WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[F1 2026] Race 6 GP van Monaco Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Wie is dat? Ik bedoel niet Toto 🙂

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:32
_O-

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
The grid is set!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LbkMaaP3YgfPEICB95LRBg95wRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EhIKLlcEtfJcY00ksCOtvtPB.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Volgens Mekies heeft RBR echt stappen gemaakt. Zou het? Is dat bij een circuit zoals Monaco dan ook echt de aero die zijn werk heeft gedaan tijdens de quali en we daarmee dus een soort van kunnen concluderen dat de auto beter is en/of mee doet? Want de motor was al goed, zover we weten?

Mijn boefje is liev!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:25
Je zou Aston Martin toch wel hoger verwachten. Monaco is niet echt een PU circuit en meer een chassis circuit, maar alsnog zijn ze laatste.

iRacing Profiel

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Team Mercedes doet het weer ;)

ICE ICE Baby

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:46
Dit zou zomaar eens kunnen aankomen op de pitstops. Max heeft prima kans om antonelli te volgen morgen, dan moeten de pitstops perfect zijn en gezien het snelheidsverschil is er best kans dat je na een pitstop in verkeer komt, daar valt ook weinig winst te halen.

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:21

masauri

aka qwybyte

Arjantje72 schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:42:
[...]

Wie is dat? Ik bedoel niet Toto 🙂
Dat is jack, zen zoon.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Bedankt :)

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Jack, Wolffskin(d) :+

[ Voor 5% gewijzigd door PalingDrone op 06-06-2026 19:37 ]

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:31
JB schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 18:13:
Volgens Mekies heeft RBR echt stappen gemaakt. Zou het? Is dat bij een circuit zoals Monaco dan ook echt de aero die zijn werk heeft gedaan tijdens de quali en we daarmee dus een soort van kunnen concluderen dat de auto beter is en/of mee doet? Want de motor was al goed, zover we weten?
Aero, maar ook het chassis/mechanische grip.

voor een team wat met het chassis al jaren worstelt met de driveability over kerbs/ te stijve auto toch een mooie prestatie.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:53
Dat was een meer dan prima Q.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Kan ik beamen. Gelukkig maar want ook zonder deze nieuwe regels, zal de race verder niet heel boeiend worden zonder onverwachte zaken…

Mijn boefje is liev!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:05
DoubleDutch schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 17:37:
Ik had bij het begin van het seizoen niet gedacht dat Max mee zou doen voor pole of überhaupt podium met de nieuwe motor,vind het toch al een prestatie opzicht van de Ford/Red Bull Powertrains motor. _/-\o_
Tja is dit niet ook gerelateerd aan het feit dat je hier geen lange rechte stukken hebt? Op het moment dat je die circuits wel hebt dan schieten Mercedes en Ferrari met hun topsnelheid er weer voorbij.
Ik zou me niet te rijk rekenen in ieder geval..

*sowieso

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord