[F1 2026] Race 7 GP van Barcelona-Catalonië Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 23.702 views

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Rondetijden voor ronde 43
1HAM1:20.314
2RUS1:20.640
3ANT1:20.898
4NOR1:20.931
5VER1:20.534
6LEC1:20.999
7PIA1:20.974

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:27

Pierre

Van nature lui!

Oeps Lewis te hard gereden?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:03:
Goede strategie? Is toch gewoon anticiperen op een mazzeltje. Meer logisch dan slim als je het mij vraagt.
Anticiperen is iets wat ze jaren niet hebben gekund hij FER dus wat dat betreft flink gegroeid

per aspera ad astra


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:58
Zou het wel mooi voor HAM vinden, een overwinning in het Ferrari rood.

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:32
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:04:
En nu gaat Max ook pushen op die mediums. Hij moet waarschijnlijk nogmaals stoppen.
Zou hij het einde kunnen halen nu de tank leger is? Of simpelweg een brug te ver?

  • Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:04:
UH OH....

INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:38:31)
14 Jun 2026, 16:04:01, Lap 44
Op een of andere manier is dit ook weer niet verbazend voor het rode team....

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Kimi straks Russel voorbij en dan de Italiaan die gaat vechten met een Ferrari.
Let it happen

  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 22:37
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:04:
UH OH....

INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:38:31)
14 Jun 2026, 16:04:01, Lap 44
Mama mia

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dentist schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:05:
[...]

Hij is toch al 3x gestopt?
Ja maar hij gaat geen 26 ronden doen op mediums denk ik. Mogelijk gaat hij nog naar softs.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
HAM moet op z'n minst 5 seconde op RUS hebben om die eventuele tijdstraf te kunnen counteren.

HAM > FL

Rondetijden voor ronde 44
1HAM1:20.122
2RUS1:20.821
3ANT1:20.917
4NOR1:20.806
5VER1:20.691
6LEC1:20.740
7PIA1:21.203

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
INCIDENT INVOLVING CAR 43 (COL) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:53)
14 Jun 2026, 16:06:16, Lap 45

  • Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Harrie

NederVlaming

StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:04:
UH OH....

INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:38:31)
14 Jun 2026, 16:04:01, Lap 44
Heeft Mercedes iets gevonden om te laten onderzoeken :+

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
UPDATE: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:31)
14 Jun 2026, 16:07:11, Lap 46

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Voor Russel zijn kampioenschap punten is dit ook fucked up.
Komt geen steek dichter bij Kimi

[ Voor 22% gewijzigd door d-vine op 14-06-2026 16:09 ]


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
d-vine schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:08:
Voor Russel zijn kampioenschap punten is dit ook fucked up.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XTqzfmZioboPUg52sJBsX-sVdxY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Kl6mePTMsSipR4euNvd3pvL0.webp?f=fotoalbum_large

  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 22:37
Gewoon buiten de 5 seconden blijven voor Lewis

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Rondetijden voor ronde 46
1HAM1:20.369
2RUS1:20.739
3ANT1:20.704
4NOR1:20.830
5VER1:20.467
6LEC1:20.458
7PIA1:20.835

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
dglavimans schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:08:
Gewoon buiten de 5 seconden blijven voor Lewis
En dan krijgt ie 10 seconden :X

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Waar er spanning leek te komen, is het ook alweer weg..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 14:52

_nethack

We're all MAD here

TinusXIII schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:09:
[...]

En dan krijgt ie 10 seconden :X
Voorlopig loopt ie lekker uit... 6s al

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself


  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

sjaool

Every life should have 9 cats

http://www.f1.com/vote

Succes met stemmen.

"When you grow up your heart dies"


  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

Ik denk Stroll of Bottas.

Zero compensation


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
_nethack schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:10:
[...]

Voorlopig loopt ie lekker uit... 6s al
Ja mooi, ik gun het Hamilton en Ferrari ook wel.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Geen straf voor HAM!

FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:31)
14 Jun 2026, 16:10:20, Lap 48

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Hebben ze bij de laatste stop een raket gemonteerd bij Lewis?

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
Kan er maar 1 zijn natuurlijk, Alonso. :+


Hamilton heeft mijn stem.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
RUS inmiddels bijna een seconde trager dan HAM.

Rondetijden voor ronde 48
1HAM1:20.313
2RUS1:21.267
3ANT1:21.328
4NOR1:21.200
5VER1:20.978
6LEC1:21.017
7PIA1:21.299

  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:32
d-vine schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:11:
Hebben ze bij de laatste stop een raket gemonteerd bij Lewis?
Charles vliegt ook.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

Wordt LEC nog gevaarlijk voor VER?

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:59

vhal

ಠ_ಠ

Eindelijk.....nou ja...ik.mag het hopen 🤞

Strava


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:45
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:11:
Geen straf voor HAM!

FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:31)
14 Jun 2026, 16:10:20, Lap 48
Moppert iets met nationaliteit :o

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Petje af hoor wat Hamilton aan het doen is. Die heeft echt wel zijn oude vorm terug.

  • Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Harrie

NederVlaming

Ik vrees dat Kimi nog niet aan mag vallen, onder het mom dat ze op LH moeten jagen...

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
plizz schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:11:
[...]

Moppert iets met nationaliteit :o
SkyF1/F1TV meldde dat HAM net de gele vlag voor zijn neus kreeg toen hij daar reed. Hij zou wel gelift hebben.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
plizz schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:11:
[...]

Moppert iets met nationaliteit :o
Special passport :+ :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:12:
Petje af hoor wat Hamilton aan het doen is. Die heeft echt wel zijn oude vorm terug.
Een goed werkende auto helpt ook nog altijd. :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
Die gaat de hele GP al goed

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

sjaool

Every life should have 9 cats

Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:12:
Petje af hoor wat Hamilton aan het doen is. Die heeft echt wel zijn oude vorm terug.
Hij heeft zijn mojo weer gevonden. Hij is ook veel beter gehumeurd de laatste tijd.

"When you grow up your heart dies"


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Is Ronald Molendijk morgen toevallig aanwezig bij de F1 aan Tafel podcast? Die gaat nu vast uit zijn dak. Haha.

  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

NOR gaat stampen denk ik

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 22:37
sjaool schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:13:
[...]

Hij heeft zijn mojo weer gevonden. Hij is ook veel beter gehumeurd de laatste tijd.
Wat een vriendin krijgen wel niet met je kan doen

  • AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:41
Ligt de Hamilton bingo kaart al klaar?

  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Rondetijden voor ronde 50
1HAM1:20.293
2RUS1:21.522
3ANT1:21.361
4NOR1:20.962
5VER1:21.793
6LEC1:22.376

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
AvAars schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:14:
Ligt de Hamilton bingo kaart al klaar?
Zeker! Geweldig publiek, let maar op!

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mercedes valt wel tegen, had wel een gevecht verwacht met Hamilton

  • _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 14:52

_nethack

We're all MAD here

Nou, als ANT en NOR nog even RUS van het podium duwen, ben ik er wel tevreden mee zo :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
De vraag is of Mercedes langzaam is of Russel

  • Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 23:55

Internet Janny

He does it for free

StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:13:
Is Ronald Molendijk morgen toevallig aanwezig bij de F1 aan Tafel podcast? Die gaat nu vast uit zijn dak. Haha.
:?

Zero compensation


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mercedes gevecht aanstaande

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou RUS te traag zijn voor ANT?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:26
d-vine schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:15:
De vraag is of Mercedes langzaam is of Russel
Russell mist gewoon racepace. Die zal echt niet lekker slapen dat Antonelli er zo makkelijk bij komt de laatste stints.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dus, Ferrari lijkt hier een goede strategie uitgedacht en uitgevoerd te hebben. Het is werkelijk 2026, het jaar waar niks onmogelijk lijkt. :Y)

Wel een beetje pijnlijk dat Max op min of meer dezelfde strategie begon, een groter voordeel uit de VSC haalde en er niks uit lijkt te halen. Hij moet waarschijnlijk zelfs nog stoppen...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Molendijk is nogal Ferrari fan. Gun hem zijn lolletje wel een keer haha.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
gambieter schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:16:
Zou RUS te traag zijn voor ANT?
Ja. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
RUS moet wel gaan aanpoten inderdaad.

Rondetijden voor ronde 52
1HAM1:20.771
2RUS1:21.652
3ANT1:21.450
4NOR1:21.606
5VER1:21.474
6LEC1:22.154

  • Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:51
MAX is traag met de 'beste' motor en de medium band.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:06
George krijgt op een subtiele manier te horen dat hij veels te traag is

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
VER vind dat GAS een tijdstraf moet krijgen omdat GAS veel te lang in de weg bleef rijden i.p.v. laten lappen door VER.

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als ANT een penalty krijgt, dan moeten ze hem de kans geven met een swap.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:17:
Dus, Ferrari lijkt hier een goede strategie uitgedacht en uitgevoerd te hebben. Het is werkelijk 2026, het jaar waar niks onmogelijk lijkt. :Y)

Wel een beetje pijnlijk dat Max op min of meer dezelfde strategie begon, een groter voordeel uit de VSC haalde en er niks uit lijkt te halen. Hij moet waarschijnlijk zelfs nog stoppen...
22 rondjes met een lichtere auto. Moet te doen zijn toch?

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TinusXIII schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:18:
[...]

22 rondjes met een lichtere auto. Moet te doen zijn toch?
Ik moet het nog zien...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
d-vine schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:18:
George krijgt op een subtiele manier te horen dat hij veels te traag is
In ieder geval nog 0,6 sec sneller dan LEC op hards met dezelfde leeftijd.

Rondetijden voor ronde 53
1HAM1:21.266
2RUS1:21.864
3ANT1:21.909
4NOR1:21.811
5VER1:21.252
6LEC1:21.875

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Wat is trouwens Red Bull aan het doen? Verstappen moet nog pitten zo, die gaat echt nog wat plaatsen zakken.

  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
Voor dit soort momenten zou ik willen dat de auto’s toeters hadden om hun ongenoegen met de traagheid te uiten.

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

sjaool

Every life should have 9 cats

gambieter schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:18:
Als ANT een penalty krijgt, dan moeten ze hem de kans geven met een swap.
Waarom? Dan moet Kimi maar op de track limits letten.

"When you grow up your heart dies"


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hamilton gaat hem zoals het nu lijkt gewoon winnen vandaag, of er moet een Safety Car gaan komen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-06 18:34
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
Wat is trouwens Red Bull aan het doen? Verstappen moet nog pitten zo, die gaat echt nog wat plaatsen zakken.
waarom moet die nog pitten? die heeft tijdens de vsc gepit

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:36

sjaool

Every life should have 9 cats

BiaggioLuciano schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
Voor dit soort momenten zou ik willen dat de auto’s toeters hadden om hun ongenoegen met de traagheid te uiten.
Koplampen :+

Die toeter horen ze toch niet.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 14-06-2026 16:21 ]

"When you grow up your heart dies"


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
Wat is trouwens Red Bull aan het doen? Verstappen moet nog pitten zo, die gaat echt nog wat plaatsen zakken.
Waarom zou hij nog moeten pitten? VER zijn pace is prima.

Rondetijden voor ronde 54
5VER1:21.509
6LEC1:22.010
7PIA1:22.292
8HAD1:22.972

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
Wat is trouwens Red Bull aan het doen? Verstappen moet nog pitten zo, die gaat echt nog wat plaatsen zakken.
Kun je niet zien dat ze de beste motor hebben? 😉

  • Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:16

Marc H

- - Is wakker - -

BiaggioLuciano schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:19:
Voor dit soort momenten zou ik willen dat de auto’s toeters hadden om hun ongenoegen met de traagheid te uiten.
Goed idee! Multitone "Dukes of Hazzard" style. Ik ben voor!

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.


  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15
Rorando schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:20:
[...]

waarom moet die nog putten? die heeft tijdens de vsc gepit
Die mediums gaan het niet houden en anders gaat het nog heel spannend worden met LeClerc.

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Toch wel erg saai weer deze race buiten de pitstops om.

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Rorando schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:20:
[...]

waarom moet die nog pitten? die heeft tijdens de vsc gepit
Voor mediums die 26 ronden mee moeten. Tot dusver haalt niemand dit.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik vertrouw nog altijd de strategisten van de F1 teams dan een random forum user. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet


  • Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-06 18:34
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:21:
[...]

Die mediums gaan het niet houden en anders gaat het nog heel spannend worden met LeClerc.
z'n banden zijn nieuwer dan de 2 achter hem, hij doet sneller laps dan beide... en lichte auto met nog maar 10 rondjes te gaan

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
sjaool schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:20:
[...]

Koplampen :+

Die toeter horen ze toch niet.
Die koplampen zien ze niet in die spiegels :P

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:07

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:21:
Toch wel erg saai weer deze race buiten de pitstops om.
Hoop werk aan de winkel bij de FIA om weer sensatie te krijgen :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:32

Zewatanejo

Fine Thanks!

DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:21:
[...]

Voor mediums die 26 ronden mee moeten. Tot dusver haalt niemand dit.
VER rijdt wel de hele tijd in schone lucht

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:09
Voorlopig rijdt Verstappen langzaam weg bij Leclerc. Ben wel benieuwd hoe lang de Medium band het houden.

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"


  • Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 17:32
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:21:
[...]

Voor mediums die 26 ronden mee moeten. Tot dusver haalt niemand dit.
Vooralsnog lijkt het met de lichtere tank wel te lukken.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:21:
[...]

Voor mediums die 26 ronden mee moeten. Tot dusver haalt niemand dit.
Nou, dan moet VER opeens wel enorm gaan inkakken. Vooralsnog is LEC gewoon een seconde trager op de hards.

Ik zie het probleem (voorlopig) niet om door te blijven rijden. Vergeet niet dat er nu veel minder brandstof in de auto zit en de mediums dus minder snel slijten dan eerder in de race.

Rondetijden voor ronde 56
1HAM1:21.083
2RUS1:22.070
3ANT1:21.768
4NOR1:22.127
5VER1:21.612
6LEC1:22.768

  • urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-06 15:36
Rorando schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:22:
[...]

z'n banden zijn nieuwer dan de 2 achter hem, hij doet sneller laps dan beide... en lichte auto met nog maar 10 rondjes te gaan
Gat met LEC wordt alleen maar groter, dus ik denk dat het wel gaat lukken.

Hail to the king baby!


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 43 (COL) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:58:53)
14 Jun 2026, 16:22:36, Lap 57

  • Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 23:13
Illegal_Alien schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:21:
Ik vertrouw nog altijd de strategisten van de F1 teams dan een random forum user. :P
Ik vertrouw nog eerder iemand die nog nooit f1 gekeken heeft dan de strategisten van Ferrari :+

Vandaag geluk gehad

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Sineplex schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:23:
[...]

Vooralsnog lijkt het met de lichtere tank wel te lukken.
Ik hoop het maar. Want als die banden instorten, dan kan het snel gaan.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Rondetijden voor ronde 57
1HAM1:21.413
2RUS1:22.072
3ANT1:21.927
4NOR1:22.223
5VER1:21.505
6LEC1:22.450

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:24:
[...]

Ik hoop het maar. Want als die banden instorten, dan kan het snel gaan.
En dan? Wat maakt 5e of 6e nu uit voor Max? Helemaal niks

  • hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:14
VER heeft die mediums goed gemanaged.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023


  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TinusXIII schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:22:
[...]

Die koplampen zien ze niet in die spiegels :P
Afbeeldingslocatie: https://gifdb.com/images/high/flashing-car-head-lights-dvno1v9s55edj1nk.gif

Zo dan? :+

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:31
Lecrec houdt Max niet bij. Max gaat niet stoppen

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een van onze secretaresses is een Hamilton fan. Die gaat stralen morgen ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:45
Geen AWS voorspelling wanneer ANT RUS inhaal?

  • TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:26
plizz schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:25:
Geen AWS voorspelling wanneer ANT RUS inhaal?
AWS doet toch alleen de voorspelling wanneer een auto bij een andere komt en niet wanneer die hem gaat inhalen?

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
plizz schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:25:
Geen AWS voorspelling wanneer ANT RUS inhaal?
Zou mooi zijn als het nog gebeurd.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
VER zijn pace zakt iets in, maar heb het idee dat ze over de radio wat aan het bakkeleien zijn over de auto zelf en niet zozeer over de banden(?). Maar kan er niet veel van maken.

LEC zou nu ineens 1 seconde per ronde sneller moeten zijn wil hij VER nog gaan inhalen.

Rondetijden voor ronde 59
1HAM1:21.111
2RUS1:22.271
3ANT1:22.091
4NOR1:22.489
5VER1:22.069
6LEC1:22.196

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:14
Mercedessen klappen eraf. Verstappen podium. :+

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Lekker ANT, hou vol!

  • dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Oef, ik had even een HAM Rosberg flashback.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord