Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:22

breinonline

Are you afraid to be known?

S.J.Onnie schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 19:18:
[...]

Nee! Dat dacht ik niet! Ik word alleen kotsmisselijk van die oplichters die ze tegenwoordig makelaar noemen. Ze zijn net zo erg als klojo's die in de reclame business werken.

Dat dus 😁
Je hebt niets aan die teksten. Dus als je ze niet leest omdat je dat vermakelijk vindt, lees ze dan niet. De kenmerken in combinatie met de plattegronden zeggen je veel meer dan dat verhaaltje.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
mrmrmr schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 10:46:
....
[...]

Dat is het grote probleem met de politisering van waterschappen. Die behartigen vooral de belangen van bepaalde groepen zoals boeren. Gevolg is inderdaad dat het grote gebieden nog verder onder NAP komen te liggen, huizen in oude binnensteden verzakken door paalrot. Door de lage waterstand en rotting van organisch materiaal produceren we in dit land nog véél meer CO2. Dat is dus een bijzonder kortzichtig beleid.

Er is een betere optie, en dat is dat de natuur ruimte moet worden gegeven en de waterstand op peil moet worden gehouden. Als het goed is zijn we al niet meer in uiterwaarden te bouwen in de nieuwe plannen. In de periode 1350-1950 wist men veel beter wat wel en niet kan, men leerde van het verleden. Er zijn bij waterschappen professionele mensen met inzicht nodig waarnaar geluisterd wordt, geen blatende politici zonder kennis die als kip zonder kop de verkeerde richting insturen waarbij het algemeen belang wordt geschaad.
Ik lees veel meningen. Zoals bijvoorbeeld dat hier natuur aanwezig is.
Vrijwel heel Nederland is door de mens bewerkt/gemaakt om te wonen, voedsel te verbouwen of vee te laten weiden. Ik weet dat sommige mensen voor het Nederlands grondgebied heel ver terug in de tijd willen, wensnatuur willen realiseren en het voedsel elders willen laten produceren maar ook die mening deel ik niet.

En ja, het luisteren naar ambtenaren kleeft ook een risico aan O-)

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:54
nokiaan958GB schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 21:59:
[...]Ik lees veel meningen. Zoals bijvoorbeeld dat hier natuur aanwezig is.
Vrijwel heel Nederland is door de mens bewerkt/gemaakt om te wonen, voedsel te verbouwen of vee te laten weiden. Ik weet dat sommige mensen voor het Nederlands grondgebied heel ver terug in de tijd willen, wensnatuur willen realiseren en het voedsel elders willen laten produceren maar ook die mening deel ik niet.
En ja, het luisteren naar ambtenaren kleeft ook een risico aan O-)
offtopic:
Dan vergeet je ff dat 75% van ons geproduceerde voedsel naar het buitenland verdwijnt. Dat hoeft dus helemaal niet elders geproduceerd te worden want dat wordt elders opgegeten. Wij blijven met de shit zitten. En je ziet bij diverse natuurprojecten (langs de grote rivieren bijvoorbeeld) waar land aan de natuur word teruggegeven dat de natuur zich binnen 10 jaar hersteld. Kijk bijvoorbeeld naar het aantal broedparen van zeearenden

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• Denman_
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 09:51
Get!em schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 18:33:
Iemand nog een taxibedrijf starten?
Wel een beetje vervelend/jammer dat de rechter 2 garageboxen (incl. het stukje oprit) er niet bij horen.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.