Altijd zo vreemd, die man heeft daar echt niets te zoeken, kom voor zn eigen ego even langs.Quad schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:53:
De grote baas van F1 komt ff buurten.
Hier ook nog altijd Olav Mol erop...zeg niet dat hij de beste is maar Peppie en Kokkie van Viaplay zijn ook niet om aan te horen.
En ze krijgen er nog voor betaald ook!vhal schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:54:
De drie heren klinken enthousiaster dan menig persoon hier
Als je mij een miljoen bonus geeft na de race word ik ook veel enthousiaster!vhal schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:54:
De drie heren klinken enthousiaster dan menig persoon hier
Weet ik. Volgens mij sprak iedereen bij de vorige auto's ook over F1.5 en de grote gaten. 10 jaar geleden waren de plofmotoren ook wekelijkse kost. Later allemaal opgelost.Gynnad schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:50:
[...]
Dit was pas de tweede race, gaandeweg het seizoen zal de betrouwbaarheid steeds beter worden. Veel teams zijn nog zoekende.
Is wel de weg van de lange adem, en wellicht wel 2 of 3 seizoenen nodig.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Eens, maar liever hem dan MBSHomeland schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:54:
[...]
Altijd zo vreemd, die man heeft daar echt niets te zoeken, kom voor zn eigen ego even langs.
Ik denk dit keer puur vanwege Kimi.Homeland schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:54:
[...]
Altijd zo vreemd, die man heeft daar echt niets te zoeken, kom voor zn eigen ego even langs.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Jammer dat die Ferrari monteurs niet hardop meezingen. Had gemogen hoor.
Het is op dit moment zo dat we al een F1E, F1.5E en F2E hebben. Wat zijn die gaten groot tussen de teams.Quad schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:55:
[...]
Weet ik. Volgens mij sprak iedereen bij de vorige auto's ook over F1.5 en de grote gaten. 10 jaar geleden waren de plofmotoren ook wekelijkse kost. Later allemaal opgelost.
"When you grow up your heart dies"
Lang geleden, het italiaans volkslied... en dan niet voor ferrari
Soort Pavlov reactie van zeStefanVerkerk schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:57:
Toch anders dat Italiaanse volkslied als het Ferrari team niet mee zingt uit volle borst.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vroegâh deze combi van volksliederen vaak gehoord, maar dan andersomStefanVerkerk schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:57:
"t was inderdaad een beklag aan het Wilhelmus. Te serieus, te stoffig. Italiaans volkslied zit nog wat tempo en crescendo in. Stuk beter.RobertMe schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:54:
[...]
Verstappen zal dat ook niet kennen als geboren Belg, opgegroeid in België, en verhuisd naar Monaco.
Daarnaast is het ook de toon die de muziek maakt, en het Wilhelmus is nu niet iets om gepassioneerd mee te zingen.
Mooie tijden…Hompu schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:58:
[...]
Vroegâh deze combi van volksliederen vaak gehoord, maar dan andersom
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Red Bull was toen niet echt dominant, de tweede rijder werd niet steeds ook tweede. Dat lijkt nu wel te gebeuren.Mog schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:52:
[...]
Nee, niet echt dominant. Niet zoals Verstappen in 2022 of Hamilton in 2018-2020. Russell zat lang vast achter de Ferrari’s en ze winnen niet met 40 seconden verschil.
2014 was nog veel erger ja
Oef gelukkig Kimi. Leuk ventje is dat!
Vindt het tot nu toe maar ruk dit seizoen/deze auto’s. Paar leuke (schijn) gevechten maar that’s it.
Maakt me niks uit. Antonelli, Piastri, Norris, Leclerc, Verstappen (no chance) maar zelfs liever Hamilton dan dat Russel WDC gaat worden (wat ie wel gaat worden helaas).
Maar super voor Antonelli! Op naar de volgende.
Vindt het tot nu toe maar ruk dit seizoen/deze auto’s. Paar leuke (schijn) gevechten maar that’s it.
Maakt me niks uit. Antonelli, Piastri, Norris, Leclerc, Verstappen (no chance) maar zelfs liever Hamilton dan dat Russel WDC gaat worden (wat ie wel gaat worden helaas).
Maar super voor Antonelli! Op naar de volgende.
Sebastiaan Vettel in de Scuderia Toro Rosso?stylezzz schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:57:
Lang geleden, het italiaans volkslied... en dan niet voor ferrari
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Doet die Toto het toch weer heh.. En ergens gun je het hem ook
Leuk podium zo! Gun het kimi echt. Meer wins gaan er zeker komen voor hem. Een win voor hamilton komt er dit jaar ook nog wel als kimi en russel meer gaan vechten.
Toch al weer 20 jaar geleden dat een Italiaan een F1 race won… ongelooflijk eigenlijk.
Ferrari toch meer dan de helft van de race het tempo van Mercedes aardig kunnen volgen, en dan aan het einde is het gat tussen Mercedes en Ferrari toch 20 seconden?
Is dat meer tire deg op de Ferrari?
Of was Kimi zijn pace aan het managen, en pas gaan versnellen wanneer Russell voorbij de Ferrari's was?
Of Ferrari die in de spaarstand ging toen Russell er voorbij was, en die buiten bereik leek te zijn?
Is dat meer tire deg op de Ferrari?
Of was Kimi zijn pace aan het managen, en pas gaan versnellen wanneer Russell voorbij de Ferrari's was?
Of Ferrari die in de spaarstand ging toen Russell er voorbij was, en die buiten bereik leek te zijn?
Maar waarom F1.5, de snelste race ronde vandaag was sneller dan die van vorig seizoen, terwijl we daar aan het einde van de regelement cyclus zaten..Quad schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:55:
[...]
Weet ik. Volgens mij sprak iedereen bij de vorige auto's ook over F1.5 en de grote gaten. 10 jaar geleden waren de plofmotoren ook wekelijkse kost. Later allemaal opgelost.
Ik heb in elk geval zin in de volgende race over twee weken in Japan. Hopelijk kan Ferrari nog wat stappen zetten zodat ze Mercedes ook echt kunnen gaan aanvallen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ben benieuwd... Met deze auto zullen er vast nog een paar wins voor Kimi komen, maar vond hem vorig jaar eigenlijk niet zo goed, en verwacht dat George ook dit jaar wel de snellere coureur zal zijn. Van de andere kant, ook Max (toch een beetje de benchmark) was in zijn 1e jaar (of driekwart jaar) in de RB ook niet geweldig tov Ric en pas vanaf het tweede seizoen begon het echt te lopen. Zou top zijn als Kimi dat ook lukt en dit jaar consistent de strijd aan kan gaan.Jorah_Newstone schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:02:
Leuk podium zo! Gun het kimi echt. Meer wins gaan er zeker komen voor hem. Een win voor hamilton komt er dit jaar ook nog wel als kimi en russel meer gaan vechten.
Ik snap de Antonelli hype nog steeds niet. Gisteren lopen klunzen in de sprint, pakt pole door problemen bij zijn teamgenoot en rijdt nu naar de winst, maar met een heel veel betere auto is dat ook geen verrassing.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Na deze enigszins seksistische opmerking, toch een kleine shout out naar Nina Gademan. Gisteren gewonnen en vandaag van P8 naar P4 gereden. Netjes!
Esmee Kosterman moet nog wel even haar mojo vinden.
Dat komt omdat de essentie van racen kapot is gemaakt. Een inhaalacties in de acceleratiezone is geen inhaalactie, maar een batterijdingetje. Daar zal het beter leren van de reglementen niets aan veranderen.Homeland schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:21:
Mooi om te zien dat mensen hier delen dat ze 30 jaar kijken en dan ineens na 1,5 race stoppen?
Die reglementen zijn hartstikke nieuw, ze moeten ook even uitvinden welke graphics het beste werken tijdens de uitzending, eind van dit seizoen zal het er waarschijnlijk best anders uitzien dan nu.
Maar goed. Alles evolueert, dus ook de F1. Overal zie je minder diepgang, meer instant gratification. Dus misschien is inderdaad de conclusie dat het tijdperk van de 'Old school' F1 voorbij is (incl haar fans) en er een nieuw tijdperk aanbreekt. Als dat meer kijkers trekt dan het oude zal het de F1 worst zijn.
Alonso over het inhalen in 2026: "it’s more of an evasive manoeuvre than an overtake.”
Waar haalt iedereen toch vandaan dat het langzaam gaat, het gaat toch nauwelijks langzamer dan vorig jaar?DoeEensGek schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:23:
[...]
Ja haalt McLaren de start was heel spannend.spoiler:En dat was dan ook het enige spannende! Dit zijn geen spannende gevechten. Dit is neutraal vermaak wat prima op youtube thuis hoort. Dit zijn geen inhaal acties op de rand of gedurfde, gewaagde acties. Geen ronden lang opbouwen en uitvoeren. Het gaat zo langzaam.
Je hebt de afgelopen jaren geen enkele race gekeken?Exocet schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:27:
En weer een race waar het einde totaal niet interessant is, wel opvallend, begin hectisch, daarna saai
De ferraris waren toch aan het begin wat sneller, kimi heeft de leiding weer gepakt en heeft de race gecontroleerd. Russel kon er niet meer bijkomen. Terwijl russel flink wat meer ervaring heeft.Maarten_E schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:16:
Ik snap de Antonelli hype nog steeds niet. Gisteren lopen klunzen in de sprint, pakt pole door problemen bij zijn teamgenoot en rijdt nu naar de winst, maar met een heel veel betere auto is dat ook geen verrassing.
Tevens is dit slechts het 2e jaar van Kimi. Ik vind het knap. Het is ook niet zo dat toto tegen russel zegt, geef kimi ook een kans he. Hij moet er wel wat voor doen.
Dit jaar was de snelste race ronde sneller dan vorig jaar ...NiaX schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:44:
[...]
Waar haalt iedereen toch vandaan dat het langzaam gaat, het gaat toch nauwelijks langzamer dan vorig jaar?
2026
China
Kimi Antonelli 1:35.275
https://www.formula1.com/en/results/2026/awards/fastest-laps2025
China
Lando Norris 1:35.454
https://www.formula1.com/en/results/2025/awards/fastest-laps
Ja de Ferrari's zijn consistent snel bij de start, was vorige week en in de sprintrace ook al het geval. Maar als het dan eenmaal rustiger wordt dan zie je toch hoe groot het verschil is met Mercedes over een hele race. En das niet positief, die verschillen zijn dusdanig dat je geen spannende race krijgt na de eerste 15 rondes. En McLaren zit er ook nog ver vanaf lijkt het....Jorah_Newstone schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:47:
[...]
De ferraris waren toch aan het begin wat sneller, kimi heeft de leiding weer gepakt en heeft de race gecontroleerd. Russel kon er niet meer bijkomen. Terwijl russel flink wat meer ervaring heeft.
Tevens is dit slechts het 2e jaar van Kimi. Ik vind het knap. Het is ook niet zo dat toto tegen russel zegt, geef kimi ook een kans he. Hij moet er wel wat voor doen.
Kwalificatie scheelt anderhalve seconde op een ronde (2025 sneller dan 2026)Humma Kavula schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:49:
[...]
Dit jaar was de snelste race ronde sneller dan vorig jaar ...
https://www.formula1.com/en/results/2026/awards/fastest-laps
https://www.formula1.com/en/results/2025/awards/fastest-laps
Race is ook deels managen, en dat kan een vertekend beeld geven. Totale raceduur ontloopt elkaar niet veel.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Zij werd er simpel uitgetikt, kon ze zelf niks aan doen.MikeyMan schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:17:
[...]
Esmee Kosterman moet nog wel even haar mojo vinden.
Gademan mooie prestatie idd.
imo verandert het teveel naar Formule E en een half; dat heeft deze race wel weer laten zien.
Hoe ik vroeger een hekel had aan Toto, door al die overwinningen van MERC, vind ik het nu wel weer heel tof om ANT en MERC te zien winnen en ook Toto z’n gelijk te zien halen. Om alleen maar te zwijgen over het feit dat ik Brown z’n hoofd de hele race (en prijsuitreiking) niet heb hoeven zien
per aspera ad astra
Kimi Antonelli wins the #ChineseGP 🇨🇳🤙
— FIA (@fia) 15 maart 2026
Twenty years after Giancarlo Fisichella, an Italian driver is back on the top step of the podium!
George Russell finishes second, whilst Lewis Hamilton secures his first podium finish for Ferrari 👏
#FIA #F1 pic.twitter.com/mJybLRSX8R
:strip_exif()/f/image/wnzFMF3ARHkW2DWBCDmA82Y5.jpg?f=fotoalbum_large)
![]() | ![]() |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Exact dit. Gisterenochtend en deze ochtend voel ik me ‘leeg’ ofzo? Ik volg de F1 al ruim 20 jaar op de voet. Er zijn altijd pieken en dalen geweest qua entertainment en competitie. Maar de situatie zoals die nu is, voelt alsof de ziel eruit is. En misschien is dat ook wel zoBMW_M3 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:31:
Ik heb het een kans gegeven, maar in 30 jaar dat ik F1 kijk heb ik nog nooit zo een nep gevoel gehad. Het ziet er langzaam, artificeel en geregisseerd uit. Geen uitremacties, geen slimme slipstreams, geen bombdives.
Hier hebben rijders kwaliteiten niets mee te maken meer. Ik blijf kijken, maar weet niet hoe lang ik optimistisch kan blijven.
Er zijn best wat acties geweest deze race, ook die echt wel mooi zijn. Het verdedigen / aanvallen tussen Lec en Ham was vermakelijk en goed. Maar buiten die acties van hen, geven veruit de meeste acties niet het wauw gevoel. En ik weet dat DRS dat ook niet (altijd) deed, maar daar kon je dan nog wel mee proberen te remmen of een switch back of iets dergelijks.
En ik krijg al helemaal de kriebels van de FOM die van alles probeert te verbergen. Dat verstrekt mijn gevoel alleen maar meer. Laat het gewoon zien zoals het is. De snelheid graphics manipuleren, wegschakelen net voor de super clipping, juichbandje bij inhaalacties in de hairpin, uitvalbeurten niet eens altijd herhalen enzovoorts.
Tot slot: Mercedes heeft gewoon echt een goede auto gebouwd inclusief een goede motor. En ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat ze iedereen op een rondje kunnen zetten. Dat doen ze natuurlijk niet, zo slim zijn ze ook wel weer
Nou, gaap. Misschien af en toe een handje spijkers op de baan gooien, FOM. Dat is net zo spontaan als dit gebeuren.
https://x.com/amrf1insights/status/2033094654472724723?s=46
De vibraties bij Alonso zijn dusdanig dat hij zijn stuur gewoon los moet laten en dan later de auto in de garage parkeert. Holy moly….
(Krijg het niet voor elkaar met de embed tags.. sorry
De vibraties bij Alonso zijn dusdanig dat hij zijn stuur gewoon los moet laten en dan later de auto in de garage parkeert. Holy moly….
[ Voor 11% gewijzigd door Aardappelbakker op 15-03-2026 11:17 ]
Ja doelde ook vooral op gisteren.Toke_gt schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:02:
[...]
Zij werd er simpel uitgetikt, kon ze zelf niks aan doen.
Gademan mooie prestatie idd.
Niet zozeer hype, maar gewoon leuk om te zien dat zo'n jonge jongen zijn eerste overwinning behaalt. En er valt op veel overwinningen wel wat af te dingen.Maarten_E schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:16:
Max haalde zijn eerste overwinning ook alleen maar omdat Rosberg en Hamilton elkaar eraf reden
Maar dan moet je het vervolgens nog wel even afmaken...
De Ferrari van Raikonnen was veel sneller dat seizoen. Hier is de MB de snelste wagen van de grid. Vergelijking gaat totaal niet op.Wild Chocolate schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:21:
[...]
Niet zozeer hype, maar gewoon leuk om te zien dat zo'n jonge jongen zijn eerste overwinning behaalt. En er valt op veel overwinningen wel wat af te dingen.
Max haalde zijn eerste overwinning ook alleen maar omdat Rosberg en Hamilton elkaar eraf reden![]()
Maar dan moet je het vervolgens nog wel even afmaken...
Oh, echt waarKadett schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:26:
[...]
De Ferrari van Raikonnen was veel sneller dat seizoen. Hier is de MB de snelste wagen van de grid. Vergelijking gaat totaal niet op.
Maar misschien heeft Antonelli er dus ook best wat voor moeten doen
@AardappelbakkerAardappelbakker schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:16:
https://x.com/amrf1insights/status/2033094654472724723?s=46
[embed]url[/]
⚠️ The VIBRATIONS were so Severe that Alonso was taking his hands OFF the steering wheel.pic.twitter.com/epETwLX3NM
— Aston Martin F1 Insights (@amrf1insights) 15 maart 2026
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik ben dan toch wel heel benieuwd naar het gezicht van Russell wanneer Antonelli er met het kampioenschap vandoor weet te gaan. Ik moet zeggen dat ik overigens alle rijders op de grid het gun om te winnen. Het heeft geen zin om te 'haten' op iemand alsof we ze persoonlijk kennen. Moge de beste batterij winnen dit jaar
Some infinities are bigger than others.
Het was weer leuk haasje over spelen voordat MERC de ruimte had om simpel weg te rijden, behalve voor Max, die kreeg hem niet over het Haasje.
Antonelli had een mazzeltje dat RUS inde Q3 stil stond anders had hij niet gewonnen.Major_ton schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:33:
Ik ben dan toch wel heel benieuwd naar het gezicht van Russell wanneer Antonelli er met het kampioenschap vandoor weet te gaan. Ik moet zeggen dat ik overigens alle rijders op de grid het gun om te winnen. Het heeft geen zin om te 'haten' op iemand alsof we ze persoonlijk kennen. Moge de beste batterij winnen dit jaar
Ik heb toch echt wel genoten van deze race:
- Kimi die zijn eerste race wint. Je mag dan wel een rocketship onder je kont hebben, maar je moet het maar wel even doen. Dat het niet zo vanzelfsprekend is, liet hijzelf gisteren in de sprint zien, en Russel in de race vandaag. Dat je het dan praktisch zonder foutjes binnen weet te slepen, is bewonderenswaardig.
- Het gevecht tussen de Ferrari's. Beide heren waren opgetogen en blij dat ze met elkaar hebben kunnen racen. Dat was op de baan ook te zien. Close racing op een respectvolle manier. Dat ze daarmee uiteindelijk een graf voor zichzelf groeven, was ondergeschikt. Ze wisten allang dat Mercedes sneller zou zijn en het was dan ook geen verrassing dat ze uiteindelijk relatief eenvoudig werden ingehaald. Ik noem dit: er het beste van maken.
- Het gevecht om P5 met BEA, COL, GAS, OCO en VER. Eveneens mooi geraced m.u.v. de fout van OCO. Over het algemeen een fair gevecht dus. En ja, het gevecht wordt op een heel andere manier gestreden dan vroeger. De echte uitremactie is er niet meer, maar daar staat voor mij tegenover dat op ongewone plekken een poging wordt gedaan.
Maar er kan ook een hoop verbeterd worden:
- Starts. Het is nu één grote gok wie een goede start heeft. Verschillen zijn ontzettend groot als je turbo en/of accu niet meewerkt. Max heeft nu 3x op rij pech gehad, maar op andere momenten lijken de RBPT-aangedreven wagens het toch echt wel te kunnen. Het scheelde vorige race precies niks of we hadden een mega-crash. Max zal de afgelopen starts ook wel met samengeknepen billen hebben gebeden dat niemand tegen hem aan klapte. Uiteindelijk krijgen de teams dit vast wel voor elkaar, maar ik denk dat niemand dit zo erg had verwacht. Overigens goed om te zien dat Ferrari hier wél over nagedacht heeft en echt een consequent voordeel heeft bij de starts.
- Betrouwbaarheid. Ik denk dat we zeker verwend zijn de afgelopen jaren met een haast perfecte betrouwbaarheid. Maar dat we al 20% van de wagens missen vóórdat de race begint? Ik hoop dat het bij de kinderziektes hoort. Een zeker betrouwbaarheidsrisico tijdens de race hoort denk ik wel bij de charme van de sport, al komt de ouderwetse plofmotor waarschijnlijk nooit meer terug.
- Grote tijdsverschillen in diverse sessies. Hoort denk ik gewoon bij het begin van een nieuw regelement, dus zo erg als het nu wordt afgeschilderd door sommigen, ben ik het zeker niet mee eens. Mercedes heeft de boel gewoon goed voor elkaar en kan minimaal dit seizoen daar de vruchten van plukken. De andere teams met Mercedes PU's komen ongetwijfeld rap dichterbij als ze het trucje ook door hebben, en ik hoop dat de andere teams ook snel in de gaten krijgen waar ze kunnen verbeteren. Waar ik alleen wel bang voor ben is dat Mercedes nog een gedeelte achter houdt en we tegen een langere periode van dominantie aan gaan kijken. Al met al hoop ik dat de verschillen dus kleiner worden, om het racen verder te bevorderen.
- Betere informatievoorziening/graphics. Dit zal de komende tijd vast verbeteren, maar ik mis echt zoiets basaals als de timing tower in duizendsten. Of een groter accuutje in beeld als je recht hebt op de overtake modus. Of de status van de accu in je kwalificatieronde (t.o.v. P1 bijvoorbeeld). In gevechten gaat de accu-visualisatie dan weer veel te snel. Met wat kleurtjes zou je veel beter inzichtelijk kunnen maken wie er een voordeel heeft over de ander.
- Betere balans vinden zodat de batterij minder snel leegraakt. Fanatiek (te enthousiast) racen wordt keihard afgestraft. Als je je boost knopje een halve seconde te lang ingedrukt houdt, heb je daar nu namelijk de hele ronde last van en ben je een 'sitting duck'. De volgende ronde begint het spelletje weer opnieuw en degene met overtake heeft dan toch wel een flink voordeel. Ik zie die capaciteit liever uitgesmeerd over 5-10 rondes zodat het minder 'jojo' wordt en iets meer een tactisch ding. Dan hoef je misschien ook niet ieder recht stuk te harvesten en krijg je weer wel je uitremactie terug. Of kun je wel een snelle bochtencombinatie 'full attack' nemen. Het klinkt makkelijk als het zo zeg, maar daar zal onderhuids nog wel flink wat voor veranderd moeten worden zoals een grotere accu of toch minder vermogen op het elektrische deel.
- Al met al verandert er een hoop en is de rangorde aardig door elkaar gegooid. Niet alle verandering is goed, en dat heeft de FIA/FOM zelf ook absoluut wel in de gaten. Maar censuur plegen is echt een big no-no. Het zou mooi zijn als ze bepaalde fouten erkennen, maar vermoed dat ze zelf nog niet goed weten wat ze er allemaal mee aan moeten.
- Kimi die zijn eerste race wint. Je mag dan wel een rocketship onder je kont hebben, maar je moet het maar wel even doen. Dat het niet zo vanzelfsprekend is, liet hijzelf gisteren in de sprint zien, en Russel in de race vandaag. Dat je het dan praktisch zonder foutjes binnen weet te slepen, is bewonderenswaardig.
- Het gevecht tussen de Ferrari's. Beide heren waren opgetogen en blij dat ze met elkaar hebben kunnen racen. Dat was op de baan ook te zien. Close racing op een respectvolle manier. Dat ze daarmee uiteindelijk een graf voor zichzelf groeven, was ondergeschikt. Ze wisten allang dat Mercedes sneller zou zijn en het was dan ook geen verrassing dat ze uiteindelijk relatief eenvoudig werden ingehaald. Ik noem dit: er het beste van maken.
- Het gevecht om P5 met BEA, COL, GAS, OCO en VER. Eveneens mooi geraced m.u.v. de fout van OCO. Over het algemeen een fair gevecht dus. En ja, het gevecht wordt op een heel andere manier gestreden dan vroeger. De echte uitremactie is er niet meer, maar daar staat voor mij tegenover dat op ongewone plekken een poging wordt gedaan.
Maar er kan ook een hoop verbeterd worden:
- Starts. Het is nu één grote gok wie een goede start heeft. Verschillen zijn ontzettend groot als je turbo en/of accu niet meewerkt. Max heeft nu 3x op rij pech gehad, maar op andere momenten lijken de RBPT-aangedreven wagens het toch echt wel te kunnen. Het scheelde vorige race precies niks of we hadden een mega-crash. Max zal de afgelopen starts ook wel met samengeknepen billen hebben gebeden dat niemand tegen hem aan klapte. Uiteindelijk krijgen de teams dit vast wel voor elkaar, maar ik denk dat niemand dit zo erg had verwacht. Overigens goed om te zien dat Ferrari hier wél over nagedacht heeft en echt een consequent voordeel heeft bij de starts.
- Betrouwbaarheid. Ik denk dat we zeker verwend zijn de afgelopen jaren met een haast perfecte betrouwbaarheid. Maar dat we al 20% van de wagens missen vóórdat de race begint? Ik hoop dat het bij de kinderziektes hoort. Een zeker betrouwbaarheidsrisico tijdens de race hoort denk ik wel bij de charme van de sport, al komt de ouderwetse plofmotor waarschijnlijk nooit meer terug.
- Grote tijdsverschillen in diverse sessies. Hoort denk ik gewoon bij het begin van een nieuw regelement, dus zo erg als het nu wordt afgeschilderd door sommigen, ben ik het zeker niet mee eens. Mercedes heeft de boel gewoon goed voor elkaar en kan minimaal dit seizoen daar de vruchten van plukken. De andere teams met Mercedes PU's komen ongetwijfeld rap dichterbij als ze het trucje ook door hebben, en ik hoop dat de andere teams ook snel in de gaten krijgen waar ze kunnen verbeteren. Waar ik alleen wel bang voor ben is dat Mercedes nog een gedeelte achter houdt en we tegen een langere periode van dominantie aan gaan kijken. Al met al hoop ik dat de verschillen dus kleiner worden, om het racen verder te bevorderen.
- Betere informatievoorziening/graphics. Dit zal de komende tijd vast verbeteren, maar ik mis echt zoiets basaals als de timing tower in duizendsten. Of een groter accuutje in beeld als je recht hebt op de overtake modus. Of de status van de accu in je kwalificatieronde (t.o.v. P1 bijvoorbeeld). In gevechten gaat de accu-visualisatie dan weer veel te snel. Met wat kleurtjes zou je veel beter inzichtelijk kunnen maken wie er een voordeel heeft over de ander.
- Betere balans vinden zodat de batterij minder snel leegraakt. Fanatiek (te enthousiast) racen wordt keihard afgestraft. Als je je boost knopje een halve seconde te lang ingedrukt houdt, heb je daar nu namelijk de hele ronde last van en ben je een 'sitting duck'. De volgende ronde begint het spelletje weer opnieuw en degene met overtake heeft dan toch wel een flink voordeel. Ik zie die capaciteit liever uitgesmeerd over 5-10 rondes zodat het minder 'jojo' wordt en iets meer een tactisch ding. Dan hoef je misschien ook niet ieder recht stuk te harvesten en krijg je weer wel je uitremactie terug. Of kun je wel een snelle bochtencombinatie 'full attack' nemen. Het klinkt makkelijk als het zo zeg, maar daar zal onderhuids nog wel flink wat voor veranderd moeten worden zoals een grotere accu of toch minder vermogen op het elektrische deel.
- Al met al verandert er een hoop en is de rangorde aardig door elkaar gegooid. Niet alle verandering is goed, en dat heeft de FIA/FOM zelf ook absoluut wel in de gaten. Maar censuur plegen is echt een big no-no. Het zou mooi zijn als ze bepaalde fouten erkennen, maar vermoed dat ze zelf nog niet goed weten wat ze er allemaal mee aan moeten.
Niet tegen jou hoor, want je staat goede punten aan, maar hier wordt je toch verdrietig van als je dit zo leest? Enthousiast en fanatiek racen, nee, dat moeten we niet hebben in de “koningsklasse” (ahem) van de motorsport. Stel je voor!Fauna schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:47:
Fanatiek (te enthousiast) racen wordt keihard afgestraft.
Net teruggekeken, Kimi heeft er weer flink wat fans bij lol.
Waar zijn de rest van de Mercedes powered teams danRobertMe schreef op zondag 15 maart 2026 @ 09:51:
[...]
Dat zijn ze bewust niet. Als Mercedes met twee vingers in de neus weg rijdt mogen dadelijk alle andere motorfabrikanten even performance verbeteringen doen aan de motor. Terwijl het nu lijkt alsof er geen grote verschillen zijn en mag alleen Honda aan de motor sleutelen om er extra performance uit te halen.
En dat os gewoon een herhaling van 2014, waarvan Paddy Low later heeft gezegd dat Mercedes bewust niet op 100% reed om niet extreem dominant te zijn en daarmee potentieel ingrijpen te voorkomen (en dat ingrijpen kan nu dus veel makkelijker aangezien de regels ervoor al geschreven zijn).
Volgende week zaterdag is er de NLS 2 race met het team van Verstappen voor wie even wat anders wil.
Ik ben vooral benieuwd als per 1 Juli het nieuwe reglement ingaat in hoeverre de de Mercedes alsnog zo dominant is op het rechte stuk.
Men zeg dat het slecht 0.3 is, maar daar geloof ik niets van. Mercedes heeft echt een dijk van een Motor en een sterk chassis en RB gaat nu zeker de aansluiting missen omdat er ook veel mensen weg zijn, andere motor, tja die gaan toch echt in de middenklasse blijven voorlopig.
Ik vind het echt niet zo vervelend om te zien want het is toch weer mooi om te zien hoe de komende jaren er vooruitgang in gaat zitten. hopelijk ziet Maxje dat ook.
Men zeg dat het slecht 0.3 is, maar daar geloof ik niets van. Mercedes heeft echt een dijk van een Motor en een sterk chassis en RB gaat nu zeker de aansluiting missen omdat er ook veel mensen weg zijn, andere motor, tja die gaan toch echt in de middenklasse blijven voorlopig.
Ik vind het echt niet zo vervelend om te zien want het is toch weer mooi om te zien hoe de komende jaren er vooruitgang in gaat zitten. hopelijk ziet Maxje dat ook.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Wat positiviteit:
- Ferrari's die strijden op de vierkante millimeter.
- Alpine doet met een Mercedes motor opeens goed mee.
- Oliver Bearman P5!
- Eerste punten voor Williams.
- Bottas finisht voor een andere auto dan een Cadillac.
- Ferrari's die strijden op de vierkante millimeter.
- Oliver Bearman P5!
- Eerste punten voor Williams.
- Bottas finisht voor een andere auto dan een Cadillac.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik zag volgens mij ergens een plaatje voorbij komen dat Ferrari op de rechte stukken in China tot 0.9 seconden verloor. 0.5 op het achterste rechte stuk.merlin1201 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 12:06:
Ik ben vooral benieuwd als per 1 Juli het nieuwe reglement ingaat in hoeverre de de Mercedes alsnog zo dominant is op het rechte stuk.
Het was ergens op Twitter/X maar kan die helaas niet meer vinden nu.
Tja, voor veel mensen was het na de v12, en v10 al klaar, voeg dan DRS toe, Amerikaanse eigenaar, Netflix, oude circuits die verdwijnen... Wanneer is dan de oorspronkelijke F1 gestopt?alexbl69 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:30:
[...]
Dat komt omdat de essentie van racen kapot is gemaakt. Een inhaalacties in de acceleratiezone is geen inhaalactie, maar een batterijdingetje. Daar zal het beter leren van de reglementen niets aan veranderen.
Maar goed. Alles evolueert, dus ook de F1. Overal zie je minder diepgang, meer instant gratification. Dus misschien is inderdaad de conclusie dat het tijdperk van de 'Old school' F1 voorbij is (incl haar fans) en er een nieuw tijdperk aanbreekt. Als dat meer kijkers trekt dan het oude zal het de F1 worst zijn.
Het was ook wel weer nostalgisch om het Duitse en Italiaanse volkslied te horen op het podium. Nu alleen in een andere volgorde dan ik gewend was.
Het moment dat zandbak- en straat races de voorkeur kregen boven normale echte circuits.Homeland schreef op zondag 15 maart 2026 @ 12:48:
[...]
Tja, voor veel mensen was het na de v12, en v10 al klaar, voeg dan DRS toe, Amerikaanse eigenaar, Netflix, oude circuits die verdwijnen... Wanneer is dan de oorspronkelijke F1 gestopt?
Toch wel weer leuke race, zeker door de Ferrari’s
Merc dominant maar zie McL kan hun overkomen, of Alpine.
RB staat waar ze horen niet meer, niet minder, wat verwacht je met een nieuwe eigen Ford motor.
Ben alvast benieuwd naar Suzuka 🦾
Merc dominant maar zie McL kan hun overkomen, of Alpine.
RB staat waar ze horen niet meer, niet minder, wat verwacht je met een nieuwe eigen Ford motor.
Ben alvast benieuwd naar Suzuka 🦾
Vrij cynisch eigenlijk. Dat een fabrikant als renault met die heritage het niet voor elkaar krijgt om een fatsoenlijk blok te bouwen. Zelfde voor Honda.Maarten_E schreef op zondag 15 maart 2026 @ 12:32:
Wat positiviteit:
Energy jojo racing, zoals Palmer het zei tijdens de uitzending.
Mijn boefje is liev!
Je hoort relatief weinig kritiek op de motor, meer kritiek op het chassis. Ook vandaag hoorde je niet van de coureurs dat de motor het grootste probleem is.ethan..1 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 12:58:
De racing bulls lijken niet zo heel ver van hun verwachte positie af te zetten, dus de motor lijkt het best redelijk te doen, als je de eerdere verhalen hoorde.
[ Voor 8% gewijzigd door gorgi_19 op 15-03-2026 13:02 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Die krijgen niet de informatie. Andrea stella heeft daar al over geklaagd, maar is niet uitgebreid uitgemeten.soulcrusher schreef op zondag 15 maart 2026 @ 11:57:
[...]
Waar zijn de rest van de Mercedes powered teams danMisschien hebben ze met opzet Mclaren niet laten starten om te laten lijken dat de Mercedes motor niet betrouwbaar is zodat ze later nog wat performance toe kunnen voegen bij een "reliability upgrade'
Mercedes houdt gewoon erg veel verborgen over hun illegale motor.....
Vette shit!
En wat was RUS weer zuur hè. Ik hoop dat ANT hem steeds vaker te snel af is! ANT is puur, RUS is nep.
Mijn boefje is liev!
Zullen ze dat niet een klein beetje verhullen, ze hebben vorig seizoen weinig batterij issues gehad. “ lek in het koelsysteem kan ook in de motor zijn.gorgi_19 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 13:01:
[...]
Je hoort relatief weinig kritiek op de motor, meer kritiek op het chassis. Ook vandaag hoorde je niet van de coureurs dat de motor het grootste probleem is.
De racing bulls lijken niet zo heel ver van hun verwachte positie af te zetten, dus de motor lijkt het best redelijk te doen, als je de eerdere verhalen hoorde.
Ford beetje uit de wind houden in deze eerste samenstelling met RB verbaasd mijn niet.
Overigens klagen ze wel over balans en dat kan power source t.o.v. het chassis zijn inderdaad
[ Voor 6% gewijzigd door ethan..1 op 15-03-2026 13:17 ]
Ik kijk de race altijd met Sky Sports commentaar. Ik vond het sprekend dat het moment dat Anthony Davidson het enthousiasts was, was over het feit dat de Ferrari's met elkaar in gevecht waren zonder gebruik van de batterij.
Voor de rest hebben de commentatoren overduidelijk opdracht gekregen om positief te blijven praten over het racen nieuwe stijl. Bijvoorbeeld 'racing hard but fair' over stuivertje wisselen met twee inhaalacties op opeenvolgende rechte stukken.
Ik heb een paar weken terug net tickets gekocht voor Lusail (Qatar). Ik kijk er nu toch een stuk minder naar uit dan voorgaande jaren, als hij uberhaupt al doorgaat natuurlijk.
Voor de rest hebben de commentatoren overduidelijk opdracht gekregen om positief te blijven praten over het racen nieuwe stijl. Bijvoorbeeld 'racing hard but fair' over stuivertje wisselen met twee inhaalacties op opeenvolgende rechte stukken.
Ik heb een paar weken terug net tickets gekocht voor Lusail (Qatar). Ik kijk er nu toch een stuk minder naar uit dan voorgaande jaren, als hij uberhaupt al doorgaat natuurlijk.
Ik kon er helaas niet van genieten, voor de niet race fanaat die toevallig langs zapt is het geweldig, Leclerc en Hamilton hebben een fantastisch gevecht. Als je vervolgens dieper kijkt naar dat gevecht is het om en om batterij deployen, als de ene het doet heeft de andere daarna weer meer batterij. Ik vind het meer een toneelstuk zoals in WWE. Vermakelijk? voor sommigen, heeft het met racen te maken? bar weinig. Je zag ook totaal geen vuur en precisie in de inhaal acties alleen een luchtige Leclerc "leuk gevecht". Geen vloeken, huilen, adrenaline.... (omdat als iemand je inhaalt weet je dat je daarna weer meer batterij hebt om iemand terug in te halen).
Was het ooit perfect? Nee, maar dit gaat voor mij wel de verkeerde kant op. Racen is voor mij zoveel mogelijk rondes rijden op de limiet van de auto. Suzuka vorig jaar, Verstappen die met een slechtere auto in de kwalificatie bizarre bocht snelheden haalt, iedereen staat met een open mond te kijken, coureurs stoppen met hun interviews om ernaar te kijken.
Iedereen die snapt hoe de techniek werkt snapt dat we dit nooit weer terugkrijgen in deze reglementen. Omdat de hybride systemen laden belangrijker is dan op de limiet rijden.
Waar ik overigens wel van kon genieten is de rauwe emotie van Kimi na de race.
Was het ooit perfect? Nee, maar dit gaat voor mij wel de verkeerde kant op. Racen is voor mij zoveel mogelijk rondes rijden op de limiet van de auto. Suzuka vorig jaar, Verstappen die met een slechtere auto in de kwalificatie bizarre bocht snelheden haalt, iedereen staat met een open mond te kijken, coureurs stoppen met hun interviews om ernaar te kijken.
Iedereen die snapt hoe de techniek werkt snapt dat we dit nooit weer terugkrijgen in deze reglementen. Omdat de hybride systemen laden belangrijker is dan op de limiet rijden.
Waar ik overigens wel van kon genieten is de rauwe emotie van Kimi na de race.
[ Voor 3% gewijzigd door talkatoo op 15-03-2026 13:56 ]
Rond 1980 zou ik zeggen. Toen ging men van 1 a 2 doden per seizoen naar 2 doden per 10 jaar en tekende men het Concorde Agreement waardoor de F1 meer opschoof naar het verdienen van geld.Homeland schreef op zondag 15 maart 2026 @ 12:48:
[...]
Tja, voor veel mensen was het na de v12, en v10 al klaar, voeg dan DRS toe, Amerikaanse eigenaar, Netflix, oude circuits die verdwijnen... Wanneer is dan de oorspronkelijke F1 gestopt?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Genoten van de samenvatting hoor
Zero compensation
Net de race herhaling afgekeken, kwam voetbal tussendoor begin van de middag 😏
Het is jammer dat F1 deze kant op is gegaan. Het is jammer dat teams zoveel problemen hebben, waardoor deze zelfs niet eens kunnen starten. Het is jammer dat Verstappen niet mee kan doen met de gevechten vooraan.
Het is jammer dat F1 deze kant op is gegaan. Het is jammer dat teams zoveel problemen hebben, waardoor deze zelfs niet eens kunnen starten. Het is jammer dat Verstappen niet mee kan doen met de gevechten vooraan.
Hij klaagde ook over te weinig power, het kan zomaar dat de software die het automatisch laden/ontladen regeld tijdens rondjes dat je niet zelf op die knop zit te rammen wat beter werkte bij leclerc. Ze zullen denk ik ook wel met verchillen tussen de auto's rijden om zo zo snel mogelijk te leren wat het beste werkt.Tha Deo schreef op zondag 15 maart 2026 @ 16:29:
Het viel mij op dat de accu van Hamilton steeds voller was dan die van Leclerc. Hoe kan dat?
Wat wil je dan, de hele race lang een klaagzang hoe kut het is? Dan lees ik hier wel.sopsop schreef op zondag 15 maart 2026 @ 13:21:
Voor de rest hebben de commentatoren overduidelijk opdracht gekregen om positief te blijven praten over het racen nieuwe stijl.
Ook daar was de batterij gewoon in gebruik. Maar als je afwisselend remt en accelereert gaat ie niet zo snel leeg.sopsop schreef op zondag 15 maart 2026 @ 13:21:
Ik kijk de race altijd met Sky Sports commentaar. Ik vond het sprekend dat het moment dat Anthony Davidson het enthousiasts was, was over het feit dat de Ferrari's met elkaar in gevecht waren zonder gebruik van de batterij.
Sorry, voor minder dan 4 wielen en een stuurwiel zet ik de tv niet aan.Internet Janny schreef op zondag 15 maart 2026 @ 21:09:
YouTube: A REMARKABLE season 🤩 | 2025 MotoGP
Er is altijd nog MotoGP
Buitenlandse media hebben slecht nieuws voor Max Verstappen: ‘In de directiekamer zal gelachen worden’
Dus de F1 wil vooral DTS fans tevreden stellen? Als dit zo door blijft gaan dan is dit jaar het laatste jaar dat ik F1 kijk.
Voordeel, weer veel vrije weekenden.
Dus de F1 wil vooral DTS fans tevreden stellen? Als dit zo door blijft gaan dan is dit jaar het laatste jaar dat ik F1 kijk.
Ik kan het niet lezen zonder in te loggen/abbosjaool schreef op maandag 16 maart 2026 @ 08:27:
Buitenlandse media hebben slecht nieuws voor Max Verstappen: ‘In de directiekamer zal gelachen worden’
*sowieso
De strekking van het verhaal is ongeveer het volgende:DonJunior schreef op maandag 16 maart 2026 @ 08:38:
[...]
Ik kan het niet lezen zonder in te loggen/abbo
Het artikel beschrijft dat buitenlandse media denken dat de nieuwe regels in de Formule 1 vooral gunstig zijn voor de sport zelf, maar mogelijk minder voor Max Verstappen en teams die de afgelopen jaren dominant waren. Volgens verschillende commentatoren zorgen de veranderingen voor meer spanning en onvoorspelbaarheid in races, wat goed is voor het spektakel en de commerciële kant van de sport. Daardoor zouden bestuurders en organisatoren in de top van de Formule 1 tevreden zijn – “in de directiekamer zal gelachen worden” – omdat de competitie spannender wordt, zelfs als sommige coureurs daar kritisch op zijn.
tot dat we een keer een race hebben waar iedereen normaal weg komt. en er geen saftycar is dan blijkt het allemaal toch niet zo mooi als het nu is.
ja de eerste ronden heb je nu mischien iets meer gevecht maar na 5 rondes is dat over.
Tot nu toe valt elke race 1 van de snellere autos naar achter waardoor je gedurende de race meer inhaals krijgt (waneer teams de start onder de knie hebben is dit dus verledentijd)
ja de eerste ronden heb je nu mischien iets meer gevecht maar na 5 rondes is dat over.
Tot nu toe valt elke race 1 van de snellere autos naar achter waardoor je gedurende de race meer inhaals krijgt (waneer teams de start onder de knie hebben is dit dus verledentijd)
Dank.sjaool schreef op maandag 16 maart 2026 @ 08:44:
[...]
De strekking van het verhaal is ongeveer het volgende:
[...]
Het is ook meer actie op de baan dan voorgaande jaren. Dat het een ander soort actie is daargelaten.
Er zullen veel Nederlanders zijn die het F1 abbo opzeggen aan de andere kant zullen er veel Italianen weer rete enthousiast zijn dat zowel ANT als Ferrari nu ineens weer meedoen.
Dat soort verschuivingen zullen ze elk jaar wel zien bij de F1 gok ik zo. Toen Max dominant was waren de engelsen ook niet om over naar huis te schrijven zo zuur.
*sowieso
Ik vraag het mij af… ja, er zullen mensen zijn die opzeggen omdat het nu zo slecht gaat met Max. Dat zijn dan waarschijnlijk ook met name de nieuwe F1 kijkers geweest die erbij kwamen toen Max ten tonele verscheen en ging winnen en/of die de TV uitzetten als Max uitvalt. Ik hoor om me heen nu veel van mensen die net als ik al heel lang F1 kijken, dat ze nu afhaken.DonJunior schreef op maandag 16 maart 2026 @ 08:53:
Er zullen veel Nederlanders zijn die het F1 abbo opzeggen aan de andere kant zullen er veel Italianen weer rete enthousiast zijn dat zowel ANT als Ferrari nu ineens weer meedoen.
Dat soort verschuivingen zullen ze elk jaar wel zien bij de F1 gok ik zo. Toen Max dominant was waren de engelsen ook niet om over naar huis te schrijven zo zuur.
Voor mij heeft hoe goed het met Max gaat, niets te betekenen met of ik wel of niet F1 kijk. Ik begon met F1 echt te volgen toen Schumacher opkwam (Senna/Prost nog een beetje meegemaakt). Ook tijdens de dominantie van Schumacher/Ferrari, Vettel/Red Bull en Hamilton/Mercedes bleef F1 mij boeien.
Nu is het voor het eerst dat ik overweeg om te stoppen met de races (live) te kijken, omdat ik het racen nu ‘nep’ vind. En ja, het kan zijn dat dit de ‘natuurlijke’ ontwikkeling van F1 zal blijken te zijn, maar het voelt voor mij ‘onnatuurlijk’. Ik heb Formula E ook nog even gevolgd, maar ben daar ook afgehaakt omdat ik het echte racen miste (ging meer over battery managen, attack zones, fan boost, etc.).
Ik heb een jaarabonnement op F1 TV dat pas eind februari 2027 afloopt. Dat geeft mij de tijd om het dit jaar eens rustig aan te kijken hoe het zich ontwikkelt. Ik wil het echt een kans geven, maar… ik ben er bang voor.
Tja, er zijn nu (theoretisch) ook meer auto's op de grid. Dan lijkt het mij logisch dat dit de eerste paar ronden wat meer actie oplevert. Ik weet dan ook niet of de extra actie door de nieuwe regels veroorzaakt wordt.hjvg schreef op maandag 16 maart 2026 @ 08:52:
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Er zijn hier een aantal reacties langs gekomen dat als je je beklaagt dat je een volledige refund krijgt. Ik overweeg dat zelf ook. Dit weekend ook helemaal niks gekeken omdat het me niet meer zoveel interesseert.PatrickC schreef op maandag 16 maart 2026 @ 09:42:
Ik heb een jaarabonnement op F1 TV dat pas eind februari 2027 afloopt. Dat geeft mij de tijd om het dit jaar eens rustig aan te kijken hoe het zich ontwikkelt. Ik wil het echt een kans geven, maar… ik ben er bang voor.
Dit overweeg ik ook. Ben er klaar mee. Baal dat ik voor een heel jaar betaald heb.RobertMe schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:02:
[...]
Er zijn hier een aantal reacties langs gekomen dat als je je beklaagt dat je een volledige refund krijgt. Ik overweeg dat zelf ook. Dit weekend ook helemaal niks gekeken omdat het me niet meer zoveel interesseert.
edit:
net gemaild, ben benieuwd...
net gemaild, ben benieuwd...
[ Voor 4% gewijzigd door JB op 16-03-2026 11:00 ]
Mijn boefje is liev!
Dank voor de tip. Ik was me al bewust van het feit dat nadat je het eerste jaar van een abonnement hebt gehad, je altijd het recht hebt om het daarna op te zeggen na automatische verlenging en je het bedrag wat je al betaald hebt (naar rato van de maanden die je al in het nieuwe jaar zit) terug moet ontvangen. Dat geldt b.v. ook op jaarabonnementen op kranten en tijdschriften. Maar… ik laat het abonnement wel gewoon doorlopen. Op F1 TV staat meer dan alleen de komende F1 GP’s. Er zijn nog wat docu’s die ik wil gaan kijken en wat races uit het F1 archief. Ook de F3, F2 en PSC races vind ik nog wel boeiend. Beetje hetzelfde als Max doet… je race plezier even uit andere zaken halen.RobertMe schreef op maandag 16 maart 2026 @ 10:02:
[...]
Er zijn hier een aantal reacties langs gekomen dat als je je beklaagt dat je een volledige refund krijgt. Ik overweeg dat zelf ook. Dit weekend ook helemaal niks gekeken omdat het me niet meer zoveel interesseert.
En daarmee sluiten we dit deeltje maar eens af
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/UIvA1oGjpyTEXyEOeLqq4fsO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HBYOaPT0gmOTdAofbqTDlziM.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/H6Lyjv9ZTtuEPZUpwoLOXsJF.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/zKnx3z3NmQSJqrfYl98OPXMm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/85nubZhPvsQP7rjVKTZ1OnU2.jpg?f=fotoalbum_large)