Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
www.google.nl
Zonde van de broodnodige punten.
Voor de rest gaat er hoogstwaarschijnlijk ook niks gebeuren wat niet net zo spannend in de samenvatting terug te zien is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Had gehoopt op een mooie race tussen de top3 zeg maar.
Go ANT dan maar.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik zou het lekker op een zuipen gaan zettenMisteRMeesteR schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:06:
Op naar je jacht VER. Ala Kimi 2006.
Vaak bu'j te bang! ID.4 - ETV 1000 - FS1 <insert ecologische borstklopperij>
Flickr PSN ID= cheironnl
Goed gezien, dat gaat van kwaad naar erger by Russel.
Die wordt om de oren gereden door Kimi.
Een Brit, dus het zal wel meevallen.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:07:
Russel heeft een valse start.
Ben wel benieuwd wat er aan de hand was bij VER. Vind het eerlijk gezegd beschamend.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Power unit stuk.HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:08:
[...]
Een Brit, dus het zal wel meevallen.
Ben wel benieuwd wat er aan de hand was bij VER. Vind het eerlijk gezegd beschamend.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
hehe daar krijg je geen boete voor dat is gewoon 5/10 sec straf (even geen idee hoeveel het is)HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:08:
[...]
Maar ja, wat moeten we nu dan? Heb nooit eerder de tv uit gezet na het uitvallen van Verstappen, maar hij en Antonelli op 1 en 2 was vrijwel 99% van de kans op een mooie race. Nu blijft het gewoon Monaco…
Nou ja, maar even verder op de telefoon dan en wat kleding vouwen…
All your base are belong to us
Misschien jakkert er nog iemand spectaculair de vangrails in.Damian schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:08:
Dit gaat een heel saaie poeprace worden gok ik zo.
Edit: en anders wordt het wederom een overwinning voor Kimi. Als die m heel houdt.
Edit; of Ferrari moet nog iets kunnen met een undercut oid, maar met 4s achterstand wordt dat m niet.
[ Voor 30% gewijzigd door Format-C op 07-06-2026 15:11 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Dit dus! Russel word wel weer gematst door de FIA door zijn paspoort, zie je zovaak..HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:08:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Vouw jij nog kleding? Tegenwoordig ben ik daar zelfs te lui voor, en laat ik het hangen aan het droogrek.Ample Energy schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:09:
Per ongeluk z’n eigen advies opgevolgd…![]()
Maar ja, wat moeten we nu dan? Heb nooit eerder de tv uit gezet na het uitvallen van Verstappen, maar hij en Antonelli op 1 en 2 was vrijwel 99% van de kans op een mooie race. Nu blijft het gewoon Monaco…
Nou ja, maar even verder op de telefoon dan en wat kleding vouwen…
Yep. No further investigation.G_Dragon schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:09:
[...]
Dit dus! Russel word wel weer gematst door de FIA door zijn paspoort, zie je zovaak..
Zei ik het niet.Wognummer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:08:
[...]
hehe daar krijg je geen boete voor dat is gewoon 5/10 sec straf (even geen idee hoeveel het is)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:28
Nou ja hopelijk pakt Antonelli zijn Monaco GP, daar komt emotie bij los
Snitch LandoWognummer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:10:
WOW Rus WOW mazzel
Ze moeten daar echt eens naar de starts gaan kijken. Sinds dit seizoen komt RB erg slecht weg bij de start.cheiron schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:08:
Jezus. Wat een puinzooi is het toch bij Red Bull.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
het was geen valse start dus maar stond niet goed in de box maar idd
Hoe dan?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij hoeft er iig niet om te vechten als ik zoe hoe groot zijn performance advantage is.tweakduke schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:11:
Wel een anticlimax met deze start, maar is dus een kapotte motor bij Verstappen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Koekje van eigen deeg voor RUS.. grootste van allemaal daar op de grid. Maar ze doen het allemaal.
per aspera ad astra
Ik strijk en stoom zelfs somsHollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:10:
[...]
Vouw jij nog kleding? Tegenwoordig ben ik daar zelfs te lui voor, en laat ik het hangen aan het droogrek.
Heb nu helaas niks te strijken, dat had ik nog bij de tv kunnen doen
Zero compensation
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Klonk eerder als een kapot elektrisch gedeelte, de motor zelf liep nog.tweakduke schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:11:
Wel een anticlimax met deze start, maar is dus een kapotte motor bij Verstappen.
AMD 5800X3D, ASUS ROG Strix B550-F, 32GB Corsair DDR4, MSI RTX 5070 Ti 16G SHADOW 3X OC
@Microkid Gefeliciteerd met je verjaardag
het was geen valse start hij leek niet goed te staan Nor meld dit ze kijken en blijkt dus wel goed te gaansambalbaj schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:12:
PER krijgt m natuurlijk wel.
Dacht trouwens dat dit een sensor was, dus altijd straf.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Waarom zouden ze? Inhalen kan niet. Beter je banden managen.PatrickC schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:13:
Wat een grote verschillen in de top 3… ik dacht dat deze auto’s wel kort achter elkaar zouden moeten kunnen rijden?
