[F1 2026] Race 7 GP van Barcelona-Catalonië Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 23.704 views

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max verloor bijna een plek ondanks dat hij op softs startte...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
Dutchie01 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:04:
wat een zware irritante stem bij Sky Sport dit keer
Dat is Brits. Kunnen ze niets aan doen.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
LEC van P10 naar P7 inmiddels.

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-06 09:03
Die kwal zal wel free wheelend naar de overwinning rijden. Hopen dat er verder nog wat sensatie ontstaat

Twente komt eraan!


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
Softs waren dus een slechte optie…

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Geen voordeel met de softs

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

JoteW schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:06:
Die kwal zal wel free wheelend naar de overwinning rijden. Hopen dat er verder nog wat sensatie ontstaat
Reken er maar niet op. Nu al alles aan een touwtje.

Zero compensation


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (15:03:43)
14 Jun 2026, 15:06:50, Lap 3

  • Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:36

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vanaf nu gaat de race saai worden

Sys Specs


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CAR 41 (LIN) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (15:03:43)
14 Jun 2026, 15:07:11, Lap 3

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:49
Tja, start gezien.

Lijkt erop dat dit een mega saaie race gaat worden. Ik ga lekker wat anders doen.

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Groot gat al.

Softs geven geen voordeel.

HAD heel ver weggezakt

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
RUS al aan het stampen. VER 1,7 sec minder pace.

Rondetijden voor ronde 3
1RUS1:21.479
2HAM1:22.070
3ANT1:22.120
4NOR1:22.422
5VER1:22.734
6PIA1:22.940
7LEC1:22.650
8LAW1:23.740
9HUL1:24.000
10LIN1:24.071
11COL1:24.360
12GAS1:24.219
13HAD1:23.843
14SAI1:25.319
15OCO1:24.984

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Bij F2 waren softs ook geen goede banden. In 10 rondjes waren die al op.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:08:
RUS al aan het stampen. VER 1,7 sec minder pace.

Rondetijden voor ronde 3
1RUS1:21.479
2HAM1:22.070
3ANT1:22.120
4NOR1:22.422
5VER1:22.734
6PIA1:22.940
7LEC1:22.650
8LAW1:23.740
9HUL1:24.000
10LIN1:24.071
11COL1:24.360
12GAS1:24.219
13HAD1:23.843
14SAI1:25.319
15OCO1:24.984
Russel wilt een punt maken en rijdt zijn banden kapot? Ik houd mijn vingers gekruist.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CAR 41 (LIN) UNDER INVESTIGATION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (15:03:43)
14 Jun 2026, 15:09:00, Lap 5

FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) UNDER INVESTIGATION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (15:03:43)
14 Jun 2026, 15:09:05, Lap 5

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Wat een ongelofelijke poepstart van HAD in de herhaling zeg. Zo dan.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Hadjar bij start door alles en iedereen voorbij gereden, zat totaal geen snelheid richting bocht 1.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Wat is er gebeurd met Hadjar?
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:10:
Hadjar bij start door alles en iedereen voorbij gereden, zat totaal geen snelheid richting bocht 1.
Dank u :)

[ Voor 78% gewijzigd door Arjantje72 op 14-06-2026 15:11 ]


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Stroll rijdt de pits in met 5 rondes oude hards. Wat is dit voor strategie?

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Oh Stroll ligt er uit. Retired.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Stroll box box, gearbox..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Wat er ook met Max gebeurde en al het hele seizoen gebeurd.
Red Bull met de "beste" motor, heeft zo te zien, enorme last van turbo lag. Nog meer dan Mercedes. Ze starten en dan missen ze vermogen omdat hun turbo niet op snelheid is. Dat lijkt zo een halve ronde te duren.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:23

Quad

Doof

Wow bijna een megaklapper door Leclerc.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Oef dat ging maar net goed met Leclerc

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

sjaool

Every life should have 9 cats

Oscar vroeger op de rem om te rechargen?

"When you grow up your heart dies"


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

Het is alsof ze op ijs rijden. Zo weinig grip allemaal

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Scheelde echt niet veel..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-H5rOjJmysq_a-lYu4U1MFGUU4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/FxU3QcsEoMDLMFvpAifoaWat.png?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 87 (BEA) AND 6 (HAD) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:04:44)
14 Jun 2026, 15:13:56, Lap 8

  • urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 15:36
Zewatanejo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:14:
Het is alsof ze op ijs rijden. Zo weinig grip allemaal
Toch niet in bocht 2, daar zijn al 3 inhaalacties gedaan ;)

Hail to the king baby!


  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

En dan meteen daarna mooie overtake van Leclerc.

It’s the economy, stupid!


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 5 (BOR) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:04:44)
14 Jun 2026, 15:15:02, Lap 9

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Rondetijden voor ronde 8
1RUS1:23.253
2HAM1:23.351
3ANT1:23.757
4NOR1:23.392
5VER1:23.663
6LEC1:23.402
7PIA1:25.507
8LAW1:25.309
9HUL1:25.106
10LIN1:25.468

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Zou hij al vertrouwen hebben in z’n nieuwe remmen? :+

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
TinusXIII schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:16:
[...]

Zou hij al vertrouwen hebben in z’n nieuwe remmen? :+
Heeft hij die nu eigenlijk?

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED - STARTING PROCEDURE INFRINGEMENT (14:59:45)
14 Jun 2026, 15:16:59, Lap 10

Ach, Albon heeft weer pech gok ik.

  • m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:14
Tja, of de start van VER had meer op die van HAD geleken als hij ook op Medium was begonnen?

Hoe dan ook, ze moesten sowieso wat proberen lijkt me... Gegokt en (eventueel) verloren.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Die auto van Verstappen heeft ook weinig tempo :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:41
Voor t eerst aan het kijken met de FX track en de watchalong van P1 Matt & Tommy. Is leuk, maar weet nou niet of ik het gewone commentaar wil missen voor dit.

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

Komop Leclerc!

Zero compensation


  • APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:16

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

G_Dragon schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:18:
Die auto van Verstappen heeft ook weinig tempo :p
En hij hobbelt 't rechte stuk over :+

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
APClll schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:19:
[...]

En hij hobbelt 't rechte stuk over :+
Slecht wegdek :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

GP van België?

Zero compensation


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Zoo teruggevallen naar p10

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Valt mee toch vanaf P5?

  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:41
Max naar de mediums, die gaat wellicht voor een 3-stopper?

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
HAM > FL

Rondetijden voor ronde 13
1ANT1:23.560
2LEC1:23.510
3PIA1:23.999
4RUS1:40.974
5HAM1:21.433
6NOR1:27.846
7HAD1:25.071
8VER1:41.097
9HUL1:29.911
10LIN1:26.384

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Dikke undercuts hier

  • Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:36

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Max gaat soft-medium-medium doen waarschijnlijk?

Sys Specs


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik snap niet echt waarom medium banden nu al gewisseld worden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:41
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:23:
Ik snap niet echt waarom medium banden nu al gewisseld worden.
Volgens mij ging Hamilton een dik stuk sneller dan Russell

  • dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Teamorder Hadjar?

It’s the economy, stupid!


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Dit gaat intressant worden nu Verstappen op de mediums staat en de rest naar de Hards gaat :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 5 (BOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:04:44)
14 Jun 2026, 15:20:32, Lap 13

FIA STEWARDS: TURN 12 INCIDENT INVOLVING CARS 87 (BEA) AND 6 (HAD) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK (15:04:44)
14 Jun 2026, 15:20:10, Lap 13

FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - STARTING PROCEDURE INFRINGEMENT (14:59:45)
14 Jun 2026, 15:23:21, Lap 15

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Gewoon logisch, Verstappen op nieuwe banden en Hadjar op oude.

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AvAars schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:22:
Max naar de mediums, die gaat wellicht voor een 3-stopper?
Sowieso met starten op soft

Alleen medium - hard of andersom redt het tot het einde hier.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Zo zo, LEC die de strategieteam van Ferrari overruled. Het kan dus wel.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) NOTED - STARTING PROCEDURE INFRINGEMENT
14 Jun 2026, 15:24:44, Lap 16

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

sjaool

Every life should have 9 cats

Niet nodig, die moet nog pitten.

"When you grow up your heart dies"


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
sambalbaj schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:25:
[...]

Sowieso met starten op soft

Alleen medium - hard of andersom redt het tot het einde hier.
Nja de mediumrijders gaan bijna gelijk met de softs naar binnen.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:25:
Zo zo, LEC die de strategieteam van Ferrari overruled. Het kan dus wel.
Ik denk dat dit een hele slimme call was van LEC

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:26
Jammer dat ze met Antonelli niet wat anders proberen bij Mercedes.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
AvAars schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:23:
[...]

Volgens mij ging Hamilton een dik stuk sneller dan Russell
Ja, maar deze race ga je niet uitrijden op harde banden met 50+ ronden. Waarom stop je eerder en gooi je die extra ronden voor de mediums weg?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Ferrari box box plan Gasly

Leclerc met een dikke middelvinger
Gasly zijn we niet mee bezig.

Topper

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
d-vine schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:27:
Ferrari box box plan Gasly

Leclerc met een dikke middelvinger
Gasly zijn we niet mee bezig.

Topper
Piastri.

Hij heeft natuurlijk niks te maken met Gasly.

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Leclerc ver achter Max, vreemd

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

VER op zn mediums volgens mij niet sneller dan NOR.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:57
Commentator heeft volgens mij vannacht voetbal gekeken, want die is er echt niet bij.

Gigantische graphic in beeld met pit-stop gap van 3 seconden. "Leclerc gaat achter Piastri uitkomen."

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Zewatanejo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:28:
VER op zn mediums volgens mij niet sneller dan NOR.
Rondetijden voor ronde 17
1RUS1:21.766
2HAM1:22.001
3ANT1:21.905
4NOR1:21.944
5VER1:22.320
6LEC1:41.974
7PIA1:22.229
8LIN1:25.507

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
TinusXIII schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:27:
[...]

Piastri.

Hij heeft natuurlijk niks te maken met Gasly.
Ik zit weer op mijn scherm te kijken lees Gasly en typ het braaf over

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Marrtijn schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:29:
Commentator heeft volgens mij vannacht voetbal gekeken, want die is er echt niet bij. Gigantische graphic in beeld met pit-stop gap van 3 seconden. "Leclerc gaat achter Piastri uitkomen."
Ah, je kijkt via Viaplay begrijp ik?

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:29:
[...]

Rondetijden voor ronde 17
1RUS1:21.766
2HAM1:22.001
3ANT1:21.905
4NOR1:21.944
5VER1:22.320
6LEC1:41.974
7PIA1:22.229
8LIN1:25.507
Ben dan zo wel benieuwd naar de ronde tijden van HAD op hard

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-06 20:40
De spanning is er ook gewoon uit ofzo met de nieuwe regels. De commentatoren proberen er nog wat van te maken, maaar het racen zelf enzo is het gewoon allemaal net niet.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Zewatanejo schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:30:
[...]

Ben dan zo wel benieuwd naar de ronde tijden van HAD op hard
Rondetijden voor ronde 19
1RUS1:22.446
2HAM1:22.464
3ANT1:21.921
4NOR1:22.354
5VER1:22.523
6LEC1:21.985
7PIA1:22.262
8LIN1:25.813
9HAD1:22.223
10LAW1:25.328

  • Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:50

Erazzzer

Fear me, I'm German!

AvAars schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:22:
Max naar de mediums, die gaat wellicht voor een 3-stopper?
Max heeft een setje hards in FP3 gebruikt. Dus heeft nog maar 1 set nieuw over. De andere rijders hebben niet op hards gereden in FP3.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Max gaat deze race als er geen gekke dingen gebeuren P5 niet vasthouden

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Die mediums lijken niet geweldig te werken voor Verstappen, terwijl het de snellere band zou zijn dan de Hard.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-06 21:08
Wat een snoozefest. Jeetje.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Deze boordradio was inderdaad wel een beetje vaag..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31SXXvrG70naAH9NiHS2LARoTbE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/T3eqDGoj0ZbW2o1RIBkkUd7L.png?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ja er gaat niet veel meer veranderen denk ik

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:03
Wauw, spannend weer zeg..............

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - STARTING PROCEDURE INFRINGEMENT (15:01:09)
14 Jun 2026, 15:34:19, Lap 23

Verder hebben de stewards het wel rustig heb ik het idee... weinig spannends op het moment.

  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:41
Erazzzer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:32:
[...]

Max heeft een setje hards in FP3 gebruikt. Dus heeft nog maar 1 set nieuw over. De andere rijders hebben niet op hards gereden in FP3.
Ik dacht het vooral omdat Max de hards echt verschrikkelijk vond tijdens FP3, dus dat ze die mogelijk zouden vermijden. Maar zo te zien is dat niet echt realistisch nu de pace van de mediums niet echt sneller is dan de hards.

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Fijn dat Sainz en Albon gelijk na de finish weten waar ze aan toe zijn met die investigations after the race.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ja helaas is het geen spektakel tot nu

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Harrie

NederVlaming

d-vine schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:32:
Max gaat deze race als er geen gekke dingen gebeuren P5 niet vasthouden
Leclerc gaat nog wel komen denk ik, en Piastri had ik eigenlijk ook meer van verwacht.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
LEC inmiddels een volle seconde sneller dan VER.

VER gaat veel tijd verliezen op de mediums.

Rondetijden voor ronde 23
1RUS1:23.254
2HAM1:22.926
3ANT1:22.450
4NOR1:22.279
5VER1:22.807
6LEC1:21.864

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:58
G_Dragon schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:35:
Ja helaas is het geen spektakel tot nu
Kan ook niet als ze op hun banden moeten letten. Dan gaan ze die niet opbranden met een extra stop als gevolg.

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Nou gelukkig mogen de teams met Mercedes en Ferrari motoren die verder ontwikkelen want het zou anders wel erg saai zijn met Red Bull die elke race wegrijden bij de rest.


Oh wacht..

  • Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 23:13
Dacht dat Monaco een parade was

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22-06 17:32
Toch vreemd dat RB het probleem bij de starts nog steeds niet heeft opgelost. Vraag is waar het aan ligt en hoe moeilijk het is om op te lossen.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Rondetijden voor ronde 24
1RUS1:22.803
2HAM1:22.889
3ANT1:22.843
4NOR1:22.444
5VER1:22.811
6LEC1:22.463

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Charles Hill schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:37:
[...]

Kan ook niet als ze op hun banden moeten letten. Dan gaan ze die niet opbranden met een extra stop als gevolg.
Ja heel vervelend dat ze hierdoor niet kunnen racen, klinkt als iets wat ze kunnen oplossen in de Formule 1 :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:48
De coureurs moeten hun banden managen en ik mijn oogleden dat ze niet dichtvallen :)

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Rondetijden voor ronde 26
1RUS1:22.908
2HAM1:23.331
3ANT1:22.614
4NOR1:22.664
5VER1:23.212
6LEC1:22.735

  • hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
Iedereen op hard behalve VER

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Chocoball schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:39:
De coureurs moeten hun banden managen en ik mijn oogleden dat ze niet dichtvallen :)
Tip:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CJazf7Af1Bi5zc7ltH7n2ZUVjM4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zgpWcQWyJO294Vs6vp8sFRku.png?f=fotoalbum_large

  • Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:50

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gooi de kW verhouding maar weer omhoog in de accu's. Dit begint weer saai te worden.

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Einde van Le Mans nog op tweede scherm.

F1 is een lange zit zo.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Erazzzer schreef op zondag 14 juni 2026 @ 15:42:
Gooi de kW verhouding maar weer omhoog in de accu's. Dit begint weer saai te worden.
Barcelona is altijd saai.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord