Hopen dat ze hem op tijd klaar hebben.
FP 3 is over volgens mij.
ik doel meer op het onbekende; lijkt erop dat iedereen nog zoekende is, ene team heeft “efficiënte/optimale” afstelling van systemen (software? Hoe/wat/wanneer energie opgeladen wordt, of juist ingezet)TomTom1990 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 03:34:
[...]
De vraag is of de topteams al het meeste gegeven hebben. Mogelijk wel, mogelijk niet. Eigenlijk weet je straks bij de kwalificatie hoe de kaarten geschud zijn.
Audi lijkt dat goed te doen in 2e sector met opvolgende bochten combinatie. De mercs juist bij de langzamere bochten, lijken raar aan te remmen, om er vervolgens al voor de apex met onderstuur de bocht uit te vliegen.
Dan moet de coureur ook nog zoeken wat het beste werkt in welke situatie. En dat lijkt voor alle mannen even lastig. Blijkt wel uit alle crashes deze training sessie.
Straks pakt hulk weer een podium
[ Voor 25% gewijzigd door PalingDrone op 07-03-2026 03:48 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 07-03-2026 05:56 ]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Leuk, geen idee hebben hoe het gaat uitpakken.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik heb hetzelfde.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 05:59:
GoedemorgenVoor het eerst dit seizoen meld ik mij ook maar eens. Tot nu toe heb ik eigenlijk nog geen enkele sessie live kunnen kijken, maar er is genoeg meegelezen en teruggekeken. Ik ben heel benieuwd hoe ellendig/chaotisch het gaat worden met deze nieuwe auto's.
Veel kijkplezier iedereen!
Ik denk dat Mercedes op pole staat, maar morgen kan zomaar chaotisch worden als de start al niet goed gaat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Twente komt eraan!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/j1GrzdhSq36y9tVU2zmywZ9o.jpg?f=user_large)
˙ɹǝᴉzǝld lǝǝʌ 'ɾᴉqɹǝ ǝᴉɟɟoʞ ǝᴉʞʞɐq ɹǝʞʞǝ˥
Kan plan A zijn, maar ook plan B of C, wellicht zelfs plan D.Hippocampus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:10:
Ferrari op geel, wat voor plan zitten die uit te broeden?
Max crash
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
op dat moment begint het ladenJoteW schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:12:
Huhhh.. Hij blokkeert ook gewoon in een split second, hoe dan..
NOT!
Lijken er goed bij te zitten als je dit op de mediums kunt laten zien.Hippocampus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:10:
Ferrari op geel, wat voor plan zitten die uit te broeden?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik wil Kimi Pole zien pakkenmouzetc schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:14:
Nou en we kunnen weer naar bed! Nee wat shit dit zeg
Zien hoeveel Stroll erachter zal zitten.
7 Mar 2026, 06:15:12
ALS ze allemaal weg komen bij de start....StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:15:
Ben benieuwd wat voor chaos het morgen gaat worden met de race... Max achteraan starten. Leuke inhaalrace?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ze hebben 1 rondje gereden :'Duchiha tijntje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:16:
Na 30 jaar formule 1 wordt dit seizoen wel erop of eronder voor mij. Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe er moet worden gereden om aan energie management te doen.
Signature
Ja, het lijkt een tikkie extreem te worden dit. Maargoed, het seizoen is nog jong.uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:16:
Na 30 jaar formule 1 wordt dit seizoen wel erop of eronder voor mij. Ik vind het verschrikkelijk om te zien hoe er moet worden gereden om aan energie management te doen.
Dat gevoel bekruipt mij ook na deze crash van VER. Niet dat het voor mij 'Verstappen-only' is, maar als dit daadwerkelijk gerelateerd is aan al die energiemanagement geneuzel... als er morgen dan ook nog smetjes komen. En dan ook nog eventueel annuleringen van races vanwege de situatie in de wereld. Te veel gekkigheid dit jaar...uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:16:
Na 30 jaar formule 1 wordt dit seizoen wel erop of eronder voor mij.
Dit gaan we nog wel vaker zien, nu is de baan nog droogHippocampus schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:17:
[...]
Ja, het lijkt een tikkie extreem te worden dit. Maargoed, het seizoen is nog jong.
Nog een excuus om niet meer in de regen te rijden...PalingDrone schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:18:
[...]
Dit gaan we nog wel vaker zien, nu is de baan nog droog
Ik zou het doen!
Maar het lijkt erop dat zodra Max ging remmen en daarmee energie ging opbouwen met de MGU-K, de achteras waar de MGU-K aanhangt, meteen vastliep. Dan spin je en klaar.
Door al de nieuwe regels ben ik juist vandaag voor het eerst in vele jaren vroeg opgestaan om deze kwalificatie te zien. Eens iets nieuws, zien wat de teams er van gemaakt hebben. En wat de echte krachtverhoudingen zijn.uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:16:
Het is wat cynisch gedacht maar heel eerlijk vind ik dat wel leuk.... Ik mis vaak echt de tijd van, zeg zo rond Schumacher, dat er regelmatig nog motoren plofte of versnellingsbakken vast sloegenStefanVerkerk schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:18:
[...]
maar als dit daadwerkelijk gerelateerd is aan al die energiemanagement geneuzel... als er morgen dan ook nog smetjes komen.
Wat een geweldige verandering. 🤣
Of Ferari, die zetten een goede tijd neer, op de medium band.. Dan heb je nog meer hoor,sly___ schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:22:
Tja... Mercedes staat straks een seconde los. Onbetrouwbare techniek.
Ik ben benieuwd, nieuwe regels zorgen voor wisselingen van de wacht en dat is erg leuk en daarom kijk ik erg uit naar doit seizoen. Maar kan snel over het randje gaan naar te veel chaos en te grote verschillen. Ben ondertussen wel een beetje bang voor het laatste.
Iets met 2016sly___ schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:22:
Tja... Mercedes staat straks een seconde los. Onbetrouwbare techniek.
7 Mar 2026, 06:22:07
Als ik een loterij wil zien kijk ik wel naar Gaston
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ham zet die tijd op een medium band he,StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:25:
Ferrari fans hadden heel even hoop... zoals gebruikelijk.
Nee, als ik een loterij wil zien, dan ga ik wel naar de lokale bingoclubJorah_Newstone schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:20:
Eerste race is nog niet eens voorbij, en nu al afhaken haha, beetje loterij is ook wel leuk soms hoor,
Hadjar gaat ook niet echt lekker.
Watdatbetreft is dit tot nu toe weer een ouderwets interessant eerste weekend van het seizoenDennisdn schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:21:
[...]
Het is wat cynisch gedacht maar heel eerlijk vind ik dat wel leuk.... Ik mis vaak echt de tijd van, zeg zo rond Schumacher, dat er regelmatig nog motoren plofte of versnellingsbakken vast sloegen
Beter dan de laatste paar jaar waarbij er nauwelijks verschil was tussen de laatste race en de eerste van het volgende jaar.
Laatste 5 jaar stond de boel imo nogal stil.
Hmm ja, dat is zo. Het is nog vroeg, dat had ik even niet gezien. Wordt het dan toch Ferrari's jaar?Jorah_Newstone schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:25:
[...]
Ham zet die tijd op een medium band he,
Signature
Die Mercedes lijkt bizar snel, als je ziet hoe goed Antonelli erbij zit direct, ik zou toch denken dat hij nog relatief rustig aan deed om gewoon in top 16 te komen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:23:
Dat is dan nog het enige voordeel van die rode vlag, dat ANT nu ook meerijdt. Ik hoop dat hij ook een rondje kan rijden zodat we kunnen zien of Mercedes echt snel is of dat RUS gewoon toevallig heel snel was.
Geweldig! Mijne slapen nog maar ik verwacht mijn zoon any minute 😎StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 06:33:
Het F1 publiek hier thuis is inmiddels met 2 kids toegenomen.
Dus iets minder actief hier haha.
[Afbeelding]
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/xMRggmz6LeWuplWRxWOeRmbO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cXHbYnzzcdPIPs52nm1cwBRc.jpg?f=fotoalbum_large)