Flickr PSN ID= cheironnl
Alweer, dat gebeurt te vaak bij die Caddiesdreester schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:14:
BOT heeft fikkende remmen
Het is Monaco, alles zal ongeveer zo blijven. Dus ook die top 3.PatrickC schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:13:
Wat een grote verschillen in de top 3… ik dacht dat deze auto’s wel kort achter elkaar zouden moeten kunnen rijden?
Ik vind eigenlijk dat het van de kalender moet worden gehaald. Het is echt een saai straatcircuit. Of ze moeten de autos nog kleiner gaan maken.
En ja dus!sambalbaj schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:12:
PER krijgt m natuurlijk wel.
En nog even een rondje van de zaakInternet Janny schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:12:
Perez pitstop gehad?
nee man de race is de Q en dan op zondag de parade zonder puntenHollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:15:
[...]
Het is Monaco, alles zal ongeveer zo blijven. Dus ook die top 3.
Ik vind eigenlijk dat het van de kalender moet worden gehaald. Het is echt een saai straatcircuit. Of ze moeten de autos nog kleiner gaan maken.
Mijn boefje is liev!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En dan gelijk ff wat extra live beelden van rijders, lekker druk op t scherm.
Net daarom heb ik meerdere schermen....
Splitten die handel.
Het slaat ook helemaal nergens op. Het is niet dat PER kans maakt op een podium. RUS heeft dat wel.
FTFYWognummer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:15:
[...]
nee man de race is de Q en dan op zondag de parade zonder punten betrouwbaarheidstest:+
Elk jaar hebben ze allemaal Monaco spec onderdelen. Waarom niet gewoon helemaal Monaco wagens? Lekker met een Mini of met die LEGO wagens van een paar jaar terug rondkarrenHollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:15:
[...]
Het is Monaco, alles zal ongeveer zo blijven. Dus ook die top 3.
YepPierre schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:16:
Is PER op de plek van BOR gaan staan? dan heeft die zitten tukken
Niet helemaal vergelijkbaar met Russel…HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:17:
[...]
Het slaat ook helemaal nergens op. Het is niet dat PER kans maakt op een podium. RUS heeft dat wel.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Of met botsauto's.Ample Energy schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:17:
[...]
Elk jaar hebben ze allemaal Monaco spec onderdelen. Waarom niet gewoon helemaal Monaco wagens? Lekker met een Mini of met die LEGO wagens van een paar jaar terug rondkarren
Ik zie het nu, .. waarom doet die dit? Je weet toch uit welk vak je vertrekt of was hij gestart vanuit de pits?
enige kans om auto's in te halen zonder dat het extreem op valt?HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:19:
[...]
Ik zie het nu, .. waarom doet die dit? Je weet toch uit welk vak je vertrekt of was hij gestart vanuit de pits?
De echte F1 fan....HollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:04:
Nou de tv kan uit
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Zou t leuk vinden als die wint.
Ben nou niet direct een Hamilton fan maar gun hem wel weer eens een overwinning.
En als die Kimi kan bijhalen wordt t misschien nog leuk.
Edit: en RUS is naar HAD aan het kijken ipv hemzelf. (Dat is 1 van de redenen waarom niet hij maar Kimi vooraan rijdt. Meer bezig met andere factoren dan dat ie zelf gasgeeft)
[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 07-06-2026 15:25 ]
Hoe ga je hier inhalen? Wanneer is de laatste inhaalactie voor de leiding geweest in Monaco?Format-C schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:23:
HAM loopt in.
Zou t leuk vinden als die wint.
Ben nou niet direct een Hamilton fan maar gun hem wel weer eens een overwinning.
En als die Kimi kan bijhalen wordt t misschien nog leuk.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Misschien een undercut. Of Kimi tot een foutje dwingen door hem zwaar onder druk te zettennocalimero schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:25:
[...]
Hoe ga je hier inhalen? Wanneer is de laatste inhaalactie voor de leiding geweest in Monaco?
Edit: Kimi loopt weer wat uit....
[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 07-06-2026 15:27 ]
Mijn boefje is liev!
Red Bull toch wat reliability problemen?
"When you grow up your heart dies"
Iedereen ging Max voorbij
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Volgens de regie niet.
www.google.nl
Iedereen heeft Max ingehaald.... Goed genoeg voor je?
[ Voor 6% gewijzigd door mr thee op 07-06-2026 15:30 ]
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
[ Voor 3% gewijzigd door cy-gor25 op 07-06-2026 15:31 ]
Nee, maar nog geen celebs in beeld gehad.
Edit: damn, gejixed. Dat was de eerste.
[ Voor 11% gewijzigd door HollowGamer op 07-06-2026 15:32 ]
Te laat!
www.google.nl
Lekker, dankjewelHollowGamer schreef op zondag 7 juni 2026 @ 15:31:
[...]
Nee, maar nog geen celebs in beeld gehad.
Edit: damn, gejixed. Dat was de eerste.
Dit is toch wat F1 fans willen? Waarom zouden ze anders in beeld komen?
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |