Wat ik niet begrijp is dat Catalunya gaat rouleren met Spa de komende jaren. (En dat terwijl het beide geweldige circuits zijn....)
En dat er wel een stratencircuit in Madrid verreden wordt de komende 10 jaar.
Ik vind de meeste (nieuwe) stratencircuits helemaal niks.
En vind dat zowel Spa als Catalunya gewoon elk jaar op de agenda hadden moeten staan.
Maar goed. Zal wel (weer) een centenkwestie zijn. Helaas. Zal alleen maar erger worden nu de Amerikanen/ Liberty Media alle commerciële rechten heeft.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV