ViaPlay heeft last te hebben dat kijkers naar F1TV gaan, maar ik geef het elke keer weer een kans, maar het is gewoon niet te doen. Er werden op het begin 'gekke fans' geinterviewd die van links-naar-rechts gingen..
Op F1TV krijg ik gewoon een serieuze analyse te zien, ook luchtig genoeg ook.
Op F1TV krijg ik gewoon een serieuze analyse te zien, ook luchtig genoeg ook.
:strip_exif()/f/image/6ndCDPBTr7d0EeKYJGx3HZkw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jQieOsuAjl8R7ZbCj0f6PwXW.jpg?f=fotoalbum_large)