Welke schuur?Prisma16 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 12:21:
[...]
Gezien deze foto en wijk waar het huis staat verwacht ik minstens één fatbike in de schuur, maar daar is helaas geen plaatje van
[Afbeelding]
Da's net zoals de vaste beplanting in de "tuin" waar de makelaar het over heeft in de tekst denk ik.
Ze hadden het bed ook wel even mogen opmaken bij dat 2e huishenri86 schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 13:38:
Twee zaken waar ik even om moest lachen:
Elke dag zonder schuldgevoel aan het toetje gaan:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...is-klinkerhof-3/43249069/
TV als kunst beschouwen:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...snoertsebaan-40/43249201/
De makelaar is er wel lyrisch over:hfolkers schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 12:21:
[...]
Ook lekker die tuinkamer met ruime blik op de goed aangelegde tuin:
[Afbeelding]
Overigens: de architect die dit gedrocht qua indeling heeft bedacht, mag ook wel eens op het matje geroepen worden. Ik ben bijna van mening dat de verkopers hun best hebben gedaan om er nog wat van te maken.Zonnige tuin met serre
Ook buiten is het volop genieten. De achtertuin is strak aangelegd met grootformaat lichtgrijze tegels, vaste beplanting en een mooie serre. Er is meer dan voldoende ruimte voor een grote eettafel en een comfortabele loungeset. De tuin is bereikbaar vanuit zowel de woonkamer als de keuken en vormt een heerlijk verlengstuk van het wonen.
We've got that ring of confidence
Daar heb ik ook kantoor gehouden pre-2010, en UTP-kabels door de vloer geboord om via de kelder twee ruimtes er naast weer naar boven te komen en zo. Pand was behoorlijk lek en dat zal niet beter zijn gewordenorf schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 08:37:
In Dordrecht staat dit prachtige pand te koop:
https://www.funda.nl/detail/koop/dordrecht/huis-rozenhof-33/89697677/
Helaas al jaren in gebruik als bedrijvenverzamelpand, met bijbehorende systeemplafonds en lelijke aanpassingen.
Ik hoop dat het in ere hersteld en enigszins verduurzaamd wordt. Al zal dat niet meevallen met de monumentstatus.
Sfeer +++, meterprijs laag, prima verblijven voor kleine bedrijfjes.
We spend our years as a tale that is told
Hoe kan die makelaar dit met droge ogen schrijven?? Je hebt een volledig betegelde luchtplaats van 2,17 bij 4,27. Hoe kun je daar een grote eettafel en een comfortabele loungeset op kwijt? En de enige "vaste beplanting" bij de woning is het onkruid dat op de Streetview tussen de stoep en de buitengevel groeit. Maar waarschijnlijk hebben ze daar voor de verkoop even een lading Roundup over gegooid, zodat daar het komende decennium niets meer groeit.Yukkie schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 15:00:
[...]
De makelaar is er wel lyrisch over:
[...]
Wat ook een fijn detail is in dit soort woningen is het pompeuze schaakbordFreezerator schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 12:00:
In Den Haag kan je lekker op een gouden pot je behoefte doen:
https://www.funda.nl/deta...likruiksingel-3/89603521/
[Afbeelding]
De rest van de inrichting moet ook maar net je smaak zijn.

Zeker ook omdat dat de rechter witte koning toren op een wit vakje hoort te staan, helaas weet de shop waar ze dit soort decoratie verkopen ook niet hoe het heurt https://www.dewoonwinkel.nl/schaakbord-saray-zwart-goud.html
Ik neem aan dat je toren bedoeld in plaats van koning?martyw schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 20:56:
[...]
Wat ook een fijn detail is in dit soort woningen is het pompeuze schaakbord
[Afbeelding]
Zeker ook omdat dat de rechter witte koning op een wit vakje hoort te staan, helaas weet de shop waar ze dit soort decoratie verkopen ook niet hoe het heurt https://www.dewoonwinkel.nl/schaakbord-saray-zwart-goud.html
@martyw De koningen staan toch prima? Witte koning op een wit vakje, zwarte koning op een zwart vakje. (recht tegenover elkaar).
MarcelGo schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 22:42:
[...]
Ik neem aan dat je toren bedoeld in plaats van koning?
Ik dacht toren maar typte koning.... Aangepastsypie schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 22:49:
@martyw De koningen staan toch prima? Witte koning op een wit vakje, zwarte koning op een zwart vakje. (recht tegenover elkaar).
[ Voor 23% gewijzigd door martyw op 18-02-2026 23:22 ]
Torens staan prima. De loper en paard zijn juist omgedraaid.MarcelGo schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 22:42:
[...]
Ik neem aan dat je toren bedoeld in plaats van koning?
ook dat paard en loper nog, was een beetje verblind door al dat goudMr. Vanish schreef op woensdag 18 februari 2026 @ 23:45:
[...]
Torens staan prima. De loper en paard zijn juist omgedraaid.
[ Voor 85% gewijzigd door martyw op 18-02-2026 23:57 ]
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.