Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Ik zie het probleem niet...fonsoy schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 23:55:
Schat, de peuken zijn weer op en ik moet voor een nummer 2. Ik ben even weg, dan kom ik terug met sigaretten.
[Afbeelding]
Prijswinnaar voor de meest onpraktische indeling voor een standaard rijtjeswoning;
[Afbeelding]
Dit alles in het gezellige Doetinchem: https://www.funda.nl/deta...is-bessenweg-33/43244484/
Ik zie wel een relatief ruim gezinshuis voor een relatief best redelijke prijs waar je met een fris likje verf, wat vloeren en eventueel een nieuwe keuken en/of badkamer al prima kan wonen. Een echte tweaker gaat wellicht ook laten stucen, tripple glas plaatsen, warmtepompen en vloerverwarming regelen, etc. etc. maar echt noodzakelijk is dat allemaal niet. Een paar muurtjes eruit tikken en de wc verplaatsen en zo kan natuurlijk ook, maar weet nog niet eens zeker of ik die moeite zou nemen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Best leuk gedaan, er zit in elk geval een werkbare keuken in (al kun je op die plek genoeg buiten de deur krijgen).
Valt wel mee. De poort van de tuin zit naast de achterdeur. De voordeur wordt waarschijnlijk nauwelijks gebruikt.fonsoy schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 23:55:
Prijswinnaar voor de meest onpraktische indeling voor een standaard rijtjeswoning;
[Afbeelding]
‘sfeer van weleer’ volgens de makelaar:

Slotje Beveren in Oosterhout:

