• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:15
Een hele mooie helm van Oscar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y6nnXRNiU7mnwVRK4kJx38n_fKg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3AKldBCQaJTrTkEWrRvvYgsI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t8mgwpMhO1qYPD6BDwqCK6V_tqc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KymyHVWzWdSfCApuTHU3vSuO.jpg?f=fotoalbum_large

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:45

JB

Cédric roelt!

Net zo suf als Oscar zelf :+

Mijn boefje is liev!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:42

Quad

Doof

Had zo in een Benetton B192 kunnen stappen.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 00:20
Zal voor Mercedes wel niks uitmaken, je hoort ze niet klagen?

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:15
Albon heeft ook een hele mooie.

Hoop dat dit de benchmark gaat worden.

Smooth, clean en herkenbaar.
Zoals het hoort

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ksBDQ0hfhKOpFxFr7_skUvsGAN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fhfygZ4JBQjjztEaCXMUzbBC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Uj8fS31iTNXW58XHQXEeB_hytdw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/23uTbHv2KHoO8S350JqRM2QG.jpg?f=fotoalbum_large

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Okay, smaak valt over te twisten. Vind m juist wel wat hebben. En denk op afstand ook goed herkenbaar.

(Zal mij verder een reet roesten, net als livery en decals, kleuren van racepak, grafisch ontwerp van helm of nummer van coureur op de auto)

Ieder zijn hobby - maar nu ben benieuwd, wat maakt Oscar zo suf?

Komt mij over als solide driver, draait om racen - de rest is bijzaak, heeft soms zijn momentjes, net als iedereen. Kan eigenlijk weinig slechts zeggen over hem. Lijkt me een no-nonsens persoonlijkheid.

Maar goed, wat weten wij nu echt? Ik ken of heb niemand ooit gesproken van huidig veld

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

himlims_ schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 18:21:
Ieder zijn hobby - maar nu ben benieuwd, wat maakt Oscar zo suf?
Die mening kan je toch gewoon hebben zonder maar weer ellenlange betogen te moeten houden? Just deal with it... ja het kan echt :+

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:47
Na de ontwikkelingen van vandaag gaat logischerwijs de regenbandentest niet door, die Pirelli in Bahrein voor 28 februari en 1 maart gepland had staan met de teams van Mercedes en McLaren.

https://www.the-race.com/...t-due-to-safety-concerns/

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

masauri

aka qwybyte

Chocoball schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 11:43:
Daar zul je het gedonder al hebben :)

Gisteren zijn de laatste versies van de F1 reglementen (2026-02-27) openbaar gemaakt waarbij bepaalde zaken weer zijn aangepast, zoals de kwalificatie waar ik laatst al iets over schreef.
  • Bij de reguliere kwalificatie, duurt Q3 straks 1 minuut langer en gaat van 12 naar 13 minuten.

Kwalificatie
     Sessie
     Tijdsduur
     Aantal coureurs
     Uitgeschakeld
     Q1  18 minuten  22  6
     Q2  15 minuten  16  6
     Q3  13 minuten  10  0
  • Verder zijn de 3 verplichte bandenwissels in Monaco weer geschrapt.
  • Ook is de aangepaste regel over de compressietest toegevoegd. Vanaf 1 juni wordt de compressieverhouding bij de motor ook bij een temperatuur van 130°C gemeten.
https://www.fia.com/news/...ments-2026-f1-regulations
Ik had ook gelezen dat de verplichte 2 pitstops in Monaco ook zijn geschrapt.

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
Juni is wel erg snel voor een blok dat nu brand new op de grid staat. Kan me haast niet voorstellen dat mercedes niet voorbereid was op dit geintje. Misschien gaan ze voor een potje chicken met de FIA en laten ze 4 teams met illigale motoren verschijnen in de eerste race in juni.

En ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat RBR dit perfect uitgespeeld heeft, aangezien zij als eerste wisten dat Mercedes met de compressie aan het klooien was.

• Chocoball
masauri schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 21:10:
[...]

Ik had ook gelezen dat de verplichte 2 pitstops in Monaco ook zijn geschrapt.
Kijk nog even bij het tweede punt in mijn bericht :)

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

masauri

aka qwybyte

Chocoball schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 21:47:
[...]

Kijk nog even bij het tweede punt in mijn bericht :)
8)7 |:(
Is het nog geen volgend weekend ? :F

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• Chocoball
Lynx schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 21:46:
Juni is wel erg snel voor een blok dat nu brand new op de grid staat. Kan me haast niet voorstellen dat mercedes niet voorbereid was op dit geintje. Misschien gaan ze voor een potje chicken met de FIA en laten ze 4 teams met illigale motoren verschijnen in de eerste race in juni.

En ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat RBR dit perfect uitgespeeld heeft, aangezien zij als eerste wisten dat Mercedes met de compressie aan het klooien was.
Eerst zou het na de zomerstop worden wat eind augustus is en daarna zijn er nog maar 12 races en 2 sprintraces.

Naast de controle bij 2 verschillende termperaturen is deze regel uit het reglement ook interessant om te weten:
Any component, assembly, mechanism, or integrated arrangement of components that is designed or functions to increase the compression ratio in operating conditions beyond 16.0 is prohibited.
Dus gaat niet alleen om een 16:1 compressieverhouding bij beide temperaturen maar er mag dus ook niet iets zijn wat de compressieverhouding ongeacht de temperatuur kan verhogen. Benieuwd hoe de FIA dat gaat controleren?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

CreativeS schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 18:31:
[...]

Die mening kan je toch gewoon hebben zonder maar weer ellenlange betogen te moeten houden? Just deal with it... ja het kan echt :+
dat was ook meer sarcastisch...
opmerking als driver x vind ik lame, voegt veel toe :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

CreativeS

himlims_ schreef op zondag 1 maart 2026 @ 01:13:
[...]

dat was ook meer sarcastisch...
opmerking als driver x vind ik lame, voegt veel toe :X
En? Van jou voegt toch ook niets toe? Scroll door, doe ik ook.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2026 topics: (volgt later)
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken