[F1 2026] Race 2 GP van China Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:47

sjaool

Every life should have 9 cats

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:16:
[...]

Audi ook, Honda heeft het aardig verprutst.
Ik weet niet of het Honda is die dat gedaan heeft. Het lukte bij Red Bull wel. Ik ben nog altijd bang dat Aston Martin hetzelfde probleem heeft met de Honda als McLaren had. En je kunt je afvragen of Adrian Newey als teambaas wel zo'n goede keuze was.

Ik hoorde al ene O.M. geloof ik opperen om Christian Horner maar als teambaas aan te stellen. :+

"When you grow up your heart dies"

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:55

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik ben persoonlijk nog geen grote fan van die nieuwe regelementen, het is meer wie beste batterij heeft..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 09:20

Internet Janny

He does it for free

Drials schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:17:
Misschien volgend seizoen beter, dit gaan ze dit jaar echt niet meer bijtrekken.
Volgende week is er MotoGP vanuit Brazilie, misschien is dat wat voor je :)

Zero compensation

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Oh man... RUS gaat ook nog HAM clonen. Dit ga ik niet trekken een heel seizoen :/

Mijn boefje is liev!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:39
sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:15:
[...]

Red Bull heeft als enige een echt nieuwe motor natuurlijk. De rest ontwikkeld voort op hun oude motoren. ;)
Maar waar Mercedes het direct na een grote reglementswijziging het by far het beste voor elkaar heeft.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
George heeft de interviews afgekeken van Lewis… bijna alleen bezig met de fantastic crowd.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 09:36
PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:17:
Een Alpine die sneller is dan Max… oei…
Alpine rijdt nu ook met Mercedes motoren hè, zal een hoop schelen ten opzichte van hun eigen motoren die prut waren.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:19:
Oh man... RUS gaat ook nog HAM clonen. Dit ga ik niet trekken een heel seizoen :/
Tja, je kan nu een heel seizoen lang zuur gaan zitten doen over Russel, of je kan je focussen op andere delen van het veld. Of je gaat een andere hobby zoeken.

• Inter18
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11:23
mikkelnl schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:46:
Ik weet nog niet wat ik vervelender vind... elke week 'Get in there Lewis' of de kop van RUS. Maar afzien wordt het wel hahaha
Uw gebeden zijn niet verhoord.

Wat wel fijn is, Verstappen en Hadjar worden niet op een ronde gezet omdat het maar 19 rondes zijn in de sprint.
Hoe kun je nu 1,7 resp 2,2 sec achter pole zitten maar wel in de top 10

• PatrickC
  • Nu online
TinusXIII schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:21:
[...]

Alpine rijdt nu ook met Mercedes motoren hè, zal een hoop schelen ten opzichte van hun eigen motoren die prut waren.
Dat wist ik natuurlijk… mijn onderliggende boodschap dan ook was… als een Alpine sneller is dan een Red Bull, dan moet die Mercedes motor wel heel erg goed zijn. :P

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:13
Die compressieverhouding gaat dit niet oplossen. Werk aan de winkel voor de andere teams.

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

NiaX schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:21:
[...]

Tja, je kan nu een heel seizoen lang zuur gaan zitten doen over Russel, of je kan je focussen op andere delen van het veld. Of je gaat een andere hobby zoeken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1tQciky9oHaFcQoUJVs2xdnlhcg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kmzj4oZy49htRUqgENKtqf8N.png?f=fotoalbum_large

Ik ga fietsen!

Mijn boefje is liev!

• Geoslogos
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 11:21
Pfff, wat verlang je op momenten als deze terug naar de tijd van V8/V10 motoren, 20.000 toeren, simpele aero...

• PatrickC
  • Nu online
Geoslogos schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:23:
Pfff, wat verlang je op momenten als deze terug naar de tijd van V8/V10 motoren, 20.000 toeren, simpele aero...
Als je F1 TV hebt, dan kun je gewoon zo’n oud seizoen terugkijken… heerlijk!

• Geoslogos
PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:24:
[...]

Dat doe ik al regelmatig, alleen al voor het geluid. 9 van de 10 races waren in die tijd ook echt saai met grote onderlinge verschillen, maar er werd in ieder geval nog wel echt geraced...

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:26

rammes

koekebakker 1e klas

PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:24:
[...]

2021 schijnt een leuk seizoen te zijn.

Ik zou het doen!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Internet Janny schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:19:
[...]

Volgende week is er MotoGP vanuit Brazilie, misschien is dat wat voor je :)
MotoGP is ook neit meer wat het geweest was ivm de F1 vleugels, F1 F-duct etc die ze allemaal er op geplakt hebben :+

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 13-03-2026 09:26 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• sjaool

sjaool

Het wordt een zwaar jaar voor de Red Bull fan met iedere grand prix een Mercedes 1 en 2. Ik mag hopen dat Ferrari ze het nog moeilijk kan maken. Maar pak dan die strategie wel een keer aan.

Red Bull heeft tijd nodig. Zo simpel is het. Als het niet veranderd dan is het volgend jaar geen F1TV Pro meer.

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:56
Voor de liefhebbers, ik heb (een beetje laat, ik weet het) een spreadsheetje gemaakt waarbij je kunt gokken voor de rest van het seizoen wie P1 tot P3 behaalt. Eventueel ook verkrijgbaar als .xls bestand. :Y

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xo8v_eUHRrS3_P8VG_v5KqhYYpo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oqw46haNSi6mI7NSq9RWKpXH.jpg?f=fotoalbum_large

/s

• PatrickC
  • Nu online
Dus auto en motor zijn shit… Max noemt de motor niet eens, maar alleen de auto.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
NiaX schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:21:
[...]

Volgens mij gaan er sowieso heel veel mensen een andere hobby zoeken dit seizoen, beginnende bij een Max Verstappen :+

• Geoslogos
rammes schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:26:
[...]

2021 schijnt een leuk seizoen te zijn.
Zeker, maar toch waren 2010/2012 beter! Of 2008 met alle controverses...

• PatrickC
  • Nu online
StefanVerkerk schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:29:
Voor de liefhebbers, ik heb (een beetje laat, ik weet het) een spreadsheetje gemaakt waarbij je kunt gokken voor de rest van het seizoen wie P1 tot P3 behaalt. Eventueel ook verkrijgbaar als .xls bestand. :Y

[Afbeelding]

/s
De historie van Mercedes kennende laten ze ook af en toe hun #2 rijder de snelste zijn. Voor de rest, een prima sheetje! :+

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kudos voor de FIA. Na twee zeer spannende seizoenen heeft men het weer onder controle en is er 1 team dominant :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:23
D-Ed schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:31:
[...]

Volgens mij gaan er sowieso heel veel mensen een andere hobby zoeken dit seizoen, beginnende bij een Max Verstappen :+
Blij dat ik mijn Viaplay en F1 abbo's kan schrappen met die hoge benzine prijzen tegenwoordig.

Voor de fans van George

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yI28NbuLGQgIQwIHFvPwjzlppxI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HXIwK4642zNXNQS3ibaIL5dz.jpg?f=fotoalbum_large

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:54

codex

Geen OpenAI agent :)

sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:26:
Het wordt een zwaar jaar voor de Red Bull fan met iedere grand prix een Mercedes 1 en 2. Ik mag hopen dat Ferrari ze het nog moeilijk kan maken. Maar pak dan die strategie wel een keer aan.

Red Bull heeft tijd nodig. Zo simpel is het. Als het niet veranderd dan is het volgend jaar geen F1TV Pro meer.
Ik ga het dit jaar niet eens kijken, elke race Woodie met een Lewis imitatie trek ik niet.

• sjaool

sjaool

codex schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:40:
[...]

Ik ga het dit jaar niet eens kijken, elke race Woodie met een Lewis imitatie trek ik niet.
Ik vind Kimi nogal likeable dus als die het George lastig kan maken dan wil ik dat wel meemaken. :P

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:54

codex

Geen OpenAI agent :)

sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:42:
[...]

Ik vind Kimi nogal likeable dus als die het George lastig kan maken dan wil ik dat wel meemaken. :P
Dat is ook wel weer waar. Ik weet alleen niet of Toto het toestaat dat er een McLaren situatie ontstaat later in het seizoen.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:05
sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:18:
[...]

Ik weet niet of het Honda is die dat gedaan heeft. Het lukte bij Red Bull wel.
En nadat het bij Red Bull lukte hebben ze die afdeling opgeheven. Vervolgens hebben ze aangekondigd terug te komen maar dat is dus een nieuwe afdeling met nieuw personeel. Alle kennis van de oude motor is dus "weg".

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:17
codex schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:44:
[...]