De knappe makelaarsfoto's laten op geen enkele manier blijken dat het aan een druk kruispunt ligt:
:strip_exif()/f/image/DG3X5zJNkj5xQXk03GAIsyeW.jpg?f=fotoalbum_large)
Prijs op aanvraag. De WOZ-waarde is 1.539.000.
[ Voor 9% gewijzigd door Bitzer op 29-03-2026 15:23 . Reden: foto's aangepast, google credit ]
Friends & family wel, maar iemand die je gordijnen komt inmeten of ander meer formeel beoek moet dan eerst door het washok en de keuken?Hagdos schreef op zondag 29 maart 2026 @ 09:36:
[...]
Valt wel mee. De poort van de tuin zit naast de achterdeur. De voordeur wordt waarschijnlijk nauwelijks gebruikt.
Bij een eerder verkocht huis in de straat zie je dat er een grote hal was met een soort voorportaaltje. Van die hal lijkt hier de bijkeuken te zijn gemaakt, toilet van de hal naar het hoekje bij de trap, keuken tot aan voorgeven doorgetrokken. Ik begrijp het voor de ruimte, maar zou het zelf toch weer anders gaan indelen, zou ik in die regio willen wonen.
Bij zulk soort huizen graag ik me af of je de inrichting er niet bij kunt krijgen. Veel is ontzettend passend en sfeervol, jammer als je zelf vanaf 0 af aan moet beginnen om dat bijeen te verzamelen.Bitzer schreef op zondag 29 maart 2026 @ 11:58:
https://www.funda.nl/deta...-ridderstraat-80/43677928
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
De knappe makelaarsfoto's laten op geen enkele manier blijken dat het aan een druk kruispunt ligt:
[Afbeelding]
Die keuken (de stoelen en de vloer met name) vind ik anders spuuglelijk en heeft volgens mij weinig met de klassieke "sfeer van weleer" te maken maar is in mijn ogen ernstig meer een mislukte poging om het landelijk te doen ogen.GurbieV schreef op zondag 29 maart 2026 @ 12:36:
[...]
Bij zulk soort huizen graag ik me af of je de inrichting er niet bij kunt krijgen. Veel is ontzettend passend en sfeervol, jammer als je zelf vanaf 0 af aan moet beginnen om dat bijeen te verzamelen.
Fijn dat je op iets reageert wat je niet aanstaat, maar je had ook kunnen reageren op iets wat je wel aanstaat en dan een een serieus antwoord kunnen geven.D-e-n schreef op zondag 29 maart 2026 @ 13:12:
[...]
Die keuken (de stoelen en de vloer met name) vind ik anders spuuglelijk en heeft volgens mij weinig met de klassieke "sfeer van weleer" te maken maar is in mijn ogen ernstig meer een mislukte poging om het landelijk te doen ogen.
Iets minder vijandig mag ook wel. Ik reageer op de term "sfeer van weleer" zoals de makelaar dat duidt. Dat gaat voor die keuken niet op in mijn beleving. Dat mag toch? Net zo goed als mensen mogen zeuren over zwarte taatsdeuren of visgraat. Niks mis met visgraat in dit soort oude woningen overigens.GurbieV schreef op zondag 29 maart 2026 @ 13:18:
[...]
Fijn dat je op iets reageert wat je niet aanstaat, maar je had ook kunnen reageren op iets wat je wel aanstaat en dan een een serieus antwoord kunnen geven.
Die trap….angerfist-yentl schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 19:11:
[Afbeelding]
Dit huis staat alweer te koop in de buurt en is flink verbouwd was 2 jaar terug nog helemaal origineel laten we maar zeggen. Aparte keuzes gemaakt wel![]()
https://www.funda.nl/deta...huis-melkweg-19/43396618/
De knappe makelaarstekst laat ook op geen enkele manier blijken dat het een Rijksmonument is.Bitzer schreef op zondag 29 maart 2026 @ 11:58:
https://www.funda.nl/deta...-ridderstraat-80/43677928
Het pand is in de 16e eeuw door een ridder gesticht en in 1740 verbouwd.
Aangezien veel van de originele kenmerken nog aanwezig zijn heb ik zo'n vermoeden dat je niet al te veel mag wijzigen aan dit complex.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Ridderstraat 1E (er boven) is nog 2m2 kleiner: https://www.funda.nl/deta...ridderstraat-1-e/43284463chim0 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 06:17:
Kleinste huis van Nederland
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...idderstraat-1-b/43283357/
Dat die schuifpui door de welstandscommissie is gekomenangerfist-yentl schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 19:11:
[Afbeelding]
Dit huis staat alweer te koop in de buurt en is flink verbouwd was 2 jaar terug nog helemaal origineel laten we maar zeggen. Aparte keuzes gemaakt wel![]()
Fraai afgewerkt bovenblad....
Deze verbouwstijl heb ik wel vaker gezien en ook dat het in deze fase weer te koop wordt gezet. Ik kan enkel zeggen dat ik er in een grote boog omheen zou lopen.Arjan A schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 21:50:
[...]
Het lijkt wel of een flipper geen zin meer had en de boel voortijdig weer te koop heeft gezet.
Keuze van een schuifpui aan de voorkant snap ik niet zo. Misschien had hij het plan gehad om een partytent in de voortuin neer te zetten met een kratje lauwe Klok?
Engineering
Ik ben het er anders wel mee eens, die stoelen zijn echt te lelijk om op de foto te zetten. Zelfs zonder stoelen was die keuken beter tot zijn recht gekomen.GurbieV schreef op zondag 29 maart 2026 @ 13:18:
[...]
Fijn dat je op iets reageert wat je niet aanstaat, maar je had ook kunnen reageren op iets wat je wel aanstaat en dan een een serieus antwoord kunnen geven.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
En levert ongetwijfeld de gezondheidszorg weer extra werk op
Zo daar moet je elke keer half bukken om doorheen te lopen.Bitzer schreef op zondag 29 maart 2026 @ 15:05:
[...]
Ridderstraat 1E (er boven) is nog 2m2 kleiner: https://www.funda.nl/deta...ridderstraat-1-e/43284463
Het is een van de 5 zogenaamde slotjes aan de Ridderstraat in Oosterhout. Op een van de foto's kun je slotje Limburg aan de overkant van de zijstraat zien. De slotjes waren/zijn slotje Spijtenburg, slotje Brakestein, slotje Limburg, en deze slotje Beveren en slotje Borselle. Dit waren wat grotere huizen die rijke mensen lieten bouwen of verbouwen aan een voorname straat.Yaksa schreef op zondag 29 maart 2026 @ 13:56:
[...]
De knappe makelaarstekst laat ook op geen enkele manier blijken dat het een Rijksmonument is.
Het pand is in de 16e eeuw door een ridder gesticht en in 1740 verbouwd.
Aangezien veel van de originele kenmerken nog aanwezig zijn heb ik zo'n vermoeden dat je niet al te veel mag wijzigen aan dit complex.
Al deze slotjes waren er meer voor de vorm (het aanzien) dan dat het echt verdedigbare kastelen waren. Door de eeuwen heen woonden er soms adelijken, zoals ook Van Beveren in slotje Beveren.

Op deze kaart met situatie rond 1830 is slotje Beveren nr 2.

Borselle/Buitenzorg (nr 1)

Brakestein (nr 4)

Limburg (nr 3)
Spijtenburg (nr 5, gesloopt in 1815, alleen een restant van de gracht resteert)
Je kunt het altijd bij je bod opnemen. Zeker bij een huis waar de verkoper het huis niet zelf bewoond heeft. Familie weet soms ook niet wat ze met alle spullen moeten.GurbieV schreef op zondag 29 maart 2026 @ 12:36:
[...]
Bij zulk soort huizen graag ik me af of je de inrichting er niet bij kunt krijgen. Veel is ontzettend passend en sfeervol, jammer als je zelf vanaf 0 af aan moet beginnen om dat bijeen te verzamelen.
Sereus? Bijna 10K per meter voor een overmaatse kledingkast? Het "mot" niet gekker wordenBitzer schreef op zondag 29 maart 2026 @ 15:05:
[...]
Ridderstraat 1E (er boven) is nog 2m2 kleiner: https://www.funda.nl/deta...ridderstraat-1-e/43284463
Het is ook maar de vraag of je dat moet willen, de inboedel bij je bod opnemen.Toke_gt schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:23:
[...]Je kunt het altijd bij je bod opnemen. Zeker bij een huis waar de verkoper het huis niet zelf bewoond heeft. Familie weet soms ook niet wat ze met alle spullen moeten.
Ik werk in een monument (en ken er meerdere) en weet dat er vroeger (300 jaar geleden tot ongeveer aan de tweede wereldoorlog) bijna niks werd weggegooid. De zolders, kelders, achterkamertjes en bijgebouwen staan vaak helemaal volgestouwd met spullen die in principe gewoon Nationaal Erfgoed zijn. Ga dat maar 'ns correct determineren, uitzoeken en eventueel restaureren. Daar kan enorm veel tijd (en dus geld) in gaan zitten.
Klakkeloos weggooien is ook lastig, vaak is in een Rijksmonument al een inventarisatie gedaan van alle roerende goederen. Spullen die op de inventarisatielijst staan mogen sowieso niet weg, die horen bij het ensemble.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Dat sowieso, ik zou er ook niet per se fan van zijn, maar als je iets ziet in een huis dat je wilt kopen, kun je natuurlijk altijd aangeven dat je dat er graag bij wilt kopen. Of dat nou de hele inboedel is of alleen die ene antieke kast.Yaksa schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:42:
[...]
Het is ook maar de vraag of je dat moet willen, de inboedel bij je bod opnemen.
Wat interessant! Wat gebeurt daar dan mee als een pand wordt verkocht (puur nieuwsgierigheid).Ik werk in een monument (en ken er meerdere) en weet dat er vroeger (300 jaar geleden tot ongeveer aan de tweede wereldoorlog) bijna niks werd weggegooid. De zolders, kelders, achterkamertjes en bijgebouwen staan vaak helemaal volgestouwd met spullen die in principe gewoon Nationaal Erfgoed zijn.
Jaren geleden het huis van mijn vader leeggehaald, waar allemaal spullen van voor en uit de Tweede Wereldoorlog tevoorschijn kwamen. Was van mijn grootouders van beide zijden en mijn ouders hadden het niet over hun hart kunnen verkrijgen dat weg te doen. Sommige dozen en mappen staan nu hier. Heerlijk en bijzonder om nog in te snuffelen.
Keukentje en badkamer zijn prima bruikbaar.VeertienKaVier schreef op zondag 29 maart 2026 @ 07:44:
[...]
Best leuk gedaan, er zit in elk geval een werkbare keuken in (al kun je op die plek genoeg buiten de deur krijgen).
Die steunpaal en het trappetje van de hoogslaper vind ik wel bijzonder onhandig. Ik zou er dwars over de volle breedte een hoogslaper in maken die alleen aan de wanden verbonden is en dus geen steun op de vloer heeft.
Als ik de inhoud deel door het vloeroppervlak kom ik op een hoogte van 3,38m. Dat is voldoende om onder de hoogslaper een sta-hoogte van 210cm aan te houden. Als je dan 30cm rekent voor constructie en matras heb je boven het matras nog bijna een meter ruimte, voldoende voor de meeste mensen om rechtop in bed te kunnen zitten.
Als de muur tussen de kamer en het keukentje niet constructief is, zou je zelfs de hoogslaper boven het keukentje kunnen maken, met toegang vanuit de kamer door een stukje van de muur door te breken.
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.

En wat is dit kleine hokje in verder niet zo heel sfeervolle tuin?

En voor de liefhebbers van symetrie: dit is hoe het niet moet

https://www.funda.nl/deta...derikxstraat-34/89752376/
Dan heb je een setje Focals en wat er uit ziet als een audiofiele amp. Dan heb je een flinke muur waar je de audiovisuele zaken neer zet.Kalentum schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:13:
[Afbeelding]
En dan nog weet je het voor elkaar te krijgen om de speakers veeeeel te dicht bij elkaar te zetten. Mijn speakers staan verder uit elkaar met een muur van nog geen 4 meter breed! Kom op mensen. Schaam je. Het kost je niks om ze fatsoenlijk neer te zetten, dus dit schreeuwt 'ik wou geld uitgeven' in plaats van 'ik wou echt goede audio'.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Vermoedelijk de garage van de robotmaaierKalentum schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:13:
Of ze zijn voor foto naar elkaar geschoven. Dit doet erg onnatuurlijk aan.coptician schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:40:
[...]
Dan heb je een setje Focals en wat er uit ziet als een audiofiele amp. Dan heb je een flinke muur waar je de audiovisuele zaken neer zet.
En dan nog weet je het voor elkaar te krijgen om de speakers veeeeel te dicht bij elkaar te zetten. Mijn speakers staan verder uit elkaar met een muur van nog geen 4 meter breed! Kom op mensen. Schaam je. Het kost je niks om ze fatsoenlijk neer te zetten, dus dit schreeuwt 'ik wou geld uitgeven' in plaats van 'ik wou echt goede audio'.
Wat een trieste troosteloosheid daar in Julianadorp. Er hebben volgens streetview ooit bomen voor het huis gestaan.....Kalentum schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:13:
Ik zie dat er een whirlpool is, maar eeh, heb je daar zo'n enorm TV achtig ding voor nodig?

Tja, je wil natuurlijk geen bladeren of luizen of vogelpoep of zo op je dikke Mercedes...Prisma16 schreef op zondag 29 maart 2026 @ 20:58:
[...]
Wat een trieste troosteloosheid daar. Er hebben volgens street view ooit bomen voor het huis gestaan.....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zou het niet gewoon echt een vrij ouderwetse ingebouwde tv zijn? Of een magnetron...?Kalentum schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:13:
Ik zie dat er een whirlpool is, maar eeh, heb je daar zo'n enorm TV achtig ding voor nodig?
[Afbeelding]
[...]
Zit die schuifpui er niet ook nog eens scheef in als ik vanaf buiten kijk?Bitzer schreef op zondag 29 maart 2026 @ 15:11:
[...]
Dat die schuifpui door de welstandscommissie is gekomen![]()
Fraai afgewerkt bovenblad....
[Afbeelding]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente
Zoiets kan zin hebben als je deel-mantelzorg geeft - of inderdaad een studerend kind die dan bij je thuis kan wassen,S.J.Onnie schreef op zondag 29 maart 2026 @ 17:37:
[...]
Sereus? Bijna 10K per meter voor een overmaatse kledingkast? Het "mot" niet gekker worden
Maar het is niet echt een zelfstandige woning wel voor de gemeentelijke belastingen natuurlijk.
Voor een starter, een slecht idee.
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
het bizarste is de plotselinge verbreding van het huis in deze foto's.Get!em schreef op woensdag 25 maart 2026 @ 22:39:
Even snoeien, met geluk vind je een huisje.
(Al verkocht ook)
https://www.funda.nl/detail/koop/nieuwegein/huis-wiersdijk-1/43237974/media/foto/1
[Afbeelding]
ik dacht dat dat niet meer mocht er was een tijdje terug daar ook een post over en zerlfs een kranten artikel
/f/image/gkyYv0pqQwqSC6IJ55Tkg7wl.avif?f=fotoalbum_large)
/f/image/Zw6u8m8uEXWabSD8t64iO7Jn.avif?f=fotoalbum_large)
/f/image/2ZbxPqngTYS0jPmj38lOpGAY.png?f=fotoalbum_large)
edit: ik had de 3e optie moeten nemen
[ Voor 11% gewijzigd door Khaelos op 30-03-2026 16:11 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Khaelos schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:59:
[...]
het bizarste is de plotselinge verbreding van het huis in deze foto's.
ik dacht dat dat niet meer mocht er was een tijdje terug daar ook een post over en zerlfs een kranten artikel
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

De extra ruimte waar de keuken in gesitueerd is bestaat blijkbaar niet aan de buitenkant (in dezelfde afbeelding kan je door het raam kijken, maar blijkbaar is de keuken van buitenaf gecamoufleerd)
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Woning is al verkocht.... dus hooguit een warning voor de makelaar.Khaelos schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:59:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik had vroeger een plexiglas dakraam in mijn slaapkamer op zolder.Charly schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 15:57:
[...]
Ik denk dat horen en zien je daar binnen vergaat bij de eerste stevige regen (laat staan hagel) bui.
Het geluid van de regen op dat raam mis ik nog steeds.
Vind het in de zomer ook altijd heerlijk als het SNACHTS regent op de camping.
(ben vast de enige)
www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5
Nope. heerlijk dat geluid.FRANQ schreef op maandag 30 maart 2026 @ 16:36:
[...]
Ik had vroeger een plexiglas dakraam in mijn slaapkamer op zolder.
(ben vast de enige)
Als kind sliep ik op zolder en daar de regen op het dakraam was heerlijk.
Nu heb ik een woning met plat dak maar wel weer twee dakramen waar het heerlijk op klettert als het regent.
Heeeeeeeeerlijk dat regen dat op het raam tikt. Daar kan je toch zo lekker van slapen.FRANQ schreef op maandag 30 maart 2026 @ 16:36:
[...]
Ik had vroeger een plexiglas dakraam in mijn slaapkamer op zolder.
(ben vast de enige)
Funda doet helemaal niets met dit soort meldingen. Ik heb talloze woningen van een makelaar hier gemeld omdat ze consequent logen over de oppervlakte. Die makelaar doet dat nog steeds.Get!em schreef op maandag 30 maart 2026 @ 16:33:
[...]
Woning is al verkocht.... dus hooguit een warning voor de makelaar.
Had je eerst "gekut" getikt en er toen geprobeerd "geknutseld" van te maken, of was het een eerlijke tikfout?Khaelos schreef op maandag 30 maart 2026 @ 15:59:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: of je hebt een toetsenbord die aanslagen mist
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Oeps ik zie hem nu pasFooLsKi schreef op maandag 30 maart 2026 @ 17:48:
[...]
Had je eerst "gekut" getikt en er toen geprobeerd "geknutseld" van te maken, of was het een eerlijke tikfout?![]()
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Hier heeft iemand best een hoop tijd en energie in gestoken maar voor mijn gevoel met hogere ambities dan het budget waar kon maken... Best zonde. Veel zwart en het moet er allemaal chique uit zien maar het is het uiteindelijk allemaal net niet.angerfist-yentl schreef op zaterdag 28 maart 2026 @ 19:11:
[Afbeelding]
Die uitbouw voor snap ik, maar had dan ook iets voor die paal verzonnen. Uitbouw achter snap ik minder want die woonkamer is al best ruim.
Dat je er dan niet alleen achter, maar ook voor(!?) een relatief dure schuifpui in snap ik dan weer totaal niet. Dan had ik dat geld liever uitgegeven aan een oplossing voor die gekke paal in de woonkamer.
En dan niet voor een paar 1000 een dakkapel op de (enorme) zolder gooien en iets met die ruimte doen
Jij draait je sigaretten dus ook op het toilet?Fiber schreef op zondag 29 maart 2026 @ 00:31:
[...]
Ik zie het probleem niet...
Ik zie wel een relatief ruim gezinshuis voor een relatief best redelijke prijs waar je met een fris likje verf, wat vloeren en eventueel een nieuwe keuken en/of badkamer al prima kan wonen. Een echte tweaker gaat wellicht ook laten stucen, tripple glas plaatsen, warmtepompen en vloerverwarming regelen, etc. etc. maar echt noodzakelijk is dat allemaal niet. Een paar muurtjes eruit tikken en de wc verplaatsen en zo kan natuurlijk ook, maar weet nog niet eens zeker of ik die moeite zou nemen...
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Ideaal! Na het stappen doe je even een plasje terwijl je kijkt hoe je broodje bapao opwarmt! Tijdbesparing!Kalentum schreef op zondag 29 maart 2026 @ 19:13:
[Afbeelding]
Dat is, zoals eerder ook geopperd, het hotel van de robotmaaier inderdaad.En wat is dit kleine hokje in verder niet zo heel sfeervolle tuin?
[Afbeelding]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Ben ik nou nog aan het slapen of zitten de stickers van de kastjes er nog gewoon op?
Wel flink appartement voor flinke prijs:
https://www.funda.nl/deta...ment-raamweg-21/43399184/
Exact expert nodig?
Aan de andere kant, wel een keer fijn om een nieuwe badkamer te zien die niet AI is....Crazy D schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 08:16:
[Afbeelding]
Ben ik nou nog aan het slapen of zitten de stickers van de kastjes er nog gewoon op?Had ze er ff afgehaald na plaatsen en voordat de foto's gemaakt werden

Lekker vrij buiten zitten
Ik snap het wel want waar anders zou je je tuintje moeten hebben, maar uhmm zou me toch wel beetje opgesloten voelen.
https://www.funda.nl/deta...-revaleiland-53/43399082/
Exact expert nodig?
en dan lekker een paar BBQ's aan in de zomer op die balkonnetjesCrazy D schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 08:21:
[Afbeelding]
Lekker vrij buiten zitten
Ik snap het wel want waar anders zou je je tuintje moeten hebben, maar uhmm zou me toch wel beetje opgesloten voelen.
https://www.funda.nl/deta...-revaleiland-53/43399082/
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
Gezellig Muziekje erbij uit je JBL ExtremeFraggert schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 08:49:
[...]
en dan lekker een paar BBQ's aan in de zomer op die balkonnetjes
[ Voor 26% gewijzigd door DUX op 31-03-2026 10:02 ]
Een huis met een oven, maakt niet uit waar die zit, als er maar een oven is.
/f/image/yfD8BPPiKoJn20SB7WZuTEWW.webp?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/deta...s-dekkershof-11/43398799/
[ Voor 51% gewijzigd door sssensss op 31-03-2026 10:18 ]
WTFsssensss schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:14:
Waar ik van droom……
https://www.funda.nl/deta...11/43398799/media/foto/11
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
haha waarom?? in de keuken of bijkeuken is plek zatsssensss schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:14:
Waar ik van droom……
[Afbeelding]
Handige 2-in-1 oplossing; oven èn trapverwarmingsssensss schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:14:
Waar ik van droom……
[Afbeelding]
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Mooie vondst!sssensss schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:14:
Waar ik van droom……
[Afbeelding]
Lijkt mij ideaal voor het saucijzenbroodje voor onderweg naar buiten!
Legio mogelijkheden, wat dacht je van wanten voorverwarmen voordat je sneeuwballen gaat gooien?FinalBob schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:37:
[...]
Mooie vondst!
Lijkt mij ideaal voor het saucijzenbroodje voor onderweg naar buiten!
Het ziet er op de foto gekker uit dan het eigenlijk is. De trap zit in de bijkeuken. En de bijkeuken is voorzien van een geheel eigen keukenblok.sssensss schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:14:
Waar ik van droom……
[Afbeelding]
Zo te zien is het meer gek dat de trap in de bijkeuken zit dan in de hal.
Maar goed, wakker worden met de geur van versgebakken brood is hier wel letterlijk te doen...
[ Voor 5% gewijzigd door Get!em op 31-03-2026 10:42 ]
Klein huis, en dus creatief omgaan met de ruimte.sssensss schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:14:
Waar ik van droom……
[Afbeelding]
Wel leuk detail inderdaad
Wat ik persoonlijk erg gaaf vind, is de achterpui.
www.fjmbouw.nl - AMD Ryzen 7 9800X3D RTX5070Ti 96GB DDR5
Die oven kan ik, gezien de locatie van de keuken, nog wel snappen. Zeker gek vanuit deze hoek maar met zo weinig ruimte.. prima.sssensss schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:14:
Waar ik van droom……
[Afbeelding]
Mijn hoofd heeft meer moeite met die foto er zo scheef boven zit..
*sowieso
https://www.funda.nl/deta...nsvoorderdijk-9/43399796/

Extreem duurzaam als je zo lang met je meubels kan doen

De makelaar lijkt de details wel te waarderen gezien de close-ups

Of hou je meer van de late 70's?
https://www.funda.nl/deta...merdamstraat-28/43398021/
[ Voor 42% gewijzigd door kleijn1985 op 31-03-2026 11:17 ]
Ik begrijp de makelaar wel, die tegels vind ik echt heel gaaf! Ik zou oprecht een poging doen om er een moderne keuken in the zetten, maar de tegels te laten zitten als het mijn huis zou zijn.kleijn1985 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 11:05:
Weer een authentieke 70's capsule:
De makelaar lijkt de details wel te waarderen gezien de close-ups
[Afbeelding]

En hoe klouter je hier precies omhoog? Aangezien daarboven de slaapkamer is, zul je er toch weleens heenmoeten

Of nou ja, inkruipen...
Vind het wel een leuke plek. Als je toch per se in de tyfusdrukte wilt wonen, dan is zo direct aan het strand wel weer leuk. Maar ik zou wel wat moeite hebben met in bed te komen...
https://www.funda.nl/deta...nt-zeekant-45-c/89753925/
Exact expert nodig?
https://www.funda.nl/deta...tesselaan-351-a/43399089/
Is het nou 351, of 351 A?
In beide gevallen overigens vooral de "huh", een moskee daar? Zie de streetview
https://www.funda.nl/deta...elaan-351/43399011/kaart/
Heb nog nooit een moskee gezien zo op een plek van een winkeltje/woonhuis. Ken ze alleen van de losstaande gebouwen zoals ik ook kerken ken.
Het appartement zelf is gewoon een nette VT-wonen flip met alle checkboxjes wel aangevinkt.
Exact expert nodig?
Hoe vul je in vredesnaam een half uur op een oppervlakte van 33m2Voor iedere bezichtiging wordt een half uur uitgetrokken, opdat je de ruime aandacht krijgt die je verdient.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
trap op en af inbegrepen denk ik. Ik zou er nog geen minuut willen zijnTheOmen schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 11:38:
[...]
[...]
Hoe vul je in vredesnaam een half uur op een oppervlakte van 33m2
Als je de slaapkamer wilt inkomen heb je misschien wat extra tijd nodig?TheOmen schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 11:38:
[...]
[...]
Hoe vul je in vredesnaam een half uur op een oppervlakte van 33m2
Exact expert nodig?

Superhandig dat je de oven vanaf de bank kunt bedienen, maar uhmmm dat bed
https://www.funda.nl/deta...t-zijlweg-115-c/43399131/
Exact expert nodig?
Beddengoed verschonen met een valhelm en veiligheidsharnas. Geef mijn portie maar aan FikkieMrAcid schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 11:48:
Er zijn veel slechtere oplossingen voor in een studio. Best een gaaf ding!
Gewoon je VCA halen, en inderdaad je PBM's op orde hebben.S.J.Onnie schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 13:49:
[...]
Beddengoed verschonen met een valhelm en veiligheidsharnas. Geef mijn portie maar aan Fikkie
DUX schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:01:
Ik heb gewoond in een zeer soortgelijke echoput: je wordt helemaal gek van de akoestiek. Zelfs praten op gedempte toon is hoorbaar aan het andere eind, laat staan een feestje. Misschien nog wel erger dan het bekeken worden want jouw tuintje is inderdaad ook het tuintje van iedereen die erop uitkijkt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Grote wasjes , kleine wasjes... stop ze in de wasmachine..... maar dan alleen als je bovenlader hebt want anders... geen opties hier hoor... verder gluren kan via https://www.funda.nl/deta...onessenplein-62/43397939/
Moet gelijk denken aan een van de meest legendarische Tweakers topics ooit (die ik natuurlijk met de zoekfunctie niet meer terug kan vinden).Crazy D schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 08:16:
[Afbeelding]
Ben ik nou nog aan het slapen of zitten de stickers van de kastjes er nog gewoon op?Had ze er ff afgehaald na plaatsen en voordat de foto's gemaakt werden
De blauwe keukenkastjes!?doomtech schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:05:
[...]
Moet gelijk denken aan een van de meest legendarische Tweakers topics ooit (die ik natuurlijk met de zoekfunctie niet meer terug kan vinden).
Kastje gekocht, kleur blijkt anders dan aangegeven, rechten?
[ Voor 13% gewijzigd door Wish op 31-03-2026 14:07 ]
No drama
Jaaaa hahaha! Blijft goud (of baby blauw).Wish schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:06:
[...]
De blauwe keukenkastjes!?
Ideaal! Na het stappen doe je handschoenen op de radiator terwijl je kijkt hoe je broodje bapao opwarmt! Tijdbesparing!sssensss schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 10:14:
Waar ik van droom……
[Afbeelding]
Wel efficiënt dat je met het douchen ook gelijk je toilet schoon spoelt! Scheelt weer in de schoonmaakMKMosselman schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:02:
[Afbeelding]
Grote wasjes , kleine wasjes... stop ze in de wasmachine..... maar dan alleen als je bovenlader hebt want anders... geen opties hier hoor... verder gluren kan via https://www.funda.nl/deta...onessenplein-62/43397939/
Het zijn wel degelijk twee verschillende (nou ja, verschillend...) appartementen. Als je op de details let (wandcontactdozen, leidingschacht door de kleinste kamer etc.), dan zie je de verschillen. De flipper heeft hier gewoon lekker makkelijk twee keer hetzelfde gedaan.Crazy D schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 11:37:
https://www.funda.nl/deta...entesselaan-351/43399011/
https://www.funda.nl/deta...tesselaan-351-a/43399089/
Is het nou 351, of 351 A?![]()
In beide gevallen overigens vooral de "huh", een moskee daar? Zie de streetview
https://www.funda.nl/deta...elaan-351/43399011/kaart/
Heb nog nooit een moskee gezien zo op een plek van een winkeltje/woonhuis. Ken ze alleen van de losstaande gebouwen zoals ik ook kerken ken.
Het appartement zelf is gewoon een nette VT-wonen flip met alle checkboxjes wel aangevinkt.
Of die schuifpui is niet door de welstandscommissie gekomen en beun de haas wil snel van de boel af voor er nog meer gezeur komt.Bitzer schreef op zondag 29 maart 2026 @ 15:11:
[...]
Dat die schuifpui door de welstandscommissie is gekomen
Ik vind 'gekutseld' wel een geweldige nieuwe term voor AI faalproducten!FooLsKi schreef op maandag 30 maart 2026 @ 17:48:
[...]
Had je eerst "gekut" getikt en er toen geprobeerd "geknutseld" van te maken, of was het een eerlijke tikfout?![]()
Persoonlijk vind ik dat normaal. Stevige meubels, die doen wat ze moeten doen en die je niet na 4 jaar weg kunt flikkeren omdat ze in elkaar storten, of niet meer trendy zijn.kleijn1985 schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 11:05:
Extreem duurzaam als je zo lang met je meubels kan doen
[Afbeelding]
Zie ook: Wat houdt ons tegen: Fast furniture op NPO Start
Huisje in Bathmen staat op mooi plekje. Leuk geprijsd ook. Weinig mis mee.
[ Voor 6% gewijzigd door marapuru op 31-03-2026 18:44 ]
Mijn broertje huurde een appartement met een vreselijk lelijke parketvloer. Van die kleine latjes in een vierkantje en dan om en om horizontaal en verticaal.Wish schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 14:06:
[...]
De blauwe keukenkastjes!?
Een aantal van die vierkantjes samen zijn dan zeg maar tegeltjes van pakweg 50x50cm. Eronder zit een karton/papier om de boel op de plek te houden.
Het verhaal is nu dat de bewoner die dat ooit gelegd heeft meende dat het papier/karton een beschermlaag was die na het leggen verwijderd moest worden. Die persoon heeft de tegeltjes dus ondersteboven gelegd om daarna die 'beschermlaag' te verwijderen...
Stevige meubels als in degelijke meubels vind ik ook een normale keuze. Stevige meubels als in logge meubels is wat anders. En als je aan de meubels kunt afzien dat ze al lang meegaan, omdat ze een bepaalde tijd 'uitstralen', dan heeft dat ook minder mijn voorkeur dan tijdloze ontwerpen.marapuru schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 18:44:
[...]
Persoonlijk vind ik dat normaal. Stevige meubels, die doen wat ze moeten doen en die je niet na 4 jaar weg kunt flikkeren omdat ze in elkaar storten, of niet meer trendy zijn.
Als ik ergens een fauteuil zie staan van Gispen, Le Corbussier, Mies van der Rohe, Eames etc. dan vind ik dat mooie voorbeelden van vaak stevige (degelijke) meubels waarbij je niet meteen ziet of de eigenaar ze al 5 jaar of 50 jaar heeft. Dat zou meer mijn voorkeur hebben.

mar hoe verder je door de foto's bladert, hoe meer vragen er opborrelen..
een slaapkamer met obeservatieruimte?

(Bij nader inzien zorgen de ramen voor licht in de gang...)
WTF?

Blijkt dus een verbouwd winkelpand te zijn in een opgedoekte winkelgallerij.
https://www.funda.nl/deta...ent-achterweg-8/43213896/
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
De overige foto's zijn ook het bekijken waard!
https://www.funda.nl/detail/koop/landgraaf/huis-ravetsmaar-17-a/43391888/
Of als het golfkarretje vast zit in zijn vooruitiRob schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:15:
Wanneer je niet zo goed bent in achteruit rijden is dit wel handig...
https://www.funda.nl/detail/koop/landgraaf/huis-ravetsmaar-17-a/43391888/
[Afbeelding]
Mijn reviews al gezien?
Als je zo'n groot huis kunt betalen dan is je auto niet klein genoeg voor die draaischijf.iRob schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:15:
Wanneer je niet zo goed bent in achteruit rijden is dit wel handig...
Vind het verder een mooi huis. Zou daar prima kunnen wonen.
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Garage is 9.35 meter lang,Uitvreter schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:47:
[...]
Als je zo'n groot huis kunt betalen dan is je auto niet klein genoeg voor die draaischijf.![]()
dat is genoeg voor een Flying Spur (5.32m) en een fiat 500 (3.63m)
De garage is 6.30 meter breed. Ik vermoed dat een Rolls Royce Boattail van 5m80 op die schijf past.Uitvreter schreef op woensdag 1 april 2026 @ 16:47:
[...]
Als je zo'n groot huis kunt betalen dan is je auto niet klein genoeg voor die draaischijf.![]()
@ErACrazy D schreef op dinsdag 31 maart 2026 @ 11:46:
[Afbeelding]
Superhandig dat je de oven vanaf de bank kunt bedienen, maar uhmmm dat bed
https://www.funda.nl/deta...t-zijlweg-115-c/43399131/
Veroordeel niet, verwonder u slechts
hahaha wat een gouden tag
En kijkend naar die afmetingen, zal ik een stuk rustiger slapen haha.
[ Voor 66% gewijzigd door ErA op 01-04-2026 20:00 ]

Wat doen die buizen in de keuken?

Meer: https://www.funda.nl/deta...at-8/89756802/media/fotos
ErA schreef op woensdag 1 april 2026 @ 19:57:
[...]
hahaha wat een gouden tagdank je wel.
En kijkend naar die afmetingen, zal ik een stuk rustiger slapen haha.
Exact expert nodig?
Marrum, Grietmanweg 57Edit:
Of deze kan ook

Volgelakker 93A, Almere
[ Voor 29% gewijzigd door Sjoewe op 01-04-2026 22:23 ]

Niet echt mijn smaak, maar wel een keer iets anders dan een standaard moderne badkamer
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Wat de makelaar dan weer nalaat te vermelden bij deze zin “De ligging is aan het eind van de doodlopende Vogelakker, waardoor rust ten alle tijden gegarandeerd is.” Dat de eventuele toekomstige vrijliggende busbaan hemelsbreed 60 meter verderop is geprojecteerdSjoewe schreef op woensdag 1 april 2026 @ 22:18:
Of deze kan ook![]()
[Afbeelding]
Volgelakker 93A, Almere
Daar is een mooi dealtje gedaan, het is een afsplitsing van deze:
Gelegen aan de Vogelakker in Almere ligt deze bijzondere en ruime eengezinswoning. Vogelakker 93 is een vrijstaande woning en heeft een woonoppervlakte van 186 m2 en bevindt zich op een ruim perceel met een oppervlakte van 916 m2. De woning is gebouwd in 2022 en heeft een energielabel A++++.
In 2024/2025 verkocht voor ongeveer 750k
[ Voor 25% gewijzigd door MarcelGo op 02-04-2026 07:24 ]
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.

:strip_exif()/f/image/Etz0bZItGtkRNSjNQQlhhovl.jpg?f=fotoalbum_large)