Knipt u thuis ook kaartjes? Verdomd interessant maar gaat u verder. Wat heb je dit weer smakelijk ontdooid! R.I.P Wim T. Schippers
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Leuk, die hebben al een bak ellende meegemaakt.pilskes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:21:
Die Aston Martins zijn toch wel de verrassing van het weekend!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Zeker omdat Antonelli zijn ronde kwijt is.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
Ik zou het doen!
---RAWE CEEK!!!---
Ik denk dat ze op deze circuits meer hebben aan hun ICE dan aan het hybride deel. Maar ze zullen de wagen toch ook wel wat beter hebben gemaakt.pilskes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:34:
Max is het hele weekend al bijzonder snel, ook Hadjar doet prima mee. Zouden ze bij RBR dan toch iets gevonden hebben?
Hahah eerst q3 maar eens.NoFearCreations schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:35:
Klein beetje hopium, wordt dit eindelijk een Max weekend?
Ik zou het doen!
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Welk team? Merc?rammes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:36:
Ze hebben en flink update pakket dus dat zal ook wel helpen
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023 - Zendure SolarFlow 4000 Mix AC+
Die hadden ze vorige race toch al? De laatste van dit jaar. Of bedoel je Mercedes?rammes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:36:
Ze hebben en flink update pakket dus dat zal ook wel helpen
---RAWE CEEK!!!---
Ja dit krijg je met die schijt accus. Valt geen peil op te trekken hoe het over een ronde gaat...NoFearCreations schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:39:
Hele goede 3e sector voor Ant.
Als je in de laatste sector die accu dumpt, loop je hard in.
[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 03-10-2026 10:40 ]
Bij mijn weten heeft RBR geen grote updates voor dit weekend.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023 - Zendure SolarFlow 4000 Mix AC+
Helemaal niet meer dit jaar toch?hansvk schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:43:
[...]
Bij mijn weten heeft RBR geen grote updates voor dit weekend.
Dat is gezegd door het team ja.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar we gaan het nu zien.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 10% gewijzigd door floris_hack op 03-10-2026 10:55 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Doen ze vrijwel nooit voor m'n gevoel...floris_hack schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:54:
Waarom brengt regie Verstappen niet gewoon,full-screen, in beeld? Geweldige ronde!
Mijn boefje is liev!
9 seconden heb ik gehoord.[Roland] schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:55:
in 2017 was de poletijd 1:31.880, zijn we tegenwoordig toch wel een aardig stukje langzamer
Duidelijk de balans wat veranderd ten gunste van S1. En gezien de ruime 3 tienden die hij daar wint op de rest, zo het ook zo maar kunnen dat hij daar een tow heeft gehadExocet schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:54:
Geen paars voor Max in sectoren 2 en 3, had ie in q2 wel
Dat is het signaal dat RBR iets heeft gevonden. En ook nog eens een heel gunstig circuit.sjaool schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:55:
Goed om te zien dat Hadjar mee kan komen.
Een 1-2 voor RBR zou wel heel mooi zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Zewatanejo op 03-10-2026 10:57 ]
---RAWE CEEK!!!---
- DaniëlWW2
- Niet online
ja ze mogen nog een rondje maar ik zeg t je
[ Voor 65% gewijzigd door rammes op 03-10-2026 10:59 ]
Ik zou het doen!
Heel mooi. Helaas heeft Hadjar een 5 plaatsen gridstraf vanwege een nieuwe ICE. Het is te hopen dat hij daarmee wat plekken kan pakken.Zewatanejo schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:57:
[...]
Dat is het signaal dat RBR iets heeft gevonden. En ook nog eens een heel gunstig circuit.
Een 1-2 voor RBR zou wel heel mooi zijn
ehm waar kijk jij?rammes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:58:
POLE! WHOHOOOO
ja ze mogen nog een rondje maar ik zeg t je
Vroeg me ook af of mijn internet zo sloom wasWognummer schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:59:
[...]
ehm waar kijk jij?hier is het nog niet af geen spoilers
tis daar 6 uur later he!Wognummer schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:59:
[...]
ehm waar kijk jij?hier is het nog niet af geen spoilers
Ik zou het doen!
Zelfs nu laten ze max niet zien, man man.Aardappelbakker schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:55:
[...]
Doen ze vrijwel nooit voor m'n gevoel...
HAM is het niet met je eensZewatanejo schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:00:
Track is afgekoeld, dus langzamer denk ik.
- DaniëlWW2
- Niet online
---RAWE CEEK!!!---
Omdat ze gewoon een-voor-een de toppers laten zien, zoals het hoort.floris_hack schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:54:
Waarom brengt regie Verstappen niet gewoon,full-screen, in beeld? Geweldige ronde!
Bah wat een klerezooi.
Gewoon een hele goede ronde van hem. Maar nog steeds 3 tienden langzamer. Leuk VER vs HAM.. morgen
Ik zou het doen!
Herinnert iemand zich dat nog hier?
Ik zou het doen!
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Was toch een mooie qualiMarc H schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:05:
Tot nu toe valt "Bahrein" mij zwaar tegen... Er was bakken met regen voorspelt, maar ik heb nog geen druppel gezien.
DM01 > the ghost of Dieter Mateschitz. Ford had daar weinig mee van doen.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:03:
Toch knap met een Ford op pole.
Gelukkig niet, kan alleen leuk zijn tijdens de race, niet tijdens vrije trainingen en kwalificatie.Marc H schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:05:
Tot nu toe valt "Bahrein" mij zwaar tegen... Er was bakken met regen voorspelt, maar ik heb nog geen druppel gezien.
Uiteindelijk toch wel het nodige bijgedragen aan de ICE.sjaool schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:06:
[...]
DM01 > the ghost of Dieter Mateschitz. Ford had daar weinig mee van doen.
Volgens mij is dat zijn RBF. Ik hoop dat hij in de race ook potten kan breken.rammes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:05:
Hadjar heeft een pruimengezicht die baalt er van
Je weet dat de Ford Cosworth jaren domineerde ?CyBeRSPiN schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:03:
Toch knap met een Ford op pole.
Ik zou het doen!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Die heeft 5 plaatsen grid straf.rammes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:05:
Hadjar heeft een pruimengezicht die baalt er van
[ Voor 8% gewijzigd door Zewatanejo op 03-10-2026 11:10 ]
Volgens wiki 1:30.0[Roland] schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 10:55:
in 2017 was de poletijd 1:31.880, zijn we tegenwoordig toch wel een aardig stukje langzamer
Wikipedia: 2017 Malaysian Grand Prix
Dat is toch niet relevant in 2026? Ford komt terug voor het eerst sinds de V10-periode, dan is een pole in het eerste jaar best knap.rammes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:07:
[...]
Je weet dat de Ford Cosworth jaren domineerde ?
1:30 naar 1:35 is in mijn wereld geen 9 seconden...?
Dat was Ford die het bonnetje oppakte en Cosworth die het ding ontwierp en bouwde.rammes schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:07:
[...]
Je weet dat de Ford Cosworth jaren domineerde ?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ja die heeft er een stuk meer aan gesleuteld dan Ford...sjaool schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:06:
[...]
DM01 > the ghost of Dieter Mateschitz. Ford had daar weinig mee van doen.
Dat gezegd hebbende, hebben ze de toppers van Honda aangevuld met wat goede mensen van Mercedes. Levert blijkbaar goed werk.
[ Voor 20% gewijzigd door MikeyMan op 03-10-2026 11:14 ]
Iets teveel. Ik had liever dat de ICE wat minder was en het electrische deel wat beter. Dan hadden ze niet vooraan gestaan in ADUO.hansvk schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:06:
[...]
Uiteindelijk toch wel het nodige bijgedragen aan de ICE.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Okay, het lijstje is iets langer dan ik dacht.hansvk schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:06:
[...]
Uiteindelijk toch wel het nodige bijgedragen aan de ICE.
- ICE-engineering en ontwikkelingskennis
- Turbo-/verbrandingssimulaties
- Complexe ICE-componenten
- Onderdelen van het charge-air-systeem
- Turbo-componenten
- Uitlaatcollectors
- Thermische systemen en koeling
- 3D-printing/additive manufacturing
- Engine-control software en calibratie
- xROM-simulatiemodel
- Batterijtechnologie en batterij-koeling
- Elektrische motortechnologie
- Energy management en analytics
Die ADUO is gewoon niet eerlijk.asing schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:13:
[...]
Iets teveel. Ik had liever dat de ICE wat minder was en het electrische deel wat beter. Dan hadden ze niet vooraan gestaan in ADUO.
Het is wat ik hoorde. Maar het verschil is sowieso groot.Shinji schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:11:
[...]
1:30 naar 1:35 is in mijn wereld geen 9 seconden...?
De toppers van Honda zatten in Sakura, en die zijn echt niet naar Milton Keynes verhuisd. Red Bull heeft het personeel van het "onderhoudsteam" in Milton Keynes overgenomen. Dus het personeel dat mee ging naar de races en het onderhoud tussen de weekenden deed. Maar dat zijn gewoor "monteurs". De echte engineers zaten allemaal in Japan.MikeyMan schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:13:
Dat gezegd hebbende, hebben ze de toppers van Honda aangevuld met wat goede mensen van Mercedes. Levert blijkbaar goed werk.
Dat gebeurd toch wel vaker? Al zit je 0,001 boven je eigen tijd in een sector, is het geel. Kan je toch nog prima verbeteren?MikeyMan schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 11:02:
Hier weer... Twee keer geel, knoppie drukken, paars laatste sector. Tijd verbeterd. Alle spanning weg.
Bah wat een klerezooi.
Tuurlijk kan dat. Maar zo'n verbetering in de laatste sector is puur batterij. We hebben het ook niet over 0,001s...TinusXIII schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:19:
[...]
Dat gebeurd toch wel vaker? Al zit je 0,001 boven je eigen tijd in een sector, is het geel. Kan je toch nog prima verbeteren?
Was vroeger wel vaker zo, ook zonder batterij, sector 1 en 2 iets liever zijn voor je bandjes zodat je sector 3 meer over hebt. In dit geval zal het inderdaad de accu zijn vermoedelijk, maar een ronde op die manier moeten opbouwen is niet nieuw.MikeyMan schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:39:
[...]
Tuurlijk kan dat. Maar zo'n verbetering in de laatste sector is puur batterij. We hebben het ook niet over 0,001s...
Misschien omdat de FIA niet transparant is hoe zij de krachtsverhoudingen bepalen.
Ik heb er tenminste nog niks over gelezen anders dan dat ze vinden dat de RB ICE de krachtigste is. Maar waarom/waardoor???
Nogmaals, we hebben het hier niet over iets. Dit zijn tienden tegelijk.Shinji schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 13:43:
[...]
Was vroeger wel vaker zo, ook zonder batterij, sector 1 en 2 iets liever zijn voor je bandjes zodat je sector 3 meer over hebt. In dit geval zal het inderdaad de accu zijn vermoedelijk, maar een ronde op die manier moeten opbouwen is niet nieuw.
Ja, dat is niet nieuw...MikeyMan schreef op zaterdag 3 oktober 2026 @ 14:23:
[...]
Nogmaals, we hebben het hier niet over iets. Dit zijn tienden tegelijk.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |