, steken de krassen uit de ruit :)

Weet overigens niet wat je eraan kan doen, draai de bumpmap eens om, misschien valt 't bovenaan niet op als je dat doet.

En voor iedereen met commentaar om m'n plaatje; thnx :>, maar final = final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12179

-Dark Blue, Bob staat voorover gebogen omdat hij geen kruimeltje wil verliezen. Steunen met zijn elleboog op de tafel vind hij geen goed idee als er voor een paar duizend euro poeder op ligt. Verder heb ik geen tijd meer om zijn pose aan te passen omdat ik nog een hoop aan de verlichting moet doen, en inderdaad nog iets voor de achtergrond van het raam :)

-Bioweb: Leuk idee van die inval maar die spotlight op vorige wip was niet echt mijn eind idee. Ik was nog een beetje aan het experimenteren, zoals gezegd, dit is de eerste keer dat ik een lichtsetup maak voor een render. Voorheen vond ik mijn models altijd te lelijk om ze te belichten.

-ddtommie: Geen idee hoe je die lakens zou kunnen veranderen in Max. In Maya zou ik het voor elkaar kunnen krijgen met soft bodies.

Nog even een vraag, wat mag de resolutie maximaal zijn van de final render ivm de layout van het forum?

HC

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 08-03-2003 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 14:18

KneoK

Not in a million lightyears

ddtommie schreef op 08 March 2003 @ 14:10:
[...]

Gewoon zeggen dat er kussens onder de lakens liggen... ;)

Ik bedoel, je legt je diamanten toch niet zomaar op een kleedje... Die moeten zacht liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Hardstikke zacht kleedje joh ;) maar liggen inderdaad kussens onder :P

@HeartCore: Ja je mag helemaal zelf weten hoe groot je final wordt. Ik was zelf eerst voor een standaard of maximum resolutie maar veel anderen niet.

Overigens heb ik nog niks van het uploaden/beoordelen gehoord (een beetje te laat actie ondernomen) dus zoals het er nu naar uitziet worden de finals hier gewoon gepost en gaat de beoordeling naar mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78092

woaw :D wou dat ik dan kon _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 12179 schreef op 08 maart 2003 @ 15:52:
-Dark Blue, Bob staat voorover gebogen omdat hij geen kruimeltje wil verliezen. Steunen met zijn elleboog op de tafel vind hij geen goed idee als er voor een paar duizend euro poeder op ligt. Verder heb ik geen tijd meer om zijn pose aan te passen omdat ik nog een hoop aan de verlichting moet doen, en inderdaad nog iets voor de achtergrond van het raam :)
Ik had het niet tegen jou! :D
Die Bob van die andere gozer, ddtommie bedoelde ik... :D aangezien die wel wat op jouw bob lijkt :P

nou, het wil maar niet lukken met mn vloer :{ ik kan geen lijkend tapijt krijgen, marmer lukt niet... er moet een kleed op want als je de reflectie van die muis ziet, snap je niet meer of ie nou in de lucht zweeft of niet...
ik model door!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 08 March 2003 @ 21:22:
[...]

Ik had het niet tegen jou! :D
Die Bob van die andere gozer, ddtommie bedoelde ik... :D aangezien die wel wat op jouw bob lijkt :P

nou, het wil maar niet lukken met mn vloer :{ ik kan geen lijkend tapijt krijgen, marmer lukt niet... er moet een kleed op want als je de reflectie van die muis ziet, snap je niet meer of ie nou in de lucht zweeft of niet...
ik model door!
O heet die ook Bob :D

Sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Anoniem: 12179 schreef op 08 March 2003 @ 21:57:
[...]

O heet die ook Bob :D

Sorry :)
Ja ze lijken op elkaar... :P Misschien zijn broer, nou enfin, ik noemde hem ook maar Bob :P

RETRO ROCKS!!! 8)
Afbeeldingslocatie: http://huonline.dnsalias.net/meuk/misdaad4.jpg
B) B)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

retro rocks B) :P

hoeveel lui doen er uberhaupt nog mee? :/

5 lui ?:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 12179 raises hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://huonline.dnsalias.net/meuk/misdaad5.jpg
Zooo, al weer een stuk verder :)
Alleen die koelkast krijg ik niet netter, maar die komt zo uit Organica.

Jelle vindt dat ik nog een vraagteken boven dat hoofd van die andere muis moet maken... (3d dan wel te verstaan) wat vinden jullie? (echo, echoo, echooo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

(echo, echoo, echooo) wat je daar mee bedoeld zal me een raadsel wezen

persoonlijk vind ik 'lees tekens' niet zo mooi om te zien in een 3d tekening, het mooiste is natuurlijk om dit via gezichts uitdrukkingen weer te geven, hoewel dit moeilijk is met een muis zou 't wel kunnen, 'knak' de neus een beetje (zie sesamstraat met die muis) dan snap je wel wat ik bedoel

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Laatst online: 04-03 10:27
Dark Blue schreef op 09 maart 2003 @ 17:32:
[afbeelding]

Jelle vindt dat ik nog een vraagteken boven dat hoofd van die andere muis moet maken... (3d dan wel te verstaan) wat vinden jullie? (echo, echoo, echooo)
of van die strepen die ze altijd voor een schrik effect gebruiken, dat zou ik eerder doen dan een vraagteken. Dit omdat ie dan schrikt dat de kaas weg is.

Verder ziet ie er leuk uit :) (misschien de koelkast iets hoger, eentje met 2 deuren is vaak groter)

nvt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34259

Dark Blue schreef op 09 maart 2003 @ 17:32:
[afbeelding]

Ziet er leuk uit! :)
Alleen zou ik het geheel nog wel even anti aliasen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
Dark Blue schreef op 09 March 2003 @ 17:32:
[afbeelding]

Vraagteken is niet zo mooi eigenlijk. Ik zou hem eerder een sprongetje laten maken van schrik ofzo. Of misschien krabt ie achter zn oor omdat ie zich afvraagt waar de kaas gebleven is.
Wel cool idee trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Blue schreef op 09 March 2003 @ 17:32:
[afbeelding]

Misschien ipv een vraagteken een verbaasde houding maken, laat hem/haar zich op zijn hoofd krabben of zo? Of wat DocB zegt, achter zijn oor laten krabben.

Edit: Nog maar weinig tijd en ik wil nog zoveel doen :)

* Anoniem: 12179 hoopt dat zijn internet verbinding werkt vanavond

Veel problemen met de lijn hier in Z.Frankrijk, als het goed is komt France Telecom vandaag wat metingen doen. Zul je net zien dat vanavond de lijn er weer uit ligt. En nee, dit is geen smoes :)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 10-03-2003 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 07:45
Och, met zo weinig mensen kun je toch wel rekening houden met iemand? :) Ik doe in ieder geval niet mee, want vandaag was toch de laatste dag niet? En ik heb 't ook nog druk vandaag.... :/

[ Voor 4% gewijzigd door inquestos op 10-03-2003 12:43 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-04 17:07
Anoniem: 34259 schreef op 09 March 2003 @ 19:45:
[...]

Ziet er leuk uit! :)
Alleen zou ik het geheel nog wel even anti aliasen
Anders klik je er even op voor het normale formaat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
"Je hebt 3 weken om dit te maken, we gaan zondag 16 februari van start en stoppen op middernacht maandag 10 maart 2003."

Vandaag dus, en tot nu toe zijn dit volgensmij de enige 2 ingezonden finals, een dramatisch dieptepunt (goed, ik mag er niks over zeggen, ik doe ook niet meer dit keer :/ ) :
-Litoki http://members.home.nl/a.proost/misdaad12-edit.jpg
-ddtommie Hymn http://members.lycos.nl/h...ontest/crime_does_pay.jpg

Ofterwijl, zoals 't er nou naar uitziet, kunnen ze van mekaar uitmaken hoeveel punten ze krijgen, en zal er geen volgende contest komen, aangezien je maar één maal een contest mag openen, en dit allebei al winnaars zijn :/

edit: sorry moest Hymn zijn, niet ddtommie, en hymn heeft nog nooit gewonnen..

[ Voor 9% gewijzigd door inquestos op 10-03-2003 20:03 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

inquestos schreef op 10 March 2003 @ 19:47:
"Je hebt 3 weken om dit te maken, we gaan zondag 16 februari van start en stoppen op middernacht maandag 10 maart 2003."

Vandaag dus, en tot nu toe zijn dit volgensmij de enige 2 ingezonden finals, een dramatisch dieptepunt (goed, ik mag er niks over zeggen, ik doe ook niet meer dit keer :/ ) :
-Litoki http://members.home.nl/a.proost/misdaad12-edit.jpg
-ddtommie http://members.lycos.nl/h...ontest/crime_does_pay.jpg

Ofterwijl, zoals 't er nou naar uitziet, kunnen ze van mekaar uitmaken hoeveel punten ze krijgen, en zal er geen volgende contest komen, aangezien je maar één maal een contest mag openen, en dit allebei al winnaars zijn :/
*zwaait en springt uitbundig*

Ik ding niet bepaald mee naar de prijs dit keer, maar ik lever nog wel een final in! Ben je nou gek zeg. Maarja, 3 deelnemers.. :{ matig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Was wel een beetje aan 't slapen, 't was namelijk Hymn vanwie die "crime does pay" postte niet ddtommie. Maar dat van jou... Jij hebt volgensmij nog helemaal geen final gepost, en ook nog niet aangegeven dat er een wip in een final omgezet zou moeten worden. :?

Maar goed, als dat wel zo was, sorry, is me niet opgevallen. Ik postte alleen maar om even de deelnemers erop te wijzen, dat vandaag eigenlijk de laatste dag is dat je het kan inleveren. Lijstje is echt niet een lijst van de finals, daar heb ik weinig mee te maken deze keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hey, middernacht 12:00! Ik heb nog 3 uur en 54 minuten!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik hoop toch zeker wel dat er weer een nieuwe contest komt.
hoewel ik zelf nooit mee doe (m'n skills zijn te verwaarlozen) vind ik dit altijd een heel leuk topic. Maar persoonlijk vond ik 't thema niet zo geweldig deze keer.
Er loopt ook een digicam topic op got, waar ze ook iedere maand een theme houden.
misschien leuk om een keer een thema van hun te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dark Blue schreef op 10 maart 2003 @ 20:06:
Hey, middernacht 12:00! Ik heb nog 3 uur en 54 minuten!! :)
* himlims_ gaat NU cinema installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

inquestos schreef op 10 March 2003 @ 19:47:
edit: sorry moest Hymn zijn, niet ddtommie, en hymn heeft nog nooit gewonnen..
:( ;) :>

3 inzendingen dus?:/

nice :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

**FINAL**

Afbeeldingslocatie: http://perso.club-internet.fr/henk.schafer/img/final.jpg

Edit: Zo dat zul je net zien, telefoonlijn is in weken niet zo slecht geweest als vandaag, ben vanaf 8 uur vanavond bezig geweest connectie te maken. Das enige nadeel van in een klein ***dorpje in Frankrijk wonen (en die sceptische tank onder de tuin maar das een ander verhaal), techniek loopt nog een beetje achter hier :)

Anyway, ben uiteindelijk redelijk tevreden over het resultaat. Ik heb deze contest meegedaan om eens te kijken of ik een project kan afmaken binnen bepaalde tijd. Erg veel geleerd, eerste keer lichtsetup, eerste keer texture gemaakt, eigenlijk ging alleen het modellen me redelijk makkelijk af :) Heb nu al zin om een volgende keer weer mee te doen.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 10-03-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
en mijn final:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/finaldiamant.jpg
photoshop lens flare, noise eroverheen, verder 3dsmax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69830

Mijn final komt er ook nog aan, heb nog een half uurtje :D. Heartcore & ddtommie, erg cool gemaakt. Was stug vergeten dat de deadline nu al was, dus nog ff snel een laatste render maken :D

EDIT: M'n arme PC heeft het er zwaar mee, morgen ff nieuwe RAM halen :P

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 69830 op 10-03-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
HeartCore, hij is echt heel mooi geworden!

Even over de beoordeling, ik denk dat iedereen met dit aantal finals wel even in de topic kan kijken wat de finals zijn en daarna (na 12 uur) de cijfers voor originaliteit en uitwerking stuurt naar thomas@madcapstudios.nl
Dan hoop ik zo snel mogelijk de uitslag te kunnen melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oké, dit mag misschien heel erg zielig klinken maar ik ga nu nog aan het renderen :X

Ik hoop dat mijn bakkie het in die tien minuten redt. :{

53% and still rendering!!! :'( let me let me let me! ;( *snikt en trapt Vue nog eens extra op zn staart*

[ Voor 28% gewijzigd door Dark Blue op 10-03-2003 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
thumbnail renderen dan maar :P

ach iets later is niet erg, maar niet heel de nacht stiekem doorwerken hè :)

[ Voor 58% gewijzigd door ddtommie op 11-03-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

ddtommie schreef op 10 March 2003 @ 23:53:
thumbnail renderen dan maar :P

ach iets later is niet erg, maar niet heel de nacht stiekem doorwerken hè :)
* Dark Blue slingert batch render aan >:)

ik kan nou even niet zien hoe ver ie is, maar de render is volgens mij al klaar, nu het antialiassen nog... 800x600 *gaap*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, dit wordt dan maar m'n final. Het ging te lang duren om nog een render te maken :(, dus maar ff snel in photoshop wat gefixed.

Afbeeldingslocatie: http://www.3baarden.com/vinz/final.jpg
Sorry voor de layout, hoe kan ik het fixen dat het clickable word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alientje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01-2008

alientje

Hallo?

WHAHAHAA!!!
Hoe kom je erop? van krijgt ie voor originaliteit iig een tien :)

3d-en is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om et allemaal wat makkelijker te maken ;)

LiToKi
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/a.proost/misdaad12-edit.jpg

Hymn
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hymz/tweakers_crime_contest/crime_does_pay.jpg

HeartCore
Afbeeldingslocatie: http://perso.club-internet.fr/henk.schafer/img/final.jpg

ddtommie
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/finaldiamant.jpg

Darken
1 naar boven
:p

en strax hieronder van Dark Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

code:
1
[url=http://www.server.nl/jouwplaatje.jpg][img=640,480]http://www.server.nl/jouwplaatje.jpg[/img][/url]

Mn render is nu antialiassing 50% ... pfff

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 11-03-2003 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://huonline.dnsalias.net/meuk/misdaad_final.jpg

Om de layout nog een stukje meer te vernachelen :P

En edit: Jaaaa het is mn FINAL mocht iemand dat nog niet begrepen hebben 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Dark Blue op 11-03-2003 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
even voor de duidelijkheid nog:

er wordt dus voor elke plaat 2 cijfers gegeven van 1 tot 10 voor originaliteit en uitwerking.
Dus niet de beste een 10 volgende 9, etc. zoals Hymn dacht :)

btw dark blue, netjes ge-antialiased :P

[ Voor 11% gewijzigd door ddtommie op 11-03-2003 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verstuurd :p

zeg dat dan beter ddtommie!!!11 ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48458

@Heartcore: Errug netjes! Mooi gedaan, die belichting. Ook goed iedereen's kritiek verwerkt in je scene. Eindelijk weer eens iemand die (imo) minstens net zo hoog voor uitwerking scoort als LiToKi (die deze keer (alweer imo) wat steekjes heeft laten vallen bij de omgeving, maar nou stel ik aan zijn werk ook wat hogere eisen ;)). Over concurrentie voor LiToKi gesproken, waar zijn mensen als Oogst, WildMedia en MaDDoG gebleven? Ik heb wel weer eens zin in een 'clash of the titans'! :)

@Dark Blue: leuk idee, omgeving uiteindelijk netjes afgewerkt. :)

@ddtommie: erg netjes afgewerkt. Ziet er compleet uit, zeg maar. :) Enige commentaar dat ik er op heb, is dat beveiliginscamera's meestal hoger hangen. Maar ga ik weer erg in detail. ;)

Over de hele linie kwalitatief goed werk. Jammer dat er maar zo weinig deelnemers waren...

* Anoniem: 48458 vindt het jammer dat hij door drukte vanwege een project niet mee kon doen; hij had graag gestemd.

Ik wacht in spanning op de uitslag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Anoniem: 12179 schreef op 10 maart 2003 @ 22:00:
**FINAL**

[afbeelding]

Edit: Zo dat zul je net zien, telefoonlijn is in weken niet zo slecht geweest als vandaag, ben vanaf 8 uur vanavond bezig geweest connectie te maken. Das enige nadeel van in een klein ***dorpje in Frankrijk wonen (en die sceptische tank onder de tuin maar das een ander verhaal), techniek loopt nog een beetje achter hier :)

Anyway, ben uiteindelijk redelijk tevreden over het resultaat. Ik heb deze contest meegedaan om eens te kijken of ik een project kan afmaken binnen bepaalde tijd. Erg veel geleerd, eerste keer lichtsetup, eerste keer texture gemaakt, eigenlijk ging alleen het modellen me redelijk makkelijk af :) Heb nu al zin om een volgende keer weer mee te doen.
Heel mooi gedaan, leuk idee en goed uitgewerkt. Het grote minpunt is alleen de reflectie in de tegels. Daarin kun je zien dat je mannetje en geen benen en geloof ik geen rug heeft. Deze indirecte "views" zijn heel moeilijk rekening mee te houden maar misschien een tip voor de volgende keer maar niets dan hulde. Ik ben absoluut niet in staat iets organisch te maken laat staan een persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks voor de complimenten allemaal, Paidor, de kritiek hier heeft me een hoop geholpen wat al begon bij Bob zijn lippen die ik eigenlijk in eerste instantie zo wilde laten. Verder iedereen, mooi werk!

Nog even voor Jesterrace:
Het grote minpunt is alleen de reflectie in de tegels. Daarin kun je zien dat je mannetje en geen benen en geloof ik geen rug heeft.
Afbeeldingslocatie: http://perso.club-internet.fr/henk.schafer/img/achter.jpg

Geen broek en geen stoel :)

Maar ik had inderdaad geen rekening gehouden met die reflectie in de muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Dark Blue schreef op 11 March 2003 @ 00:39:
[afbeelding]

Om de layout nog een stukje meer te vernachelen :P

En edit: Jaaaa het is mn FINAL mocht iemand dat nog niet begrepen hebben 8)7
Waarom is die muis rechts in beeld niet meer zichtbaar? Die vond ik juist erg leuk!

edit:
Hé, nu istie d'r wel, vreemd...

[ Voor 6% gewijzigd door Oogst op 11-03-2003 12:59 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-03 17:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Welke muis mis je dan? ik zie er twee, 1 links en 1 rechts.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Misschien is het een leuk idee voor de volgende bedenker van een contest, om iets met gebouwen of zo te doen? iets vergelijkbaars met de Tweakville groepsproject. (Stille hint)

Heb nu btw die plugin Illustrate! voor 3d Studio max er op staan, maar daarmee kun je mooie heldere plaatjes en animaties maken zeg! zal er binnenkort ff een paar opzetten.

[ Voor 34% gewijzigd door HyperTrophy op 11-03-2003 10:58 . Reden: uuhm... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
dark blue je bent de enige die nog moet beoordelen en je hangt nu al een uur op het forum rond, zou je het even willen doen :D

edit:

dark blue ik zei ook mailen, niet icq'en.

[ Voor 18% gewijzigd door ddtommie op 12-03-2003 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

ddtommie schreef op 11 maart 2003 @ 23:32:
dark blue je bent de enige die nog moet beoordelen en je hangt nu al een uur op het forum rond, zou je het even willen doen :D
*hangt* *springt op*

ff de platen beoordelen, ik gooi mn beoordeling zo neer :X

code:
1
2
3
4
5
6
        Orig.   Uitw.
Darken      7   4
LiToKi      8   9
Hymn        6   7
HeartCore   8   8
ddtommie        7   5

Aangezien ik toch de laatste ben zal niemand hier meer problemen mee hebben om dit te lezen (tenzij je erg geschokt bent om je cijfer... :{ )

ddtommie, het staat ook op je icq... maar daar reageerde je niet echt *poke poke poke* :P

[ Voor 38% gewijzigd door Dark Blue op 11-03-2003 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
De Uitslag

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vbest/uitslag.gif

Gefeliciteerd HeartCore, en t00k jij ook met je eeuwige 2e plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

feli iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu moet ik dus gaan nadenken over het onderwerp van de volgende contest. Is het de bedoeling dat die gelijk van start gaat of zit daar meestal wat tijd tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

*PROEST*
Whaaaa? Oh... ik dacht dat we nog een week hadden :) Jaja, ik heb lekker zitten opletten. Naja...

HeartCore, congrats met je overwinning. Ik ben benieuwd wat voor iets je gaat bedenken. Misschien is t een idee om het onderwerp iets meer in de richting te laten gaan van de oudere 3d snelmodelleren-topics. Die onderwerpen spraken mij veel meer aan dan die van de contests moet ik zeggen (de eerste 2 waren ook erg cool).

Uiteraard ook de rest gefeliciteerd met de uitslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

op naar de volgende .... allemaal gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
ddtommie schreef op 12 maart 2003 @ 00:22:
en t00k jij ook met je eeuwige 2e plek :P
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 enz.

graag wil ik hierbij de groetjes doen aan Hymn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Laatst online: 22-04 21:16
ben ik echt de enige die de stemming een beetje vaag vind? bv die 1 van hymn voor LiToKi is ERG laag, als dat bv een 4 was geweest had hij gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 21-04 23:11
LiToKi schreef op 12 March 2003 @ 10:36:
Niet klagen. Er zijn meerdere die een 1 gekregen hebben. :) Sommige mensen zijn gewoon erg streng :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
HawVer schreef op 12 March 2003 @ 11:04:
[...]

Niet klagen. Er zijn meerdere die een 1 gekregen hebben. :) Sommige mensen zijn gewoon erg streng :P
Ik vind 't niet erg hoor :) doe toch mee voor de lol

En die andere 1 was ook van Hymn :p, maar dan voor Darken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd allemaal :). Mijn eindresultaat was verre van wat het had moeten zijn, maar dat kwam ook omdat ik erg weinig tijd had. Het was de eerste keer dat ik iets maakte in Maya, dus heb in ieder geval flink wat geleerd over modellen en texturen. Ik doe de volgende keer ook zeker weer mee, en hoop dat ik dan wat meer tijd heb. Hopelijk doen er de volgende keer weer meer mensen mee, dan steek ik niet zo schraal af :D (Niveau is vrij hoog, wel goede motivatie).

@HeartCore, gefeliciteerd met de overwinning :). Heb je nog wat tips voor goede maya tutorials? Dan heb je nog meer competitie de volgende keer ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 69830 op 12-03-2003 12:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
De stemming kan inderdaad sterk beinvloed worden door 1 persoon. Maar ik ben daar zelf niet op tegen omdat iedereen verder gewoon stemt wat ie vindt, en hierdoor blijft het lekker spannend :)

Als jullie voor het middelen van de scores zjin of een heel ander systeem moet je dat even melden, dan kan HeartCore dat weer verwerken in de nieuwe contest.

Trouwens HeartCore, voor het geval je er nog niet op de hoogte van was, niet zomaar een nieuwe contest openen, eerst de modjes raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 12 March 2003 @ 10:36:
[...]

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 enz.

* Anoniem: 41017 aait LiToKi :>

ben vrij erg qua beoordelen op originaliteit B)

edit: feli allemaal, kzal volgende keer litoki wel 2x 10 punten geven, dan wint die arme jongen ook eens ;) :>

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 41017 op 12-03-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 41017 schreef op 12 March 2003 @ 13:02:
[...]
edit: feli allemaal, kzal volgende keer litoki wel 2x 10 punten geven, dan wint die arme jongen ook eens ;) :>
ssstttt, ik heb al een keer gewonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geef de punten dan maar aan mij als LiToKi ze niet wil ;)
ps: HeartCore, al een leuk idee voor een nieuwe contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hymn: Heb je mijn postpakketje al gehad ;)

j/k

LiToKi: Als dat omatje toch die gun had vastgehouden had ie je vast geen 1 gegeven :)

Het verbaasd me eerlijk gezegd dat ik heb gewonnen, er zaten nog best wat foutjes in mijn inzending en ik had teveel ideeen en te weinig tijd waardoor ik uiteindelijk wat dingen heb af moeten raffelen. Zoals dat wannabee flatgebouw wat je door het raam ziet. Had helaas ook geen tijd voor de punchline waardoor de gehele sfeer van de scene toch wat serieuzer is geworden dan de bedoeling was. Ik dacht afgelopen vrijdag 'ff lampjes ophangen en dan weer verder met modellen' maar bij het goed belichten van een scene komt toch wel iets meer kijken, vandaar dat ik nog de hele maandag middag bezig ben geweest om een plant te maken voor in de vensterbank om die blokkendoos erachter wat te maskeren. Niet gelukt dus (jammer dat ik daar geen painteffects voor mocht gebruiken maar goed).

Nog even iets algemeens, ik heb een leuk idee (imo) voor een volgende contest maar sta open voor suggesties. Ik zoek van de week even alle oude contests door of hetgeen ik bedacht heb niet toevallig al een keer is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69830 schreef op 12 March 2003 @ 12:49:
Gefeliciteerd allemaal :). Mijn eindresultaat was verre van wat het had moeten zijn, maar dat kwam ook omdat ik erg weinig tijd had. Het was de eerste keer dat ik iets maakte in Maya, dus heb in ieder geval flink wat geleerd over modellen en texturen. Ik doe de volgende keer ook zeker weer mee, en hoop dat ik dan wat meer tijd heb. Hopelijk doen er de volgende keer weer meer mensen mee, dan steek ik niet zo schraal af :D (Niveau is vrij hoog, wel goede motivatie).

@HeartCore, gefeliciteerd met de overwinning :). Heb je nog wat tips voor goede maya tutorials? Dan heb je nog meer competitie de volgende keer ;)

Check www.3dbuzz.com, registreer je en download de Maya VTM'2, deze zitten zeer goed in elkaar en zijn op een leuke manier gedaan zodat je niet in slaap valt als je ze voor de 4e of 5e keer bekijkt (grootste probleem met vrijwel ALLE vid tutorials imho). Voor de rest de head modelling tutorial van www.thehobbitguy.com. Voor de rest gewoon veel doen, veel prutswerken maken die je nooit afmaakt maar wel veel van leert. Iemand beschreef 3D software als een muziekinstrument en ik kan dat als amateurgitarist beamen, je kunt de basis kennis uit boekjes en tuts halen maar je leert alleen door het veel te doen. Workflow is niets anders dan ervaring, repetitie (pas op voor rsi lol). En misschien ook wel een beetje talent, zo werkt het met muziek in ieder geval wel :)
Edit: En, heb ik tijdens deze contest geleerd, het laten zien van wips aan anderen en luisteren naar kritiek is super, voor mij tenminste.

ddtommie: Dank voor de tip, ik wist inderdaad niet dat ik niet gelijk een topic mocht openen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 12-03-2003 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Speelgoed? :P

[ Voor 83% gewijzigd door HawVer op 12-03-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ik vind "superheld(en)" nog steeds een leuk idee :)

Speelgoed is wat laagdrempeliger, maar ook wel ok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Mij lijkt surrealisme wel gaaf, Echer en Dali achtige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiToKi schreef op 12 March 2003 @ 14:36:

ben ik mee eens :p

of de sidekicks van de superhelden :)

zolang et maar niet wordt van 'maak een huis/interieur' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm ik dacht aan iets als 'eigen huis & tuin' :P

Mijn idee heeft een duidelijk eigen thema zonder dat het beperkingen oplegt, maw, je kunt er vele kanten mee uit. Maar goed, ik houd het nog even voor me en wacht even af. Superhelden spreekt me trouwens ook wel aan.

* Anoniem: 12179 mag graag zo nu en dan een potje Hero clix spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
LiToKi schreef op 12 March 2003 @ 14:36:

* Scipionyx biedt LiToKi aan om andere uiteinde van spandoek waar "SUPERHELDEN" opstaat - vast te houden... B)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29201

Als jullie nou volgende keer stemmen, kunnen jullie dan niet beter vaste puntenverdeling maken, beetje songfestival idee,

Dan krijg je namelijk niet dat 1 persoon de uitslag kan bepalen met een erg laag cijfer, dus krijg je een veel eerlijker stemming,

Het max aantal punten, en de stapgroote van deze punten moet dan natuurlijk aangepast worden aan het aantal personen,

maar als er dus 15 personen meedoen, dan kan je punten geven van 1 tm 15,
of van 7,5 tm 15 (om hogere scores te kweken en spannender uitslag misschien..

Naja, tis maar een ideetje.. (niet dat ik er wat mee te maken heb, want ik doe nooit mee met deze contest omdat ik vrij n00b ben wat 3d betreft, maar ik vindt het altijd erg leuk om de contests te volgen duss. )

edit:

En dat je dus een bepaald aantal punten maar 1 keer mag uitdelen maar dat begrepen jullie natuurlijk al :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 29201 op 12-03-2003 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He vet, zo had ik de top 3 voorspeld! :P
(Iemand nog een glazen bol hebben? Koopje! :+)
Gefeliciteerd iedereen!

Deze manier van stemmen werk volgens mij op zich wel goed. Hoewel ik de 1 van Hymn voor LiToKi niet helemaal terecht vond (net als die andere 1, trouwens), maar dat is natuurlijk Hymn's goed recht. :)

'Eigen huis en tuin' is eerder geopperd als onderwerp. Het lijkt mij niet echt wat, omdat je dan al gauw bij gebouwen, vertrekken en tuintjes uitkomt. Lijkt mij iets te statisch. Hoewel het aan de andere kant wel een onderwerp is dat niet lijkt op dat van de eerdere contests.

Mij lijkt 'micro/macro' (hele kleine dingen heel groot laten lijken of andersom) wel een leuk idee. Ook dit is al eerder geopperd. Is volgens mij veel breder dan 'eigen huis en tuin'.

Ik zie wel wat HeartCore besluit. :)
In ieder geval is m'n project afgerond, dus hoop ik weer mee te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paidor, mijn 'eigen huis en tuin' idee was niet serieus bedoeld, vandaar de :P erachter. Maar micro/macro komt wel een beetje overeen met wat ik van plan ben. Ik was net van plan om de oude contests door te gaan spitten, heeft er iemand misschien een overzicht van de subjects van alle vorige contests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed het thema waar ik aan zat te denken, insecten in de ruimste zin van het woord. Je kunt hier ontzettend veel kanten mee op en je bent niet gebonden aan werkelijk bestaande insecten, laat je fantasie de vrije loop. Spinnen mogen wat mij betreft ook, of wormen, het gaat er om de micro wereld van de insecten er goed uit te laten komen wat mij een leuke uitdaging lijkt.

Maar goed, ik wil niet zo maar een thema opleggen, laat maar horen of het jullie wat lijkt.

Als alternatief denk ik ook aan buitenaards leven waarbij de opdracht is om buitenaards leven neer te zetten op een geloofwaardige manier (De doorsnee Star Trek alien is absoluut niet geloofwaardig imo). Denk hierbij aan bijvoorbeeld de manier van communicatie, evolutie (invloed van een atmosfeer op de ontwikkeling van een levensvorm) etc. Om terug te komen op insecten, de manier waarop insecten communiceren zou een inspiratie bron kunnen zijn :)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 13-03-2003 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12179 schreef op 13 March 2003 @ 08:46:

Als alternatief denk ik ook aan buitenaards leven waarbij de opdracht is om buitenaards leven neer te zetten op een geloofwaardige manier (De doorsnee Star Trek alien is absoluut niet geloofwaardig imo). Denk hierbij aan bijvoorbeeld de manier van communicatie, evolutie (invloed van een atmosfeer op de ontwikkeling van een levensvorm) etc. Om terug te komen op insecten, de manier waarop insecten communiceren zou een inspiratie bron kunnen zijn :)
he, dies gaaf :)

+ insecten modellen is niet 1 van de makkelijkste dingen ( als je het een beetje realistisch wil maken ) behalve uiteraard als jet bij de simpelste insecten houdt ( spinnen, mieren etc ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Insecten vind ik erg cool. Dan doe ik zeker mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ja, da's ook leuk, met name fantasie insecten trekt mij ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

hmmh misschien een idee, wilde westen/indianen en alles wat erbij hoort? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
HeartCore, nog proficiat :) Litoki een zeer terechte tweede (al was een 1ste plaats ook terecht geweest :P )

Als 't insecten wordt, zal ik zeker proberen mee te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 19:47
Anoniem: 12179 schreef op 12 March 2003 @ 23:49:
heeft er iemand misschien een overzicht van de subjects van alle vorige contests?
[3d] Contest v1 - Onderwaterwereld
[3d] Contest v2 - maak een fantasy vliegmachine
[3d] Contest v3 - Demonen, Duivels en ander Helle-Gespuis
[3d] Contest v4 - Oorlog
[3d] Contest v5 - Snelheid
[3d] Contest v6 - Fantasy
[3d] Contest v7 - Eten en drinken
[3d] Contest v8 - Misdaad

8) 8)

'k volg deze topics al vanaf het begin en er komen elke keer voldoende moeie creaties uit, ga zo door _/-\o_ _/-\o_

en natuurlijk gefeliciteerd met je overwinning HeartCore
en de rest : volgende keer beter :)

[ Voor 5% gewijzigd door eXcyle op 13-03-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-04 08:14

MaDDoG

De brakste schakel

Maak er dan een wat mooiere naam van. Zoals "insectenwereld", "microcosmos" of "wereld onder de tegels".
Ik ben helemaal jaloers op die namen die ze verzinnen bij cgchallenge.com

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol@MaDDoG :+

Insecten lijkt mij ook wel wat. Dan kun je iets organisch maken, maar ook iets mechanisch. Of een complete omgeving (mierenhoop ofzo), of ...
Lekker ruim, lekker uitdagend, gewoon doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-04 10:25
Insecten lijken me zeker cool! Jammer dat ik midden in een dubbele tentamenweek zit :( <snik>

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:21
dit hoort hier niet dus pleite

[ Voor 92% gewijzigd door cybermans op 13-03-2003 20:55 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

cybermans schreef op 13 maart 2003 @ 20:38:
* cybermans is ook aan het klooien met 3ds max, maar echt super vet zoals jullie dat doen wil nog niet zo. (...)
cybermans, ik weet niet of je hier al lang komt, maar je hoort deze 'algemene' dingen te posten in het 3d topic met 'show je 3d stuff maar weer'...

[ Voor 7% gewijzigd door Dark Blue op 13-03-2003 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cool, veel voorstanders voor insecten (sorry Hymn). MaDDoG, bezwaar als ik die naam 'wereld onder de tegels' gebruik?
* Anoniem: 12179 gaat uitzoeken welke mod hij moet hebben om een nieuwe contest te starten dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12179 schreef op 13 March 2003 @ 21:04:
Cool, veel voorstanders voor insecten (sorry Hymn). MaDDoG, bezwaar als ik die naam 'wereld onder de tegels' gebruik?
* Anoniem: 12179 gaat uitzoeken welke mod hij moet hebben om een nieuwe contest te starten dit weekend.
mwah, kreeg net wel een leuk idee dus ik doe wel mee denk ik :p
en zoals maddog zei, bedenk een leuke naam voor de contest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Gewoon mailen naar wgmods@tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
@LiToKi: ik mis in de gallerij op www.litoki3d.tk je 'Gandalf the Tiny' van de fantasy contest. Hij staat wel op de frontpage, maar dus niet in de gallerij. Foutje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Anoniem: 48458 schreef op 14 March 2003 @ 00:56:
offtopic:
@LiToKi: ik mis in de gallerij op www.litoki3d.tk je 'Gandalf the Tiny' van de fantasy contest. Hij staat wel op de frontpage, maar dus niet in de gallerij. Foutje? :)
offtopic:
bedankt :)

edit: en gemaakt

[ Voor 6% gewijzigd door LiToKi op 14-03-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

Uiteraard niet :)
Je kan behalve een naam voor de contest natuurlijk ook nog een paar regels opstellen waar mensen zich aan moeten gaan houden. Met alleen de naam wereld onder de tegels kunnen we ook nog wel eens kabouterdorpen gaan verwachten, of magma beesten.

Gewoon een paar regeltjes zoals:
Wereld onder de tegels
-onderwerp moet insecten zijn
-insecten moeten minimaal 6 poten hebben
-insecten moeten een exoskelet hebben
-insecten moeten bezig zijn met een activiteit
-of zo

Leef je uit.

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-04 19:41
ehm, wat is een exoskelet... :/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDDoG

MaDDoG

De brakste schakel

skelet dat om het lichaam heen zit. Schaal, harnas.
Geen ruggegraat hebben dus :)

to repetitive music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaDDoG schreef op 14 maart 2003 @ 17:39:
[...]
Met alleen de naam wereld onder de tegels kunnen we ook nog wel eens kabouterdorpen gaan verwachten, of magma beesten.
Darn... en ik wilde nog wel een wereldbolletje onder een tegel maken :( (zie mijn inzending van Onderwater wereld :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

* Dark Blue leest even terug en merkt dat ze gewoon helemeaaaaaaaaaal vergeten is om HeartCore te feliciteren!! :X :o

*rent op HeartCore af, geeft hem een dikke omhelzing en een hand en zegt alsnog gefeliciteerd* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
Mag jij dat zomaar van Papa E., anderen dan E. zelf omhelzen?! :P

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff, laat mijn vrouw dit maar niet lezen :P

Dank Dark Blue :)

Nog even over de punten telling voor versie 9, houden we die hetzelfde als nu of zijn er wensen om het anders te doen?

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 12179 op 15-03-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oogst schreef op 15 maart 2003 @ 09:31:
Mag jij dat zomaar van Papa E., anderen dan E. zelf omhelzen?! :P
Anoniem: 12179 schreef op 15 maart 2003 @ 11:28:
Pff, laat mijn vrouw dit maar niet lezen :P

Dank Dark Blue :)

Nog even over de punten telling voor versie 9, houden we die hetzelfde als nu of zijn er wensen om het anders te doen?
Hoor dat.... ik meen me te herinneren dat mensen in Frankrijk veel knuffeliger zijn onder elkaar, dan hier in Nederland... dus niet zo schrikken hey :P

Ik vond dat ik wel wat goed te maken had, ik postte namelijk hierboven al, en ik had in twee of drie dagen nog steeds geen aardig woord tegen de winnaars gezegd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was ook maar een grapje :)

Ook grats op de Sky radio overwinning btw, mooie site die je hebt gemaakt!
Pagina: 1 2 3 Laatste