Congratz Mercedes met een 2014 flashback-jaar. Woody gaat WDC worden en Merc met 2 vingers in de neus WTC.
Echt balen dat het niet wat spannender is...
Er moet nog aan de motor gesleuteld worden.Genos schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 06:34:
Congratz Mercedes met een 2014 flashback-jaar. Woody gaat WDC worden en Merc met 2 vingers in de neus WTC.
Terugschroeven?MikeyMan schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 06:55:
[...]
Er moet nog aan de motor gesleuteld worden.
Mercedes variabele compressie...
Dit is erger dan 10 jaar geleden.Genos schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 06:34:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Signature
De winnaar gaat alleen dit jaar aan de haal met de mushroom cup en is snel vergeten.Genos schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 06:34:
*sowieso
D-Ed schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:38:
[...]
Laten we hopen dat het daar bij blijft.. Die blik van Toto zegt mij genoeg..
Zeker, degene die niet achterstevoren gaat op het rechte stuk wint.mikkelnl schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:46:
Ik weet nog niet wat ik vervelender vind... elke week 'Get in there Lewis' of de kop van RUS. Maar afzien wordt het wel hahaha
Ik hoop dat Kimi het George lastig kan maken, we wat Mercedes-Magic gaan zien als ze beiden kans maken op de titel.mikkelnl schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:46:
Ik weet nog niet wat ik vervelender vind... elke week 'Get in there Lewis' of de kop van RUS. Maar afzien wordt het wel hahaha
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
World Truckers Champion(ship)Genos schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 06:34:
Zou wat zijn, dat dit een gat is die Mercedes de komende jaren (ala 2014-2020) volledig kan uitbuiten waar ze even zeven jaar op rij constructeurskampioen worden. En misschien gaan we in 2032 wel een discussie krijgen of RUS in het GOAT rijtje hoort nadat hij 6x WDC is geworden (met een Rosberg-jaartje tussendoor in 2029 waarin Kimi WDC wordt).Genos schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 06:34:
Pas inderdaad maar eens wat censuur toe bij MER ipv eldersP3rf3ct1on schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:35:
Ongelofelijk toch hoe ze er alles aan doen om ervoor te zorgen dat de kijker niet ziet wat een shitshow deze regels en wagens zijn….
Mijn boefje is liev!
Tenzij ook Mercedes met een variant op Papaya rules komt.hoevenpe schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:06:
[...]
Ik hoop dat Kimi het George lastig kan maken, we wat Mercedes-Magic gaan zien als ze beiden kans maken op de titel.
Signature
Zero compensation
don't mistake lack of talent for genius.
Hier in Multiviewer.app werkt Nederlands commentaar wel. Maar ik luister naar het Engelse commentaar. Ik zie nu trouwens ook voor het eerst Japans commentaar. Interessant.MikeyMan schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:40:
Geen nl commentaar bij de sq? Was dat voorheen ook?
Werkt hier wel.MikeyMan schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:40:
Ander topic, maar hier wel gewoon al switch ik altijd naar F1 live.MikeyMan schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:40:
Vreemd, heb alleen Spaans en Engels... Snapt de 2 jarige hier niet...meenkdrie schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:42:
[...]
Werkt hier wel.
Die gatenHopelijk is het in de race wat spannender.
Switch naar de international feed ipv de f1tv feed, daar kan je wel kiezen uit andere talenMikeyMan schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:43:
[...]
Vreemd, heb alleen Spaans en Engels... Snapt de 2 jarige hier niet...
Ah, dat was ie net aan het doen met de afstandsbediening. Andere stream geselecteerdPuc van S. schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:45:
[...]
Switch naar de international feed ipv de f1tv feed, daar kan je wel kiezen uit andere talen
Love it or hate it maar Hamilton had/heeft tenminste nog wel een eigen stijl.. Russel.. Not so much.mikkelnl schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 07:46:
Dat is normaal bij invoering van nieuwe regels.AcoLyte! schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:41:
Vorig jaar zat er in Q1 zo'n 0,4 seconde tussen #1 en #15. Nu zo'n 2 seconden. Pfff.
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
Ze zijn beiden Engels, dus nep. Daar zit geen eigen stijl bij.D-Ed schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:47:
[...]
Love it or hate it maar Hamilton had/heeft tenminste nog wel een eigen stijl.. Russel.. Not so much.
Mijn boefje is liev!
Dat heb ik meer bij AmerikanenJB schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:51:
[...]
Ze zijn beiden Engels, dus nep. Daar zit geen eigen stijl bij.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Signature
Of juist een hele korte, voor de kijkers dan.PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:57:
De FIA heeft het wel voor elkaar… zelfs de kwalificaties zijn nu saai… dit wordt een lang seizoen zo.
0,6 sec tussen LEC en PIA? Mwah.mouzetc schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:58:
Als je MERC weg zou laten is t wel 'leuker'.
Flashbacks naar 30 jaar geledenStefanVerkerk schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:57:
Verstappen door de grindbak aan het einde van zijn tweede snelle ronde in SQ2.
