• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01:49

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 9 mei 2026 @ 19:26:
[...]

Tja het werkt nou eenmaal en dus gaat het door. Bij een vreedzaam protest wordt er over je heen gekeken. Daar is men inmiddels ook wel achter. XR blokkeert snelwegen omdat met een bordje langs de berm niet werkt.
Zucht… Als XR het asfalt in de fik stak en mijnen onder het wegdek zou plaatsen dan zou ik de vergelijking snappen maar blijkbaar is Gandhi tegenwoordig ook een extremist die met Hitler vergeleken mag worden.

En nee, ik zoek geen discussie. Het valt me op dat elke keer dat extremisten goed gepraat worden door ze met XR te vergelijken. Waarom heb mensen die vergelijking nodig?

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste

Let op:
Hier gelden de volgende regels:
• Geen memes, dit is een discussie topic.
• Geen flames over of bashen op politieke voorkeur.
• Wat is (uiterst / radicaal / extreem) links en rechts? Zie Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid
• Wil je op iemand reageren? Citeer dan het betreffende bericht in plaats van alleen een @-mention te doen. Zo is de discussie beter te volgen voor iedereen.
• Bespreek de energie discussie voor Nederland s.v.p. hier: Energie-en inflatiecrisis in Nederland - II
In het algemeen geld ons beleid: Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid