• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:04

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

Knip

[ Voor 97% gewijzigd door Notna op 26-06-2026 10:21 . Reden: Laten we dat pad maar niet bewandelen ]

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>


  • BartjeBoos
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:24
MikeyMan schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:57:
[...]


Ja maar dan heb ik ook nog wel een exportje van m'n Zaptec Go (1) ;)
In de export zitten ook gegevens over de laadpaal en het model. Ook moet je het serienummer opgeven van de laadpaal etc.

  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:00

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BartjeBoos schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:02:
[...]

In de export zitten ook gegevens over de laadpaal en het model. Ook moet je het serienummer opgeven van de laadpaal etc.
Das zo te extrapoleren naar 1 januari. Ik heb nu een Go2 hangen. Sinds een paar maanden.

  • BartjeBoos
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:24
MikeyMan schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:22:
[...]


Das zo te extrapoleren naar 1 januari. Ik heb nu een Go2 hangen. Sinds een paar maanden.
De factuurdatum van de go 2 komt dan niet overeen met 1 januari 2026 of eerder.
Uiteindelijk loop je dan het risico dat je voor hel 2026 geen vergoeding voor je ere's krijgt.

  • -PeeWee-
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 12:00
helloitsme schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:00:
[...]

1) Als dit zo zou zijn dan zou er in geen enkele markt nieuwkomers zijn.

2) Als ik me niet vergis dan bestond de oude markt juist uit inboekers die de afhandeling van een klein aantal grote klanten regelden. Niet van een groot aantal kleine klanten. Dat laatste vergt toch een andere aanpak lijkt me.
De markt is in essentie ook niet nieuw. Deze was er al voor bedrijven. Het is helemaal waar dat er in processen en dergelijke aanpassingen gedaan moeten worden. Maar als je al actief was in die markt, is dat goed te overzien. in tegenstelling tot 'echte' nieuwe startups...

AlphaESS 19,25 kWh / 10 kW | Tesla Model Y Long Range 4WD | 5 kWp PV


  • helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:10
-PeeWee- schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:48:
[...]


De markt is in essentie ook niet nieuw. Deze was er al voor bedrijven. Het is helemaal waar dat er in processen en dergelijke aanpassingen gedaan moeten worden. Maar als je al actief was in die markt, is dat goed te overzien. in tegenstelling tot 'echte' nieuwe startups...
Ik bedoelde niet dat de markt nieuw was, maar dat er nieuwe spelers in de markt kunnen komen die het anders doen dan de bestaande. Zoals bv Tesla ooit als nieuwkomer in de autobranche kwam. De bestaande spelers hadden daarbij problemen / waren trager om de omschakeling te maken naar de nieuwe situatie.

  • -PeeWee-
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 12:00
helloitsme schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:09:
[...]

Ik bedoelde niet dat de markt nieuw was, maar dat er nieuwe spelers in de markt kunnen komen die het anders doen dan de bestaande. Zoals bv Tesla ooit als nieuwkomer in de autobranche kwam. De bestaande spelers hadden daarbij problemen / waren trager om de omschakeling te maken naar de nieuwe situatie.
Dat kan, tot die tijd (een jaar is een mooie periode) kijk ik het wel even aan met een partij die dit voorheen ook heeft gedaan. En dan kijken we weer verder.

AlphaESS 19,25 kWh / 10 kW | Tesla Model Y Long Range 4WD | 5 kWp PV

Pagina: 1 ... 41 42 Laatste

Let op:
Delen van of vragen naar referral codes is niet toegestaan.
Zie ook: twain4me in "[EV] ERE certificaten, geld verdienen met thuisladen"
De ERE schrijft een interne MID meter voor, dus vragen of jouw laadpunt-zonder-mid ook mee kan doen heeft geen zin. Ook is hier geen ondersteuning voor specifieke laadpunten, daarvoor zijn de desbetreffende topics meer geschikt. Begin daarvoor eens met Thuisladen van je EV deel 2

Note: Het aanzetten tot, of het bespreken van, dubieuze manieren om een winst te slaan uit deze regeling zijn uit den boze.

Speciale aandacht voor een van onze huisregels: referrals aanbieden, er naar vragen of bespreken op wat voor manier dan ook is niet toegestaan c.q wordt als verstorend ervaren.