Ik had eerder verwacht dat Horner even langskomt om tegen Red Bull te zeggen: "....change your f****** car!!"DaniëlWW2 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 14:03:
[...]
Is hij al aan het bekvechten met Toto over ADUO?
Wat slecht...
Overgeschakeld nu.. Maar waarom rijdt die bobo mee? Die lijkt niet eens een lego wagen te hebben...
En toen zaten ze vast!
---RAWE CEEK!!!---
Ik zie dat Verstappen de racestrategie voor vanmiddag aan het uitproberen is....achteraan rijden
Voormalige Senior Communications Manager van Red Bull Racing (Alice Hedworth) loopt naast Christian Horner en ze worden gefilmd. Is dit een hint dat hij heeft getekend bij een bestaande team?Chocoball schreef op zondag 5 juli 2026 @ 13:23:
[...]
Geen nood de hulptroepen zijn onderweg
[Afbeelding]
Helaas gemist! Wie heeft er gewonnen?
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Geen idee! Het enige wat ik weet is dat de stewards een drukke middag gaat hebben want er zijn enorm veel track limits begaan en stukken afgesneden etc. Dat wordt een 10 sec tijdstraf voor Gasly.
Horner zou terug willen in de Formule 1 maar niet als teamprincipal en minimaal iets in de rol van CEO. Dus het gerucht dat hij mogelijk team principal bij Aston Martin wordt lijkt mij wat voorbarig. Hoewel CEO Andy Cowell Aston Martin definitief dit jaar schijnt te verlaten.NeverSettle schreef op zondag 5 juli 2026 @ 14:22:
[...]
Voormalige Senior Communications Manager van Red Bull Racing (Alice Hedworth) loopt naast Christian Horner en ze worden gefilmd. Is dit een hint dat hij heeft getekend bij een bestaande team?
De andere opties die al reeds bekend zijn is samen met investeerders het 24% aandeel in Alpine van Otro Capital overnemen. Mocht BYD beslissen in de Formule 1 te stappen met overname van een bestaand team of nieuw team dan daar eventueel aan de slag te gaan.
10 plaatsen gridstraf voor Stroll voor een 5e energy store en 5e control electronics waar voor beiden maximaal 4 per seizoen gelden.
Laat dit reed ook mee in de Lego parade zie ik.
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-07-2026 16:06 ]
Het is tijd dat Max stopt met F1. Ik kijk niet uit naar de maandagen, maar volgens mij heeft hij nog minder zin in zijn werk dan ik. En hij krijgt er 60 miljoen per jaar voor.
Hij doet zichzelf en de sport hier geen plezier mee. Normaliter keek of las ik wel nog wat interviews met hem. Maar enige wat ik nu zie is:
Hij doet zichzelf en de sport hier geen plezier mee. Normaliter keek of las ik wel nog wat interviews met hem. Maar enige wat ik nu zie is:
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Laat hem maar lekker Nascar ofzo proberen. Eens kijken wat hij er dan van bakt.uchiha tijntje schreef op zondag 5 juli 2026 @ 15:30:
Het is tijd dat Max stopt met F1. Ik kijk niet uit naar de maandagen, maar volgens mij heeft hij nog minder zin in zijn werk dan ik. En hij krijgt er 60 miljoen per jaar voor.
[Afbeelding]
edit:
superleuk al die celebs op de grid:|
superleuk al die celebs op de grid:|
[ Voor 3% gewijzigd door Internet Janny op 05-07-2026 15:39 ]
Zero compensation
Geen idee of mijn eigen accu de hele race opgeladen blijft maar desondanks fijne race iedereen.
Fijne race!, al moet ik zeggen dat ik de tour er ook bij heb aanstaan.
Fijne race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hier ook met een schuin oog op de Tour, maar allemaal een fijne race tot straks.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Goedemiddag! Veel plezier iedereen. Ik kijk half mee, vanaf de laptop in de achtertuin bij een verjaardag haha. Geen idee hoe lang ik blijf kijken, afhankelijk van hoe de start gaat.
Ik hoop dat Ferrari een strijdplan heeft en wat spanning kan bieden. Of dat een safety car ofzo de boel op zijn kop zet. Anyhow, wel een mooi circuit!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Fijne race allemaal!
* APClll probeert de positieve accu vol te houden
* APClll probeert de positieve accu vol te houden
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ben er ook "bang" voor... maar we gaat t zien.
Hopelijk gaan er een 2 Mercedessen, 2 Ferraris, en een McLaren kapot.
Hup Max
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Hopelijk word het geen treintje rijden of een battle of the battery. Maar een mooie race vol sensatie
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Fijne race allemaal.
Hopelijk een beetje een vermakelijke race,maar ben er bang voor.
Wat starten ze allemaal traag bij de formation lap
Eerste 5 rondes zijn leuk, enjoy 😁
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er is geen stream waarbij niet elke 5 minuten families te zien ga krijgen?
Ik denk dat de batterij al eerder leeg isAmaze86 schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:02:
Eerste 5 rondes zijn leuk, enjoy 😁
Zero compensation
- DaniëlWW2
- Niet online
Alonso lijkt al stuk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ALO maakt al vóór de start spannend
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Bandenstaatje: iedereen op mediums. En ALO staat stil. Jammer joh. Oh hij rijdt weer.
Alonso denkt zoek het allemaal lekker uit...
This is a waste of time.
This is a waste of time.
Begint gelijk goed
De Britten zullen dit geweldig vinden..DoubleDutch schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:01:
Fijne race allemaal.![]()
'The crowd are so support here' lol, dat was destijds bij VER niet zo.
Aston Martin in de formation lap al op een ronde gezet? 🤡
Ik geef de Ferrari's twee rondjes.
Zero compensation
Yes chaos!
- DaniëlWW2
- Niet online
Zowaar een normale start voor beide Red Bulls.
Voor? Out, P3, tijdstraf?Internet Janny schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:05:
Ik geef de Ferrari's twee rondjes.
Als Russel van Hadjar verliest zal Toto echt wel kijken naar alternatieve opties mag ik hopen…
MaxBiaggioLuciano schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:07:
Als Russel van Hadjar verliest zal Toto echt wel kijken naar alternatieve opties mag ik hopen…
Rijdt Max nog met de defecte motor of hebben ze het probleem gevonden?
Nou Russell kan weer zonder druk rijden.
Zero compensation
Heerlijk dat gevecht tussen de beide Red Bulls.
Zelfde motor.DoubleDutch schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:08:
Rijdt Max nog met de defecte motor of hebben ze het probleem gevonden?
FIA STEWARDS: TURN 6 INCIDENT INVOLVING CARS 23 (ALB) AND 87 (BEA) UNDER INVESTIGATION (15:04:34)
5 Jul 2026, 16:08:28, Lap 3
5 Jul 2026, 16:08:28, Lap 3
Doet me denken toen Ricciardo nog voor Red Bull reedt
Rondetijden voor ronde 3
| 1 | LEC | 1:33.995 |
| 2 | HAM | 1:34.050 |
| 3 | ANT | 1:34.050 |
| 4 | RUS | 1:34.725 |
| 5 | VER | 1:35.127 |
| 6 | HAD | 1:36.372 |
| 7 | NOR | 1:35.241 |
| 8 | LAW | 1:36.255 |
| 9 | LIN | 1:35.959 |
| 10 | SAI | 1:36.470 |
Doe maar een Baku'tje ja graag.G_Dragon schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:09:
Doet me denken toen Ricciardo nog voor Red Bull reedt
Zero compensation
Nee joh ben je gek?
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 23 (ALB) (15:04:34)
5 Jul 2026, 16:11:35, Lap 5
5 Jul 2026, 16:11:35, Lap 5
Uh oh, HAM in de problemen?
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - FALSE START - MOVING BEFORE SIGNAL (15:03:53)
5 Jul 2026, 16:12:22, Lap 6
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - FALSE START - MOVING BEFORE SIGNAL (15:03:53)
5 Jul 2026, 16:12:22, Lap 6
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) UNDER INVESTIGATION - FALSE START - MOVING BEFORE SIGNAL (15:03:53)
5 Jul 2026, 16:14:11, Lap 7
5 Jul 2026, 16:14:11, Lap 7
Oh nee, Ham valse start?
---RAWE CEEK!!!---
5 seconden penalty voor HAM
How bad is it on a scale from one to Spurs
Die doet pijn bij Hamilton
Blijf het bijzonder vinden, maar 5 seconden straf voor een valse start.
Is dit normaal niet 10?G_Dragon schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:16:
Die doet pijn bij Hamilton
Gok nog eens.HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:15:
Een Brit, gok geen staf.
eEn BrIt HiJ krIgHT vAsT geEn StrAfHollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:15:
Een Brit, gok geen staf.
"Hij wilt" is altijd fout.
Blijkbaar bestaan wonderen toch nog, de FIA die een brit een straf geeft?HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:15:
Een Brit, gok geen staf.
Tja brits paspoort he
10 seconde tijdstraf is voor vertrekken voor de start, 5 seconde voor bewegen voor de start. Kleine nuance. Heeft niks met paspoorten te maken.
Wel goed om Ferrari nu vooraan te zien, misschien wordt het nog spannend dit seizoen.
Vetrekken is toch bewegen en andersom? Best verwarrend.StefanVerkerk schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:18:
10 seconde tijdstraf is voor vertrekken voor de start, 5 seconde voor bewegen voor de start. Kleine nuance. Heeft niks met paspoorten te maken.
Maar hij was al aan het rollen, daar heb je toch voordelen van?StefanVerkerk schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:18:
Nee.Yonix schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:16:
5? Dat is toch altijd 10 seconden?
Russel ziet max dichterbij komen en roept "mn gearbox doet raar"....
...Yeah right
...Yeah right
[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 05-07-2026 16:20 ]
Geef nou gewoon je ongelijk toe.HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:19:
[...]
Maar hij was al aan het rollen, daar heb je toch voordelen van?
De stewards bepalen dit aan de hand van de situatie:
Vijf seconden tijdstraf – bij minimale beweging zonder veel impact.
Tien seconden tijdstraf – bij iets ernstigere gevallen.
Drive-through penalty – bij duidelijke en significante beweging met voordeel.
Vijf seconden tijdstraf – bij minimale beweging zonder veel impact.
Tien seconden tijdstraf – bij iets ernstigere gevallen.
Drive-through penalty – bij duidelijke en significante beweging met voordeel.
Hij stopte ook weer. De start was dus een staande, niet een rollende.HollowGamer schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:19:
[...]
Maar hij was al aan het rollen, daar heb je toch voordelen van?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
- DaniëlWW2
- Niet online
Ondertussen is Max erg te spreken over de PU en de afstelling.
Klein wonder dat hij het tempo nog bijhoud.
Klein wonder dat hij het tempo nog bijhoud.
Gelukkig is de pitwall ervan overtuigd dat er geen probleem isFormat-C schreef op zondag 5 juli 2026 @ 16:20:
Russel ziet max dichterbij komen en roept "mn gearbox doet raar"....
...Yeah right
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/ZcLQfqegH8SyDF6UoZlTj5cy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WiPo1o3sF4vfu2khezMZvMLB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Owo7RYb2b9n8K2Xi4qG84mIy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ean8o4gpTqzKjoD5bjfrvfOn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mCJ78SKFZcyn0HgWWzXG4FWl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/e6qkdrw431cMmfyAaV6pYljp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AkUclSTYpq4GuktYfFyIbmkF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9KCZtK43l4yxgRNXiNFoXrXn.jpg?f=fotoalbum_large)