- Juan Manuel Fangio
- Stirling Moss
- Alain Prost
- Fernando Alonso
Even weer wakker worden
[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 14-06-2026 16:28 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
ook de opmerking van Stella eerder dit weekend: "we moeten goed kijken naar ons bandenmanagement, we hebben ons nog niet kunnen herstellen van de aanpassingen dit reglement". Ik zeg dat we schuldig zijn zonder te zeggen dat we schuldig zijn 😂
Lol Russel afgeserveerd.
[ Voor 11% gewijzigd door Lynx op 14-06-2026 16:28 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zero compensation
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
---RAWE CEEK!!!---
BOT 2.0. Alleen was BOT wel een aardige gast en RUS een kwal
Behoorlijk ook welStefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:29:
ANT heeft schade aan de voorvleugel.
Aws?plizz schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:25:
Geen AWS voorspelling wanneer ANT RUS inhaal?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hele auto stuk.... ratelbakQuad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:29:
Oei, vleugel Antonelli is wel stuk.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
---RAWE CEEK!!!---
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Arme arme Antonelli....
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mijn reviews al gezien?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zero compensation
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Precies. MERC moet uitspreken dat ANT hun nr 1 coureur is. Hij is overduidelijk de betere en staat er beter voornocalimero schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:31:
Maar Russell heeft wel een tik gehad, hij is op snelheid ingehaald door Antonelli
Wel leuk voor de race en kampioenschap
Er staat een auto op/net naast de baan.Zewatanejo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:31:
Waarom een VSC?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Duh, maar waarom geen SC?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
VSC, ze rijden langzamer.Zewatanejo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:32:
VER ineens op 20 sec?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij vsc worden gaten altijd groter.Zewatanejo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:32:
VER ineens op 20 sec?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ze willen niet finishen onder SC wellicht..Zewatanejo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:31:
Waarom een VSC?
Maar met personeel op de baan zou het toch altijd een SC moeten zijn?
[ Voor 17% gewijzigd door Harrie op 14-06-2026 16:33 ]
Zeker. Super saai.LZ86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:33:
Overigens buiten dit moment echt teringsaaie race
Zero compensation
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Doen ze constant dit seizoen, bij alle Mercedes teams. Kimi had tot dusver geluk.d-vine schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:33:
Toch wel leuk dat er soms een Mercedes motor klapt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wel nog met een wiel op de baan, dus dat is geen track limits violation en daarmee geen tijdstraf
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Zelfde hier, maar BAR en MON waren vorige seizoenen ook niet per se de spannendste races vd kalender.Robbie T schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:36:
Nou, in het begin van het seizoen waren de races saai. Maar weer eens even een kans gegeven de afgelopen races, maar tering wat is de F1 ontzettend saai geworden. Moeite om de aandacht erbij te houden.
14 Jun 2026, 16:36:14, Lap 66
Nog even wat zout in de wonden...
HE’S DONE IT!!! 🤩
— Formula 1 (@F1) 14 juni 2026
LEWIS HAMILTON WINS THE BARCELONA-CATALUNYA GRAND PRIX!!! 🏆🎉#F1 #BarcelonaGP pic.twitter.com/CJXPE33yE9
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zie hem toch liever kampioen worden dan Hamilton of Russell.Maarten_E schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:35:
Mooi dat ANT klapt, is de pech iets meer gelijk verdeeld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Yijf9C2P932AUKOShrDvIgCb.jpg?f=fotoalbum_large)