Mijn boefje is liev!
Het leek er op dat Max te klooien met redeployment. De auto hield enorm inDoubleDutch schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:15:
Poah de inhaal actie van Max op Piastri. 😳
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
IJsdikte op de Elfstedentocht Check of zwemshort mag op camping in Frankrijk
Op F1 tv denken ze dat het komt door de groen geverfde waterafvoer. Daar zit Charles op en dan zie je hem wegglijden, vervolgens tegensturen en dan pak je weer grip.en dan zo de wand in.Miki schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:14:
[...]
In de regen geef ik je helemaal gelijk maar nu.. hij maakt bijna gelijk een 180 spin. Volgens mij speelt er ook iets mechanisch mee maar ik ben benieuwd naar verdere analyses.
Koelvest?Hippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:18:
Stond Russell nu met regenjas aan?
Nee, dat is een klimaatjas, zodat hij niet koud krijgtHippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:18:
Hij heeft volgens mij zo'n "Japanse" jas aan. Zitten ventilatoren aan die er lucht doorheen blazen om je koel te houden.Hippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:18:
Is wel typische Engelse kledingstijlHippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:18:
Mijn boefje is liev!
Dat dacht ik eerst ook maar ik denk dat het zo'n verkoelingspak is.Hippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:18:
nee toch? band op het groen ligt ook drainage volgens F1pro toen hij daaraf stuurde ging het misKeida schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:17:
Hmm toch lekke band door kleine touche van Piastri?
Ego jas, beetje verlies van ego kan écht niet.azerty schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:18:
[...]
Nee, dat is een klimaatjas, zodat hij niet koud krijgt
Yes net ook meegekregenWaah schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:17:
[...]
Op F1 tv denken ze dat het komt door de groen geverfde waterafvoer. Daar zit Charles op en dan zie je hem wegglijden, vervolgens tegensturen en dan pak je weer grip.en dan zo de wand in.
Het zou wel eea verklaren van die vreemde brake out.
Die hebben ze weer in het cellofaantje gewikkeldHippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:18:
De Alpines doen prima mee.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Deksel van de goot, duidelijk te zien dat het groen net naast het wit iets heel anders is dan de rest van het groen naast het grindWognummer schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:19:
[...]
nee toch? band op het groen ligt ook drainage volgens F1pro toen hij daaraf stuurde ging het mis
Wij hadden zo'n. Jongen in het voetbalteam. Speciale jas voor warm, koud. Zalfje voor de kuiten, zalfje voor de bovenbenen.....PalingDrone schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:20:
[...]
Die hebben ze weer in het cellofaantje gewikkeld
Maar dat was wél een sympathieke gast
exact dat net tijdens de uitleg lieten ze het goed zijn dat groene is niet glad iddPalingDrone schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:21:
[...]
Deksel van de goot, duidelijk te zien dat het groen net naast het wit iets heel anders is dan de rest van het groen naast het grind
6 Sept 2026, 15:18:01, Lap 4
FTFYWaah schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:22:
[...]
Wij hadden zo'n. Jongen in het voetbalteam. Speciale jas voor warm, koud. Zalfje voor de kuiten, zalfje voor de bovenbenen.....![]()
Maar dat was wél een sympathieke gast diva
Maar iedereen ging zo wat daaroverheen? VER iig ook heel duidelijk.Waah schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:17:
[...]
Op F1 tv denken ze dat het komt door de groen geverfde waterafvoer. Daar zit Charles op en dan zie je hem wegglijden, vervolgens tegensturen en dan pak je weer grip.en dan zo de wand in.
Ben ik de enige die dacht "waar is max?" En nog steeds naar nummer 33 zoekt?StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:22:
RESUMPTION ORDER: 63, 10, 3, 43, 81, 1, 41, 44, 87, 31, 5, 12, 27, 22, 30, 55, 11, 23, 77, 18, 14
6 Sept 2026, 15:18:01, Lap 4
Absoluut niet op dezelfde plek. Leclerc mist volledig de apex en komt veel eerder op het groenTreveo schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:24:
[...]
Maar iedereen ging zo wat daaroverheen? VER iig ook heel duidelijk.
Klopt max gaat er heel duidelijk overheen, zodat zijn band niet langdurig op die goot zit... Leclerc zit heel lang op die goot. Dus risico.Treveo schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:24:
[...]
Je kan eroverheen gaan, maar niet erop gas geven.Treveo schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:24:
[...]
Dan krijg je 1 wiel wat wel grip heeft en de ander niet.
JaWaah schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:24:
[...]
Ben ik de enige die dacht "waar is max?" En nog steeds naar nummer 33 zoekt?
Ik dacht ffe, huh, wat doet ie op plaats 6?Waah schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:24:
[...]
Ben ik de enige die dacht "waar is max?" En nog steeds naar nummer 33 zoekt?
Misschien precies op het verkeerde moment uit accelereren van LEC wat net ff verkeerd uitviel.Treveo schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:24:
[...]
Zat hij verder richting grind op het groen en minder op de goot dan had hij meer grip gehad, zoals VER
azerty schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:26:
[...]
Ik dacht ffe, huh, wat doet ie op plaats 6?
Ach het scheelde Mar 1 punt vorig jaar
Hamilton in het grind en viel terug, Leclerc crash en een inhaalactie op Piastri.Exocet schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:20:
Hoe komt Collapinto op 4?
"When you grow up your heart dies"
6 Sept 2026, 15:26:24, Lap 4
Lieten ze net bij Sky zien. Leclerc mist de apex doordat hij Piastri aan de binnenkant had zitten, kon niet naar binnen sturen zoals de anderen dat wel dedenEmgeebee schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:26:
Lijkt erop dat LEC al wijder de bocht inging na vlak ervoor met PIA te hebben gestreden om position, hierdoor de apex mistte en vervolgens vol gas op de witte lijn / groen beton ging. Boem.
Ik had 5 seconden verwachtStefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:27:
FIA STEWARDS: TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 16 (LEC) AND 44 (HAM) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION (15:03:44)
6 Sept 2026, 15:26:24, Lap 4
6 Sept 2026, 15:27:50, Lap 4
En daarom heb ik ook wel wat met Leclerc.Frappuccino schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:14:
[...]
Er waren tijden dat Max om dit soort gedrag verketterd werd. En Charles doet het een tandje erger waarbij het altijd lijkt alsof ie maar wat doet op goed geluk ipv dat het een doordachte actie is. De dood of de gladiolen.
Ik dacht eerder te zien dat ze klaar waren.StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:28:
RACE WILL RESUME AT 15:39
6 Sept 2026, 15:27:50, Lap 4
Behalve ANT en TSU, die zijn gestart op harde bandenHippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:29:
Allemaal naar wit dus...
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
En met pech geen pitstops meer.Hippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:29:
Allemaal naar wit dus...
Dan zal het een vrij vlakke race worden als dat doorgaat. Dan is Antonelli nog leuk om te zien wat die gaat doen.
Al kan Ferrari het altijd zelf nog wel volledig verknallen....
Niet voor diegenen die op hard waren gestart inderdaad.TheBrut3 schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:31:
Iedereen op hards en in een polonaise naar de finish? Op de harde starters na dan.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
---RAWE CEEK!!!---
Neem aan gewoon een staande. Geen aanleiding voor een rollende toch?NoFearCreations schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:32:
Wat denken we, staande of rollende start?
Staande startNoFearCreations schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:32:
Staand. Zie geen enkele reden voor een rollende start.NoFearCreations schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:32:
"Le Mans" startNoFearCreations schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:32:
De traditionele met sprint?
All your base are belong to us
Rennen naar je auto, instappen en gaan (maar dat doen ze op Le Mans ook al een tijdje niet meer)
Was wel spektakel maar uiteraard te gevaarlijk en met de huidige F1 auto's onmogelijk
[ Voor 17% gewijzigd door PalingDrone op 06-09-2026 15:35 ]
Pijnlijk om te zienChocoball schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:33:
Leclerc in 2020 en 2026 in Parabolica.
[Afbeelding]
Hij denkt dat die de nieuwe Hamilton is....
Zodra die naar Mercedes ging, ging die zich gedragen als Lewis... Alleen is Lewis nog enigzins sympathiek.
Daarom zei ik: kinderen, steps weg. We gaan racen!
Waarom hoor ik opeens de Imperial March van Star Wars in de achtergrond?
Z'n favoriete bocht bandenstapel.
Maar echt sneu voor LEC, had hem wel een mooie race gegund
en de reden dat Porsche contactsleutel links zit.PalingDrone schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:34:
[...]
Rennen naar je auto, instappen en gaan (maar dat doen ze op Le Mans ook al een tijdje niet meer)
Was wel spektakel maar uiteraard te gevaarlijk en met de huidige F1 auto's onmogelijk
Zodat je kon starten met links en met rechts je kon schakelen naar z'n 1.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Klopt, ze zijn klaar maar er zit altijd 10 minuten tussen de 'resume message' en de herstart van de race (met de opwarmronde).Arjantje72 schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:29:
[...]
Ik dacht eerder te zien dat ze klaar waren.
Een beetje Ferrari-fan is niet onbekend met pijnlijke momenten, dat scheelt
No pain, no gain Ferrari-fanSomerenV schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:39:
[...]
Een beetje Ferrari-fan is niet onbekend met pijnlijke momenten, dat scheelt
Ja, kost namelijk brandstof.Hippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:39:
Het rondje naar de start is ook een lap?
6 Sept 2026, 15:40:01, Lap 4
"ieder rondje is anders"Hippocampus schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:39:
Het rondje naar de start is ook een lap?
"When you grow up your heart dies"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Leuke gok!StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:41:
Bandenstaatje van de herstart, VER als een van de weinigen op mediums:
[Afbeelding]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Degenen die op mediums gestart zijn moeten naar de hard.StefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:41:
Bandenstaatje van de herstart, VER als een van de weinigen op mediums:
[Afbeelding]
Soft kan naar medium en later nog een keertje medium
6 Sept 2026, 15:42:23, Lap 5
FTFYPierre schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:41:
En we mogen weer, kijken wie bocht 1 in duikt uit vliegt. Veel plezier allemaal.
Dacht even dat het Russel zijn auto was. 🫣Treveo schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:42:
VER is zijn banden goed aan het roken
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
Welja, komop racen met die lollieStefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:43:
EXTRA FORMATION LAP
6 Sept 2026, 15:42:23, Lap 5
STANDING START
6 Sept 2026, 15:43:11, Lap 5
Hehehe, dacht ik ook evenDoubleDutch schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:43:
[...]
Dacht even dat het Russel zijn auto was. 🫣
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/UOXv0b3nTJx263Aucotyr8To.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jcgTtKzC81W0P5XkJpD0USaf.jpg?f=fotoalbum_large)