[F1 2026] Race 7 GP van Barcelona-Catalonië Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:
  • 23.701 views

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Arme Russel, weer een tik op de neus.

  • renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:35
Lewis komt in dit rijtje straks:
  • Juan Manuel Fangio
  • Stirling Moss
  • Alain Prost
  • Fernando Alonso
Allen minstens 1 GP gewonnen bij 3 verschillende teams.

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
_/-\o_ Antonelli

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Yes! Good Kimi. :7

It’s the economy, stupid!


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Huh hebben we actie op de baan? Dat is nieuw!
Even weer wakker worden :p

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2026 16:28 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:54
Wel erg opvallend dat merc zo dicht kan volgen zonder oververhitting.

ook de opmerking van Stella eerder dit weekend: "we moeten goed kijken naar ons bandenmanagement, we hebben ons nog niet kunnen herstellen van de aanpassingen dit reglement". Ik zeg dat we schuldig zijn zonder te zeggen dat we schuldig zijn 😂


Lol Russel afgeserveerd.

[ Voor 11% gewijzigd door Lynx op 14-06-2026 16:28 ]


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:45
Bijna flashback 2016 Barcelona.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Lekker Antonelli. :D

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

Netjes

Zero compensation


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Hoppa

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Misschien krijgt Russell ook nog Norris op z'n dak.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Go Kimi! *O*

  • -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:19

-ET-

Phone Home

Kimi, Kimi, Kimi! Mooie actie weer

Playstation 3 met controllers en games te koop


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
ANT heeft schade aan de voorvleugel.

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Pierre

Van nature lui!

Doei George _O-

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:37
Yesss! Tante nellie! }>

  • NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 11:01

NoFearCreations

3DPrint the world!

Hopelijk geen meatball voor Kimi!

---RAWE CEEK!!!---


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:49
Russel is gewoon een mid coureur. Overduidelijk dat Antonelli de betere is.

BOT 2.0. Alleen was BOT wel een aardige gast en RUS een kwal

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Oei, vleugel Antonelli is wel stuk.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:35
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:29:
ANT heeft schade aan de voorvleugel.
Behoorlijk ook wel

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
plizz schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:25:
Geen AWS voorspelling wanneer ANT RUS inhaal?
Aws?

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nee. :(

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
OOOOOOH NEEEE

  • Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-06 21:08
Yes. Russell definitief mentaal gekraakt.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Oh neee auto Antonelli stuk.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:29:
Oei, vleugel Antonelli is wel stuk.
Hele auto stuk.... ratelbak ;(

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Ahhh shit uitval van de verkeerde Mercedes.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:49
Lol, Motor boem

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Oh nee! Kimi dood.

It’s the economy, stupid!


  • renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:35
Klaar voor Kimi

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Neee!!!!!!!!! Fack...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 11:01

NoFearCreations

3DPrint the world!

FVCK!!!

---RAWE CEEK!!!---


  • krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:15

krietjur

Where am I?

Aahhhh neee!

  • -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:19

-ET-

Phone Home

Stuk ...... :(

Playstation 3 met controllers en games te koop


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zwanenzang ANT

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Potjandorie... Nou ja, het is ook maar een Mercedes natuurlijk. Foi.

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Pierre

Van nature lui!

What the fuck

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-06 21:08
Shit dood.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Wat is er ineens aan de hand!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Safety car?

It’s the economy, stupid!


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Oh wat zonde, het is klaar voor Antonelli en ook LeClerc.

  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Noes :(

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dit is het ergste en meest zure wat er vandaag had kunnen gebeuren.. ik ben echt zooo verbaast....

Arme arme Antonelli....

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:38
Lec ook klaar

Daily driver; MB R171 SLK280


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
LEC ook

  • vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:59

vhal

ಠ_ಠ

Jammer voor ANT maar goed voor HAM en het kampioenschap

Strava


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Wat een shitshow opeens. Een Mercedes kapot, een Ferrari kapot. Wat is dit joh.

  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 22:37
Goed voor het kampioenschap wel

  • PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review '23, '24 en '25!

Zonde! Maar gebeurde dit Russell toen niet ook? Heeft ie zn motor gewoon opgeblazen?

Mijn reviews al gezien?


  • Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Harrie

NederVlaming

"It's only fair" toch? ;(

  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09
Maar Russell heeft wel een tik gehad, hij is op snelheid ingehaald door Antonelli

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Oi chaos. :D

It’s the economy, stupid!


  • ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06 08:33
Tja, dat zat er wel een keer aan te komen, de Mercedesmotoren zijn behoorlijk onbetrouwbaar. Russell is ook al aan de beurt geweest.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dat had niet op een ander moment moeten gebeuren bij Leclerc..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:51
g e n i e t e n ! ! !

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

Venijn zit hem in de staart.

Zero compensation


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

Waarom een VSC?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:49
nocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:31:
Maar Russell heeft wel een tik gehad, hij is op snelheid ingehaald door Antonelli
Precies. MERC moet uitspreken dat ANT hun nr 1 coureur is. Hij is overduidelijk de betere en staat er beter voor

  • dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Arme LEC

  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ben maar weer terug naar ViaPlay commentaar, weet niet wat die van F1TV genomen hebben. Wat druk zeg.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
K.A.K. voor Kimi.

Wel leuk voor de race en kampioenschap

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Wat. Een. Race.

:P

It’s the economy, stupid!


  • renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:35
6 uitvallers alweer…

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
Nu maar juichen voor Norris dan maar

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Er staat een auto op/net naast de baan.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

VER ineens op 20 sec?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

TinusXIII schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:32:
[...]

Er staat een auto op/net naast de baan.
Duh, maar waarom geen SC?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
VSC, ze rijden langzamer.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Verstappen nog podium? Nee :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:49
Overigens buiten dit moment echt teringsaaie race

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Leclerc lijkt op een olielek in de stuurkolom?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Bij vsc worden gaten altijd groter.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
HAM kan nog wel mooi even de motor sparen nu.

  • Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-06 21:08
Valt mee. Was heel saai verder hoor.

  • Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Harrie

NederVlaming

Ze willen niet finishen onder SC wellicht..

Maar met personeel op de baan zou het toch altijd een SC moeten zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Harrie op 14-06-2026 16:33 ]


  • Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-06 21:08
LZ86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:33:
Overigens buiten dit moment echt teringsaaie race
Zeker. Super saai.

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

Wel drie Britten op het podium.

Zero compensation


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
We gaan zo een zwaar emotioneel feestje zien. Ferrari in tranen en Hamilton in tranen, het gaat zo wel wat bijzonders worden.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Otto Jans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:33:
[...]

Valt mee. Was heel saai verder hoor.
Dat was het punt. ;)

It’s the economy, stupid!


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Toch wel leuk dat er soms een Mercedes motor klapt.

  • Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-06 10:31
Die bocht gaan ze niet halen hoor. Vlag maar af.

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Typisch einde voor dit snoozefest

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Russell wel een knauw denk ik, Antonelli is gewoon beter.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
d-vine schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:33:
Toch wel leuk dat er soms een Mercedes motor klapt.
Doen ze constant dit seizoen, bij alle Mercedes teams. Kimi had tot dusver geluk.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mag u hier parkeren? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LbiM_4oaC5oG-tsdgBd1sGMBpTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Yijf9C2P932AUKOShrDvIgCb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2026 16:35 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Hadjar ook netjes na zijn slechte start

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

En toch, 7 auto's eruit. Je zou denken dat het een regenrace is geweest ofzo.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:54
Mooi dat ANT klapt, is de pech iets meer gelijk verdeeld.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Op de top 5 na iedereen weer gelapt.

  • Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-06 20:40
Nou, in het begin van het seizoen waren de races saai. Maar weer eens even een kans gegeven de afgelopen races, maar tering wat is de F1 ontzettend saai geworden. Moeite om de aandacht erbij te houden.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Zo dus weer zingende Italiaanse monteurs. Ook wel weer eens leuk om te zien.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
LOL @ race control.

INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) NOTED - TRACK LIMITS
14 Jun 2026, 16:35:31, Lap 66

CAR 12 (ANT) TIME 1:23.882 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 10 15:16:59
14 Jun 2026, 16:35:25, Lap 66

  • Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:39
Wel nog met een wiel op de baan, dus dat is geen track limits violation en daarmee geen tijdstraf ;)

  • Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-06 18:34
Als iemand die hoopt dat ANT het kampioenschap wint is het jammer, tergelijkertijd mooi voor de spanning van het kampioenschap door de top3 dichter op elkaar te hebben. En russel die niet kan klagen dat alleen hij pecht heeft bij MERC

  • Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Ben nooit een HAM fan geweest maar respect hiervoor. LEC is geen pannenkoek maar Lewis toont wel dat hij het verschil maakt.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.


  • Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 21:37
Robbie T schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:36:
Nou, in het begin van het seizoen waren de races saai. Maar weer eens even een kans gegeven de afgelopen races, maar tering wat is de F1 ontzettend saai geworden. Moeite om de aandacht erbij te houden.
Zelfde hier, maar BAR en MON waren vorige seizoenen ook niet per se de spannendste races vd kalender. ;)

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - TRACK LIMITS
14 Jun 2026, 16:36:14, Lap 66

Nog even wat zout in de wonden... _O-

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8cbPoURIQEVM81DihkkqGuEFNm8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4GL6SFjYDTnp7qq3AYgccm2x.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:35:
Mooi dat ANT klapt, is de pech iets meer gelijk verdeeld.
Ik zie hem toch liever kampioen worden dan Hamilton of Russell.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Leuk voor Ham. :)

It’s the economy, stupid!

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord