[F1 2026] Race 7 GP van Barcelona-Catalonië Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 23.711 views

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 20:31
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:35:
En toch, 7 auto's eruit. Je zou denken dat het een regenrace is geweest ofzo.
Dit is heel het seizoen al zo.

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:37:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - TRACK LIMITS
14 Jun 2026, 16:36:14, Lap 66

Nog even wat zout in de wonden... _O-
Daar gaat niks mee gebeuren lijkt me

  • NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 11:01

NoFearCreations

3DPrint the world!

Grote kans 3 plaatsen gridstraf in Oostenrijk, omdat Kimi die straf niet in kan lossen?

---RAWE CEEK!!!---


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Romantisch race verhaal weer compleet.

  • renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-06 21:35
Ook wel grappig feitje op de F1TV: voor het eerst sinds 1968 weer een volledige Brits podium.

  • Vinniedh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14-06 20:07
Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:37:
[...]


Daar gaat niks mee gebeuren lijkt me
Waarom lijkt dat je?

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nummer 106 voor the Goat.

Zat er wel aan te komen, HAM was al lekker bezig de laatste tijd.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:37:
[...]


Daar gaat niks mee gebeuren lijkt me
Ligt er aan, als die track limits is van voor zijn uitvalbeurt kan het nog een straf opleveren.

  • JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:24
3 britten op het podium, mooi moment om de TV uit te zetten :)

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

Arjantje72 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:37:
[...]

Dit is heel het seizoen al zo.
Ik weet het. Betrouwbaarheid is een dingetje. Maar ook niet gek. 10 jaar terug met de plofmotoren was het ook elk raceweekend raak.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Zewatanejo

Fine Thanks!

renegrunn schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:38:
Ook wel grappig feitje op de F1TV: voor het eerst sinds 1986 weer een volledige Brits podium.
1968

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • Vinniedh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 14-06 20:07
renegrunn schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:38:
Ook wel grappig feitje op de F1TV: voor het eerst sinds 1986 weer een volledige Brits podium.
Ja ik heb het gemerkt. Op sky

  • Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-06 21:05
Nou, die ‘best fans ever’ onzin en dat andere gejank (over de radio) heb ik geen zin aan nu. Ik switch naar Darten. 👋🏻

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Verdiende overwinning van Hamilton!
Hij is altijd zoooooo uitgebreid over de boordradio bij zijn wins, dat was ik even vergeten :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Alleen maar mooi dit 🥺

Strava


  • renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-06 21:35

  • Dentist
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-06 22:24

Dentist

Next patient please...

Jeroenvde89 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:39:
Nou, die ‘best fans ever’ onzin en dat andere gejank (over de radio) heb ik geen zin aan nu. Ik switch naar Darten. 👋🏻
Want daar zit lekker veel variatie in ;)

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22-06 20:58
Mooi geweest voor vandaag. Volgende is voetbal 😏

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:38
Volgens mij is het de eerste keer dat ik blij ben dat Lewis een GP wint. Na een zwaar jaar, ook door het verlies van zijn hond Roscoe, kan ik alleen maar heel veel respect hebben voor hem.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-06 21:37
Ik vind het een dweil van een vent, maar het is LH wel gegund grappig genoeg. Heeft toch net geen 5 jaar geduurd die pure afgunst. :+

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Mooi moment met Kimi en Lewis.

"When you grow up your heart dies"


  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 22:37
Fijn dat Antonelli even zo rookie eerste win voor het team komt omarmen :o ;)

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 20:31
Quad schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:38:
[...]

Ik weet het. Betrouwbaarheid is een dingetje. Maar ook niet gek. 10 jaar terug met de plofmotoren was het ook elk raceweekend raak.
Die waren wel leuk om te zien. De commentatoren gaven er zelfs hun punten daarvoor :)

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17
Mooi om iemand te zien herrijzen na al die ellende die hij heeft gekend. Zal hem goed doen, hopelijk trekt hij de lijn door om het kampioenschap spannend te maken.

  • sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:09

sjaool

Every life should have 9 cats

Arjantje72 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:41:
[...]

Die waren wel leuk om te zien. De commentatoren gaven er zelfs hun punten daarvoor :)
Nog een paar jaar geduld en dan krijgen we dat hopelijk weer. :+

"When you grow up your heart dies"


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Hamilton loopt flink in op Antonelli en wat uit op Russel. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 20:31
sjaool schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:42:
[...]

Nog een paar jaar geduld en dan krijgen we dat hopelijk weer. :+
Kan niet wachten :)

  • dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Rosberg doet interviews haha

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

Uitgerekend Rosberg na 10 jaar.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ah... dat lange haar had ik nog niet bij m gezien..

[ Voor 11% gewijzigd door Zewatanejo op 14-06-2026 16:45 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.


  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HKx5VfEXcAAcMCO.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Kon HAM wel schieten in z’n Mercedes tijd, maar dit gun ik hem toch wel heel erg. Als je dan als droom hebt om voor FER te rijden en dan nu kan winnen, mooi hoor!

+ RUS wint niet, vind ik nog mooier :)

[ Voor 5% gewijzigd door LAD93 op 14-06-2026 16:46 ]

per aspera ad astra


  • BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
Toch wel een sterke podium, 8 wereldkampioenschappen en George Russel

  • Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-06 20:51
this guy... oke die was wel grappig

  • dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ook de 3 teams op het podium waarmee HAM races heeft gewonnen.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
In theorie zou HAM natuurlijk nog voor zijn 8ste kampioenschap kunnen gaan... dat zou wat zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kijj81pKELi7W6KDlm1v6ZDV730=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aUBziJsRNOhzZO0Tj11IB9jY.jpg?f=fotoalbum_large

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17
Het is nu wachten op de zingende monteurs om het feestje compleet te maken.

  • Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:36
Mooi, en dan nog te denken dat Ferrari met een upgrade komt voor de motor

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 20:31
Amaze86 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:51:
Mooi, en dan nog te denken dat Ferrari met een upgrade komt voor de motor
Mercedes ook. Red Bull niet, want die hebben de beste motor :|

  • Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Mooi dit voor de beste rijder aller tijden

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:59
StefanVerkerk schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:48:
In theorie zou HAM natuurlijk nog voor zijn 8ste kampioenschap kunnen gaan... dat zou wat zijn.

[Afbeelding]
In theorie? Gekeken naar de reliability van de Merc motoren (Russel, nu Antonelli, maar ook de McLarens bijvoorbeeld) ligt dit kampioenschap wijd open.

Zuur voor Antonelli. Vond het toch prachtig dat die nog naar p2 vocht. Liet ook zien dat hij toch echt wel meer racepace heeft dan Russel. Maarja als je auto er mee stopt koop je daar bijzonder weinig voor

  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Brits gevolgd door Italiaans volkslied.

Hadden we dat al eerder gehad?

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:59
sambalbaj schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:54:
Brits gevolgd door Italiaans volkslied.

Hadden we dat al eerder gehad?
Doen ze na de sprint het volkslied? Dan wel.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Waah schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:54:
[...]

Doen ze na de sprint het volkslied? Dan wel.
Nope.

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17
Jaaa daar zijn ze!

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een goede dag voor ouwe lullen (zegt deze bijna bejaarde).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05:36
Arjantje72 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:52:
[...]

Mercedes ook. Red Bull niet, want die hebben de beste motor :|
Bull ging toch op dieet vanaf oostenrijk.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
De zingende monteurs, ✅ op de bingokaart

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:59
Deruxian schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:53:
Mooi dit voor de beste meest succesvolle rijder aller tijden
FTFY. Er is geen goat voor de F1. Dat werkt niet bij een raceklasse met zoveel verschil tussen de auto's en zoveel verschil tussen de regulations.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-06 10:33
Jeetje, kan die audiotechnicus niet wat meer volkslied laten horen en wat minder gegil van hysterische fans?

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:01

Pierre

Van nature lui!

Die panty dat ziet er niet uit.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Houtsnijwerk als trofee voor deze 'nieuwe' GP

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17
Pierre schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:56:
Die panty dat ziet er niet uit.
Eh? Iets gemist in je opvoeding? Vrij gebruikelijk kledingstuk in bepaalde culturen. Echt kom op man!

  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 20:31
Deruxian schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:53:
Mooi dit voor de beste rijder aller tijden
Schumacher was beter

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:01

Pierre

Van nature lui!

Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:57:
[...]

Eh? Iets gemist in je opvoeding? Vrij gebruikelijk kledingstuk in bepaalde culturen. Echt kom op man!
Dat weet ik.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HiJnzaTpWgVG98_cgOXio4s-aUA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p0bTpocxYx0oj7LTrHyRpul5.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-06 20:31
Miki schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:57:
[...]

Eh? Iets gemist in je opvoeding? Vrij gebruikelijk kledingstuk in bepaalde culturen. Echt kom op man!
Waar is het voor dan?
Nog nooit eerder gezien op een podium.
Ik zal wel iets gemist hebben dan.

[ Voor 6% gewijzigd door Arjantje72 op 14-06-2026 17:02 ]


  • PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
sambalbaj schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:57:
Houtsnijwerk als trofee voor deze 'nieuwe' GP
Wanneer je het plakbandje eraf haalt heb je mooi 4 identieke layouts/trofeeën :+

  • Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:17
Arjantje72 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 17:00:
[...]

Waar is het voor dan?
Nog nooit eerder gezien op een podium.
Ik zal wel iets gemist hebben dan.
Je openstellen voor andere culturen kan je enorm verrijken.

Verder ga ik niet op in omdat het volledig off-topic is.

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:54
Pas je op, straks moet deze afbeelding ook verwijderd worden :+

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Respect

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kukpy81iauNzJ7UnWD94XyFDttI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XgFfdoLPm1PVqWnvx9suq36e.jpg?f=fotoalbum_large

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:39

  • krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-06 19:15

krietjur

Where am I?

Jammer van Kimi, maar voor het kampioenschap wel leuk. Kan nog veel gebeuren dit seizoen. Ik had na de start verwacht dat we Russell niet meer zouden zien, maar dat was (gelukkig) niet het geval. Mercedes motoren blijken toch niet zo betrouwbaar.. ik heb wel weer genoten vandaag :)

Op naar Oostenrijk, die pik ik live mee tijdens m'n vakantie daar 8)

  • DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06 02:09
Ff tussen al het Mercedes motor ploffen door, is Antonelli toch steeds sterker dan zijn teamgenoot op de zondagen.

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CxwErJtiWvVN6QJXIiT8UHgxZR8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YJhmvSskVEOAyNFWYQlhcZa4.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik lees de uitslag net, supermooi dat Hamilton 'm heeft! Ik ben niet specifiek een fan van de beste man maar na de tijd die hij heeft gehad bij Ferrari en met stuiterende mercedessen gun ik 'm deze van harte :)

  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:03
Is die afgevaardigde van Ferrari dan ook een Brit? :Y)

  • Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Elke week zit ik er weer klaar voor, toch weer die spanning bij de start... Maar uiteindelijk is dit seizoen bijna elke race een teleurstelling helaas.
Hopen dat de wijzigingen volgend gaat echt effect gaan hebben.

  • Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 08:20
Exocet schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:13:
Elke week zit ik er weer klaar voor, toch weer die spanning bij de start... Maar uiteindelijk is dit seizoen bijna elke race een teleurstelling helaas.
Hopen dat de wijzigingen volgend gaat echt effect gaan hebben.
Ik blijf er dit jaar niet voor thuis, kijk als ik tijd heb de start en dat bepaalt of ik ga skippen, blijf kijken of alleen de samenvatting genoeg vindt. Voorlopig vind ik er dit jaar nog niet veel aan, het ziet er gewoon niet goed uit.

  • NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op zondag 14 juni 2026 @ 16:39:
Nou, die ‘best fans ever’ onzin en dat andere gejank (over de radio) heb ik geen zin aan nu. Ik switch naar Darten. 👋🏻
Doei!

  • Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-06 21:54
Wel opvallend dat de nieuwe motor metingen in gegaan zijn 1 juni en Mercedes in de kwali van Monaco kwetsbaar lijkt, en nu ineens niet meer een halve seconde per ronde wegrijdt. Dat en het feit dat ze ronden lang kunnen volgen zonder oververhitting maakt het enigszins dubieus naar mijn mening.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:18

Format-C

Tracing Rays

Heb de race net even teruggekeken.

(Heb LeMans eerst uitgekeken. :)F )

Maar heel leuk dat Lewis vandaag gewonnen heeft. Ik gun het hem wel. En de strategie was bij Ferrari vandaag voor de verandering eens erg goed, met goeie calls. Ook de communicatie van Lewis met zn engineer ging erg goed.

En Lewis reed ook snaarstrak.

Verdiende overwinning.

Wel bijzonder dat Russel Lewis niet kon bijhouden en best wel zuur voor Antonelli dat zn auto ermee kapte, maar die was na de race ook erg blij voor Lewis en dat was leuk om te zien.

Vind ook dat Russel (uiterlijk) er rustig uitziet en dat hij zn "verlies" goed kan hebben. Dat vind ik wel knap.

Was wel een interessante en redelijk leuke race. :) Edit: ben niet echt een Lewis fan, maar hij verdiende deze overwinning wel. Het is hem gegund.

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 18:53 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:40

d0s

sssst

Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:45:
Heb de race net even teruggekeken.

(Heb LeMans eerst uitgekeken)

Maar heel leuk dat Lewis vandaag gewonnen heeft. Ik gun het hem wel. En de strategie was bij Ferrari vandaag voor de verandering eens erg goed, met goeie calls. Ook de communicatie van Lewis met zn engineer ging erg goed.

En Lewis reed ook snaarstrak.

Verdiende overwinning.

Wel bijzonder dat Russel Lewis niet kon bijhouden en best wel zuur voor Antonelli dat zn auto ermee kapte, maar die was na de race ook erg blij voor Lewis en dat was leuk om te zien.

Vind ook dat Russel (uiterlijk) er rustig uitziet en dat hij zn "verlies" goed kan hebben. Dat vind ik wel knap.

Was wel een interessante en redelijk leuke race. :) Edit: ben niet echt een Lewis fan, maar hij verdiende deze overwinning wel. Het is hem gegund.
Russel zou er anders hebben bijgestaan als Antonelli niet was uitgevallen denk ik.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:18

Format-C

Tracing Rays

d0s schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:48:
[...]

Russel zou er anders hebben bijgestaan als Antonelli niet was uitgevallen denk ik.
Ehm ja.

Dat denk ik ook. Haha.

Misschien dat ie dit idd daarom nog wel kon hebben. Edit; maar denk echt dat ie zelf had verwacht met een dikke voorsprong te winnen. Daar leek het ook echt op in de trainingen en in de kwali.

Edit: Antonelli is wel echt beter en sneller dan Russell. Hoe langer de race duurde hoe beter ie ging rijden... Dat ventje kan echt sturen. Mooi. :)

[ Voor 34% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 18:52 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Net de race terug gekeken nadat ik terugkwam van m'n eigen wedstrijd, maar pfff viel bijna in slaap... de uitvallers zorgde voor spanning maar dat was het dan ook. Barcelona is vaak "saai" maar dit was toch wel 1 van de meest saaie ooit.
Enige positieve is dat Hamilton en Ferrari EINDELIJK een keer hebben gewonnen, geen clown strategie en Hamilton en ook z'n engineer waren zo hyped! Mooi hoor.

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC


  • ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:49:
[...]

Ehm ja.

Dat denk ik ook. Haha.

Misschien dat ie dit idd daarom nog wel kon hebben. Edit; maar denk echt dat ie zelf had verwacht met een dikke voorsprong te winnen. Daar leek het ook echt op in de trainingen en in de kwali.

Edit: Antonelli is wel echt beter en sneller dan Russell. Hoe langer de race duurde hoe beter ie ging rijden... Dat ventje kan echt sturen. Mooi. :)
Emotioneel/mentaal heeft die kerel (Antonelli) het ook goed voor elkaar. Net uitgevallen en dan in parc ferme Hamilton komen feliciteren, knap hoor!

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:18

Format-C

Tracing Rays

ArcticWolf schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:53:
[...]

Emotioneel/mentaal heeft die kerel het ook goed voor elkaar. Net uitgevallen en dan in parc ferme Hamilton komen feliciteren, knap hoor!
Helemaal mee eens. (Gaf ik ook al aan in mn vorige post)

En hij was oprecht blij voor Lewis en daar was niks aan gespeeld. Erg sportief. En idd knap.

Er zit ook een goeie kop op dat ventje. Die maak je volgens mij niet zomaar gek..

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

ArcticWolf schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:52:
Net de race terug gekeken nadat ik terugkwam van m'n eigen wedstrijd, maar pfff viel bijna in slaap... de uitvallers zorgde voor spanning maar dat was het dan ook. Barcelona is vaak "saai" maar dit was toch wel 1 van de saaiere ooit.
Enige positieve is dat Hamilton en Ferrari EINDELIJK een keer hebben gewonnen, geen clown strategie en Hamilton en ook z'n engineer waren zo hyped! Mooi hoor.
Ach zo saai was het ook weer niet. :)
Strategie speelde een rol en eindelijk had Ferrari het goed. Met 2 VS 3 stop strategieën.
Genoeg inhaalacties op de baan, ook op onverwachte plekken.
Top4 die na bijna 60 ronden nog dicht bij elkaar zit en alle 4 nog een worp kunnen/willen doen naar de overwinning.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN


  • ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
YakuzA schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:55:
[...]

Ach zo saai was het ook weer niet. :)
Strategie speelde een rol en eindelijk had Ferrari het goed. Met 2 VS 3 stop strategieën.
Genoeg inhaalacties op de baan, ook op onverwachte plekken.
Top4 die na bijna 60 ronden nog dicht bij elkaar zit en alle 4 nog een worp kunnen/willen doen naar de overwinning.
Snap ik, maar geen idee, dit jaar veel minder gevoel wie met wie vecht en voor welke positie. En geen idee waarom het daarom in mijn ogen minder interessant is (terwijl het idee juist de sport interessanter zou moeten maken).
Waarschijnlijk omdat de resultaten van de teams alle kanten op gaan dit seizoen? Denk dat de autist in mij dat niet zo leuk vind.

AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Colapinto:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LNZA3Y_bCWyZKGPGnNG6HlEiPH8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CX0H0c0ma69dXTFF88GO5ZLy.jpg?f=fotoalbum_large

Sainz:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wx3_qi500PAoRzhgt3z_V_pNsuA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ihMXubqgDnIL75NNcc22iQFl.jpg?f=fotoalbum_large

Albon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SvSaxICGFXShZrwjnkXQ7iofeK8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LInHAL5l9q4QWTsimELtnImC.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maakt dat van Colapinto nog wat uit voor zijn 8e plaats? Meeste uitslagen zeggen +1 lap maar niet de verschillen met de Racing Bulls.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:18

Format-C

Tracing Rays

Daar hebben we de "stortvloed" aan witte briefjes weer.... LOL.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
En Antonelli

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zWo_ZluUQrowjPVNGoLNrbeSjt8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6DNgxErtnGXPmsrWNFuwablj.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-06 14:41
En de eerste 40+’er op de eerste plek sinds 1970 begreep ik tijdens de race

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie


  • fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 10:58
echt knap van de dia... ook de tijd van het document 15.16

  • Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:38
OK, maar hij is geclassificeerd (x% gereden) dus wordt bij zijn tijd opgeteld en niet omgezet naar grid straf voor volgende keer toch?

  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni


  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:47
fredgroes schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:35:
[...]

echt knap van de dia... ook de tijd van het document 15.16
Zou dat niet de tijd zijn van de eerste van de 4 overtredingen genoemd in het document? Tijd van de beslissing staat op 19:21 rechtsbovenin.

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:39
gambieter schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:19:
Maakt dat van Colapinto nog wat uit voor zijn 8e plaats? Meeste uitslagen zeggen +1 lap maar niet de verschillen met de Racing Bulls.
Naar P10.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G_B1bjmZxq8oMVDQWr9CmgzK2pw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JIs4GviO55CVqgBNKYpMnNWg.jpg?f=fotoalbum_large

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:18

Format-C

Tracing Rays

Hadjar had na Lewis de snelste ronde van alle coureurs. (Lewis zn snelste ronde was 0.028 sneller) Maar Hadjar zn snelste ronde was sneller dan max zn snelste ronde.

Edit; weet alleen niet wanneer die zn laatste pitstop gemaakt had, want het was in ronde 60, dus met "lege tank". Maar toch netjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Format-C op 14-06-2026 20:24 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:03
Jasphur schreef op zondag 14 juni 2026 @ 19:29:
[...]


En de eerste 40+’er op de eerste plek sinds 1970 begreep ik tijdens de race
Mansell in '94(?) was ook 40+.

Hamilton is nu wel de oudste winnaar sinds 1970 ergens (oftewel: Hamilton nu is ouder dan Manshell toen).

  • RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:03
Als die een gridstraf kreeg had dat er vast in gestaan. Gezien de straf / het document ook post race geschreven is. Volgens mij staat het er dan ook expliciet in "tijdstraf van X seconden omgezet naar gridstraf van Y plekken".

Maar gezien Antonelli geklasseerd is met X ronden achterstand blijft het gewoon een tijdstraf. Als die eerder was uitgevallen zou het waarschijnlijk wel een gridstraf worden. Alhoewel ik ook weer meen dat vorig seizoen ergens een straf niet werd omgezet in een gridstraf omdat ze dat uberhaupt niet doen bij een 5 seconden time penalty (maar pas vanaf 10 seconden en dan drive through, stop & go).

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar het begint er steeds meer op te lijken, dat Ferrari misschien wel de beste auto en de meest betrouwbare PU heeft gebouwd. Niet dat de PU's echt betrouwbaar zijn, maar toch. Ferrari lijkt vooral een stuk vermogen te missen. En Leclerc heeft forse problemen met zijn remmen. Maar daarbuiten lijken ze een behoorlijk goed pakket neergezet te hebben.

Mercedes heeft duidelijk een achilleshiel, de betrouwbaarheid van hun PU. Dat is gewoon de beste PU, ondanks de onzinnige halfbakken metingen van de FIA die het hele elektronische deel niet meenemen. Maar ze blijven kapot gaan, bij alle teams met die PU's. Daarnaast is Antonelli opvallend beter dan Russel. Vraag je je toch af of Antonelli nu zo goed is of dat Russel andere problemen heeft?

Bij RBR gaat het van kwaad tot erger. Hun auto is niet slecht, maar lijkt wederom moeilijk af te stellen te zijn en heeft weinig marge qua afstelling. Maar als die goed afgesteld is, dan lijkt het een goede auto te zijn die waarschijnlijk nog steeds te zwaar is. Dat zorgt onder andere voor meer bandenslijtage. Problematischer is hun PU. Leuk dat ze het meeste vermogen zouden hebben aan de ICE kant, ze hebben er zo weinig aan. Ze starten inmiddels slechter dan zelfs Mercedes. Dat lijkt gerelateerd te zijn aan turbo lag waardoor de turbo niet op volle snelheid is bij de start. Keer op keer komen ze gewoon niet goed weg. Daarnaast is de betrouwbaarheid hier ook matig en kunnen ze minder aan hun PU doen vanwege ADUO. Dit terwijl ze waarschijnlijk aardig wat aan de elektronische elementen moeten doen en al helemaal iets om die turbo lag te verhelpen bij de start. De potentie zit er bij RBR denk ik ook wel, maar voorlopig komt het er absoluut niet uit.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:39
Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 20:20:
[...]

Hadjar had na Lewis de snelste ronde van alle coureurs. (Lewis zn snelste ronde was 0.028 sneller) Maar Hadjar zn snelste ronde was sneller dan max zn snelste ronde.

Edit; weet alleen niet wanneer die zn laatste pitstop gemaakt had, want het was in ronde 60, dus met "lege tank". Maar toch netjes.
Hadjar was nog geswitcht naar soft met die laatste stop.

  • d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:40

d0s

sssst

Format-C schreef op zondag 14 juni 2026 @ 18:49:
[...]

Ehm ja.

Dat denk ik ook. Haha.

Misschien dat ie dit idd daarom nog wel kon hebben. Edit; maar denk echt dat ie zelf had verwacht met een dikke voorsprong te winnen. Daar leek het ook echt op in de trainingen en in de kwali.

Edit: Antonelli is wel echt beter en sneller dan Russell. Hoe langer de race duurde hoe beter ie ging rijden... Dat ventje kan echt sturen. Mooi. :)
Lijkt meer en meer op Max. Die was de eerste races in 2016 RIC ook nog niet altijd de baas in Q, maar qua racepace haalde hij hem al snel in.

Antonelli lijkt zowel in Q en Race hem al voorbij te streven. Knap.


En hij heeft inderdaad de gunfactor, leuke coureur.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_mzT3cJbHbdbg6R6lLzdf8pIjdU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J8VdwZIZemvCjXGR76teMNsJ.jpg?f=fotoalbum_large

  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:54
Wie had de snelste pit stop vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ueuccaemia7h1.jpeg

  • Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-06 19:39
Ik meen me te herinneren dat redelijk recent (afgelopen jaren) het ook eens in de F2 of F3 is gebeurd. Maar het is wel echt een duizendste treffer zeg... :o

  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †


  • dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 22:37
Verkeerd topic

[ Voor 85% gewijzigd door dglavimans op 14-06-2026 22:52 ]

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord