Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Omdat er regels zijn door gebeurtenissen in het verleden. En die regels moeten gerespecteerd worden. Dit heeft niets met salaris en gevaar te maken.KlaasjeNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
[...]
Hoezo? F1 draait toch om snelheid en bij snelheid hoort gevaar. Ik snap overigens dat het een controversiële uitspraak is, maar als er geen gevaar meer is, waarom dan nog miljoenen aan salaris ontvangen?
✌
Bij mij is de zon net onder gegaan.MikeyMan schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
Het wordt wel donker ineens
Omdat deze mensen behoren tot een specifieke selecte groep die een skill bezitten en daar de beste in zijnKlaasjeNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
[...]
Hoezo? F1 draait toch om snelheid en bij snelheid hoort gevaar. Ik snap overigens dat het een controversiële uitspraak is, maar als er geen gevaar meer is, waarom dan nog miljoenen aan salaris ontvangen?
Je legt verbanden waar ze er niet zijn. Omdat F1 gevaarlijk is betekent niet dat coureurs betaald worden per eenheid gevaar.KlaasjeNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
[...]
Topvoetballers verdienen een stuk meer anders, en dat is stukken minder gevaarlijk.KlaasjeNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
Hangen die miljoenen samen met het gevaar of met de rest van het commerciële circus? Dan hoeven die voetballers helemaal niet veel te verdienenKlaasjeNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
[...]
per aspera ad astra
En bij een VSC rijden ze stapvoets?Stab12 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:04:
[...]
Maar toen bestond de VSC nog niet. Niet helemaal vergelijkbaar.
Pas maar op dat Toto je niet hoortknakworst schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:05:
Wat een circus met die unlapped cars, tijdverspilling.
Eens.LAD93 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:05:
[...]
Hangen die miljoenen samen met het gevaar of met de rest van het commerciële circus? Dan hoeven die voetballers helemaal niet veel te verdienen
Hmm ik denk dat ik dan maar eens een carriereswitch moet doen naar baanmarshall of kraandrijver... Als je daar blijkbaar miljoenen mee verdient...KlaasjeNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
[...]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Vond je dat bij AD 2021 ook?knakworst schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:05:
Wat een circus met die unlapped cars, tijdverspilling.
per aspera ad astra
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die hebben nog steeds een minimumtijd waar ze zich aan moeten houden, dus veel sneller kunnen ze ook niet.AvAars schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:07:
Die backmarkers nemen wel de tijd zeg
Genoeg spelers die tijdens een wedstrijd in elkaar storten... Maar het gaat hier over F1, geen voetbal.warp schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:05:
[...]
Topvoetballers verdienen een stuk meer anders, en dat is stukken minder gevaarlijk.
---RAWE CEEK!!!---
GP: "I think we will finish under safety car this way"
LOL
Vorig jaar heeft Max 't hem vergeven, maar dat zal hij vandaag niet doen.LAD93 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:07:
Ik hoop wel dat ANT geen do-or-die actie maakt en dat RUS er met de winst vandoor gaat
Wel bijzonder inderdaad dat je het niet voor elkaar krijgt om een wagen die bij a bij een uitgang staat weg te krijgen zonder 5 ronden achter de safety car te hangenMarrtijn schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:00:
Ongelofelijk voor die 3 meter.
Flickr PSN ID= cheironnl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die mannen in die oranje pakken doen dit vrijwillig hèKlaasjeNL schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:03:
[...]
---RAWE CEEK!!!---
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
---RAWE CEEK!!!---
[ Voor 33% gewijzigd door Thijss85 op 04-10-2026 12:10 ]
Reclame voor F1 vandaag.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Nou nu dan?CrazyFool schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:07:
Vlag maar af! Kan ik rustig aan mijn lunch beginnen
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Famous last words van GP haha.StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:09:
VER: "How many laps are there left?"
LOL
En Antonelli kampioen, kan niet meer mis gaan.
Hij kan juist wel risico nemen, RUS komt geen klap dichterbij...Exocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:10:
Nu moet Antonelli toch geen risico nemen, tweede is goed genoeg
Als ze nu afvlaggen is Russell P3, omdat ze dan 2 rondes terug gaan in de stand voor de eindstand. Dus doe maar niet, zijn auto gaat kapot, niet belonen met een rode vlag..Miki schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:10:
Hou op! Vlag maar af, dit is einde race
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Ik wil jouw glazen bol!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
---RAWE CEEK!!!---
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Tuurlijk geldt dat niet voor de kraanmachinist en baan marchalls. Maar de laatste keer dat het mis ging (Bianchi) en waardoor de regels werden aangescherpt, raakten er geen baanmarchalls gewond._nethack schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:07:
[...]
Hmm ik denk dat ik dan maar eens een carriereswitch moet doen naar baanmarshall of kraandrijver... Als je daar blijkbaar miljoenen mee verdient...
Nogmaals, ik weet dat het een controversiële uitspraak is, maar Verstappen zelf heeft al eens hetzelfde gezegd toen er sprake was van een salarisplafond: "Wij brengen de show en riskeren onze levens".
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Geen reden om af te vlaggen. Haha.Transportman schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:11:
[...]
Als ze nu afvlaggen is Russell P3, omdat ze dan 2 rondes terug gaan in de stand voor de eindstand. Dus doe maar niet, zijn auto gaat kapot, niet belonen met een rode vlag..
Nu zeker…StefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:09:
VER: "How many laps are there left?"
LOL
Mijn boefje is liev!
Daar mist een letterStefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 12:11:
NOR zat gewoon te appen achter het stuur... lol
- DaniëlWW2
- Niet online
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |