Khun41 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:13:
Goede reclame voor elektrisch rijden dit haha. Nu zijn elektrische auto's al enorm beperkt, maar met deze issues denk je wel 2x na voor je er een aanschaft.
Hoe is dit bedoeld als reclame voor electrisch rijden? Het zijn nota bene hybrids.Khun41 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:13:
Goede reclame voor elektrisch rijden dit haha. Nu zijn elektrische auto's al enorm beperkt, maar met deze issues denk je wel 2x na voor je er een aanschaft.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Rode vlaggen bedoel je? Want ze zijn als een raket van 0 naar 200.jaapstobbe schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:13:
Ferrari start dus wel goed, die moeten hopen op 37 safety cars elke race.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Klok. Klepel. Ofzo…MikeyMan schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:14:
[...]
Hoe is dit bedoeld als reclame voor electrisch rijden? Het zijn nota bene hybrids.
www.google.nl
Het elektrische gedeelte faalt natuurlijk hopeloos hier.MikeyMan schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:14:
[...]
Hoe is dit bedoeld als reclame voor electrisch rijden? Het zijn nota bene hybrids.
Redbull heeft de plank flink misgeslagen
Bizar dat Red Bull de VCARB gewoon niet voorbij komt.
Het lijkt mij eerder een goede antireclame voor (plug-in) hybrids, bewijst maar eens hoe onnodig complex ze zijn en je toch echt beter met een BEV op pad kanKhun41 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:13:
Vaak bu'j te bang!
Sterker nog, ik zie BEA zo VER nog wel voorbij gaan.TinusXIII schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:15:
Het is niet voor het eerst dat het zuster team beter presteert aan het begin van het seizoen.Formula one schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:15:
Redbull heeft de plank flink misgeslagen
"When you grow up your heart dies"
Ja omdat de regels voorschrijven dat er iets mee moet gebeuren wat fysiek onmogelijk is.Khun41 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:15:
[...]
Het elektrische gedeelte faalt natuurlijk hopeloos hier.
Twee?MaZo schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:15:
Twee RB die weer uit het niets spinnen. Fuck deze auto’s.
Heeft Pirelli de banden weer minder goed gemaakt?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je ziet dat de auto gewoon niet gaat, totaal geen gripTinusXIII schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:15:
37 red flags lijkt me onwaarschijnlijkPatrickC schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:15:
[...]
Rode vlaggen bedoel je? Want ze zijn als een raket van 0 naar 200.
Ik zou stoppen als ik max was. Lekker met zijn gt3 team rijden.. en klaar.. dat is genieten , dat is racen
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik snap ook totaal niet waarom Red Bull, met hun enorme degradatie, gaat starten op soft.
Gebruikte softs, want deze set was niet nieuw.TinusXIII schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:17:
Ik snap ook totaal niet waarom Red Bull, met hun enorme degradatie, gaat starten op soft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
/TinusXIII schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:17:
Omdat een 1 stop sowieso niet voor ze gaat werken?
Vervelende samenloop van omstandigheden dat het vooraan zo saai is dat alle misère van Verstappen in beeld wordt gebracht.
Flickr PSN ID= cheironnl
Rondetijden voor ronde 8
| 1 | ANT | 1:37.322 |
| 2 | RUS | 1:37.266 |
| 3 | HAM | 1:37.929 |
| 4 | LEC | 1:37.794 |
| 5 | GAS | 1:38.427 |
| 6 | COL | 1:38.959 |
| 7 | OCO | 1:39.015 |
| 8 | LAW | 1:39.878 |
| 9 | LIN | 1:39.450 |
| 10 | VER | 1:39.465 |
Wat een nachtmerrie de F1 tegenwoordig. Nul spanning alleen battery management. Ik ben gestopt met kijken voor t eerst in 15 jaren 😭
En 37 safetycars wel?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Racing Bulls 2,5 seconden langzamer dan de kop...
[ Voor 17% gewijzigd door Exocet op 15-03-2026 08:19 ]
Heb ik iets gemist dan? Verstappen is toch niet gespind in deze race/dit weekend?
Max ging wijd. Dat is iets anders dan spinnen.
Of een C63 4-cilinder met geweldige Boost Strategy.Khun41 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:13:
Ja wijd, doelde ik op.sjaool schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:19:
[...]
Max ging wijd. Dat is iets anders dan spinnen.
2 stopper voor Max en Liam.
Geloof dat Ferrari toch de verkeerde keuze heeft gemaakt met de turbo. Kleine turbo rijdt lekker weg, maar in de race lijkt de grotere turbo van Mercedes toch nuttig.
Tuurlijk, een SC zo vlak nadat VER heeft gepit. LOL.
Ok, ik zal neutraal proberen te blijven.
Ok, ik zal neutraal proberen te blijven.
Het lijkt vooral de turbo dus ICE te zijn die faalt.Khun41 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:15:
[...]
Het elektrische gedeelte faalt natuurlijk hopeloos hier.
Met een EV trek je geen volle zalen bewijst de Formule-E.-tom-562 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:15:
[...]
Het lijkt mij eerder een goede antireclame voor (plug-in) hybrids, bewijst maar eens hoe onnodig complex ze zijn en je toch echt beter met een BEV op pad kan
Goede timing van Verstappen en Lawson met hun stop
Wel jammer… je hebt een veld van 22 auto’s, 4 starten niet en 4 rijden mee als testrondjes. Dan begin je dus eigenlijk met 14 auto’s die serieus meedoen aan de race.
Red bull staat bekend dat ze sneller als andere teams andere strategie hanteren zeker als ze niet vooraan staan.
Daarnaast zullen ze ook wel het een en ander proberen om de auto beter te begrijpen.
Komende GPs is overleven, testen en kijken hoe de ontwikkeling gaat.
Daarnaast zullen ze ook wel het een en ander proberen om de auto beter te begrijpen.
Komende GPs is overleven, testen en kijken hoe de ontwikkeling gaat.
Prima toch, zondagochtend is normaal voor sport.mouzetc schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:09:
Nou als Russel er voorbij is kan de TV weer uit ben ik bang.
Beetje F1 tijdens het ontbijt is prima
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Natuurlijk een SC net nadat Max stopt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En een SC. Het zit VER ook niet mee nee
PSN: xMaurice93
That's racing.TinusXIII schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:20:
Goede timing van Verstappen en Lawson met hun stop
Die gifbeker moet leeg voor VER
www.google.nl
Max had toch al geen kans vandaag, laat het dan maar goed fout gaan
Stroll eindelijk op een “motorisch aangedreven voertuig” waar ie voor geboren is
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit doet me denken aan B100: "Ik heb ook altijd pech"
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Oh oh oh ook echt alles zit ze tegen bij Red Bull
Duik weer me bed in
De enigste reden dat ik hem nog aan heb staan, is dat m'n vrouw me dan niet stoort.
Max kan net zo goed kwalificatie overslaan hij start toch niet goed
Zo gaan we in ieder geval nog weer een paar "inhaalacties" van Russel zien (aannemende dat Colapinto en aocon niet wegpitten)
MARSHALS ON TRACK AT TURN 2
15 Mar 2026, 08:22:51, Lap 11
RECOVERY VEHICLE ON TRACK AT TURN 2
15 Mar 2026, 08:22:54, Lap 11
15 Mar 2026, 08:22:51, Lap 11
RECOVERY VEHICLE ON TRACK AT TURN 2
15 Mar 2026, 08:22:54, Lap 11
Mag je hier parkeren?
Ik zie Max na dit seizoen er wel mee stoppen.
Die komt erachter dat je in de NLS wel normaal kan racen, dan trekt ie zijn conclusies.
Die komt erachter dat je in de NLS wel normaal kan racen, dan trekt ie zijn conclusies.
Het Red Bull pakket rammelt, maar dit klinkt ook niet gezondDoeEensGek schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:23:
De enigste reden dat ik hem nog aan heb staan, is dat m'n vrouw me dan niet stoort.
RBR laat echt alle ballen vallen... Al rijden ze nog wel kuch MCL kuch
Die grappen moeten ook betaald worden...Exocet schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:23:
Maar je hoeft niet telkens een half uur in de rij te staan als je in België gaat tanken vanwege de brandstofprijzen.Ypuh schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:20:
[...]
Het lijkt vooral de turbo dus ICE te zijn die faalt.
[...]
Met een EV trek je geen volle zalen bewijst de Formule-E.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Denk dat Max in de garage thuis, meer moet oefenen met de Audi RS4 op “Tinus tussen gassen”Formula one schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:23:
Max kan net zo goed kwalificatie overslaan hij start toch niet goed
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mwa, geld is best lekkerExocet schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:23:
Ik zie hem wel langzaam van team wisselen though. Redbull heeft tijd nodig
Weet ook niet waarom dit elke keer zo lang moet duren. Of eigenlijk wel. Traktoren uit 1950 en personeel dat geen idee heeft wat ze aan het doen zijn
Wat duuurt dit lang zag
ok ik kijk de samenvatting wel, veel te mooi weer
ok ik kijk de samenvatting wel, veel te mooi weer
[ Voor 53% gewijzigd door jaapstobbe op 15-03-2026 08:26 ]
Zn levensstandaard ligt nogal hoog. En hij betaalt vrij veel uit eigen zak. Dat gaat ie geen 30 jaar volhouden van zn huidige penny rekening.
Norris heeft maar weinig schermtijd met zijn nummer 1 op de auto
En we gaan weer racen rijden!
SAFETY CAR IN THIS LAP
15 Mar 2026, 08:26:11, Lap 13
SAFETY CAR IN THIS LAP
15 Mar 2026, 08:26:11, Lap 13
Als Max van team wisselt is ie waarschijnlijk ook zijn grote sponsor kwijt voor zijn GT3 verhaal en voor Jos zijn rally hobby.dglavimans schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:24:
[...]
Mwa, geld is best lekker
Ik zie hem wel langzaam van team wisselen though. Redbull heeft tijd nodig
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Denk dat genoeg teams hem willen sponsorenLekker Ventje schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:27:
[...]
Als Max van team wisselt is ie waarschijnlijk ook zijn grote sponsor kwijt voor zijn GT3 verhaal en voor Jos zijn rally hobby.
Ach ja, hadden we wat anders verwacht bij red bull?
Ze hebben een totaal nieuwe motor (incl team dat hem bouwt) en in afgelopen seizoen zijn ze tot het einde blijven investeren in de 2025 auto om correlatie problemen op te lossen. Dan is het niet zo gek dat de 2026 auto niet gelijk vooraan mee doet toch?
Ze hebben een totaal nieuwe motor (incl team dat hem bouwt) en in afgelopen seizoen zijn ze tot het einde blijven investeren in de 2025 auto om correlatie problemen op te lossen. Dan is het niet zo gek dat de 2026 auto niet gelijk vooraan mee doet toch?
Sorry, verkeerd begrepen! Treurig als dat echt zo blijkt.StefanVerkerk schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:14:
[...]
Nee nee, dat bedoel ik niet. Via F1TV kun je onboards meekijken en ook teamradio horen. Normaal gesproken is dat altijd ongefilterd, maar de eerste paar rondes werd alles weggefilterd door de FOM. Op het stuur zie je dat het rode lampje linksboven het display brandt als Max praat over de teambak, met een vertraging van 5 sec hoor je dat normaal gesproken via de onboard camera, maar vandaag dus niet.
Maar goed, ik zal mijn aluhoedje afzetten. Het kan natuurlijk ook gewoon slapende audio engineer zijn geweest.
Ergens ook wel begrijpelijk want al die clips die daarvan gemaakt worden om iedereen nog bozer te maken...
Colapinto en Ocon die de race interessant maken
Score tot nu toe: 5 uitvallers.
Blimey, zijn bandjes warmen niet snel genoeg op.Exocet schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:31:
Wat gebeurt er met russel?
Ik heb het een kans gegeven, maar in 30 jaar dat ik F1 kijk heb ik nog nooit zo een nep gevoel gehad. Het ziet er langzaam, artificeel en geregisseerd uit. Geen uitremacties, geen slimme slipstreams, geen bombdives.
Hier hebben rijders kwaliteiten niets mee te maken meer. Ik blijf kijken, maar weet niet hoe lang ik optimistisch kan blijven.
Hier hebben rijders kwaliteiten niets mee te maken meer. Ik blijf kijken, maar weet niet hoe lang ik optimistisch kan blijven.
Signature
De Mercedes houdt precies niet van de harde band. Ferrari sneller op de piste
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Motor moet op bedrijfstemperatuur komen /sExocet schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:31:
Wat gebeurt er met russel?
www.google.nl
Als je niet start kan je niet uitvallen hesjaool schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:31:
Score tot nu toe: 5 uitvallers.
Signature
HAM > FL
Rondetijden voor ronde 15
Rondetijden voor ronde 15
| 1 | ANT | 1:38.222 |
| 2 | HAM | 1:37.073 |
| 3 | COL | 1:38.829 |
| 4 | LEC | 1:37.205 |
| 5 | OCO | 1:39.043 |
| 6 | RUS | 1:38.910 |
| 7 | LIN | 1:39.084 |
| 8 | BEA | 1:39.289 |
| 9 | HUL | 1:39.198 |
| 10 | GAS | 1:38.883 |
| 11 | VER | 1:39.068 |
| 12 | LAW | 1:39.020 |
Helemaal met je eens en kijk ook zelf al 25 jaar Formule 1..BMW_M3 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 08:31:
Ik heb het een kans gegeven, maar in 30 jaar dat ik F1 kijk heb ik nog nooit zo een nep gevoel gehad. Het ziet er langzaam, artificeel en geregisseerd uit. Geen uitremacties, geen slimme slipstreams, geen bombdives.
ANT > FL
Rondetijden voor ronde 16
Rondetijden voor ronde 16
| 1 | ANT | 1:36.604 |
| 2 | HAM | 1:36.931 |
| 3 | LEC | 1:37.306 |
| 4 | RUS | 1:37.532 |
| 5 | COL | 1:40.106 |
| 6 | OCO | 1:39.417 |
| 7 | BEA | 1:38.269 |
| 8 | LIN | 1:39.328 |
| 9 | GAS | 1:38.644 |
| 10 | VER | 1:38.953 |
| 11 | HUL | 1:39.566 |
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/72VM4kbIUYb4figB8VC9gX9G.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/pu7dKfIT64ukSK1aN4hv5XlX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/pAAc4mTZkC6B6wXqwQrg9GlF.png?f=fotoalbum_large)