• Eddy Burnett
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:16
Wellicht al de vraag gesteld maar waarom zou je voor lekkerladen kiezen met een commissie van 25% terwijl er ook bv een Zeres is met 19% (of met icm een kortingscode 18%)? Scheelt toch weer wat en wat ik zo zie geen extra verborgen kosten voor particulieren.

EddyBurnett

• kanvua
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:05
Eddy Burnett schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 17:49:
Wellicht al de vraag gesteld maar waarom zou je voor lekkerladen kiezen met een commissie van 25% terwijl er ook bv een Zeres is met 19% (of met icm een kortingscode 18%)? Scheelt toch weer wat en wat ik zo zie geen extra verborgen kosten voor particulieren.
Gunfactor, vertrouwen en gemak.
De eigenaar en/of directeur is bijvoorbeeld ook actief in dit thread. Daarnaast hebben ze een directe integratie met Zaptec waardoor ik (als het goed is) niks meer handmatig hoef te doen.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
De ERE schrijft een interne MID meter voor, dus vragen of jouw laadpunt-zonder-mid ook mee kan doen heeft geen zin. Ook is hier geen ondersteuning voor specifieke laadpunten, daarvoor zijn de desbetreffende topics meer geschikt.

Note: Het aanzetten tot, of het bespreken van, dubieuze manieren om een winst te slaan uit deze regeling zijn uit den boze.