- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mijn boefje is liev!
Hier staan alle beschikbare schermen te streamen , de chips paraat, biertje erbij en een bak zelfgemaakte extra hot chilisaus om te zorgen dat we een leuke pittige en hete race te zien krijgen.
- Gasly op pole, houdt ie 't vol?
- Antonelli en Lawson achteraan, veel inhaal?
- LEC vs HAM
- NOR en PIA relatief achter; snelste auto?
Alle ingrediënten voor een leuke race. Chaos pls.
Toilet ook al gereserveerd na de race?PalingDrone schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:01:
Veel plezier allemaal!![]()
![]()
Hier staan alle beschikbare schermen te streamen , de chips paraat, biertje erbij en een bak zelfgemaakte extra hot chilisaus om te zorgen dat we een leuke pittige en hete race te zien krijgen.
Billenknijpen in 3--2--1....
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Tja, ongelofelijk. Vraag mij af wat we volgende keer krijgen... Beide Williams op de front row?dawg schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:01:
Gasly op pole. Het is wat heh, dit seizoen.
Ik vind het wel leuk, een underdog die het goed doet.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
wou net zeggen.Waah schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:04:
Lekker Hamilton. Dat past toch nooit
Dat zag je aankomen. Of 2 fers eraf
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
"When you grow up your heart dies"
6 Sept 2026, 15:05:26, Lap 2
Gewoon bocht overslaan, moet kunnen, toch?418O2 schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:06:
De regie zit ook lekker op te letten...
Just an inshidentStefanVerkerk schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:06:
TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 16 (LEC) AND 44 (HAM) NOTED (15:03:44)
6 Sept 2026, 15:05:26, Lap 2
Zelfde als toen max er bovenop ging. Ja, je hebt de buitenkant en zit ervoor. Maar Charles kan niet verdwijnen.DarkSide schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:05:
[...]
wou net zeggen.
Dat zag je aankomen. Of 2 fers eraf
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Lec maakt move. En de regie denkt. LAten we het spannend houden
De kijkers zien straks wel of lec of gas als eerste weer in beeld is
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
- DaniëlWW2
- Niet online
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Weer plekje winstAmaze86 schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:08:
Hamilton blij.
JaTheBrut3 schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:07:
Hoppa, mega crash! Wordt dat rood?
- DaniëlWW2
- Niet online
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Leek mij gewoon the enthousiast de bocht ingaan om niet ingrhaald te worden.sjaool schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:08:
Het zou mij niet verbazen dat de motor dingen deed die Charles niet kon corrigeren.
Oei.. zit er niet helemaal lekker bij hoor
[ Voor 8% gewijzigd door MaD_co op 06-09-2026 15:09 ]
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Adrenaline. Nu zit die wel ff bij te komen.tuinïnen schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:09:
En meteen uitstappen, na zo'n klap ben je toch even pudding
VER crash van Zandvoort '26dawg schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:08:
Lijkt wel op Max crash in Silverstone ‘21.
- DaniëlWW2
- Niet online
Drie ronden en een eruit, de ander ver achter.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zit net op het groene stuk. Leek ook iets van grind te liggen? Je gaat daar vol op het gas terwijl je nog draait dus kan zo maar.Miki schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:10:
In de herhalingen snap ik het nog steeds niet, het lijkt erop alsof de achteras blokkeert of iets dergelijks. Rare spin
Deze reparatie gaat wel even duren.
ja dat duurde best langIllegal_Alien schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:10:
Kom op, kom even met die medical car.
Of de deployment die aan/uit deed ipv gedoseerdMiki schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:10:
In de herhalingen snap ik het nog steeds niet, het lijkt erop alsof de achteras blokkeert of iets dergelijks. Rare spin
Eerder nieuwe rood, Nog maar 3 rondjes gereden en met een herstart kan je weer wat plekken winnenmr thee schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:10:
alle roodgangers zullen wel naar de hards gaan ?
Liever zo dan als oude omaatjes rondrijden. We kijken racen, geen formule Benidorm.Frappuccino schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:11:
Charles is standaard veel te agressief in de openingsronde. Karma.
Passie. Prachtig toch?skimine schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:11:
Dat meisje in het publiek heeft het er wel zwaar mee
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
In de regen geef ik je helemaal gelijk maar nu.. hij maakt bijna gelijk een 180 spin. Volgens mij speelt er ook iets mechanisch mee maar ik ben benieuwd naar verdere analyses.Waah schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:11:
[...]
Zit net op het groene stuk. Leek ook iets van grind te liggen? Je gaat daar vol op het gas terwijl je nog draait dus kan zo maar.
Dat deed hij met opzet,hij had geen zin om boven op Ham te belanden. 🤡Amaze86 schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:13:
Zo Max kwam best slecht weg bij de start.
Er waren tijden dat Max om dit soort gedrag verketterd werd. En Charles doet het een tandje erger waarbij het altijd lijkt alsof ie maar wat doet op goed geluk ipv dat het een doordachte actie is. De dood of de gladiolen.Waah schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:12:
[...]
Liever zo dan als oude omaatjes rondrijden. We kijken racen, geen formule Benidorm.
Fiat PuntoTheBrut3 schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:14:
Max had eigenlijk best wel een poepstart.
Eens. Onmogelijke plek om hem er daar naast te zetten. Nu was het zijn teammaat, dus liet HAM meer ruimte dan in '21.PatrickC schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:13:
In de herhaling is duidelijk dat Charles niets verkeerd deed bij Lewis… Lewis nam een risico en betaalde er uiteindelijk voor.
Nou dat, gewoon een netjes laten staan. Niets verkeerd en helemaal geen "pushed off".PatrickC schreef op zondag 6 september 2026 @ 15:13:
In de herhaling is duidelijk dat Charles niets verkeerd deed bij Lewis… Lewis nam een risico en betaalde er uiteindelijk voor.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |