Wie is dat? Ik bedoel niet Toto 🙂
Verstappen met kwinkslag na vraag van @FredericFerret of hij advies heeft voor de man op pole in Monaco.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 6 juni 2026
"Als ik hem was, zou ik 1 seconde wachten als de lichten uit zijn gegaan. Dat is mijn advies..."
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens Mekies heeft RBR echt stappen gemaakt. Zou het? Is dat bij een circuit zoals Monaco dan ook echt de aero die zijn werk heeft gedaan tijdens de quali en we daarmee dus een soort van kunnen concluderen dat de auto beter is en/of mee doet? Want de motor was al goed, zover we weten?
Mijn boefje is liev!
Je zou Aston Martin toch wel hoger verwachten. Monaco is niet echt een PU circuit en meer een chassis circuit, maar alsnog zijn ze laatste.
Team Mercedes doet het weer
ICE ICE Baby
Dit zou zomaar eens kunnen aankomen op de pitstops. Max heeft prima kans om antonelli te volgen morgen, dan moeten de pitstops perfect zijn en gezien het snelheidsverschil is er best kans dat je na een pitstop in verkeer komt, daar valt ook weinig winst te halen.
Aero, maar ook het chassis/mechanische grip.JB schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 18:13:
Volgens Mekies heeft RBR echt stappen gemaakt. Zou het? Is dat bij een circuit zoals Monaco dan ook echt de aero die zijn werk heeft gedaan tijdens de quali en we daarmee dus een soort van kunnen concluderen dat de auto beter is en/of mee doet? Want de motor was al goed, zover we weten?
voor een team wat met het chassis al jaren worstelt met de driveability over kerbs/ te stijve auto toch een mooie prestatie.
Dat was een meer dan prima Q.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kan ik beamen. Gelukkig maar want ook zonder deze nieuwe regels, zal de race verder niet heel boeiend worden zonder onverwachte zaken…Jasphur schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:53:
Dat was een meer dan prima Q.
Mijn boefje is liev!
Tja is dit niet ook gerelateerd aan het feit dat je hier geen lange rechte stukken hebt? Op het moment dat je die circuits wel hebt dan schieten Mercedes en Ferrari met hun topsnelheid er weer voorbij.DoubleDutch schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:37:
Ik had bij het begin van het seizoen niet gedacht dat Max mee zou doen voor pole of überhaupt podium met de nieuwe motor,vind het toch al een prestatie opzicht van de Ford/Red Bull Powertrains motor.
Ik zou me niet te rijk rekenen in ieder geval..
*sowieso
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/EhIKLlcEtfJcY00ksCOtvtPB.webp?f=fotoalbum_large)