Dat is ook wel weer waar. Ik weet alleen niet of Toto het toestaat dat er een McLaren situatie ontstaat later in het seizoen.
Ik denk dat als de auto zo dominant is t.o.v. de rest dat ze bijzonder weinig risico lopen om niet 1&2 te worden in WDC en 't WCC met 2 vingers in de neus te winnen. Helemaal als Ferrari en McLaren telkens stuivertje wisselen om 3-6

En zo gek is 't niet dat dit gebeurt. We hebben een aantal nieuwe motorleveranciers, die staan op Red Bull na duidelijk achteraan. En ik kan me niet herinneren dat er ooit een nieuwe motorleverancier was die gelijk top was.

edit: Dat de Ferrari motor en de Merc motor daarom de beste 2 motoren zijn is niet heel verrassend. En dat dan Merc-team bovenaan staat was ook wel de verwachting, de kans dat die alle vier de plank misslaan qua aero, rekening houdend met de geschiedenis van hoe goed de Mercedes motoren zijn bij de introductie van nieuwe reglementen, is niet zo groot

[ Voor 20% gewijzigd door rik86 op 13-03-2026 09:50 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De grid voor de sprint

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-6P5qgaKDqKuoCFZ0rUqyzM_1cU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Syvf4ldKw8xezo4qM9C310zt.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ah, het is Mercedes weer gelukt het motorreglement te schrijven - en niemand die het is opgevallen! :D :D

Zucht. Het waren 5 leuke jaren (21-25, motor bevroren, alle Mercedestruuks verboten)

Je kan het zien aan de topics: het aantal reacties is matig, de reacties zelf overwegend zoals deze (als ze mogen blijven staan van de fom) en in de top 7 staan 4 Britten. Precies wat we willen zien.

Wat een shitshow.

I have usernames older than you.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:10
codex schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:44:
Kimi is 18 en net aan z'n tweede jaar begonnen. Die gaat vooral groeien, geen domme dingen doen en heel veel punten voor Toto binnenhalen.

Hij zal inderdaad een paar races mogen winnen, maar zie geen strijd voor het WDC ontstaan.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ach, tijdens de middag- en avondraces vermaak ik mij wel. Lekker pilsen met de buurman met F1 als achtergrondmuziek aan :+ :9B Voor de spanning hoef je he tniet meer te kijken :P

Vaak bu'j te bang!

• PatrickC
  • Nu online
RobertMe schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:45:
[...]

En nadat het bij Red Bull lukte hebben ze die afdeling opgeheven. Vervolgens hebben ze aangekondigd terug te komen maar dat is dus een nieuwe afdeling met nieuw personeel. Alle kennis van de oude motor is dus "weg".
Die redenering begrijp ik nooit zo goed. Het ontwerp van een motor zal toch ook op ‘papier’ (gedocumenteerd) zijn? Er gaat natuurlijk altijd kennis en ervaring verloren als mensen vertrekken, maar ALLE kennis?

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat een treurnis, meer kan ik er niet over zeggen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:00
Mad-Matt schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:59:
Wat een treurnis, meer kan ik er niet over zeggen.
Dit topic of?

*sowieso

• PatrickC
  • Nu online
pjottum schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:55:
Ah, het is Mercedes weer gelukt het motorreglement te schrijven - en niemand die het is opgevallen! :D :D

Zucht. Het waren 5 leuke jaren (21-25, motor bevroren, alle Mercedestruuks verboten)

Je kan het zien aan de topics: het aantal reacties is matig, de reacties zelf overwegend zoals deze (als ze mogen blijven staan van de fom) en in de top 7 staan 4 Britten. Precies wat we willen zien.

Wat een shitshow.
Het jaar dat Max alles won, was natuurlijk ook niet spannend, maar voor de Max fans waarschijnlijk wel leuk.

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

RobertMe schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:45:
[...]

In Japan hadden ze toch nog 30% van het originele personeel? volgens de laatste Newey verhalen die ik las.

Maar met 30% over is idd heel veel kennis die weg is.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:02
PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:00:
[...]

Het jaar dat Max alles won, was natuurlijk ook niet spannend, maar voor de Max fans waarschijnlijk wel leuk.
Toen had je de beste coureur in de beste auto, dat was magistraal.

• NiaX
  • Niet online
Fastest time in qualifying in China

2025 SQ3 - 1:30:849 by Lewis Hamilton
2025 Q3 - 1:30:641 by Oscar Piastri
2026 SQ3 - 1:31:520 by George Russell

Russell already less than a second off Piastri's track record & its only the first year of these regs.
Het is in ieder geval niet zo dat de auto's langzaam zijn.
https://bsky.app/profile/...social/post/3mgwig7ww2c2h
jaapstobbe schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:02:
[...]

Ik neem aan dat je zelf ook ziet dat dit een nogal persoonlijke mening is? Als Russel wint is het slecht, als Verstappen wint is het magistraal. Ik kan me zo voorstellen dat er wat Britten zijn die het tegenovergestelde vinden.
Of was je sarcastisch?

[ Voor 35% gewijzigd door NiaX op 13-03-2026 10:05 ]

• hoevenpe
jaapstobbe schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:02:
Russell is ook geen pannenkoek, laten we gewoon eerlijk zijn.

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:28
PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:59:
[...]

Die redenering begrijp ik nooit zo goed. Het ontwerp van een motor zal toch ook op ‘papier’ (gedocumenteerd) zijn? Er gaat natuurlijk altijd kennis en ervaring verloren als mensen vertrekken, maar ALLE kennis?
Ten eerste is de motor wél significant veranderd (compressie, brandstof etc.) en ten tweede, heb je wel eens geprobeerd iets na te bouwen met alleen de instructies of notities van iemand anders? Als het al digitaal vastgelegd is en niet in een doktershandschrift op 3 verschillende servetjes geschreven is.

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:56
[...]

Verschil was ook dat de tweede rijder naast Max telkens niet in de buurt wist te komen terwijl Max met twee vingers in de neus vooraan kon rijden. ANT zit nu wel redelijk dicht op RUS, wat laat zien dat het met name de auto is en wellicht wat ervaring van RUS.

• hoevenpe
RUS-ANT-LEC, het nieuwe ingebrande HAM-BOT-VER bij tweedehands tv's... :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

[...]

Er is een verschil tussen een coureur die 'het verschil' maakt, of de auto. Als je nu de startgrid bekijkt, is de rangorde 99% auto en 1% coureur, Gasly als uitzondering misschien, maar zelfs per team de rangorde zichtbaar is en geen enkele coureur het verschil lijkt te maken versus andere teams.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PatrickC
  • Nu online
mavamal schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:04:
[...]

Ten eerste is de motor wél significant veranderd (compressie, brandstof etc.) en ten tweede, heb je wel eens geprobeerd iets na te bouwen met alleen de instructies of notities van iemand anders? Als het al digitaal vastgelegd is en niet in een doktershandschrift op 3 verschillende servetjes geschreven is.
Grotendeels mee eens, maar ik vind alle kennis wel wat overdreven. Verder… het zijn Japanners.. vaak toch wel gedisciplineerd… dus ‘ doktershandschrift op 3 verschillende servetjes geschreven’… geloof ik in dit geval niet. ;)

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Hmm had gehoopt dat de boel wat dichter bij elkaar zou liggen. Dit zou wel eens een saaie race kunnen worden.

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:11
Max zal wel balen dat hij vorige zomer niet voor Mercedes heeft getekend :+

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:37
PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:18:
[...]

Grotendeels mee eens, maar ik vind alle kennis wel wat overdreven. Verder… het zijn Japanners.. vaak toch wel gedisciplineerd… dus ‘ doktershandschrift op 3 verschillende servetjes geschreven’… geloof ik in dit geval niet. ;)
Honda heeft zelf een deel van de mensen op andere projecten gezet toen ze stopten. Maar RBPT heeft een aantal mensen overgenomen..en ga er maar vanuit dat ze dan de sterspelers overgenomen hebben en niet de kneusjes die toevallig in een goed team zaten. Zelfs met de 30% van de mensen die Newey noemde, heb je dan fors minder dan 30% van de kennis en kwaliteit.

Ik zie Honda echter wel in staat om hier bovenop te komen en de zaakjes op orde te krijgen. Mits AM ze de ruimte geeft en de juiste samenwerking

Mercedes heeft gewoon weer een raket gebouwd. Kudos ...maar leuker wordt het er niet op. Hopen dat die maatregel in juni nog wat gaat helpen, maar ik vrees dat het meer is dan dat ene trucje.
GAS in een Alpine met Merc motor op niveau Max met RBPT zegt een hoop

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:39

krietjur

Where am I?

Holk schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:33:
En blij dat hij niet naar Aston Martin is gegaan :+

• RobertMe
PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:18:
[...]

Alle kennis, veel kennis, potahto potayto :Y)

Daarnaast gaat het natuurlijk ook niet alleen om kennis. Hoe de oude motor te bouwen wist Honda prima van op de ontwerpen, want die motor hebben ze nog 4 jaar weten te bouwen.
Maar met de kennis van de oude motor maak je geen nieuwe motor. En met alle wijzigingen die nodig zijn heb je dus niet alleen kennis nodig maar zul je die ook moeten kunnen toepassen. Daarom is het ook een engineering beroep en niet puur het herhalen van bekende dingen.

• RobertMe
sanderb schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:37:
[...]

Honda heeft zelf een deel van de mensen op andere projecten gezet toen ze stopten. Maar RBPT heeft een aantal mensen overgenomen..en ga er maar vanuit dat ze dan de sterspelers overgenomen hebben en niet de kneusjes die toevallig in een goed team zaten.
De kennis bij Honda zit in Japan. En gezien Red Bull in Milton Keynes zit zullen ze dus niet "de kennis" hebben over genomen.

Honda had (als ik het goed begreep zelfs al in de McLaren jaren) ook al een afdeling in Milton Keynes zitten, maar dat was puur voor het onderhoud van de motoren (tussen de weekenden), en daar zal ook wel het personeel gezeten hebben dat als onderdeel van het team meereist. Die zullen door RBPT overgenomen zijn. Maar dat zijn dus niet degene die aan de tekentafel zitten. Die heeft RBPT gedeeltelijk van Mercedes HPPT overgenomen.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Uhh.. Mercedes? 325 km/u op vol gas en tijdens het remmen blijkbaar, hoe dan :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b26LcdIlReNrYmD34arAiZ7kOBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QzFW5z359rCMlvBK5hNSlufz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUwC8Wwvs3Ei1lf4bLBs-uilJ4E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8dnsneokDlphyJ0nI8V9WUpU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QUnmIeOP1PsN596z9RIMfYcrwYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p5LWx5CXYKdKPH3QLBK4y3sm.jpg?f=fotoalbum_large

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Kimi geen straf. Bijzonder weer want Max kreeg hem wel tegen Russel voor vergelijkbaar incident.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFhOkg9y_dLRauG5pPJjZzl2r7Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9cuJVegaVv4Cf9FxJwjaRcEr.png?f=user_large

https://www.fia.com/syste...ged_impeding_of_car_1.pdf

Sys Specs

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:45:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die stats werden niet live geupdate. Viel me ook op, lijkt wel of ze iets willen verbergen.... (super clipping) :P

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
kevlar01 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:47:
[...]

Die stats werden niet live geupdate. Viel me ook op, lijkt wel of ze iets willen verbergen.... (super clipping) :P
Ja klopt, echt super beschamend

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is dit niet gewoon een fout? Het leek tijdens de uitzending alsof ze de graphics stilgezet hadden om het clippen te verbergen..

Sys Specs

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat zei ik inderdaad ;)

JB in "[F1 2026] Race 2 GP van China"

Het is om te janken zo. Alles wordt kunstmatig mooi gemaakt.

Mijn boefje is liev!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Danfoss schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:48:
[...]

Is dit niet gewoon een fout? Het leek tijdens de uitzending alsof ze de graphics stilgezet hadden om het clippen te verbergen..
Geen fout... bewust verbloemen.

Mijn boefje is liev!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JB schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:51:
[...]

Dat zei ik inderdaad ;)

JB in "[F1 2026] Race 2 GP van China"

Het is om te janken zo. Alles wordt kunstmatig mooi gemaakt.
Ja ik zag het, denk lever nog even wat beeldmateriaal aan :). Dit is gewoon echt heel beschamend en niet goed voor de Formule 1

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 13-03-2026 10:54 ]

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
kevlar01 schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:47:
[...]

Die indruk kreeg ik ook. In de speed-o-meter graphic code zit een floor ingebouwd

If(clipping=1; speed_Display=(Max(realSpeed, 325)).

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
YakuzA schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:11:
Ik vind de clipping nog wel meevallen dit weekend, meeste onboards gaan ze van 340 naar 320 terug.
Dit is sarcastisch toch? De snelheid display werd kunstmatig op 325km/u gehouden, je hoorde de motor duidelijk verder teruglopen maar de RPM en snelheid bleven static op die 325km/u en bijbehorende RPM.

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11:12
Holk schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 10:33:
Als hij dit weet te keren met het team en een goede opmars kan maken met hadjar kan dit misschien nog best een leuke uitdaging voor hem zijn

• PatrickC
  • Nu online
JB schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:10:
Nu zien we wel details op de halo, maar volgens mij freezed het gewoon om die RPM inkakkers te maskeren? Snelheid blijft gewoon staan, maar je hoort de toeren gewoon zakken...
Ik heb het nog even terug gekeken. 4 min 35 sec te gaan in SQ3, graphic tijdens de onboard van Antonelli. Wie houdt de FIA hier voor de gek inderdaad…

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik kreeg vandaag een mail dat F1 volgende week verlengd gaat worden. Mooi moment om auto renewal uit te zetten. Deze meuk ga ik niet voor betalen, kijk voorlopig wel de samenvatting

Hopelijk zijn er meerdere met mij die dit doen en is dit een signaal naar de FOM dat ze dringend wat moeten veranderen

[ Voor 25% gewijzigd door ThaStealth op 13-03-2026 11:31 ]

Mess with the best, die like the rest

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord