En de aanstaande. Moet veel gebeuren wil ANT dit nog ontgaan.
Het f1 anthem gaat zo weer gespeeld worden!
Hoe is dat karma?Toke_gt schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:25:
Mercedes op X tijdens natte formatieronde:
[...]
Karma…
Bedoel je niet ironisch?
Welke 30 seconden pikken ze eruit vam deze zit in de driver room.
Hattrickje erbijStefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:22:
Max sluit af in stijl met een FL!
Rondetijden voor ronde 55
1 VER 1:38.220 2 ANT 1:38.930 3 HAM 1:39.445 4 LEC 1:39.808 5 HAD 1:39.819 6 PIA 1:39.956 7 LAW 1:40.969 8 ALO 1:40.559 9 NOR 1:40.718 10 LIN 1:40.315
Mooie overwinning voor Verstappen, goed gereden. Was even bang dat het nog mis zou gaan bij de herstart, maar sloeg meteen een gaatje en niet meer in de problemen gekomen. Leuk ook, eindelijk weer een overwinning!
Blijkbaar de 72ste overwinning voor verstappen bij RBR, evenaart daarmee Schumacher als nummer 2 meeste overwinningen bij 1 team.
Blijkbaar de 72ste overwinning voor verstappen bij RBR, evenaart daarmee Schumacher als nummer 2 meeste overwinningen bij 1 team.
Als je zo op de motoren van een concurrent afgeeft en vervolgens val je zelf en een partnerauto uit, dan heeft karma goed z’n werk gedaan toch?Hippocampus schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:28:
[...]
Hoe is dat karma?
Bedoel je niet ironisch?
Niet alleen dat, overwinning #2 was ook hier en de laatste race hier was ook voor Max.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:30:
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Lachen om Ferrari en vervolgens zelf stilvallen vanaf P3? Aardig karma.Hippocampus schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:28:
[...]
Hoe is dat karma?
Bedoel je niet ironisch?
Het gaat niet om de uitslag maar om de reis er naartoe.knakworst schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:22:
3.5 uur later pole-sitter heeft gewonnen. Saaaaai.
"When you grow up your heart dies"
Sorry, maar wat ik daar lees is toch niet afgeven op anderen? Lijkt me eerder gewoon informatie geven over wat er aan de hand is op dat moment?Toke_gt schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:31:
[...]
Als je zo op de motoren van een concurrent afgeeft en vervolgens val je zelf en een partnerauto uit, dan heeft karma goed z’n werk gedaan toch?
Edit of mis ik iets uit die tweet?
[ Voor 4% gewijzigd door Hippocampus op 04-10-2026 12:33 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
En Max Verstappen is nu ook de enige coureur die ooit een natte GP van Bahrein heeft gewonnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Meer dan 1800 reacties in dit topic, langste van het jaar gok ik?
---RAWE CEEK!!!---
Gaat Max nog naar het Ford logo wijzen tijdens de prijsuitreiking?
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Je moet wat tijdens het wachten op de start 😋NoFearCreations schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:33:
Meer dan 1800 reacties in dit topic, langste van het jaar gok ik?
Ah, een nieuwe aflevering van de Cooling down with Max podcast
Dit was gezien de omstandigheden een bijzondere maar ook best vermakelijke race. Bijzonder vooral omdat de FIA een software update moest uitvoeren voordat er ook maar een meter geracet kon worden.
Ik denk dat we dat in de samenvatting van de race niet terug gaan zien.
Ik denk dat we dat in de samenvatting van de race niet terug gaan zien.
[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 04-10-2026 12:35 ]
Ik moet het HAM wel nageven, die draait een prima seizoen bij Ferrari. Toen 'ie overstapte dacht ik dat LEC veel beter zou zijn.
Ze mogen hier van mij vaker racen! Leuk publiek, mooi circuit, gave races. Het is dat het financieel niet meer uit kon voor Kuala Lumpur dat de race van de kalender ging.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:33:
En Max Verstappen is nu ook de enige coureur die ooit een natte GP van Bahrein heeft gewonnen.
Nu even de Max Podcast.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Erg jammer voor Hadjar, had hem wel een podium gegund na een goede race.
Eindelijk weer een Max Verstappen podcast met Max als host
Lewis is ook niet meer zo stug als vroeger...Aardappelbakker schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:35:
Eindelijk weer een Max Verstappen podcast met Max als host
Jammer? Gewoon heel matig vandaag.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:35:
Erg jammer voor Hadjar, had hem wel een podium gegund na een goede race.
En langste tijd tussen 2 overwinningen op 1 baan. Stond op 9 jaar, is nu 11, als ik het goed heb gehoord.asing schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:31:
[...]
Niet alleen dat, overwinning #2 was ook hier en de laatste race hier was ook voor Max.
Zoek wilhelmus.mp3
M'n Oma is een site aan het haken.
- DaniëlWW2
- Niet online
En volkslieden ook stuk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lec is misschien net iets sneller, maar Ham is slimmer en vooral mentaal veeel sterker, heeft alles al eens meegemaakt. Mooie race voor hem.Emgeebee schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:34:
Ik moet het HAM wel nageven, die draait een prima seizoen bij Ferrari. Toen 'ie overstapte dacht ik dat LEC veel beter zou zijn.
Mooie race voor ons, blij dat RBR terugkrabbelt. Kimi lijkt nu ook wel safe voor het kampioenschap.
I served in a company of heroes.
Zolang niet gewonnen, dus ze kunnen het Wilhelmus niet vinden.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
De race zelf heeft hij het goed gedaan, hield Hamilton lang achter zich. Maar na de herstart ging het mis.
Ik denk dat ze na het bandje de bureau mogen leegmaken.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het publiek begon al met tu tu tu du.
Welke Spotify lijst was het ook alweer?AvAars schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:38:
Wilhelmus moet even van diep opgegraven worden
Publiek deed even Dududu max verstappen.
Geweldig.
Geweldig.
Hoezo goed? Was 1 tot 2 seconden per ronde langzamer dan Max.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:39:
[...]
De race zelf heeft hij het goed gedaan, hield Hamilton lang achter zich. Maar na de herstart ging het mis.
En Rus danExocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:36:
De beste coureurs bij elkaar, leuk om te zien
Het is de FOM he? Ik verwacht een Reel 2 Reel tape. Bandrecorder heet het geloof ik.NielsNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:38:
Zoek wilhelmus.mp3
Volgende keer het orkest van Saoedie-Arabië laten spelen
[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 04-10-2026 13:02 ]
Pa Verstappen natte ogen net.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Mooie bokaal!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat een foeilelijke, protserige beker.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ehh, We hebben het hier over de BESTE coureurs...
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
In de meeste andere krijg je geen kalkoen met Halloween geserveerd.gambieter schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:41:
Wat een foeilelijke, protserige beker.
Hij pakt punten in zijn eerste jaar bij Red Bull en dat is vooral belangrijk.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:39:
[...]
Hoezo goed? Was 1 tot 2 seconden per ronde langzamer dan Max.
Verstappen reed iedereen op flinke achterstand. Zonder safetycar was het verschil meer dan de 11 sec geworden op Antonelli, wat het toen was.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:39:
[...]
Hoezo goed? Was 1 tot 2 seconden per ronde langzamer dan Max.
Maar dat Hadjar Hamilton zo achter zich wist te houden was toch goed rijden. Had zomaar podium kunnen zijn zonder de safetycar, met de uitval van Russell erbij.
Zelfs de champagne wil niet bruisen 
(Rozenwater) beetje jammer weer..
[ Voor 31% gewijzigd door CrazyFool op 04-10-2026 12:43 ]
Het zou pas knap zijn als hij geen punten pakt gezien het verschil tussen de top 4 teams en de rest.sjaool schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:42:
[...]
Hij pakt punten in zijn eerste jaar bij Red Bull en dat is vooral belangrijk.
Rooswater.
Alcohol mag niet bij de sjeiks.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is rozenwater.CrazyFool schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:43:
Zelfs de champagne wil niet bruisen
[/ninja-edit]
[ Voor 4% gewijzigd door NielsNL op 04-10-2026 12:44 ]
M'n Oma is een site aan het haken.
We lezen het verschillend, denk ik. Wat prima is.Hippocampus schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:32:
[...]
Sorry, maar wat ik daar lees is toch niet afgeven op anderen? Lijkt me eerder gewoon informatie geven over wat er aan de hand is op dat moment?
Edit of mis ik iets uit die tweet?
Bijna 4 uur later zijn de race en bijbehorende plechtigheden dan toch echt voorbij 😏
ANT kan de rest van het seizoen RUS laten winnen en zelf tweede worden en alsnog de titel pakken.
Neemt niet weg dat we er nog 7 af moeten vinken, tot volgende week in Singapore.
Neemt niet weg dat we er nog 7 af moeten vinken, tot volgende week in Singapore.
En hij kan volgende 2 races ook zelf uitvallen met pu problemen en dan is alles weer openHippocampus schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:47:
ANT kan de rest van het seizoen RUS laten winnen en zelf tweede worden en alsnog de titel pakken.
Neemt niet weg dat we en nog 7 af moeten vinken, tot volgende week in Singapore.
Verstappen met de eerste dit seizoen en Ford hun eerste overwinning na 23 jaar. De laatste Ford overwinning dateert van 2003 met de EJ13
[ Voor 10% gewijzigd door Tjona100 op 04-10-2026 12:49 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Pff.... uur langer in bed blijven liggen door de regen. Maar wel een vermakelijke race verder.
Fijne middag iedereen!
De Verstappen Shop is er weer snel bij. Ik denk dat deze wel goed gaat lopen.
Pre-order nu! 1:18 & 1:43 RB22 Bahrain GP in Malaysia 2026!
Pre-order nu! 1:18 & 1:43 RB22 Bahrain GP in Malaysia 2026!
Fishermans friend genomen.Pierre schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:40:
Pa Verstappen natte ogen net.
Jordan, team is anno nu Aston MartinTjona100 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:48:
Verstappen met de eerste dit seizoen en Ford hun eerste overwinning na 23 jaar. De laatste Ford overwinning dateert van 2003 met de EJ13
Ben wel benieuwd wat ze nou hebben gevonden bij red bull? Ze hebben wel een hele grote stap gezet de laatste 2 weekenden…
Dank, maar hier is het al avond voor mij. Ga zo maar eens een vorkje prikken.stylezzz schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:51:
Pff.... uur langer in bed blijven liggen door de regen. Maar wel een vermakelijke race verder.Fijne middag iedereen!
- DaniëlWW2
- Niet online
Upgrades in Azerbaijan die ze steeds beter zouden begrijpen.Drials schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:05:
Ben wel benieuwd wat ze nou hebben gevonden bij red bull? Ze hebben wel een hele grote stap gezet de laatste 2 weekenden…
Dude. really? Ga iets anders kijken danknakworst schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:22:
3.5 uur later pole-sitter heeft gewonnen. Saaaaai.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Max heeft met de upgrades ook meer balans en dat is belangrijk voor hem. Dat schijnt hij in Baku te hebben gezegd.DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:05:
[...]
Upgrades in Azerbaijan die ze steeds beter zouden begrijpen.
[ Voor 8% gewijzigd door Boeryepes op 04-10-2026 13:11 ]
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Het is bijzonder dat een vermakelijke race nog te saai is. En waarom iemand zelfs dan nog kijkt. Hier kan in ieder geval ingehaald worden, dat is toch al heel wat vergeleken met andere banen die echt saai zijn.Alfa Novanta schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:10:
[...]
Dude. really? Ga iets anders kijken dan
Dus in Spa 2021 heeft iedereen een penalty gekregen?CH4OS schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 11:21:
[...]
Wel als een race van voor tot achter regent. Dan kun je dus een hele race op 1 compound rijden, de intermediates bijvoorbeeld. Je kunt een race echter nooit op 1 set banden rijden.
En Turkije, 2020?, heeft Hamilton die toen niet ook op één set banden gereden? Die op het eind dan wel semi slicks waren.
En op een full wet kun je in principe een hele race rijden doordat ze vrijwel geen slijtage hebben. En volgens mij mag dat ook. Alleen is de kans op een rode vlag, of SC, dan groot en zeker bij een rode vlag startte je dan op een nieuwe set die lekker vers uit de bandenwarmers kwam (maar die zijn al een jaar of twee verboden bij de full wet).
Sommige mensen snappen de sport niet.. en dan krijg je een FIA die met DRS en AI meuk halsstarrig een jojo race probeert te creëren. In de tijd van Berger, Alesi en Schumacher had je races waar niemand inhaalde, of de leider bijna het hele veld op een ronde zette.. was misschien ook niet het spannendste maar ook dat is een "verhaal" .. en het was iig eerlijk, een auto en een rijder.. tegenwoordig heb je teveel nepperij imhoCharles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:13:
Het is bijzonder dat een vermakelijke race nog te saai is. En waarom iemand zelfs dan nog kijkt. Hier kan in ieder geval ingehaald worden, dat is toch al heel wat vergeleken met andere banen die echt saai zijn.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Laten we ondanks het spektakel niet vergeten dat de FIA ons wegens pure incompetentie heeft beroofd van een potentieel legendarische regenrace.
Step up, FIA en snel.
Step up, FIA en snel.
Dat doet de FIA al een poosje ... rode vlaggen, te lang wachten zodat iedereen direct op slicks start. Regenraces zijn een uitstervend ras. Het zou met de huidige wagens mogelijk weer iets beter kunnen zijn, maar dat weten we na vandaag nog niet..
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-10-2026 13:31 ]
Dat je wegens veiligheid op het moment zelf een afweging maakt wil ik nog wel met enige mildheid naar kijken. Maar dat je het wegens incompetentie gewoonweg niet eens kan, omdat je kutsoftware voor levensgevaarlijke situaties zorgt is niets minder dan schandalig.Alfa Novanta schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:30:
Dat doet de FIA al een poosje ... rode vlaggen, te lang wachten zodat iedereen direct op slicks start. Regenraces zijn een uitstervend ras. Het zou met de huidige wagens mogelijk weer iets beter kunnen zijn, maar dat weten we na vandaag nog niet..
Lijkt toch een inconsistentie in de sporting regs te zitten... Of twee...RobertMe schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:15:
[...]
Dus in Spa 2021 heeft iedereen een penalty gekregen?
En Turkije, 2020?, heeft Hamilton die toen niet ook op één set banden gereden? Die op het eind dan wel semi slicks waren.
En op een full wet kun je in principe een hele race rijden doordat ze vrijwel geen slijtage hebben. En volgens mij mag dat ook. Alleen is de kans op een rode vlag, of SC, dan groot en zeker bij een rode vlag startte je dan op een nieuwe set die lekker vers uit de bandenwarmers kwam (maar die zijn al een jaar of twee verboden bij de full wet).
Bij een declared wet race die start achter de safety car, moet er op full wets gereden worden. Maar er werd pas tijdens de formatie rondes aangekondigd dat het een standing start zou worden.
Vervolgens vervalt de noodzaak tot twee compounds volgens diezelfde sporting regs pas als er een keer inters of wets onder gezeten hebben.
Ben nog verder aan het spitten, maar zie geen verdere uitzonderingen volgens mij.
Artikel B6.3.6 en .7
Deze auto's zijn alles behalve ideaal, is genoeg op aan te merken, maar de regels zijn voor iedereen nog wel hetzelfde, alle teams worstelen met dezelfde tekortkomingen. Althans, als het goed is. Gezien de stand van beide kampioenschappen, hebben alle topteams kans op overwinningen en/of hoog in de punten te eindigen, afhankelijk van de baan.Alfa Novanta schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:21:
[...]
Sommige mensen snappen de sport niet.. en dan krijg je een FIA die met DRS en AI meuk halsstarrig een jojo race probeert te creëren. In de tijd van Berger, Alesi en Schumacher had je races waar niemand inhaalde, of de leider bijna het hele veld op een ronde zette.. was misschien ook niet het spannendste maar ook dat is een "verhaal" .. en het was iig eerlijk, een auto en een rijder.. tegenwoordig heb je teveel nepperij imho
Races waar het een treintje rijden is, is echt saai, ook toen. Daarom moest er iets gedaan worden. Al vond ik DRS wel een betere oplossing dan wat ze nu hebben bedacht. Maar dat is mijn mening.
Op zich eens. Maar, als de nummer 2 de nummer 1 kon inhalen door DRS, heeft dan de beste rijder gewonnen?Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:50:
Deze auto's zijn alles behalve ideaal, is genoeg op aan te merken, maar de regels zijn voor iedereen nog wel hetzelfde, alle teams worstelen met dezelfde tekortkomingen. Althans, als het goed is. Gezien de stand van beide kampioenschappen, hebben alle topteams kans op overwinningen en/of hoog in de punten te eindigen, afhankelijk van de baan.
Races waar het een treintje rijden is, is echt saai, ook toen. Daarom moest er iets gedaan worden. Al vond ik DRS wel een betere oplossing dan wat ze nu hebben bedacht. Maar dat is mijn mening.
Je moet alsnog op 5-6 tienden komen om in te kunnen halen heAlfa Novanta schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:57:
[...]
Op zich eens. Maar, als de nummer 2 de nummer 1 kon inhalen door DRS, heeft dan de beste rijder gewonnen?
In dat licht is het wel opvallend dat het kennelijk FIA software was die de problemen in de formatieronde veroorzaakte, maar dat de mercedesmotoren zich eraan onttrokken. Ik zou als ik bij een ander team werkte toch wel even aandringen op een onderzoekje.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:50:
[...]
Deze auto's zijn alles behalve ideaal, is genoeg op aan te merken, maar de regels zijn voor iedereen nog wel hetzelfde, alle teams worstelen met dezelfde tekortkomingen. Althans, als het goed is. Gezien de stand van beide kampioenschappen, hebben alle topteams kans op overwinningen en/of hoog in de punten te eindigen, afhankelijk van de baan.
Dat is dan inderdaad de vraag. Zeker als het in de laatste ronde gebeurd. Maar er moet iets om inhalen mogelijk te maken.Alfa Novanta schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:57:
[...]
Op zich eens. Maar, als de nummer 2 de nummer 1 kon inhalen door DRS, heeft dan de beste rijder gewonnen?
Dat is meestal zo met inhaalacties418O2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 14:00:
Je moet alsnog op 5-6 tienden komen om in te kunnen halen he
De meeste racesport is nog gewoon klassiek inhalen. Grootste probleem met F1 is al jaren (decennia) niet kunnen volgen door vuile lucht. Zodra de Aero afneemt krijg je betere races.
Kan er nog steeds niet bij waarom Racing Bulls 2x op hard ging.. ze reden 43 zelfs 44ers waar de kop 40ers reed. En Liam zei er ook niets over naderhand, was redelijk content met zijn race maar imo had er meer ingezeten
Daar sla je de spijker op zijn kop ...Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 14:01:
Dat is dan inderdaad de vraag. Zeker als het in de laatste ronde gebeurd. Maar er moet iets om inhalen mogelijk te maken.
voor een goede race hoeft het niet, voor de entertainment wel
Upgrades die Max prettiger vind? Want Hadjar viel nu heel erg ver terug. Die zat er de laatste tijd wel beter bij? Jammer dat hij niets leek te kunnen mbt verdedigenDaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 13:05:
[...]
Upgrades in Azerbaijan die ze steeds beter zouden begrijpen.
Mijn boefje is liev!
Hadjar reed opzich prima, had alleen pech met de safetycar. Daarvoor verdedigde hij prima tegen Hamilton.JB schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 14:16:
[...]
Upgrades die Max prettiger vind? Want Hadjar viel nu heel erg ver terug. Die zat er de laatste tijd wel beter bij? Jammer dat hij niets leek te kunnen mbt verdedigen
Zo, teruggegeken. Blij dat ik vanmorgen toch niet live heb gekeken, kon zo lekker die start doorspoelen.
Heel fijne race!!
En het mag gezegd worden de FIA en de regie zaten prima bij vandaag
Heel fijne race!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Laat de FIA en de teams maar opschieten dan de komende dagen. Als ik verschillende weersites raadpleeg zie ik regen op het menu voor volgend weekend in Singapore.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:50
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Deze kijkstrategie bevalt mij vandaag inderdaad primaJasphur schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 14:39:
Zo, teruggegeken. Blij dat ik vanmorgen toch niet live heb gekeken, kon zo lekker die start doorspoelen.
Heel fijne race!!
Wel lekker dat het veld zo wordt opgeschud in het seizoen. Alonso zelfs in de punten
Dit is gewoon het resultaat van corporate management. De eerste beslissing die moet worden genomen is "gaan we er een statement uit doen?". Als dat een ja is, dan moet er een commissie gaan besluiten wat dat statement dan gaat zijn, waarna communicatie en PR er ook nog wat van moet vinden. Uiteindelijk is dit het resultaat.
Het is in ieder geval al behoorlijk dat ze een statement uitbrengen, en dat ze actie gaan ondernemen om dit te voorkomen.
Maar ik geef toe, ik moest ook 2 keer lezen voor ik begreep dat ze een software update hadden verspreid naar de teams die dit weer in hun autos moesten zetten. Waarschijnlijk was de change procedure daarvoor ook nooit bedacht/getest.
Gelukkig wel meerdere malen benadrukken dat de teams het óók niet opgemerkt hebben… Sorry FIA, maar als softwaregebruiker ben ik niet perse verantwoordelijk voor foute code
per aspera ad astra
Hier nog een! Lang getwijfeld tussen zondagochtend sporten of eerst de race kijken. Achteraf blij dat ik teruggekeken heb en zo een hoop kon doorspoelen, maar wel echt een hele mooie race gezienJasphur schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 14:39:
Heel fijne race!!
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/gSRX2d6wTezRiaUqdiHsSt1W.jpg?f=fotoalbum_large)