Zero compensation
Valt HAM ook weer tegen... maar die heeft zijn eigen stijl natuurlijk
Mijn boefje is liev!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Nope, hij heeft al aangegeven zijn contract uit te dienen. Hij heeft genoeg naast de F1 om zich te blijven vermaken. Dit is het eerste jaar met een nieuwe motor en met Ford. Wat dat betreft doen ze het echt niet slecht. Kijk waar Honda nu is met Aston Martin. Het kan dus altijd nog slechter.jaapstobbe schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:59:
VER is weg bij F1 dit jaar en ik snap het volledig
"When you grow up your heart dies"
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Aero package bij Mercedes is al decennia uitstekend. Ja, zero pod was een boo-boo, maar verder altijd solideHelp!!!! schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:01:
Zou dit dan echt alleen de motor zijn ? Ja de customerteams hebben een nadeel tov Mercedes zelf maar zo grootDie aero moet denk ik ook wel gewoon erg goed zijn?
Dat ze een nieuwe ICE hebben? Geef ze even de tijd en dan wordt die motor ook wel beter. Het lijkt erop dat Red Bull de wagen zelf nu wel onder controle heeft. Dus de (Ford) focus zal op de motor liggen denk ik zo.PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:03:
Beide Racing Bulls er uit en de Red Bulls op het randje… wat zegt dat over de RBPT…?
Dat zegt over RBPT dat ze niet de beste motor van het veld hebben, zoal ze zelf ook telkens voorspeld hebben.PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:03:
Beide Racing Bulls er uit en de Red Bulls op het randje… wat zegt dat over de RBPT…?
Volgens SkyF1/F1TV omdat men bij Ferrari geen garantie kon geven dat die achtervleugel het hele weekend zou kunnen doorstaan.TinusXIII schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:07:
Waarom heeft Ferrari nu toch weer hun gewone achtervleugel gemonteerd? Vrije training reden er nog wel mee toch.
Ze hebben allemaal nieuwe motoren toch?sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:04:
[...]
Dat ze een nieuwe ICE hebben? Geef ze even de tijd en dan wordt die motor ook wel beter. Het lijkt erop dat Red Bull de wagen zelf nu wel onder controle heeft. Dus de (Ford) focus zal op de motor liggen denk ik zo.
Ik meende gelezen te hebben dat RBPT zich op de ICE concentreerde en dat Ford vanwege ervaring in de WRC (waar ook met hybride boost gewerkt werd) zich op het electropakket zou richten.sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:04:
[...]
Dat ze een nieuwe ICE hebben? Geef ze even de tijd en dan wordt die motor ook wel beter. Het lijkt erop dat Red Bull de wagen zelf nu wel onder controle heeft. Dus de (Ford) focus zal op de motor liggen denk ik zo.
Signature
Mijn boefje is liev!
Dat had iedereen verwacht, maar ik had het verschil kleiner gehoopt.NiaX schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:05:
[...]
Dat zegt over RBPT dat ze niet de beste motor van het veld hebben, zoal ze zelf ook telkens voorspeld hebben.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik vond de Mercedes nog redelijk stabiel qua snelheid. Die hebben het toch goed voor elkaar hoor.YakuzA schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:11:
Ik vind de clipping nog wel meevallen dit weekend, meeste onboards gaan ze van 340 naar 320 terug.
Mercedes heeft het inderdaad lekker voor elkaar, maar dat was ook wel te verwachten wat dat betreft. Het is meer de vraag hoelang de rest er over gaat doen om bij te lopen dit keer.TinusXIII schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:12:
[...]
Ik vond de Mercedes nog redelijk stabiel qua snelheid. Die hebben het toch goed voor elkaar hoor.
Red Bull heeft als enige een echt nieuwe motor natuurlijk. De rest ontwikkeld voort op hun oude motoren.PatrickC schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:09:
[...]
Ze hebben allemaal nieuwe motoren toch?Dus alle motoren gaan nog beter worden. Ik had gehoopt dat het verschil met de top iets kleiner zou zijn aan het begin van het seizoen. Maar ok… het seizoen is nog lang… we zullen zien.
2022 waren er de eerste races toch echt wel fatsoenlijke races met gevechten om de leiding tussen Verstappen en Leclerc. Pas na Leclercs crash in Frankrijk kakte hij / Ferrari in (en na zeuren van Mercedes de regelaanpassing v.w.b. de vloer waarna Red Bull pas weg liep / Ferrari terug zakte).sfinx schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 08:47:
[...]
Dat is normaal bij invoering van nieuwe regels.
Honda heeft een totaal nieuwe motor, Audi heeft een totaal nieuwe motor.sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:15:
[...]
Red Bull heeft als enige een echt nieuwe motor natuurlijk. De rest ontwikkeld voort op hun oude motoren.
En Audisjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:15:
[...]
Red Bull heeft als enige een echt nieuwe motor natuurlijk. De rest ontwikkeld voort op hun oude motoren.
Audi ook, Honda heeft het aardig verprutst.sjaool schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:15:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dus Red Bull doet het echt niet zo slecht als velen denken.TinusXIII schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 09:16:
[...]
Honda heeft een totaal nieuwe motor, Audi heeft een totaal nieuwe motor.
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 13-03-2026 09:17 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ga me maar op het darten focussen dit weekend, want dit gaat niet spannend worden denk ik.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq