[F1 2026] Race 8 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ViaPlay heeft last te hebben dat kijkers naar F1TV gaan, maar ik geef het elke keer weer een kans, maar het is gewoon niet te doen. Er werden op het begin 'gekke fans' geinterviewd die van links-naar-rechts gingen..

Op F1TV krijg ik gewoon een serieuze analyse te zien, ook luchtig genoeg ook.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
-

Verkeerd gelezen. :-(

[ Voor 89% gewijzigd door plizz op 28-06-2026 14:45 ]


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ziet er niet echt live uit?

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Nu online

Internet Janny

He does it for free

Veel kijkplezier zo iedereen.

Zero compensation


  • ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:02
Er zat wat vertraging tussen het geluid en de beweging van de mond, die er nu niet meer in zit inderdaad.

  • durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:51
Fijne race allemaal

  • APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:39

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Veel plezier allemaal, en probeer 't hoofd koel te houden en de keel nat! :D

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Fijne race allemaal. Hopelijk zien we nog wat interessant race verloop.

  • Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:51
Veel plezier allemaal, en een fijne race gewenst!

Kans op SC/VSC 50%, kans op regen 10%. 2 of 3 stops, blijven de Mercedessen heel of kan er iemand voor een verrassing zorgen?

  • D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:00
Fijne race allemaal

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
Goedemiddag! Een hele korte nacht vanwege een stormchase, maar wel de verjaardagsvisite voor 14:00u de deur uit. Dus nu mooi op tijd F1 kijken. Veel plezier iedereen!

Bandenstaatje: iedereen op nieuwe mediums behalve BOR en SAI die op nieuwe softs starten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ceeLOHibp4GyjyUl3onzfJhAmy4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6ndCDPBTr7d0EeKYJGx3HZkw.jpg?f=fotoalbum_large

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:08

Pierre

Van nature lui!

Zo wij zitten er klaar voor, even een blikje Red Bull er in kiepen go Kimi, rij George maar even om de oren.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Veel plezier met de race!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kJX3e2mkextYGAhFT_5i6b1NoNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jQieOsuAjl8R7ZbCj0f6PwXW.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Fijne race allemaal! oOo :9B

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:47
Veel plezier allemaal en #weesliefvoorelkaar :)

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hopen dat we een 4 team battle vooraan krijgen net als die kwalificatie van gisteren.

Beetje hitte en wat drama met betrouwbaarheid zou het compleet maken

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35

Format-C

Tracing Rays

Have fun.

Hopelijk krijgen we geen slaapverwekkende optocht, want mn oogleden voelen nu al droog en zwaar aan door te weinig slaap vannacht.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18:15
Fijne race allemaal!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 10%
28 Jun 2026, 14:51:54, Lap 1

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:20

sjaool

Every life should have 9 cats

Eens zien of George een goede start heeft. Fijne race allemaal!

"When you grow up your heart dies"


  • PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Fijne race allemaal en remember "stay cool and hydrated" :9B
*O* :)F

  • Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:41
Mijn vrouw heeft met vrienden een ‘Bob Ross-middag’ in de tuin, wat eigenlijk gewoon een excuus is om wijn te drinken :p, maar mijn zoon en ik zitten klaar voor de race! 8)

Dat het weer een chaotische race mag worden met vele uitvallers, zoals elke race tot nu toe.

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fijne race allemaal!

  • Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:15
StefanVerkerk schreef op zondag 28 juni 2026 @ 14:59:
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 10%
28 Jun 2026, 14:51:54, Lap 1
Nah niks dus.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
Format-C schreef op zondag 28 juni 2026 @ 14:59:
Have fun.

Hopelijk krijgen we geen slaapverwekkende optocht, want mn oogleden voelen nu al droog en zwaar aan door te weinig slaap vannacht.
niets beter dan wat extra slaap tijdens een saaie race toch ;)


ik hoop idd ook op iets spannenders dan een optocht maar er zaten leuke tussen dit jaar

  • Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Weet iemand hier hoe het zit met de upgrades op de wagen van Verstappen? Rijdt hij nu met een vorige spec?

All your base are belong to us


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
Max zakt wel erg terug tijdens de opwarmronde. Hopelijk gaat NOR niet klagen.

  • D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:00
Ample Energy schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:01:
Weet iemand hier hoe het zit met de upgrades op de wagen van Verstappen? Rijdt hij nu met een vorige spec?
identieke specs, anders had hij achteraan moeten starten

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19:03
Hij moet eerst maar eens goed wegkomen… geen garantie met de RB

  • Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:33
Fijne race iedereen

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
ANT doet aan een sidequest: zo vaak mogelijk van de baan gaan in de eerste ronde zonder plekken terug te geven lol.

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
StefanVerkerk schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:04:
ANT doet aan een sidequest: zo vaak mogelijk van de baan gaan in de eerste ronde zonder plekken terug te geven lol.
Extra handicapt is welkom :9

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

LEC liet HAM daar wel leven zeg maar... :P

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:48
Veel plezier allen!

Twente komt eraan!


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
ANT is wel commited vandaag

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02
Ben bang dat Russell gewoon wegrijdt...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:11
ANT moet ff zijn TomTom updaten

  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
StefanVerkerk schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:04:
ANT doet aan een sidequest: zo vaak mogelijk van de baan gaan in de eerste ronde zonder plekken terug te geven lol.
Hij blijft maar bezig haha

  • skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:56
Veel plezier iedereen!

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
Geweldig gevecht tussen VER LEC ANT!

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wauw!! Verstappen wat een geweldige actie!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:51
Ant heeft een probleem? of gewoon koude banden

  • Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Neem aan dat dat al drie keer track limits zijn?

Ik ben een mens en dus onderdeel van het probleem.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
He's back2

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:01
Wat een vette beelden vanuit die drone van die inhaalactie van Max :)

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
BOT de pits in met brandende remmen(?) aldus SkyF1/F1TV

  • DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:16
Oké oké, eerlijk is eerlijk dat was een mooi drone shot.

  • DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:11
Max P3 dubbele inhaal actie. 🥳

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35

Format-C

Tracing Rays

Er zit n haar in mn glas! :+

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 28-06-2026 15:07 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
Race control vind de uitstapjes van ANT wat minder interessant.

TURN 1 INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (15:03:28)
28 Jun 2026, 15:06:16, Lap 3

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Bottas is on fire :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:20

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat drone shot is wel erg mooi. Erg dicht op de actie ook.

"When you grow up your heart dies"


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
2e keer noted voor ANT:

TURN 3 INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (15:03:42)
28 Jun 2026, 15:06:47, Lap 3

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Iedereen is on fire. Lawson ook :o

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Lawson is ook on fire :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
Rondetijden voor ronde 3
1RUS1:11.818
2HAM1:11.974
3VER1:12.084
4LEC1:12.446
5ANT1:12.568
6PIA1:12.701
7NOR1:13.015
8HAD1:13.499
9LAW1:13.610
10LIN1:13.483

  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Erg goede openingsfase van Verstappen. In de eerste ronde leek hij het even lastig te hebben en moest hij vooral verdedigen, maar wat een actie om op deze manier Antonelli en vlak daarna ook Leclerc in te halen!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
VER > FL

Rondetijden voor ronde 4
1RUS1:11.779
2HAM1:11.937
3VER1:11.733
4LEC1:11.971
5ANT1:12.114
6PIA1:12.360
7NOR1:12.630
8HAD1:13.029
9LAW1:14.368
10LIN1:13.913

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
FIA STEWARDS: TURN 3 INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (15:03:42)
28 Jun 2026, 15:08:27, Lap 5

1e van de 2 noted van ANT

  • wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:10

wontcachme

You catch me? No you wont

Met iedereen on fire, waar is Will Greg?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35

Format-C

Tracing Rays

Lawson is on fire.

Mooi voor hem! :p

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 5 (BOR) AND 10 (GAS) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:05:16)
28 Jun 2026, 15:08:44, Lap 5

  • skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18:56
Perez heeft ook al rook 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door skimine op 28-06-2026 15:09 ]


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Haha leuk al die nieuwe technologie, vliegt allemaal in de brand :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
Nu wil ik toch echt wel vlammen zien!

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
Bastien schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:06:
Neem aan dat dat al drie keer track limits zijn?
De eerste druppelt nu binnen:

CAR 12 (ANT) TIME 1:14.216 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 1 LAP 2 15:04:42
28 Jun 2026, 15:09:15, Lap 5

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35

Format-C

Tracing Rays

Temu remmen?

Edit: Max komt eraan!!! :)F

[ Voor 57% gewijzigd door Format-C op 28-06-2026 15:11 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
FIA STEWARDS: TURN 5 INCIDENT INVOLVING CARS 5 (BOR) AND 10 (GAS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:05:16)
28 Jun 2026, 15:09:51, Lap 6

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Die updates van RBR gaan toch ook wel lekker lijkt het?

per aspera ad astra


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
G_Dragon schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:09:
Haha leuk al die nieuwe technologie, vliegt allemaal in de brand :+
Daarna kunnen gelijk BBQ opstarten :+

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
HAM zijn ronde 1 bocht 2 ook track limits:

CAR 44 (HAM) TIME 1:12.028 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 1 LAP 2 15:04:42
28 Jun 2026, 15:10:19, Lap 6


CAR 44 (HAM) TIME 1:12.028 WILL BE REINSTATED
28 Jun 2026, 15:11:11, Lap 7

[ Voor 22% gewijzigd door StefanVerkerk op 28-06-2026 15:11 ]


  • APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:39

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Een paar sate spiesjes aan de halo hangen, en gaan met die banaan vuurkorf :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35

Format-C

Tracing Rays

APClll schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:11:
Een paar sate spiesjes aan de halo hangen, en gaan met die banaan vuurkorf :P
Kip-Carbon. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Format-C schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:10:
Temu remmen?

Edit: Max komt eraan!!! :)F
China is banned in Amerika ;)

  • Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:33
Al terug naar het aantal auto's op de baan zoals vorig jaar.

Op die manier merk je de drukte van de extra rijders niet echt.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
Rondetijden voor ronde 7
1RUS1:11.975
2HAM1:12.430
3VER1:12.072
4ANT1:12.607
5LEC1:13.951
6PIA1:12.773
7NOR1:13.459
8HAD1:12.706
9LAW1:13.265
10LIN1:13.614

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:19
Leclerc gaat niet echt lekker.

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02
Wat ging Antonelli makkelijk langs Leclerc

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:19
nocalimero schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:13:
Wat ging Antonelli makkelijk langs Leclerc
Wel een echte accu inhaalactie leek het.

  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:01
Hoe had HAM DRS?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:20

sjaool

Every life should have 9 cats

TinusXIII schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:13:
[...]

Wel een echte accu inhaalactie leek het.
Boost

"When you grow up your heart dies"


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:02

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:19
DRS bestaat niet meer.

straight line mode, iedereen kan de vleugels open klappen.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
PER gaat nog een straf krijgen terwijl hij al uitgevallen is(?)

INCIDENT INVOLVING CAR 11 (PER) NOTED - FALSE START - MOVING BEFORE SIGNAL (15:03:09)
28 Jun 2026, 15:13:54, Lap 9

  • Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

DRS bestaat niet meer. Dat weet je toch?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter


  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:01
TinusXIII schreef op zondag 28 juni 2026 @ 15:14:
[...]

DRS bestaat niet meer.

straight line mode, iedereen kan de vleugels open klappen.
Och ja tuuwk, kort nachtje. Mijn excuses 🤣

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Mooie inhaal actie van Max.

  • APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:39

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Lekker potje racen HAM en VER :9 oOo

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:19
Mooie move.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:47
Geweldige uitremactie van VER! En prachtige lockup haha.

VER wel gefrustreerd op de radio. Dit kan fout gaan.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Die twee zijn zoooooo......

Wat een gevecht..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Gelukkig laten ze elkaar heel.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:35

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Je moet tegenwoordig altijd even een paar bochten wachten met dit commentaar. :P

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19:19
Mooi gevecht tussen Hamilton en Verstappen.

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:48
Hij is ook niet bang die gek he😂

Twente komt eraan!


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:35

Format-C

Tracing Rays

Max doet even een russeltje over de board radio

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:12
Mooi gevecht dit niet zo mauwen max

  • Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Genieten!

  • Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15:26
Antonelli komt wel snel dichterbij
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord