Eerder 100%, ze waren niet bezig aan de auto zelf.
Goedemorgen en fijne race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Max met een lege plek voor zich. Nu maar hopen dat deze start wel goed gaat.
"When you grow up your heart dies"
Goedemorgen! Ontbijt ook hier achter de kiezen, eens zien wat het vandaag wordt.
In de live timing staan PIA, NOR, BOR en ALB in de pit gemeld. Even afwachten of dat daadwerkelijk ook zo is.
Edit: zo te zien beide Mclarens inderdaad vanuit de pits? Ik zie ze niet op de onboard bij Max.
In de live timing staan PIA, NOR, BOR en ALB in de pit gemeld. Even afwachten of dat daadwerkelijk ook zo is.
Edit: zo te zien beide Mclarens inderdaad vanuit de pits? Ik zie ze niet op de onboard bij Max.
[ Voor 20% gewijzigd door StefanVerkerk op 15-03-2026 07:55 ]
Dat is toch niet zo gek bij de start van een nieuw reglementBvanham schreef op zondag 15 maart 2026 @ 07:51:
Bortoletto lijkt ook niet in actie te gaan komen. Wat een vooruitgang dit jaar. Ze halen de start al niet
Heerlijk deze shitshow haha.. technisch zijn deze auto s veel te complex. Budgetplafond helpt hierbij ook niet.
Al hoort dit wel een beetje bij de start van nieuwe regelementen.
Al hoort dit wel een beetje bij de start van nieuwe regelementen.
Piastri ook terug de pitlane in. Lekker gewerkt McLaren.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Geen idee waarom. Maar ik Buxton opeens heel erg als ik zo naar dat promo videootje luister
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De vijf minuten countdown is inderdaad allang begonnen! Iedereen een heeeel fijne race! En go Kimi!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Met huidige situatie is meer kans.StefanVerkerk schreef op zondag 15 maart 2026 @ 07:56:
Roll intro!
En het bandenstaatje. VER en HAD beide op gebruikte softs... gokje op een vroege safety car?
[Afbeelding]
Fijne race iedereen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eerlijk? Ik heb geen hoge verwachtingen van de race, want heb ergens het gevoel dat het meer kijken word wie heeft de grootste accu
.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Typische mannen race...G_Dragon schreef op zondag 15 maart 2026 @ 07:58:
Eerlijk? Ik heb geen hoge verwachtingen van de race, want heb ergens het gevoel dat het meer kijken word wie heeft de grootste accu.
Wie heeft de grootste
Ik ben benieuwd hoeveel auto's uiteindelijk een DNF krijgen.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ik log net in. WTF is er met MCL aan de hand...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Red Bull als enigen op soft. De rest op medium.
Nieuwigheidmikkelnl schreef op zondag 15 maart 2026 @ 07:59:
Ik log net in. WTF is er met MCL aan de hand...
Toch wel apart dat drie auto's met Mercedes motoren vanuit de pits starten, terwijl beide Mercedessen op de eerste startrij staan
Eerste seizoen George podcast krijgt vandaag zijn 2e aflevering denk ik. Ik hoop alsnog op wat spektakel.
Ook genoeg op hards. NOR, HUL, COL, OCO, LIN, BOR, ALO, STR en ALB op hards.sjaool schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:00:
Red Bull als enigen op soft. De rest op medium.
Jongste pole sitter ooit maar niet de jongste op de front row, dat was Stroll een jaar of 8 geleden. Zou bijna vergeten dat die ook wel eens vooraan reed
Goedemiddag, have fun allemaal. Benieuwd of beide Ferarris er voor zitte voor T1. Hopelijk Max beetje goed start deze keer.
Lets go Max!!
Lets go Max!!
Leuk dat je je tijdzone hebt aangepast aan China!MC_Sparkles schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:01:
Goedemiddag, have fun allemaal.
Ik woon in Indonesie en het is hier toch echt al 2 uur in de middagStefanVerkerk schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:02:
[...]
Leuk dat je je tijdzone hebt aangepast aan China!
Nou daar gaan we dan, kijken of het al gaat wennen RUS p1.
Goedemorgen, op naar een nieuwe raceMC_Sparkles schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:01:
Goedemiddag, have fun allemaal. Benieuwd of beide Ferarris er voor zitte voor T1. Hopelijk Max beetje goed start deze keer.
Lets go Max!!
Oh ja, dan is het logisch.MC_Sparkles schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:03:
[...]
Ik woon in Indonesie en het is hier toch echt al 2 uur in de middag
Volgens SkyF1/F1TV hebben PIA en NOR apart van elkaar verschillende problemen.
Leuk joh al die nieuwe technologie
Weer een poepstart van VER. Jeetje mina.
Ver weer een poepstart
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Jemig weer een poepstart van Verstappen
Max probeert het niet eens meer? bleef gewoon stil staan,
Weer een verschrikkelijke start van Verstappen. Jemig
Flickr PSN ID= cheironnl
Max is er klaar mee
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Wat is er toch met die nieuwe auto's..
Nou HAD, kom jij je softs maar even wisselen... oef.
Verstappen kan echt niet starten met die nieuwe auto’s
Oops HAD, die kan beter een nieuw setje banden gaan halen.
NO power is kort samengevat.G_Dragon schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:05:
Wat is er toch met die nieuwe auto's..
Vraag me af wat er anders is met deze nieuwe auto’s.. Verstappen is bijna koning van het startenTinusXIII schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:06:
Verstappen kan echt niet starten met die nieuwe auto’s
Max heeft er gewoon geen zin in het lijkt? Weer zo’n poep-start.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
VER maakt er weer een inhaalrace van. Toch nog wat inhaalacties van VER. Tegen de tijd dat hij weer op zijn oude plekje is, zijn zijn bandjes weer op. Ach ja.
Wat een onzin 🤣PatrickC schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:06:
Geen zin in? Wat denk je nou zelf, dat hij dit bewust maar een beetje laat lopen? Dit zit ‘m gewoon in die half opgevoerde hybride kut auto’sPatrickC schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:06:
Twente komt eraan!
Zo, McLaren kan ook inpakken en naar Japan afreizen.
Wat. Een. Shitshow.
Zo, tot zover mijn niet onderbouwde mening. /s
Zo, tot zover mijn niet onderbouwde mening. /s
TURN 3 INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 77 (BOT) NOTED - CAUSING A COLLISION
15 Mar 2026, 08:07:33, Lap 3
15 Mar 2026, 08:07:33, Lap 3
En dan zijn er mensen hier die zeggen dat hij dit expres doetMarc3l schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:08:
Hij bleef gewoon stil staan (weer).
Geweldige analyseplizz schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:08:
Het gevecht gaat nu tussen Mercedes en Ferrari
Maar MER is superieur hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door jaapstobbe op 15-03-2026 08:09 ]
Ja zeg, ik weet dat er geen klaagzang van mag worden gemaakt hier. Maar kolere hé, je ziet dat VER op de onboard veel via de radio communiceert maar er wordt HELEMAAL NIKS uitgezonden via de onboard. Alles wordt weggefilterd door de FOM. Wat een sneu gedoe zeg. Pff.
Beide MCL er uit, beide RBR problemen.... benieuwd wat er allemaal aan de hand is.
Nou als Russel er voorbij is kan de TV weer uit ben ik bang.
Signature
En dan zijn er mensen hier die zo’n opmerking serieus nemen…Exocet schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:08:
[...]
En dan zijn er mensen hier die zeggen dat hij dit expres doet
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Stiekem wel mooi dat die problemen er zijn met allerlei autos. Wel jammer dat er 4 niet starten ipv uitvallen in de race. De afgelopen jaren was de techniek veel te betrouwbaar.
Welk gevecht?plizz schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:08:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
De start en eerste 5 ronden loterij heeft echt niets met driverskills te maken. Je moet hopen dat je power hebt op het juiste moment
Rondetijden voor ronde 3
| 1 | ANT | 1:38.013 |
| 2 | RUS | 1:38.125 |
| 3 | HAM | 1:38.587 |
| 4 | LEC | 1:39.148 |
| 5 | GAS | 1:38.923 |
| 6 | COL | 1:38.925 |
| 7 | LAW | 1:38.947 |
| 8 | OCO | 1:39.082 |
| 9 | LIN | 1:39.308 |
| 10 | VER | 1:39.080 |
Is het onboard kanaal ook geblokt? Nee toch?StefanVerkerk schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:09:
Ja zeg, ik weet dat er geen klaagzang van mag worden gemaakt hier. Maar kolere hé, je ziet dat VER op de onboard veel via de radio communiceert maar er wordt HELEMAAL NIKS uitgezonden via de onboard. Alles wordt weggefilterd door de FOM. Wat een sneu gedoe zeg. Pff.
Iemand een boordradio gehoord?
"He pressed the magic button". Ja, dat is het wel een beetje.
Flickr PSN ID= cheironnl
Race was dus nog niet eens begonnen & er lagen er al 4 uit
Wederom bewezen dat je elektrisch rijden alleen op de kermis moet doen
Wat een shitshow
Wederom bewezen dat je elektrisch rijden alleen op de kermis moet doen
Wat een shitshow
Tja, P1 - P4 binnen 2 seconden, lekker boeiend wat er op P10 gebeurt.StefanVerkerk schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:09:
Dat was de race dan. Gaat nu om Ant vs Rus en Ham vs Lec. Kan nog van alles gebeuren uiteraard, maar ik zet m uit. Succes allemaal!
Signature
Je bedoelt het is een beetje random, of je moet de start goed timen zoals bij mariokart?Danfoss schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:09:
De start en eerste 5 ronden loterij heeft echt niets met driverskills te maken. Je moet hopen dat je power hebt op het juiste moment
Misschien knallen ze nog tegen elkaar aan wanneer Russel Antonelli inhaalt.Ypuh schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:10:
Mercedes heeft alweer gewonnen.
Amerikaanse bazen… die volgen hun grote voorbeeld…StefanVerkerk schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:09:
Dit^ Misschien kan Ferrari nog ergens over een rode paddenstoel rijden?Danfoss schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:09:
Vind je? Ik vind dit een soort blessures. Het hoort erbij, maar vind het absoluut niets toevoegen aan sport.MC_Sparkles schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:09:
Stiekem wel mooi dat die problemen er zijn met allerlei autos. Wel jammer dat er 4 niet starten ipv uitvallen in de race. De afgelopen jaren was de techniek veel te betrouwbaar.
Gevecht?plizz schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:08:
Niet om negatief te klinken maar de race is klaar. 
Ik mag hopen dat er nog wat onverwachts gebeurt.
Zojuist de eerste stukjes audio van Max te horen op de onboard. Geklaag over vibraties als ik het goed hoor. GP geeft aan dat Max zo efficient mogelijk er doorheen moet gaan of zoiets.MikeyMan schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:10:
[...]
Is het onboard kanaal ook geblokt? Nee toch? Iemand een boordradio gehoord?
Wow, wat een vermogen bij MER.
www.google.nl
Hadjar pakt straks het blauwe schild!Yonix schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:11:
[...]
Dit^ Misschien kan Ferrari nog ergens over een rode paddenstoel rijden?
Verstappen geraakt door Lindblad
Oh nee nevermind, was een eigen fout
Oh nee nevermind, was een eigen fout
[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 15-03-2026 08:14 ]
P1 t/m p4 ook lekker boeiend. Mercedes twee vingers in de neus. Ferrari in niemandsland.Harry Nak schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:11:
[...]
Tja, P1 - P4 binnen 2 seconden, lekker boeiend wat er op P10 gebeurt.
FIA STEWARDS: TURN 3 INCIDENT INVOLVING CARS 11 (PER) AND 77 (BOT) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
15 Mar 2026, 08:11:17, Lap 5
15 Mar 2026, 08:11:17, Lap 5
Ferrari start dus wel goed, die moeten hopen op 37 safety cars elke race.
Goede reclame voor elektrisch rijden dit haha. Nu zijn elektrische auto's al enorm beperkt, maar met deze issues denk je wel 2x na voor je er een aanschaft.
Nee nee, dat bedoel ik niet. Via F1TV kun je onboards meekijken en ook teamradio horen. Normaal gesproken is dat altijd ongefilterd, maar de eerste paar rondes werd alles weggefilterd door de FOM. Op het stuur zie je dat het rode lampje linksboven het display brandt als Max praat over de teambak, met een vertraging van 5 sec hoor je dat normaal gesproken via de onboard camera, maar vandaag dus niet.Harry Nak schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:11:
[...]
Tja, P1 - P4 binnen 2 seconden, lekker boeiend wat er op P10 gebeurt.
Maar goed, ik zal mijn aluhoedje afzetten. Het kan natuurlijk ook gewoon slapende audio engineer zijn geweest.
Dit slaat natuurlijk nergens op, zeker niet met de huidige benzineprijzen...Khun41 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:13:
Goede reclame voor elektrisch rijden dit haha. Nu zijn elektrische auto's al enorm beperkt, maar met deze issues denk je wel 2x na voor je er een aanschaft.
Het seizoen ook als dit nog even zo door gaat.sjaool schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:11:
Niet om negatief te klinken maar de race is klaar.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/4nZcpK42i3RJFnUSLwIgdZvq.jpg?f=fotoalbum_large)