De teams maken hun eigen bakken toch?pilskes schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:11:
1x Mercedes versnellingsbak kapot + 1x Mercedes motor kapot
True Story.Amaze86 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 09:54:
Shinyhunters zijn bezig in F1 haha
Norris mag hier wel een penalty voor krijgen.
Russel kapot. Toto in beeld. Het blijft toch altijd cringy die mensen die achter Toto staan.
Hahaha. Ik zou de tweet schrijven als ik Colapinto was.mikkelnl schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:12:
NOR "Some drivers should not be in F1"
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Raceban!!!1111oneCyBeRSPiN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:12:
Norris zat te slapen haha, was dikke kettingbotsing geweest bijna
Mijn boefje is liev!
Als Antonelli slim is doet hij gewoon rustig aan. Pakt hij 18 punten op George. Maar met young guys weet je het nooit
.
Mooie drift van de SC
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nog 4 ronden racen.
"When you grow up your heart dies"
4 rondjes billenknijpen
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
idd> Logische is idd gewoon 18 punten pakkenSineplex schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:13:
Als Antonelli slim is doet hij gewoon rustig aan. Pakt hij 18 punten op George. Maar met young guys weet je het nooit.
Maar een Win is en Win.
lets go voor de laatste rondes
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ja tot er wel baanmarchalls geraakt worden en overlijden. Gaat het salaris van Verstappen dan naar de nabestaanden? Er zijn niet voor niets strenge regels voor dit soort situaties.KlaasjeNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:11:
[...]
Tuurlijk geldt dat niet voor de kraanmachinist en baan marchalls. Maar de laatste keer dat het mis ging (Bianchi) en waardoor de regels werden aangescherpt, raakten er geen baanmarchalls gewond.
Nogmaals, ik weet dat het een controversiële uitspraak is, maar Verstappen zelf heeft al eens hetzelfde gezegd toen er sprake was van een salarisplafond: "Wij brengen de show en riskeren onze levens".
✌
Goede herstart van Max.
Kunnen ze niet elk jaar de Bahrein race hier houden? Dit is veel beter dan die zandbak.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
En anders zeven punten méér... Ik zie echt niet waarom ANT op veilig moet gaan nu RUS eruit ligt.Sineplex schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:13:
Als Antonelli slim is doet hij gewoon rustig aan. Pakt hij 18 punten op George. Maar met young guys weet je het nooit.
Ik vond het sneu voor max om zo lang tijdens een seizoen zonder goede teamgenoot te rijden.Vinniedh schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:14:
Ik vind het ook wel sneu voor russel. Heeft onevenredig veel pech tov zijn teamgenoot
Geluk dwing je af in de topsport, ben ik van overtuigd.Vinniedh schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:14:
Ik vind het ook wel sneu voor russel. Heeft onevenredig veel pech tov zijn teamgenoot
Kommop HAD, hou die HAM achter je
trappen met dat hok
HAD glijdt alle kanten op
Win the war not the battleCH4OS schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:15:
[...]
En anders zeven punten méér... Ik zie echt niet waarom ANT op veilig moet gaan nu RUS eruit ligt.
Rondetijden voor ronde 52
| 1 | VER | 1:38.423 |
| 2 | ANT | 1:38.589 |
| 3 | HAM | 1:39.625 |
| 4 | HAD | 1:39.792 |
| 5 | LEC | 1:39.610 |
| 6 | PIA | 1:40.275 |
| 7 | LAW | 1:41.107 |
| 8 | ALO | 1:41.626 |
| 9 | HUL | 1:41.490 |
| 10 | NOR | 1:41.437 |
HAM toch wel een mooie hoor haha mooie comeback
Ging wel erg makkelijk..CyBeRSPiN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:13:
Ham zal wel P3 pakken nog dan
We hebben toch al een VSC ffs... Kijk naar Norris zojuist. Alsof een full SC zoveel veiliger is dan een SC. Als we het veilig willen doen, dan een rode vlag als er marchalls op de baan zijn.MJHH93 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:14:
[...]
Ja tot er wel baanmarchalls geraakt worden en overlijden. Gaat het salaris van Verstappen dan naar de nabestaanden? Er zijn niet voor niets strenge regels voor dit soort situaties.
Hamilton prutser...
Knipt u thuis ook kaartjes? Verdomd interessant maar gaat u verder. Wat heb je dit weer smakelijk ontdooid! R.I.P Wim T. Schippers
Ja HAD ging zover naar binnen dat de deur echt helemaal open gingMawlana schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:16:
Dat was een makkelijke overtake..
Nouja, twee safetycars later HAM toch op het podium
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CAR 1 (NOR) NOTED - DRIVING ERRATICALLY (18:08:52)
4 Oct 2026, 12:16:41, Lap 53
4 Oct 2026, 12:16:41, Lap 53
En dat kan niet met 7 punten meer?Vinniedh schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:16:
Win the war not the battle
Hadjar probleem? Alsof de RBR deze temperatuur minder fijn vind.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Rondetijden voor ronde 53
| 1 | VER | 1:38.529 |
| 2 | ANT | 1:38.866 |
| 3 | HAM | 1:38.610 |
| 4 | LEC | 1:39.396 |
| 5 | HAD | 1:40.526 |
| 6 | PIA | 1:39.485 |
| 7 | LAW | 1:40.254 |
| 8 | ALO | 1:40.745 |
| 9 | NOR | 1:40.684 |
| 10 | HUL | 1:41.728 |
Ferrari grote winnaar van die SC..
Wat een raar rijgedrag van HAD zeg.
Na het begin van de race had ik die twee inderdaad niet in de top 4 verwacht.CyBeRSPiN schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:18:
Ferrari grote winnaar van die SC..
Rondetijden voor ronde 54
| 1 | VER | 1:38.614 |
| 2 | ANT | 1:38.904 |
| 3 | HAM | 1:39.103 |
| 4 | LEC | 1:39.336 |
| 5 | HAD | 1:40.920 |
| 6 | PIA | 1:40.116 |
| 7 | LAW | 1:40.730 |
| 8 | ALO | 1:40.353 |
| 9 | NOR | 1:39.970 |
| 11 | HUL | 1:41.394 |
Dat kan zeker, maar max heeft niks te verliezen, geen kampioenschap. Ant wel. Als je dan toch 18 punten uitloopt kan je beter elk risico vermijden.CH4OS schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:18:
[...]
En dat kan niet met 7 punten meer?Ik begrijp het punt dat je wilt maken niet. Waarom zou je per se genoegen moeten nemen met P2 als je ook winnen kunt?
Het zal met de elektronische energie te maken hebben als je op het rechte stuk zo makkelijk ingehaald wordt.Zewatanejo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:18:
Wat een raar rijgedrag van HAD zeg.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Als je zo moet racen wordt je nooit kampioen.Vinniedh schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:19:
Dat kan zeker, maar max heeft niks te verliezen, geen kampioenschap. Ant wel. Als je dan toch 18 punten uitloopt kan je beter elk risico vermijden.
Called itHet Peertje schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 11:13:
Ik zie Hamilton nog wel op het podium eindigen.
De Britse pers zal ervan smullen...
(Oké, waren wel een paar (V)SC's voor nodig, maar toch..)
ALO heeft harder moeten vechten voor die 4 puntjes dan Max voor zijn 25Exocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:19:
Kom op Alonso
VER
ALO
ALO
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooi hoor. En ook mooi dat Ferrari, Red Bull en Mercedes zo dicht bij elkaar liggen vandaag
Flickr PSN ID= cheironnl
HeHe, eindelijk afgelopen!
---RAWE CEEK!!!---
Verdorie, gewoon kippenvel zodra Max de finish passeerde. Wat een weekend. Wat een comeback van Red Bull Racing. Wat een coureur.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Tien jaar bij RBR, elk jaar minstens een race gewonnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De eerste overwinning voor de DM01. En dat in het eerste jaar.
Hij heeft geen streak freeze hoeven te kopen.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:21:
Max sluit af in stijl met een FL!
Rondetijden voor ronde 55
Rondetijden voor ronde 55
| 1 | VER | 1:38.220 |
| 2 | ANT | 1:38.930 |
| 3 | HAM | 1:39.445 |
| 4 | LEC | 1:39.808 |
| 5 | HAD | 1:39.819 |
| 6 | PIA | 1:39.956 |
| 7 | LAW | 1:40.969 |
| 8 | ALO | 1:40.559 |
| 9 | NOR | 1:40.718 |
| 10 | LIN | 1:40.315 |
chaotische race
halve zondag weg. Gelukkig nog genoeg zondag over
Mooi dat Max er weer een weet te winnen.
halve zondag weg. Gelukkig nog genoeg zondag over
Mooi dat Max er weer een weet te winnen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
3.5 uur later pole-sitter heeft gewonnen. Saaaaai.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
En RBR heeft nu een decennium lang, elke GP gewonnen in Sepang.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CAR 1 (NOR) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - DRIVING ERRATICALLY (18:08:52)
4 Oct 2026, 12:22:50, Lap 55
4 Oct 2026, 12:22:50, Lap 55
Best show van dit seizoen. (met wat discussie punten)
AUB deze baan elk jaar.
AUB deze baan elk jaar.
[ Voor 22% gewijzigd door enchion op 04-10-2026 12:24 ]
How do you save a random generator ?
Stroll for DotD, maar dat gaat niet meer...
Hij heeft een keer een race uitgereden, wow!
Maar, ondanks alle vertragingen, leuke race wel!
Hij heeft een keer een race uitgereden, wow!
Maar, ondanks alle vertragingen, leuke race wel!
Het duurde even, maar de MV podcast kan zo weer aan.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Max was on fire wat een weekend, maarja Mercedes komt nog met een PU upgrade en dan is het weer hetzelfde liedje.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dan hadden ze het bij SKY fout hoeveel water dit banden afvoeren. 30x zoveel (1 of 30 omwentelingen) is wel een groot verschil. Of ik hoorde het verkeerd en zeiden ze seconde ipv omwenteling.Harrie schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
[...]
Hmm, ik heb nog wat gezocht, en vond ongeveer 85 liter per seconde, voor een full wet band. Dat is dan 340liter per seconde voor 4 banden, bij 300km/u. Dat is inderdaad meer dan een bad vol.
Dat is dan wel per seconde, en niet per omwenteling. Bij 300km/u zijn er meer dan 30 omwentelingen per seconde.
[ Voor 6% gewijzigd door Charles Hill op 04-10-2026 12:25 ]
Cooldown room met 11x WDC en de volgende WDC
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Lindblad in de punten na als laatste te zijn gestart. Ook best indrukwekkend
Vond zijn eerste win toch de mooiste. En de eerste WK win was natuurlijk mooi met "wat" mazzel.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:21:
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Mijn favo land in Zuid-Oost Azië maakt de mooiste GP van het seizoen.
Tip, als je er bent. Ga naar het eiland Penang.
Beste eten ter wereld. Never change 🇲🇾
Tip, als je er bent. Ga naar het eiland Penang.
Beste eten ter wereld. Never change 🇲🇾
Mercedes op X tijdens natte formatieronde:
Karma…“The start has been suspended. Several of the Ferrari powered cars stopped at the side of the track”
[ Voor 4% gewijzigd door Toke_gt op 04-10-2026 12:26 ]
Zie er maar 2.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Vond ik nog jammer voor hem, 10 plekken verbeterd en dan nulpunten scoren op plek 12. Heeft hij goed gedaan bij de herstart. Toch nog een punt gepaktll roel j schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:25:
Lindblad in de punten na als laatste te zijn gestart. Ook best indrukwekkend
Die “72” op de radio… hij is er toch mee bezig
Mijn boefje is liev!
We hebben wel een Wilhelmusje verdiend na een dergelijke race.
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Dit is zijn 11e jaar toch?DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:21:
Voor nu nog wel ja…
[ Voor 5% gewijzigd door wnwiigrtz op 04-10-2026 12:28 ]
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Zp9prQyilsQVGGTtHREpakKN.jpg?f=fotoalbum_large)