[F1 2026] Race 7 GP van Barcelona-Catalonië Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 23.703 views

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:44
Hulk P10… netjes in en van die Audi.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 16:34:
De Alonso kwalificatie reeks is voorbij. -O-
Na 42 GP's, heeft Stroll eindelijk een betere tijd neergezet.
En dan ook nog in Spanje.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Leclerc in de muur.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Jammer LEC.

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Leclerc eraf. Iets te onbesuisd?

It’s the economy, stupid!


  • CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-06 20:48
Piastri was net na de rode vlag over de lijn of niet?

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Pierre

Van nature lui!

Zo dan die is er hard afgegaan.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:44
Leclerc…. maakt te veel van dit soort foutjes…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Knap... Easy flat deze bocht...

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geeft hij nu de schuld aan het gaspedaal?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
Dit heeft waarschijnlijk heel wat coureurs een set nieuwe banden gekost.

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
gambieter schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 16:54:
Geeft hij nu de schuld aan het gaspedaal?
Rem kan niet meer toch, heeft hij nu al het ander merk?

  • Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-06 19:39
Ik wilde eigenlijk posten dat het maar een tamme en weinig spectaculaire kwalificatie is. Nu is het iets spectaculairder... :P

  • Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

Piastri ging toch over de start/finish na de rode vlag? Dan is zijn tijd toch niet valide? Ergo, Max op 1.

blup


  • PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Aardappelbakker schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 16:58:
Ik wilde eigenlijk posten dat het maar een tamme en weinig spectaculaire kwalificatie is. Nu is het iets spectaculairder... :P
Mwah, blijft nogal tam.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
Bezulba schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 16:59:
Piastri ging toch over de start/finish na de rode vlag? Dan is zijn tijd toch niet valide? Ergo, Max op 1.
Dacht ik ook te zien, maar blijkbaar net voor de rode vlag over de streep gegaan

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max zijn eerste ronde was niet goed. Veel overstuur en hij verloor het ook bijna.
Lijkt meer in te zitten.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Mooie Mercedes split van HAM

  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:05
Verstappen foutje in S3?

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Banden lijken gewoon helemaal op te zijn in S3.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Pierre

Van nature lui!

Die Lewis op rij 1 knap hoor.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Wauw, Russel pakt even pole op een overtuigende wijze en Hamilton lijkt echt weer de oude te zijn. Die rijdt nu al een paar races echt goed mee in de top, leuk :)

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
Ferrari is duidelijk het 2de team op dit moment achter Mercedes. Hebben een snelle auto.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:44
Lewis heeft zijn mojo toch echt wel terug gevonden. Charles staat duidelijk onder druk…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Luapper
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-06 08:34
Mooi voor het kampioenschap dit.

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:32
McLaren toch wel tegenvallend, daar had je meer van verwacht. Ik denk dat RB toch wat heeft gevonden in de kwalificatie ook al komen ze nog tekort voor de voorste plekken.

Vreemde crash van LeClerc. Wat ging daar mis?

  • Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 00:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

We vroegen naar je ervaringen in de laatste ronde Lewis, niet je levensweg... :P

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48
Uitslag van de kwalificatie.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HKtBSLCXIAA8ahu.jpg

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Hadjar netjes.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

eigenlijk best een interessante uitslag. Als ik me niet vergis, maakt het nogal verschil of je in Barcelona met een race setup start of een quali set up. Dat verschil van 3 tienden van HAM en RUS met de rest doet me vermoeden dat er verschillende set ups zijn. De race zou dus nog best wel interessant kunnen worden zo.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:39
Zewatanejo schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:38:
eigenlijk best een interessante uitslag. Als ik me niet vergis, maakt het nogal verschil of je in Barcelona met een race setup start of een quali set up. Dat verschil van 3 tienden van HAM en RUS met de rest doet me vermoeden dat er verschillende set ups zijn. De race zou dus nog best wel interessant kunnen worden zo.
Was dat niet met regelgeving de kop ingedrukt? Setup quali = setup race?
Dat is waarschijnlijk wat je bedoelt... |:(

[ Voor 4% gewijzigd door LA-384 op 13-06-2026 17:41 ]


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
LEC corrigeert toch eigenlijk veel te veel daar?

Maar mooie uitslag, zin in morgen.

Iets vertraagd gekeken omdat het samenviel met het eerste uur Le Mans, niet handig.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
sambalbaj schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:42:
LEC corrigeert toch eigenlijk veel te veel daar?

Maar mooie uitslag, zin in morgen.

Iets vertraagd gekeken omdat het samenviel met het eerste uur Le Mans, niet handig.
Op Sky lieten ze zien wat er mis ging. Hij nam de bocht anders, sneed m anders aan waardoor hij op het vuile deel terecht kwam en daar nog moest corrigeren, dat lukt niet meer, weinig grip

  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:41
Great crowd, bingo!

  • Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mooie uitslag. Merc niet 1-2 is leuk. Hamilton weer lekker bezig is goed om te zien, ik hoop dat hij zo doorgaat dit seizoen en deze vorm behoudt. Verstappen en Hadjar staan op nette plekken al is dat wat geflatteerd door Leclerc natuurlijk.

  • JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:45

JME

zeg maar Jamie

JME schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 07:55:
[...]

Volgens mij is Russell al een potje gebroken :X
I stand corrected _/-\o_

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Met name de tweede sector was echt belachelijk goed, daar pakte hij ontzettend veel tijd. Toch wel knap als je wekenlang flink minder presteert dan Antonelli.

Hamilton had overigens ook een meer dan uitstekende tweede sector terwijl hij een veel mindere eerste sector had.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Miki schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 19:20:
[...]

Met name de tweede sector was echt belachelijk goed, daar pakte hij ontzettend veel tijd. Toch wel knap als je wekenlang flink minder presteert dan Antonelli.

Hamilton had overigens ook een meer dan uitstekende tweede sector terwijl hij een veel mindere eerste sector had.
Idd knappe pole van Russel.

Als Antonelli een goeie start heeft en Ham voorbij gaat, rijden de Mercedessen de rest van het veld op minstens 15 seconden denk ik.

Dat ze ongeveer 0.3 seconden per ronde sneller zijn dan de rest is echt gruwelijk veel. De ronde van Ham was wel erg goed maar denk niet dat hij dit 66 ronden kan met die auto.

( denk dat de Ferrari echt niet bij kan blijven in het Mercedes geweld over een hele race, maar het zou wel leuk zijn)

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gOIEkJpiUPeShV678FtAMuPt6es=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jkgfdjqng3KcW02ZvgTJtKil.png?f=fotoalbum_large

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48
Om 13.00.

LIVE: Barcelona-Catalunya Grand Prix Build-Up & Drivers Parade


  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48
De bandenstrategieën voor vandaag en resterende bandensets.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/possible-strategies-and-tire-sets-available-for-the-v0-mzt4c4zug77h1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=3501d8fc3a25e20b32864631b3a50091cb871640

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/possible-strategies-and-tire-sets-available-for-the-v0-hhyeky2vg77h1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=b1fa8e2488b5b3e7bab4ba5a8262d655c24b23f4

  • Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-06 16:18
Dus medium-hard-medium voor Verstappen deze race!

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Hij heeft wel als enige een "banden voordeel", onze "bandenfluisteraar".

Edit; al.weet ik niet of die mediums het lang volhouden en dat hij er alsnog maar 1 set van gaat gebruiken (?). Linksvoor heeft flink te lijden op Catalunya

Edit; maar als ik het plaatje zie van @Chocoball zou het wel een optie zijn. Omdat soft-medium-hard ook kan. (Medium-medium- soft/ hard (in welke volgorde dan ook) staat er niet bij. Mss omdat max de enige is die dat kan doen(?).

[ Voor 85% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 10:35 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:54
De RBR oververhit banden als een gek. Dat was al zo in de eerdere races dit seizoen, en vorig jaar. Max heeft een banden voordeel maar zo gauw hij tempo gaat maken smelten ze weg. De kwali was dat ook al het geval. Nul grip in de laatste bochten.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Ferrari heeft ook last van te hete banden achter. Dus die zullen ook banden problemen gaan krijgen vermoedelijk? Die auto drift als een gek aan de achterkant.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Dubbelop interessant, want al de rest in top zit vast aan M-H-H, waarbij langere eerste stint en langere tweede stint minder interessant/nuttig lijkt (tenzij je voor 1-stop gaat, wat niet voor de hand lijkt te liggen). Max heeft wel optie van ietsje langere eerst en tweede stint, want een kortere laatste stint op M geeft kans wat harder pushen, maar ook een undercut-strategie M-M-H kan. Daarnaast heeft Max als enige al op de H gereden, maar dat voordeel zal wellicht niet extreem zijn.

  • Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:14
Siebeh schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:16:
Dus medium-hard-medium voor Verstappen deze race!
Soft - Medium - Medium

  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Daar gaat ie snel doorheen branden

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Format-C

Tracing Rays

Zal max (al) zn softs niet hebben opgefikt in (oa) de kwali? Hij heeft alleen nog maar gebruikte softs.


En er zijn veel (mindere) teams die al hun softs niet eens gebruikt hebben? Dus het lijkt er dan op dat de softs niet echt een optie zijn(?). En dat die niet "goed werken" (?). Edit: alle topteams hebben de (alle) softs wel gebruikt maar die zullen ze dan idd in de kwali ge(ver)bruikt hebben. Edit: of de mindere teams hebben een setje soft "bewaard"(?).


Wel interessant iig. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 10:57 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Haalt Russell weer eens pole, is het op een circuit met bijna de langste run naar bocht 1 en gaat ie als 3e die bocht in, het zit ook nooit mee bij hem.

  • Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:14
MikeyMan schreef op zondag 14 juni 2026 @ 10:49:
[...]


Daar gaat ie snel doorheen branden
Was de conclusie niet dat RB niet zo goed reed op hard? Dan een gebruikte soft als start, snel stoppen en dan medium long runs, je kunt hier inhalen. Soft iets sneller in eerste stuk, daarna nieuw geel waardoor hij iets harder rijdt dan rest die nog niet gestopt zijn.

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Scuderia110 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 11:43:
Haalt Russell weer eens pole, is het op een circuit met bijna de langste run naar bocht 1 en gaat ie als 3e die bocht in, het zit ook nooit mee bij hem.
Wie gaat de race winnen? Even een weddenschap afsluiten :)

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:32
Brakius schreef op zondag 14 juni 2026 @ 11:45:
[...]


Was de conclusie niet dat RB niet zo goed reed op hard? Dan een gebruikte soft als start, snel stoppen en dan medium long runs, je kunt hier inhalen. Soft iets sneller in eerste stuk, daarna nieuw geel waardoor hij iets harder rijdt dan rest die nog niet gestopt zijn.
Vorig jaar gingen ze ook voor een wat onconventionele strategie met een pitstop meer dan de rest. Dat werkte vrij goed, tot een late safety car roet in het eten gooide. Bandenslijtage zal hoog liggen voor alle teams, wat het ook wel weer spannend maakt.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Beetje stil van mijn kant dit weekend, gisteren de kwalificatie niet kunnen kijken omdat we uiteten gingen. Maar ben heel benieuwd naar de race! Hopelijk lekker veel onvoorspelbare situaties en dingen :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
G_Dragon schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:01:
Beetje stil van mijn kant dit weekend, gisteren de kwalificatie niet kunnen kijken omdat we uiteten gingen.
Zelfde hier, maar dan vanwege een fotoklus. Heb nu wel extra zin in de race, hopelijk een mooie knokpartij voorin! *O*

De installatierondes gaan zo starten.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:18:
[...]
Zelfde hier, maar dan vanwege een fotoklus. Heb nu wel extra zin in de race, hopelijk een mooie knokpartij voorin! *O*

De installatierondes gaan zo starten.
Daar hoop ik ook op, sensatie en niet dat stomme jojo effect constant :p.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Benieuwd hoeveel straffen en uitvallers er zijn straks :)

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
Na Monaco helaas te missen vanwege werk, heb ik extra veel zin in vandaag!

Een Lewis win zou wel top zijn, maar een Antonelli win geeft mij meer gemoedsrust dat Russel niet per ongeluk kampioen wordt. Niet dat ik hem niet mag, andere coureurs hebben mijn voorkeur. Voornamelijk coureurs die niet tegenstanders op hun hoofd slaan na een botsing :+

[ Voor 3% gewijzigd door BiaggioLuciano op 14-06-2026 14:43 ]


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Pierre

Van nature lui!

Wij zitten er klaar voor iedereen heel veel plezier met de race.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:45
Fijne race allemaal. Hopelijk is er genoeg actie. 8)

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

sjaool

Every life should have 9 cats

Mooie beelden tijdens het volkslied? Is het wel een volkslied als het instrumentaal is?

Ik hoop op een enerverender race dan vorige week. Veel plezier allemaal! :*)

P.s. ik hoop dat Callum Nicholas vaker bij een race weekend is. Hij is een goede aanvulling en verzacht voor mij de aanwezigheid van Montoya. :p

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 14-06-2026 14:49 ]

"When you grow up your heart dies"


  • APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Hopelijk staat de pitsstraat-flitspaal nu wél goed afgesteld. :P

Fijne race allemaal!

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
Turbolag bij Mercedes, zal Hamilton wel naar de eerste plek gaan. Hopelijk komen de Red Bulls snel van hun plek, dan kan Verstappen misschien nog wat doen in de eerste bochten en wellicht Hadjar. Daarna zoveel mogelijk banden sparen.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
APClll schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:49:
Hopelijk staat de pitsstraat-flitspaal nu wél goed afgesteld. :P
Oh hoeft van mij niet eens, wat drama tijdens en na de race is altijd vermakelijk!

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48
Fijne race allemaal :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/tBAT2YDfQO41VsHlyMrMr7Br.gif

  • Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Arjantje72 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 13:30:
[...]

Wie gaat de race winnen? Even een weddenschap afsluiten :)
Altijd lastig, maar denk gewoon weer Antonelli.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:50
Benieuwd of we een aantal 3-stoppers gaan zien. Denk als RBR dat wel eens kan gaan doen. Iig verfrissend dat er meerdere opties lijken te zijn.

Veel plezier allemaal!! *O*

  • Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22:29
Hoop dat de win streak wordt doorbroken

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Roll intro, veel plezier iedereen! ¡Que lo paséis bien todos! (ofzoiets) :Y

RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 0%
14 Jun 2026, 14:45:00, Lap 1

  • Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:16

Marc H

- - Is wakker - -

Een herhaling van 2016 zou leuk zijn. De Mercedessen die elkaar af knallen en Max wint. Geen punten voor Mercedes lijkt me wel gunstig voor het kampioenschap als geheel.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.


  • APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:55:
Roll intro, veel plezier iedereen! ¡Que lo paséis bien todos! (ofzoiets) :Y

RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 0%
14 Jun 2026, 14:45:00, Lap 1
* APClll bergt paraplu maar weer op... :P

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......


  • durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-06 18:59
Fijne race allemaal

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Yes, bandenstaatje. Paar opvallende voorin met HAM en VER op softs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnQ5q4LQv0AciT715wfxjb4j8Hc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZbjTAOwASU6UfdeYOS07O5y7.jpg?f=fotoalbum_large

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
https://ishet.al/tijdVoorBier
Even wat versnaperingen pakken, fijne race iedereen :)

  • Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:16

Marc H

- - Is wakker - -

Geweldige race iedereen!

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.


  • DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-06 17:18
Fijne race allen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |


  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Veel plezier allemaal! oOo :9B

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fijne Race allemaal!

  • albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zo de auto in, dus de start maar even uitgesteld kijken zo.

Veel plezier allemaal!

Te koop....


  • PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Fijne race iedereen! :)F

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Mooie race toegewenst. :)F

It’s the economy, stupid!


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:56:
Yes, bandenstaatje. Paar opvallende voorin met HAM en VER op softs.

[Afbeelding]
Waarom softs? Die banden gaan het een paar ronden volhouden. -O-

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 11:01

NoFearCreations

3DPrint the world!

DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:00:
[...]

Waarom softs? Die banden gaan het een paar ronden volhouden. -O-
Hopen op een vroege safetycar?

---RAWE CEEK!!!---


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:00:
[...]

Waarom softs? Die banden gaan het een paar ronden volhouden. -O-
Hopen op een vroege safety car?

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
NoFearCreations schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:00:
[...]

Hopen op een vroege safetycar?
Met jou kan ik een hand schudden! 8)7

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Veel plezier!

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:00:
[...]

Waarom softs? Die banden gaan het een paar ronden volhouden. -O-
Hopen op een vroege safetycar?

Zero compensation


  • Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Wellicht verwachting 3 stop? Dan moet je hem toch afvinken?

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Internet Janny schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:01:
[...]

Hopen op een vroege safetycar?
Kans op safety car is hier niet zo groot

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Had NOR wat problemen met wegkomen net bij de opwarmronde? VER heeft een aardige tijd voor NOR gereden. Pas tussen bocht 8 en 9 ging NOR er weer voorbij.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
NoFearCreations schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:00:
[...]

Hopen op een vroege safetycar?
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:00:
[...]

Hopen op een vroege safety car?
Internet Janny schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:01:
[...]

Hopen op een vroege safetycar?
Weten jullie zeker dat jullie niet een bot zijn. :> ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Pierre

Van nature lui!

albino71 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 14:58:
Zo de auto in, dus de start maar even uitgesteld kijken zo.

Veel plezier allemaal!
Met softs er onder >:)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Veel plezier!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yXpbAvmw9K0WsL6zFVayRSrIOYk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UYv4SOST2koFYFsQhho8sB5n.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Rondje 6 tot 9 komen de eerste pitstops al volgens Allart kalf

  • NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 11:01

NoFearCreations

3DPrint the world!

DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:02:
[...]


[...]


[...]

Weten jullie zeker dat jullie niet een bot zijn. :> ;)
I was 1st!!! 8)7

---RAWE CEEK!!!---


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Benieuwd of de start van Max nu wel goed gaat.

It’s the economy, stupid!


  • albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Toch nog maar even de start meepakken ;)

Max op softs…hmmm

Te koop....


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
albino71 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:03:
Toch nog maar even de start meepakken ;)

Max op softs…hmmm
Hamilton ook

  • Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:51
wat een zware irritante stem bij Sky Sport dit keer
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord